engdpali Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 (επεξεργασμένο) Σας παραθέτω τις 3 επιστολές που έχω στείλει στη Vodafone και κατά τα κοινώς λεγόμενα με έχουν γράψει εκεί που δε πιάνει μελάνι. Τα σχόλια δικά σας, εγώ απλά να πω ότι νιώθω πολύ κορόιδο όλες αυτές οι εταιρείες να μας συμπεριφέροντε έτσι, γιατί είμαι σίγουρος ότι έχει συμβεί και σε άλλους. Επιστολή Νο 1 Συσκευή: Apple IPhone 4s 3G+ 32GB Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά, Θέλω να παραπονεθώ για το service που παρέχετε. Χθες έλαβα μια καινούργια συσκευή Iphone 4S, με επιδότηση συμβολαίου, η όποια δε λειτούργησε ποτέ. Σήμερα το πρωί επισκέφτηκα το κατάστημα σας στη Νέα Ερυθραία οι όποιοι με παρέπεμψαν σ το 1399. Μετά από συνεχή τηλεφωνήματα με το τεχνικό τμήμα και αφού δε μπόρεσαν να με βοηθήσουν με παρέπεμψαν σε κάποιο άλλο Service. Από εκεί μου είπαν ότι θα παραλάβουν, το ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, τηλέφωνο μου τη τρίτη και θα μου φέρουν ένα άλλο Iphone 3gs, για αυτές τις μέρες. Όπως μου είπαν, το λιγότερο που θα χρειαστούν για την επισκευή θα είναι 10 μέρες από την παραλαβή!!! Κάλεσα να διαμαρτυρηθώ στο τμήμα παραπόνων σας οι οποίοι και αυτοί με παρέπεμψαν στο να στείλω e-mail επειδή δε μπορούν να κάνουν τίποτα. Θεωρώ απαράδεκτο, το λιγότερο, ένα ολoκαίνουργιο τηλέφωνο μονό λίγων ωρών (που κοστίζει και 800 euro) το οποίο δεν άνοιξε ποτέ να μην ανταλλάσετε με ένα άλλο και να πρέπει να γίνει όλη αύτη η διαδικασία. Μπορείτε να μου πείτε εγώ μέχρι την τρίτη τι θα χρησιμοποιώ??? Επίσης στις αρχές τις άλλης εβδομάδας θα φύγω για επαγγελματικό ταξίδι στην Ιαπωνία (όπου θα γυρίσω μετά από 2 εβδομάδες), και όπως προφανώς καταλαβαίνετε χρησιμοποιώ το τηλέφωνο για να λαμβάνω e-mails και να συνδέομαι με το γραφείο. Θα πρέπει δηλαδή να κάνω όλη τη διαδικασία στο Iphone 3gs και μετά να τη ξανακάνω στο Iphone 4S. Παρακαλώ Η να γίνει ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση του τηλεφώνου μου με ένα καινούργιο Η να έρθετε να πάρετε πίσω τη συσκευή και να ακυρωθεί το συμβόλαιο μου. Οποιαδήποτε άλλη λύση δε θα είναι αποδεκτή. Επαναλαμβάνω ότι είναι ένα καινούργιο κινητό που παρελήφθη χθες το απόγευμα!!! Περιμένω την άμεση ανταπόκριση σας για να λυθεί το πρόβλημα. Σε αντίθετη περίπτωση θα εξακολουθήσει Καταγγελία Σύμβασης και θα κάνω επίσης καταγγελία στις: ΙΝΚΑ, Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στην Ε.Ε.Τ.Τ ή/και σε όποια άλλη καταναλωτική οργάνωση κρίνω σκόπιμο. Με την παρούσα επιστολή λοιπόν και λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω επιθυμώ: 1. Να καταγγείλω τη σύμβαση μου με την VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ 2. Να γίνει ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση της συσκευής, εντός της εβδομάδας ή να μου επιστραφεί εξ' ολοκλήρου το χρηματικό ποσό που διέθεσα για την αγορά της ελαττωματικής συσκευής. Σας ενημερώνω επίσης ότι βάση του νόμου υπ' αριθ. 3043/2002 και Άρθρου 540 περί Δικαιωμάτων του αγοραστή είσαστε υποχρεωμένοι σε περίπτωση που ο αγοραστής το αιτηθεί να του επιστρέψετε το χρηματικό αντίτιμο το οποίο κατέβαλε για την αγορά του πράγματος. Οι όποιοι όροι της εταιρίας σας σε καμία περίπτωση δεν αναιρούν ή αντικαθιστούν τους νόμους του Ελληνικού Κράτους. Σε αντίθετη περίπτωση θα αποσταλεί κοινοποίηση της παρούσης στις προαναφερθείσης καταναλωτικές οργανώσεις και θα εξασκηθεί κάθε νόμιμο δικαίωμα. Παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου για την διευθέτηση των όποιων εκκρεμών ζητημάτων. Αθήνα 29/12/2011 Με εκτίμηση, Επιστολη Νο 2 Συσκευή: Apple IPhone 4s 3G+ 32GB Με αφορμή την παρούσα επιστολή και σε συνεχεία προηγούμενου μου e-mail, θα ήθελα να εκφράσω για ακόμα μια φορά την έντονη δυσαρέσκεια μου για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω καθώς και με την επίλυση του. Με μεγάλη μου απογοήτευση διαπίστωσα ότι δεν σταθήκατε αντάξιοι του ονόματος σας παγκοσμίως. Θα ήθελα να σας εκφράσω την αγανάκτησή μου για την πολιτική της εταιρείας σας όσον αφορά την επικοινωνία και παροχή υποστήριξης στους πελάτες σας. Το βασικότερο όλων των προβλημάτων λοιπόν, που έχω εντοπίσει εγώ προσωπικά, όχι μόνο από το τελευταίο διάστημα αλλά από την αρχή της συνεργασίας μου με την εταιρεία σας, βρίσκεται όχι στο βασικό προϊόν που παρέχετε, αλλά στην επικοινωνία μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ήδη γνωστό σε εσάς από την προηγούμενη πέμπτη οπότε δε χρειάζεται να αναφερθώ ξανά. Σήμερα λοιπών, η εταιρεία arvato, ήρθε και μου παρέδωσε ένα τηλέφωνο IPhone 3G / 8G για να εξυπηρετούμε έως επισκευάσουν το δικό μου (κάτι που έχω τονίσει και στη προηγούμενη επιστολή μου είναι ότι εγώ δε θα δεχτώ σε καμία περίπτωση επισκευασμένο κινητό αλλά ένα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ όπως πλήρωσα). Μαζί με το τηλέφωνο λοιπόν παρέλαβα και ένα 2σελιδο «συμβόλαιο» χρησιδανείου, που κανένας δε με είχε ενημερώσει γι’αυτο καθώς και τους όρους του, και το οποίο εκτός από όλα τα άλλα που γράφει λέει ότι σε απώλεια ζημιάς θα πρέπει να αποζημιώσω την εταιρεία με €539.00, για ένα κακομεταχειρισμένο τηλέφωνο, αρκετών ετών απ’ότι καταλαβαίνω, που κάνεις δε γνωρίζει τη χρήση μπορεί να του είχε γίνει στο παρελθόν. Εγώ από την μεριά μου ως αντάλλαγμα που παρέδωσα τη συσκευή μου πηρά ένα αντίτυπο του συνοδευτικού ταχυμεταφοράς που δεν αναγράφει τίποτα εκτός από τα στοιχεία μου και τα στοιχεία της arvato. Το τι παρέδωσα, αν ήταν συσκευή IPhone 4s η φραπεδιέρα φυσικά και δεν αναγράφετε πουθενά. Συν της άλλης, και ενώ το «συμβόλαιο» χρησιδανείου γράφει «Ο ΧΡΗΣΑΜΕΝΟΣ παραλαμβάνει όλα τα εξαρτήματα που απαιτούνται για τη σωστή λειτουργία της συσκευής και την εξυπηρέτηση του…… εγώ παρέλαβα μονό ένα τηλέφωνο, χωρίς φορτιστή, χωρίς ακουστικά, χωρίς τίποτα άλλο. Σε επικοινωνία μου με την arvato, με παρέπεμψε σε εσάς και με τη σειρά σας με παραπέμψατε στην arvato. Τελικά, μια ευγενέστατη κατά τ’άλλα κυρία από τη Vodafone, μπήκε στη διαδικασία να διευθετήσει το θέμα, χωρίς βέβαια μια ουσιαστική βοήθεια όπως συμβαίνει από την αρχή του προβλήματος. Σε αυτό το σημείο θέλω να επισημάνω ότι εγώ σαν τελικός χρήστης εσάς επέλεξα, εσάς πληρώνω -υπερβολικά πολλά για αυτό που μου παρέχετε- και όχι κάποια εταιρεία “arvato”, που ούτε γνώριζα την ύπαρξη της. Εσείς πρέπει να έχετε ικανοποιημένους πελάτες. Εσείς λοιπόν πρέπει να πιέζετε την arvato και όχι ο κάθε πελάτης μεμονωμένα. Αυτό λοιπόν που θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ από μια εταιρεία που δραστηριοποιείται επαγγελματικά στην Ελλάδα ή την Αλβανία ή ακόμα και σε μια τυχαία τριτοκοσμική χώρα αν θέλετε, είναι να αντιμετωπίζει πρόβλημα στην παροχή του βασικού της προϊόντος με αρνητικές συνέπειες για τους πελάτες της και να μην έχει προβεί σε μια επίσημη ανακοίνωση για το τι έχει συμβεί, τι συμβαίνει και τι πρόκειται να συμβεί. Έτσι λοιπόν, συνοψίζοντας τα γεγονότα που σας ανέφερα νωρίτερα, έχουμε : 1) Ελλιπή ή και ανύπαρκτη ενημέρωση, η οποία υποβαθμίζει μια συνεργασία και τους συμμετέχοντες σε αυτήν, 2) Προβληματική παρεχόμενη υπηρεσία που για μεγάλο χρονικό διάστημα προκαλεί επαγγελματικά προβλήματα στον πελάτη, 3) Κακή εώς απαράδεκτη τεχνική υποστήριξη, αφού εξαντλείται σχεδόν πάντα σε στιχομυθίες του στυλ “Κρατήστε πατημένο το πάνω κουμπί για να ανοίξει το κινητό ” η παρόμοια σχόλια. 4) Ανεπαρκή αντιμετώπιση τον προβλημάτων από τους υπαλλήλους σας λόγο έλλειψης δικαιώματος αποφάσεων, κάτι που καθιστά κουραστική την επικοινωνία για τον πελάτη αφού δε μπορεί να έχει αποτέλεσμα στη λύση του προβλήματος καθώς και τους υπαλλήλους σας που πρέπει να ακούν τα παράπονα του καθενός χωρίς να μπορούν να δώσουν μια λύση. Ως εκ τούτου, είναι νομίζω λογική η απαίτησή μου για τα παρακάτω: 1. Πλήρη αιτιολόγηση εγγράφως ή με e-mail (όχι τηλεφωνικά) τον επιστολών μου. 2. Άμεση και οριστική διευθέτηση του προβλήματος που αντιμετωπίζω εώς το τέλος της εβδομάδας 6/1/2012. 3. Αφαίρεση από το λογαριασμό μου κάθε ποσού που θα με χρεώσει η VODAFONE για επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών. 4. Αφαίρεση από το λογαριασμό μου πάγιου τέλους από 28/12 εώς 3/1. Προσωπικά πλέον δε με απασχολεί ούτε ποιος είναι υπεύθυνος για το πρόβλημα, ούτε σε τι ενέργειες προτίθεται να προβεί η εταιρεία σας για την επίλυσή του. Νομίζω ότι πλέον έχω δικαίωμα να απαιτώ είτε την άμεση παροχή υπηρεσιών εφάμιλλων των χρημάτων που έχω προκαταβάλει (εώς το τέλος της εβδομάδας όπως γράφω και παραπάνω), είτε την άμεση διακοπή της σύνδεσής μου με ταυτόχρονη οικονομική αποζημίωσή της συσκευής όπως και των ηθικών και οικονομικών βλαβών που έχω υποστεί από την αδυναμία σας να παρέχετε τις υπηρεσίες, που διαφημίζετε, για το χρονικό διάστημα. Σε αντίθετη περίπτωση, θα προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την προστασία των δικαιωμάτων μου και την κοινοποίηση του προβλήματός μου, όπως σας έχω πει στην ΙΝΚΑ, Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στην Ε.Ε.Τ.Τ όπως και στα κεντρικά της VODAFONE και της APPLE (που δε νομίζω να χαρούν ιδιαίτερα για την αντιμετώπιση στο προϊόν τους) καθώς και στην κοινότητα των ελλήνων χρηστών του διαδικτύου, όπως και όσα άλλα μέσα κρίνω απαραίτητο. Με εκτίμηση Επιστολη Νο 3 Συσκευή: Apple IPhone 4s 3G+ 32GB Σε συνεχεία προηγούμενων επιστολών μου και από μέρους σας αδυναμίας να προβείτε σε οτιδήποτε από ότι έχω απαίτηση θα ήθελα την άμεση διακοπή της συνεργασίας μας. Να σας υπενθυμίσω τα αιτήματα μου, για τα οποία δεν έχω λάβει καμία απάντηση 1. Πλήρη αιτιολόγηση εγγράφως ή με e-mail (όχι τηλεφωνικά) τον επιστολών μου. 2. Άμεση και οριστική διευθέτηση του προβλήματος που αντιμετωπίζω εώς το τέλος της εβδομάδας 6/1/2012. 3. Αφαίρεση από το λογαριασμό μου κάθε ποσού που θα με χρεώσει η VODAFONE για επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών. 4. Αφαίρεση από το λογαριασμό μου πάγιου τέλους από 28/12 εώς 3/1. Σε συνέχεια τον παραπάνω την τρίτη 10/1/2012 ενημερώθηκα τηλεφωνικός από την arvato ότι η συσκευή μου έχει ελεγχτεί και αποφασίστηκε να αντικατασταθεί με μια άλλη συσκευή και αν θα ήθελα να μου την στείλουν την επόμενη μέρα. Τους παρέπεμψα στο έτυμα μου ότι θα δεχτώ μόνο ένα κλειστό καινούργιο πακέτο και όχι απλά μια καινούργια συσκευή που δε γνωρίζω τι είναι. Με τη σειρά τους με παρέπεμψαν σε εσάς. Τηλεφώνησα στο 1299 και ζήτησα να μιλήσω με τη Κύρια ..... για να συζητήσω για το θέμα. Μου είπαν ότι προώθησαν το αίτημα μου και ότι θα με καλέσει. Μέχρι την επόμενη δεν είχα νέα της οπότε αποφάσισα να ξανατηλεφωνήσω. Αυτή τη φορά μου είπαν ότι προώθησαν το αίτημα μου στη κυρία ..... σαν πρώτη προτεραιότητα αλλά δυστυχώς εως και σήμερα 14/1/2012 δεν είχα καμία επικοινωνία ούτε με τη κυρία ...... ούτε με κάποιον άλλο. Συνοψίζοντας την όλη ιστορία, δε βλέπω από μέρους σας έδαφος για να λυθεί το πρόβλημα μου. Παρακαλώ όπως προβείτε σε όλες τις ενέργειες για τερματισμό τις σύνδεσης μου. Από μέρους μου τη δευτέρα 16/01/2012 θα υπάρξει καταγγελία όπως σας έχω πει στην ΙΝΚΑ, Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στην Ε.Ε.Τ.Τ καθώς και στην κοινότητα των ελλήνων χρηστών του διαδικτύου, όπως και όσα άλλα μέσα κρίνω απαραίτητο για να διασφαλίσω με όποιον τρόπο μπορώ τα δικαιώματα μου. Επίσης θα προβώ σε φορητότητα του αριθμού μου σε άλλο πάροχο. Παρακαλώ όπως προβείτε σε ενέργειες για την επιστροφή της συσκευής από την εξυπηρέτηση πελατών που μου έχουν παραχωρήσει καθώς και γραπτή επιβεβαίωση του τερματισμού της σύμβασης μας και επιστροφή των χρημάτων μου για την αγορά του IPHONE 4S 32GB. Με εκτίμηση Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2012 από engdpali 3
xp-user Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Συνηγορος του Καταναλωτη αμεσα.Η καταγγελεια γινετε και μεσω ιντερνετ .Νασαι σιγουρος οτι θα κλ****ν μεντες και θα συμωρφωθουν αμεσα.4 φορες εχω προσφυγει την μια για διαφορα 40 ευρω ,τις 3 εχω δικαιωθει ,η τεταρτη εκρεμει αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα την κερδισω και αυτη 2
engdpali Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2012 Έστειλα και στο συνήγορο του καταναλωτή καθώς και σε ΙΝΚΑ, Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ελπίζω να βγάλω κάτι. Βασικά δε με πειράζει τόσο ότι πλήρωσα ένα μεταχειρισμένο κινητό τηλέφωνο σα καινούργιο αλλά η στάση και η μεταχείριση τους απέναντι μας. 1
vikaki25 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Καλημερα συγνωμη αν ενοχλω απλα αντιμετωπιζω και εγω ενα προβλημα με αυτην την λεγομενη εταιρια.Με εχουν χρεωμενη παρολο που εγινε διακοπη απο μερους μου ασχετα αν δεν την προχωρησε η κοπελα απο το τμημα εξυπηρετησης εδω και 5 μηνες.Δυστυχως εχω μετακομισει και αφου εκτελεσα το καθηκον μου με την vodafone δεν με ενδιεφερε η αλληλογραφια μου,εφοσον δεν πληρωνω κατι αλλο.Προχθες ομως περασα απο το παλιο μου σπιτι κ το παιδι που μενει στο παλιο μου διαμερισμα μου εδωσε τους λογαριασμους μου.Επικοινωνησα εχθες με το 1227 και σε ερωτηση μου αν το τμημα εξυπηρετησης πελατων επικοινωνει με το τμημα διακοπης η απαντηση της ηταν καταφατικη.Εστειλα e-mail στην εταιρια η οποια με εγραψε κανονικα.Αυτο που θα θελα να μαθω ειναι σχετικα με το ΙΝΚΑ και το συνηγορο του πολιτη,πως γινεται?Γιατι να τους δωσω 90e ετσι δεν παιζει.Ευχαριστω. 1
nikoskon Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Επικοινώνησε και με την Apple για την πολιτική αντικατάστασης συσκευών της και φυσικά για το DOA όσον αφορά την Ευρώπη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα