Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μάγκες εχτές αγόρασα ps3 και είχε 1 χρόνο από την σονυ.(Γερμανία)

Αναγκαστικά έδωσα το 50άρικο για 4 συνολικά αλλά από το saturn και όχι από την σόνυ.

Να πάω για μύνηση;:fear:

Το πρόστιμο θα πρέπει να μοιραστεί στους αγοραστές και όχι να το αρπάξει ο αρμόδιος.

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχει δεν έχει περισσότερα, η νομοθεσία πρέπει ν' ακολουθείται. Πρόστιμο και συμμόρφωση είναι το σωστό, όπως και ενημέρωση του καταναλωτή. Ίσως θα έπρεπε να γίνει κάτι αντίστοιχο κι εδώ πέρα, ειδικά όταν η υποχρεωτική εγγύηση 2 ετών έχει περάσει και στην Ελληνική νομοθεσία. Βλέπεις προϊόν με μονοετή εγγύηση φίλε μου; Μην το αγοράσεις.. happy.gif

 

Η νομοθεσία δεν αναγράφει πουθενά για 2 έτη εγγύηση. Υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση περί αυτού του θέματος.

 

Εντός 2 ετών μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν σε περίπτωση που δεν παρέχει ή δεν κάνει κάτι από αυτά που σου ανέφεραν αρχικά όταν το αγόρασες.

 

Όσον αφορά την εγγύηση αυτή απλά πρέπει να αναφέρεται γραπτά και να είναι εύλογο χρονικό διάστημα σε σχέση με την διάρκεια ζωής του προϊόντος.

Δημοσ.

Η νομοθεσία δεν αναγράφει πουθενά για 2 έτη εγγύηση. Υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση περί αυτού του θέματος.

 

Εντός 2 ετών μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν σε περίπτωση που δεν παρέχει ή δεν κάνει κάτι από αυτά που σου ανέφεραν αρχικά όταν το αγόρασες.

 

Όσον αφορά την εγγύηση αυτή απλά πρέπει να αναφέρεται γραπτά και να είναι εύλογο χρονικό διάστημα σε σχέση με την διάρκεια ζωής του προϊόντος.

 

Μήπως το επιστρέφεις και έχεις και απαιτήσεις; Μήπως αυτό αρκεί για τους καταναλωτές;

  • Super Moderators
Δημοσ.

Η νομοθεσία δεν αναγράφει πουθενά για 2 έτη εγγύηση. Υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση περί αυτού του θέματος.

 

Εντός 2 ετών μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν σε περίπτωση που δεν παρέχει ή δεν κάνει κάτι από αυτά που σου ανέφεραν αρχικά όταν το αγόρασες.

 

Όσον αφορά την εγγύηση αυτή απλά πρέπει να αναφέρεται γραπτά και να είναι εύλογο χρονικό διάστημα σε σχέση με την διάρκεια ζωής του προϊόντος.

Προσυπογράφω.

Δυστυχώς συνεχίζεται η παρερμηνεία της Οδηγίας της ΕΕ σχετικά με την "εγγύηση" και το δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση πραγματικού ελλατώματος. Γι'αυτό και βλέπουμε συνεχώς αιτιάσεις για δήθεν "εγγύηση δύο ετών".

 

To έχω ξαναγράψει (και το έχω επεξηγήσει και ξανά) και θα το επαναλάβω και εδώ:

 

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή το λέει ξεκάθαρα: "Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους…".

 

Ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά διετή εγγύηση. Και μάλιστα, ειδικά στα τεχνολογικά προϊόντα, εισάγεται ειδικότερη εξαίρεση από τον ίδιο το νόμο. Δεν μπορείς να απαιτείς διετή εγγύηση σε κάρτα γραφικών όταν αυτή θα έχει ξεπεραστεί τεχνολογικά (obsolete) σε έξι μήνες.

 

Αν μάλιστα ανατρέξουμε στην Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαΐου 1999 πουθενά δεν αναφέρεται διετής εγγύηση. Βλέπε για παράδειγμα το Άρθρο 6 της Οδηγίας που επιγράφεται "Εγγυήσεις". Αφήνεται στη διακριτική ευχέρεια του Κράτους-Μέλους να επιλέξει τον εύλογο χρόνο της εγγύησης.

Δημοσ.

Ε, μάλλον στην Ιταλία θα είναι πιο ξεκάθαρος ο νόμος (άραγε την ίδια οδηγία ακολούθησαν; ) για να πέσει καμπάνα.

 

Παραμένει όμως η απορία, στο άρθρο 554:

 

Άρθρο 554 - Παραγραφή

 

"Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά".

 

Σχόλια: Το παρόν άρθρο τίθεται όπως αντικαταστάθηκε από 21.08.2002 με την παρ. 1 άρθρου 1 Ν. 3043/2002 (ΦΕΚ Α' 192).

 

ποια δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται στα 2 έτη; Αυτά της διαμαρτυρίας; Γιατί εδώ ο νομοθέτης βάζει σαφή χρονικά όρια και δεν το αφήνει επίσης να αιωρείται γενικά και αόριστα;

 

Ως προς το παράδειγμα με την κάρτα γραφικών, γαμπρός μου επέστρεψε κάρτα μετά το πέρας του 1 έτους και του την αντικατέστησαν με άλλη της ίδιας τιμής και προφανώς ισχυρότερη, όταν όμως του παρουσίασε πρόβλημα ένας εξωτερικός δίσκος, επειδή δεν είχαν κάποιο αντίστοιχων χαρακτηριστικών/τιμής του πρότειναν να πληρώσει την διαφορά και να πάρει το αμέσως πιο πρόσφατο/μεγαλύτερο/ακριβότερο μοντέλο, αυτά τουλάχιστον από συγκεκριμένο κατάστημα που πουλούσε προϊόντα που υπάρχουν και κυκλοφορούν ευρύτατα.

 

Ο γαμπρός μου είναι ευχαριστημένος από τις συναλλαγές του με το συγκεκριμένο κατάστημα και για αυτό και πλέον τακτικός πελάτης τους και αυτή είναι η ουσία του πράγματος. Αν οι πωλητές στηρίζονται στις όποιες ασάφειες του νόμου και αφήνουν τους πελάτες τους δυσαρεστημένους, τελικά η ζημιά που κάνουν στην επιχείρηση τους είναι πολύ μεγαλύτερη για αυτό και εξαρχής υποστηρίχτηκε ότι αν στην Ιταλία αναγκαστεί η Apple να δώσει 2 χρόνια εγγύηση ενώ στις γειτονικές χώρες 1 χρόνο μόνο, η ζημιά που θα υποστεί η εικόνα της θα είναι μεγαλύτερη, χώρια που υπάρχει και το ενδεχόμενο να αγοράζουν τις όποιες συσκευές απευθείας από την Ιταλία.

Δημοσ.

μεχρι να συμβει κατι τετοιο εδω στο Ελλαδισταν....

 

 

 

όταν ο έλληνας είναι το πιο ζώο και μακακας καταναλωτής!Ας μην περιμένουμε τέτοια!Γιατί είμαστε!

Δημοσ.

Προσυπογράφω.

Δυστυχώς συνεχίζεται η παρερμηνεία της Οδηγίας της ΕΕ σχετικά με την "εγγύηση" και το δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση πραγματικού ελλατώματος. Γι'αυτό και βλέπουμε συνεχώς αιτιάσεις για δήθεν "εγγύηση δύο ετών".

 

To έχω ξαναγράψει (και το έχω επεξηγήσει και ξανά) και θα το επαναλάβω και εδώ:

 

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή το λέει ξεκάθαρα: "Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους…".

 

Ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά διετή εγγύηση. Και μάλιστα, ειδικά στα τεχνολογικά προϊόντα, εισάγεται ειδικότερη εξαίρεση από τον ίδιο το νόμο. Δεν μπορείς να απαιτείς διετή εγγύηση σε κάρτα γραφικών όταν αυτή θα έχει ξεπεραστεί τεχνολογικά (obsolete) σε έξι μήνες.

 

Αν μάλιστα ανατρέξουμε στην Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαΐου 1999 πουθενά δεν αναφέρεται διετής εγγύηση. Βλέπε για παράδειγμα το Άρθρο 6 της Οδηγίας που επιγράφεται "Εγγυήσεις". Αφήνεται στη διακριτική ευχέρεια του Κράτους-Μέλους να επιλέξει τον εύλογο χρόνο της εγγύησης.

 

+1. Ό,τι αναφέρει ο paredwse είναι πολύ σαφές και νομίζω περιγράφει 100% την πραγματικότητα.

 

 

Ε, μάλλον στην Ιταλία θα είναι πιο ξεκάθαρος ο νόμος (άραγε την ίδια οδηγία ακολούθησαν; ) για να πέσει καμπάνα.

 

Παραμένει όμως η απορία, στο άρθρο 554:

 

 

 

ποια δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται στα 2 έτη; Αυτά της διαμαρτυρίας; Γιατί εδώ ο νομοθέτης βάζει σαφή χρονικά όρια και δεν το αφήνει επίσης να αιωρείται γενικά και αόριστα;

 

Πρακτικά στα 2 έτη παραγράφεται το εξής σου δικαίωμα:

1) Εάν πήρες μια καφετιέρα που σου είπαν όταν στην πούλησαν ότι φτιάχνει γαλλικό αλλά στην πράξη διαπίστωσες ότι δεν το κάνει, μπορείς την 729 μέρα να την πας πίσω και να απαιτήσεις ότι αναφέρει ο νόμος.

2) Εάν πήρες ένα notebook που το διαφήμιζαν με i5 cpu αλλά διαπίστωσες ότι έχει i3, μπορείς να το χρησιμοποιείς 729 μέρες το φορητό και μετά να το πας πίσω ζητώντας πάλι τα ανάλογα.

 

Το πρόστιμο που έφαγε η Apple είναι επειδή δεν κάλυπτε με υποστήριξη τα προϊόντα της για το διάστημα των 2 ετών από όσο καταλαβαίνω(υποστήριξη και όχι εγγύηση).

Δημοσ.

...

Πρακτικά στα 2 έτη παραγράφεται το εξής σου δικαίωμα:

1) Εάν πήρες μια καφετιέρα που σου είπαν όταν στην πούλησαν ότι φτιάχνει γαλλικό αλλά στην πράξη διαπίστωσες ότι δεν το κάνει, μπορείς την 729 μέρα να την πας πίσω και να απαιτήσεις ότι αναφέρει ο νόμος.

2) Εάν πήρες ένα notebook που το διαφήμιζαν με i5 cpu αλλά διαπίστωσες ότι έχει i3, μπορείς να το χρησιμοποιείς 729 μέρες το φορητό και μετά να το πας πίσω ζητώντας πάλι τα ανάλογα.

 

Το πρόστιμο που έφαγε η Apple είναι επειδή δεν κάλυπτε με υποστήριξη τα προϊόντα της για το διάστημα των 2 ετών από όσο καταλαβαίνω(υποστήριξη και όχι εγγύηση).

 

Άρα δλδ αν την 500η μέρα βάλεις την καφετιέρα στην πρίζα και αυτή δεν κάνει καφέ τότε την πας πίσω και απαιτείς ότι αναφέρει ο νόμος (άρθρο 540; ).

Δημοσ.

άντε να πέσει και τίποτα εδώ πέρα μπας κ αλλάξει τίποτα...

 

Φίλε μου, της Apple τα κεντρικά γραφεία στην Ευρώπη είναι στην Ιταλία οπότε η Apple ευρώπης έφαγε το πρόστιμο.

:-D

  • Super Moderators
Δημοσ.

Φίλε μου, της Apple τα κεντρικά γραφεία στην Ευρώπη είναι στην Ιταλία οπότε η Apple ευρώπης έφαγε το πρόστιμο.

:-D

Καλό θα ήταν να προσέχουμε τι γράφουμε...

 

Τα κεντρικά ευρωπαϊκά γραφεία της Apple είναι στην Ιρλανδία (County Cork) και όχι στην Ιταλία.

Το πρόστιμο επιβλήθηκε στην Apple Ιταλίας.

Δημοσ.

Άρα δλδ αν την 500η μέρα βάλεις την καφετιέρα στην πρίζα και αυτή δεν κάνει καφέ τότε την πας πίσω και απαιτείς ότι αναφέρει ο νόμος (άρθρο 540; ).

 

Όχι γιατί αρχικά σου έκανε καφέ. Αυτό υπόκειται στην εγγύηση του προϊόντος.

Δημοσ.

Όχι γιατί αρχικά σου έκανε καφέ. Αυτό υπόκειται στην εγγύηση του προϊόντος.

 

Υπάρχει ένα παράδοξο, το να έχεις αγοράσει μία καφετιέρα και να μην την έχεις χρησιμοποιήσει για 500 ημέρες και την 500η την βάζεις στην πρίζα και βλέπεις ότι δεν λειτουργεί ή έστω δεν λειτουργεί όπως πρέπει. Ο νομοθέτης λοιπόν σου δίνει ένα περιθώριο 2 ετών να δεις αν λειτουργεί ή όχι, ο πωλητής όμως σου δίνει 1 έτος εγγύηση η οποία ισχύει από την ημέρα πώλησης και όχι από την ημέρα που πρωτοχρησιμοποιήθηκε η συσκευή, την πας λοιπόν πίσω και ο πωλητής σου λέει ότι έχει επέλθει η εγγύησή της και δεν δικαιούται ο αγοραστής αντικατάσταση. Ποια λοιπόν η λογική ο νομοθέτης να σου δίνει 2 έτη περιθώριο;;;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...