MoviemakerGr Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Το πας Getitnow με την απόδειξη και δεν φεύγεις αν δεν σου δώσουν λύση.. Προτίμησε τα κεντρικά..Η νομοθεσία λέει "μεταξύ αγοραστή κ πωλητή" όχι αντιπροσωπίας γιατί προφανώς έχει προβλέψει αυτά τα φαινόμενα..
manic Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 τον ιδιο λεει κωδικο !!! μιλησα με την dell και δεν τον αναγνωριζουν και δεν δεχονται επισκευη !!!
MoviemakerGr Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Ότι απάντηση έχεις και κυρίως από το Getitnow να την ζητήσεις γραπτώς από εδώ και πέρα αν θέλεις να βρεις άκρη κάποτε.. Ξεκίνα από εδώ > http://www.efpolis.gr/ θα σου πουν όλα τα δικαιώματα σου.. Μην το αφήσεις ... Η Dell δεν έχει καμιά ευθύνη για το τι μπορεί να βρει και να πουλήσει ο άλλος με γραμμένο το όνομα της.. Φυσικά θα αναφέρεις όλο το περιστατικό όμως εκεί που θα καλέσεις..
disqualified Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 (επεξεργασμένο) πιστευω οτι αυτο μπορει να θεωρηθει ως ελλειψη συνομολογημενης ιδιοτητας, εφ οσων ο πωλητης αναφερεται σε εγγυηση και αυτη δεν υπαρχει τοτε μπορεις να υπαναχωρησεις απο τη συμβαση. Φυσικα αυτο ειναι δικη μου ερμηνεια Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2011 από disqualified
manic Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 μολις εδωσα το λαπτοπ στα get it now και ειπαν θα επικοινωνησουν μαζι μου το θεμα ειναι οτι εαν επιμεινουν οτι φταιει η dell εγω τι θα κανω και για να το θεσω ποιο σωστα σε ποιον θα κανω καταγγελια ?
rfc Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Το πας Getitnow με την απόδειξη και δεν φεύγεις αν δεν σου δώσουν λύση.. Προτίμησε τα κεντρικά..Η νομοθεσία λέει "μεταξύ αγοραστή κ πωλητή" όχι αντιπροσωπίας γιατί προφανώς έχει προβλέψει αυτά τα φαινόμενα.. Αυτο κανε.
chsam Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Η ευθυνη ειναι καθαρα του getitnow,εφοσον το πηραν απο ελληνικη αντιπροσωπεια θα εχουν και τα τιμολογια.εμενα παντως στο κουτι επανω εχει αυτοκολλητα απο τον αποστολεα-εισαγωγεα (πληρη στοιχεια διευθυνσης) και αλλο ενα με στοιχεια παραληπτη(το μουλτιραμα),ακομα και ημερομηνιες αποστολης κτλ.
karmen1983 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 μολις εδωσα το λαπτοπ στα get it now και ειπαν θα επικοινωνησουν μαζι μου το θεμα ειναι οτι εαν επιμεινουν οτι φταιει η dell εγω τι θα κανω και για να το θεσω ποιο σωστα σε ποιον θα κανω καταγγελια ? Αν επιμείνουν ότι φταίει η Dell Σημαίνει ότι μίλησαν με την ελληνική αντιπροσωπία της Dell που το αγόρασαν και τους είπε ότι δεν το αγόρασαν απο αυτούς; Σωστά; Ελπίζω να βρεις άκρη αλλά τα δόντια τα τρίζεις στο getitnow και όχι στην Dell. Αν σου πουν ότι φταίει η Dell βάλε τους μπροστά σου να πάρουν τηλέφωνο και πάρε γραπτή την όποια απάντηση απο αυτούς. Βλέπεις και κάνεις.
The_Judas Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Καλά έκανες και το πήγες στο κατάστημα. Εφόσον το αγόρασε το getitnow από την ελληνική αντιπροσωπεία της Dell, δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα.
Peavy Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Μου αρέσει που είχα πάει μια μέρα απο ένα κατάστημα και ο πωλήτης ήθελε να πουλήσει ένα laptop σε μια κυρία και της έλεγε "με 100 ευρώ μπορείτε να κάνετε και επέκταση εγγύησης για 2 χρόνια!!!" αν είναι να σε προσέχουν τόσο πολύ και να σε κάνουν μπαλάκι, φέξε μου και γλύστρισα!!!!
evkar Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 μακάρι να βγάλει άκρη με το get it now , αλλά φοβάμει ότι δεν είναι τόσο εύκολο . Το get it είναι τελικός έμπορας , δεν τα φτιάχνει μόνο του . ό,τι εγγύηση δίνει ο κατασκευαστής αυτήν δίνει και ο μεταπράτης . Μου κάνει εντύπωση πάντως που μια εταιρεία σαν την dell (γνωστή για το πολύ καλό service της ) δεν καλύπτει εγγύηση. Κάτι άλλο τρέχει . μήπως είναι refurbished? ή second hand , ή από κάνα stock με εξάμηνη εγγύηση που έχει λήξει? Πάντως αν δεν σου δίνει η dell (κατασκευαστής) εγγύηση ούτε η get it βλέπω να δίνει, αφού θα "κρύβεται" πίσω από την κατασκευάστρια .Μακάρι να ξεμπλέξεις .
aiantas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Το "κατάστημα" ΞΕΡΕΙ από που έκανε την αγορά-εισαγωγή...
manic Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 τελικα σημερα ειχα ενημερωση απο το get it now ... Ακρη βγηκε το laptop το ανελαβαν οι ιδιοι και επικοινωνησαν με την dell και το προβλημα λυθηκε !!! Ηταν πολλοι εξυπηρετικοι και το λαθος ηταν οτι δεν ειχαν καταγραψει τον κωδικο παραγγελιας η dell απο οτι καταλαβα !!!! Και απο οτι μου ειπαν απο εδω και περα η εγγυηση ισχυει κανονικα για τρια χρονια απο την DELL !!! Τοσο γρηγορη εξυπηρετηση παντως δεν την περιμενα και αυριο θα εχω το λαπτοπ ετοιμο !!!!
HamerZ Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 και φυσικά θα κάνεις και μια επιβεβαίωση του κωδικού κτλ στην dell
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα