MoviemakerGr Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 (επεξεργασμένο) Αυτό χθες.. Στις 9 του μήνα Νοεμβρίου παρέδωσα στο υποκατάστημα Vodafone της γειτονιάς μου μια συσκευή Samsung Galaxy γιατί σταμάτησε εντελώς ξαφνικά ν'αναγνωριζει την κάρτα Sim. Την συσκευή την πήραμε τέλος Αυγούστου με επιδότηση κ η κοπελιά μου που την είχε ήταν με ένα πανάκι στο χέρι κ ούτε λεπτό δεν βρέθηκε η συσκευή εκτός θήκης. Σήμερα 29 !! Νοεμβρίου μου έστειλαν SmS να επικοινωνήσω μαζί τους (μην χρεωθούν αυτοί) πράγμα που έκανα για να μου που το Απίστευτο ότι η συσκευή είχε ραγίσματα και ότι ήθελε περίπου 40 ευρώ για να φτιαχτεί γιατί δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Φυσικά τα άκουσε η κοπελίτσα για δυο λόγους πρώτον γιατί αυτό που μου έλεγε ότι της είπαν να πει φυσικά εγώ δεν το δεχόμουν, και για τον χείριστο τρόπο που έκανε την δουλειά της,με διέκοπτε συνεχώς μίλαγε συγχρόνως με εμένα και το μόνο που δεν ήταν "εξυπηρέτηση πελατών".. Μου είπε ότι θα καταγράψει αυτά που της είπα και ότι δεν δέχομαι την χρέωση και θα μ'ενημερωσουν ελπίζω να μην περάσουν άλλες 20 μέρες.. Τι ψάχνω τώρα θα μου πείτε έτσι ? Ακούστε τι ψάχνω λοιπόν.. Ψάχνω ομοιοπαθείς να κάνουμε μια ομαδική καταγγελία γιατί πιστεύω πλέων ότι το έχουν παραξεφτιλίσει,και γιατί όχι και μηνυτήρια αναφορά στην Εταιρία που πλέον δεν σέβεται τίποτα.. Θα μου πείτε για 40 Ευρώ ? Θα σας πω όχι ! για το γαμώτο.. βαρέθηκα όλοι αυτοί οι Απρόσωποι να προσπαθούν να ασελγησουν πάνω μου.. Περιμένω την απάντηση τους ήδη αποφασισμένος να φτάσω στα άκρα.. Αυτό σήμερα.. Σήμερα λοιπόν με κάλεσαν εκ νέου σαν να μην είχε γίνει ποτέ η χθεσινή συζήτηση να μου πουν οτι αυτή την φορα ηταν κατεστραμμένη η θήκη της κάρτας sim και οτι για να φτιαχτεί πρέπει να χρεωθώ ομως το ίδιο ποσό.. Την ρώτησα αν βλέπει στην κάρτα μου την χθεσινή συζήτηση κ την χθεσινή άλλη αιτιολογία και τα αιτήματα μου οτι δεν δέχομαι την χρέωση μιας κ η συσκευή βρίσκεται σε εγγύηση. Μου είπε οτι ναι τα βλεπει αλλα δεν ξέρει γιατι η άλλη συνάδελφος είχε αλλη αιτιολογία.. ίσως λεει να επικοινώνησε απ'ευθειας με τον τεχνικό.. Σε ερώτηση μου ότι αφού τα βλέπει γιατί με κάλεσε εκ νέου να με ρωτήσει το ίδιο πράγμα κ δεν με κάλεσαν από το τμήμα παραπόνων που μου είχαν υποσχεθεί ότι θα μου δώσει λύση κ μάλιστα η λύση ίσως ήταν να πληρώσω και μετά να πιστωθώ το ποσό στον λογαριασμό μου,δεν είχε να μου δώσει καμιά απάντηση. Εγώ της είπα οτι ακόμα μια φορά ειναι απαραδέκτοι, ούτε καν υπεύθυνοι,και αρχής γενομένης εγώ πήγα στο κατάστημα την συσκευή με το κουτάκι της,και αυτοι δεν το ήθελαν την τύλιξαν σε μια κολα χαρτί και την έβαλαν σε ενα απλό διάφανο σακουλάκι.. Εγώ δεν έχω σκέψεις,η μόνη σκέψη που περνάει απο το μυαλό μου είναι η λογική οτι "ν'αρπάξουμε και από όποιον μπορούμε" αφού η Έδρα μας είναι ένα ουσιαστικά ανύπαρκτο κράτος για να βάλει όλες αυτές τις εταιρίες στην θέση τους.. Τα συμπεράσματα δικά σας.. UpDate > Επειδή δεν έχω ακόμα λύση - πρόταση και το ψάχνω όποιος έχει κάποιο παρόμοιο πρόβλημα το πρώτο βήμα είναι εδώ > Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2011 από MoviemakerGr
insomnier12345 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 Για να είμαι ειλικρινής, δεν νομίζω να βρεις το δίκιο σου... Θεωρώ πως να τα βάζεις με τέτοιου είδους εταιρίες, είναι απλά χαμένος χρόνος και τζάμπα κόπος... Βέβαια, επειδή ποτέ δεν ξέρεις, τι να πω.... Καλή τύχη και καλό κουράγιο!
MoviemakerGr Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 Φίλε δεν τα βάζω με κανέναν, ακολουθώ την λογική μου. Αν μιλήσεις ποτέ με την εξυπηρέτηση πελατών της Apple θα καταλάβεις πόσο σωστά έντιμα και διαπροσωπικά όχι σε εξυπηρετούν,σε φροντίζουν.. Όταν φτάσεις στο part Ελλάδα, εκεί αρχίζουν όλοι τις λαμογιες.. και επειδή είμαι μεγαλύτερος ξέρεις όλο αυτό με έχει κουράσει.. με έχει απογοητεύσει, έχω καταναλωθεί να προσπαθώ να εξηγήσω το αυτονόητο.. Ίσως τελικά την συσκευή τους την χαρίσω αλλά λογική δεν μπορώ να χαρίσω πια..
Ntinaras Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 πηγαινε το στην samsung και αλλαξε απο αυριο εταιρεια.
MoviemakerGr Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 πηγαινε το στην samsung και αλλαξε απο αυριο εταιρεια. Απ'οτι έμαθα σήμερα και αυτοί μάλλον εκεί το στείλανε.. Δεν ξέρω όμως ακριβώς υπάρχει μια μυστικοπάθεια κ μια ασάφεια που κάπου εξυπηρετεί προφανώς.. Στο αίτημα μου να μιλήσω με τον τεχνικό προσωπικά εγώ για να μου πει υπεύθυνα πλέων τι συμβαίνει και πως παρέλαβε την συσκευή φυσικά η απάντηση ήταν ακόμα μια φορά ανύπαρκτη..
kabamaru21 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 ολα τα κινητά πλεον τα εχει η arvato service, το δινεις εσυ στην βονταφον, και αυτοι το στελνουν εκει. Στο καστομερ κερ τα παιδια δεν ειναι ενημερωμενα πληρως παντα, οποτε πολλες φορες ακους παπατζες. Απλα βλεπουν εκει στην πλατφορμα <ραγισμενη θυρα- εκτός εγγυησης> και τελος. Το να μιλησεις απευθειας με τον τεχνικο ξεχνα το. Μηπως η κοπελα, απο την στιγμη που δεν διαβαζε την SD καρτα εκανε τιποτα "δοκιμες" και την χαλασε πληρως την θυρα? (θα το ειδε ετσι ο τεχνικος και θα ειπε.. Α πειραγμένο εγγυηση καπουτ)
MoviemakerGr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Φίλε μου πραγματικά δεν ξέρω,τι κάνουν αναμεταξύ τους. ξέρω όμως ότι η συσκευή είχε πρόβλημα. Είχε πρόβλημα κ με τα UpDates στο κια αλλά αφού δούλευε δεν τους είχα ενοχλήσει..Στο συγκεκριμένο μοντέλο η θύρα sim είναι εσωτερική βάζεις κάρτα βγάζεις κάρτα και να θέλεις δεν μπορείς να κάνεις τίποτα παραπάνω.. μια χαραμάδα βλέπεις..για να σπάσει αυτό που δεν ήταν σπασμένο σε καμιά περίπτωση, πρέπει να το κοπανήσεις χωρίς καπάκι τουλάχιστον σ'ενα κεφάλι αυτών των ξεροκέφαλων... Είναι όμως διαπιστωμένο και εσύ που δείχνεις ότι ξέρεις κάποια πράγματα διέψευσε με αν κάνω λάθος ότι καταργούν τις εγγυήσεις για πλάκα τουλάχιστον επειδή μπαίνω και σε άλλα φορουμς με αντικείμενο τα κινητά, βλέπω από ένα τέτοιο παράδειγμα καθημερινά με πρώτη δικαιολογία την υγρασία και άντε εσύ βγάλε άκρη..Την Συσκευή την έβαλα εγώ στο κουτάκι της προσωπικά και την πήγα στο κατάστημα και ήταν εξωτερικά ολοκαίνουρια σαν να μην βγήκε ποτέ από αυτό.. άρα ξέρω πολύ καλά τι παρέδωσα.Αν στο πρώτο τηλεφώνημα μου λένε ότι έχει ραγίσματα τότε το μόνο που μπορώ να φανταστώ εγώ είναι ότι κάποιος στην διαδρομή την έκανε και πάνε να τα φορτώσουν σ'εμας.. Αυτό με τους ενδιάμεσους κατάστημα, εξυπηρέτηση πελατών, τεχνικός και ποιος άλλος δεν ξέρω κουριερ φαντάζομαι κλπ είναι στημένο έτσι ώστε δεν μπορείς να ξέρεις αλλά ούτε και να μάθεις.. Αλλά εγώ θα σταθώ κυρίως σε ένα γεγονός που έτσι και αλλιώς είναι απαράδεκτο.και είναι στην αρχή της διαδρομής.Πας σε ένα από αυτά τα καταστήματα την συσκευή σου δεν δέχονται να την παραλάβουν με το κουτί της,δεν σου δίνουν άλλη συσκευή για να σ'εξυπηρετισουν ,και σου λένε 15 εργάσιμες. δηλαδή ένα μήνα.. Αυτό αυτούσιο χωρίς όλο το άλλο μπλέξιμο είναι λάθος από μια Εταιρία που θέλει να λέγεται πρώτη στην Ελλάδα..και αν η δική μου οπτική είναι λάθος διορθώστε με.Το χαρτί που σου δίνει αυτός που την παρέλαβε και αρνήθηκε το κουτί θα έπρεπε να γράφει και την κατάσταση παραλαβής εξωτερικά αφού αλλάζει 40 χέρια.. Άριστη, πολύ καλή, μέτρια, κακή κλπ.. Αλλά όλα αυτά μετά θα λειτουργούσαν δεσμευτικά γι'αυτους. Οπότε παίζεις με σημαδεμένη τράπουλα μαζί τους και άντε ν'αποδειξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας ούτε 13 χρόνων να το ανοίξεις να δεις τι έχει μέσα.. Όπως έχουν στήσει έναν άψογο εισπρακτικό μηχανισμό και έναν μηχανισμό προσέλκυσης πελατών θα μπορούσαν να έχουν στήσει και έναν after market απλά δεν τους ενδιαφέρει .. νομίζω ότι αυτό είναι εμφανέστατο και προδίδει την διάθεση τους..
nikoskon Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Πολύ ένταση συσσωρευμένη. Τί θα ήθελες γενικά από τη Vodafone; Να σου αντικαταστήσει αυθημερόν την συσκευή; Εφόσον είσαι σίγουρος πως ο κάτοχος δεν χάλασε αυτή την υποδοχή κάρτας, πάρε τη Vodafone να παραπονεθείς(όχι να κράξεις) και αν δεν βγάλεις άκρη απλά φύγε, όπως σου είπαν. Αλλά δε νομίζω να μην βγάλεις. Αν τώρα τους παίρνεις τηλ και φωνάζεις, κράζεις κλπ, δικό σου πρόβλημα. Πάρε παράδειγμα από τον paredwse και το θέμα του με την Cosmote. Με ηρεμία, χωρίς εντάσεις και φραστικές επιθέσεις, έφυγε και τους έκανε και μια ωραία καταγγελία! Πάντως τώρα που ξαναδιαβάζω το ποστ σου, κατέγραψαν το παράπονό σου για την άρνηση του κόστους επισκευής. Επομένως περιμένεις να σε πάρουν από το τμήμα Παραπόνων. Ό,τι ηταν να κάνεις το έκανες. Βέβαια συμπεριφέρεσαι θεωρώντας δεδομένο πως σου λένε παραμύθια. Προκατειλλημένα δηλαδή. Δεν δέχεσαι το γεγονός πως ΟΚ συσκευή είναι και έτυχε να χαλάσει ή πως όντως μπορεί να έγινε κάποια στιγμή μια ας πούμε άγαρμπη κίνηση κατά την τοποθέτηση της sim, η οποία δημιούργησε το πρόβλημα. Και απαράδεκτο από την μεριά σου το "Φυσικά τα άκουσε η κοπελίτσα..."...
MoviemakerGr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Φίλε μου από την Vodafone περιμένω ότι περιμένεις ακριβώς και εσύ από τους Ανθρώπους που συναλλάσσεσαι. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο.. Και αυτό λέγεται υπευθυνότητα,κ after sales servis.. Θέλω ευρωπαϊκή αντιμετώπιση μιας και έχω ευρωπαϊκές τιμές. Θέλω σαφήνεια στον λόγο τους. και δεν θέλω να παίζω την κολοκυθιά ένα μήνα χωρίς συσκευή. Η Κοπελίτσα τ'ακουσε γιατί δεν έκανε σωστά όπως αποδείχτηκε και εκ των υστέρων καλά την δουλειά της ήταν ανάγωγη, χωρίς ενημέρωση και ήταν σε θέση εξυπηρέτησης πελατών.. Ένας λόγος που υπάρχουν τα φόρουμ είναι και αυτός να ενημερώνουμε τους υπολοίπους και να προσπαθήσουμε πιο ενωμένοι να καταφέρουμε να έχουμε την αντιμετώπιση που αξίζουμε.. Σήμερα είμαι εγώ αύριο εσύ. Τώρα αν βλέπεις την δική μου αντίδραση παράλογη και υπερβολική και της Vodafone λογική δεν θα προσπαθήσω εγώ να σου αφαιρέσω αυτό το δικαίωμα.
nikoskon Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Τώρα έγινε και "ανάγωγη" η "κοπελίτσα". Πού ακριβώς αποδεικνύεται ότι δεν έκανε καλά τη δουλειά της; Εν ολίγοις, δέχομαι τον όποιο εκνευρισμό σου αλλά μου φαίνεται πολλή φασαρία γίνεται.
MoviemakerGr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Το έγραψα στο πρώτο ποστ ίσως δεν το πρόσεξες.. > "με διέκοπτε συνεχώς μίλαγε συγχρόνως με εμένα και το μόνο που δεν ήταν "εξυπηρέτηση πελατών"..< αυτό εγώ το ονομάζω ανάγωγη χωρίς να προσθέσω το υφακι.. Το ότι ήταν ανημέρωτη και δεν έκανε σωστά την δουλειά της αποδεικνύεται από το δεύτερο τηλεφώνημα της συναδέλφού της που την "κρέμασε".. Αλλά πίστεψε με ζήτησα και συγνώμη για την ένταση, γιατί ένταση ήταν δεν ήταν βρισιές της είπα ότι δεν θέλω να διαπληκτίζομαι μαζί της παρ'ολα αυτά και να επικοινωνήσω με κάποιον που να έχει να μου δώσει λύση. εκεί της είπα κ για το τεχνικό. Το πρόβλημα μου είναι η χείριστη υπηρεσία πράγμα που όπως έγραψα πιο πάνω θα μπορούσε να είναι εφάμιλλη με τις άλλες οικονομικά προσεδοφορες.. Η κοπελίτσα ήταν ο εκπρόσωπος αυτής της υπηρεσίας εκείνη την στιγμή λοιπόν. Φυσικά δεν είχα ούτε έχω κάτι προσωπικό μαζί της.. Το ότι είμαι εδώ παρών και εξηγώ αποδεικνύει την διαλλακτικότητα μου διαλλακτικότητα όμως δεν σημαίνει να δέχεσαι το άδικο. Μην ξεχνάς ότι έχει φτάσει 1/12 και δεν έχω την συσκευή που πλήρωσα υπερτιμημένη εμμέσως η αμέσως και αντί αυτού είμαι αποδέκτης όλου αυτού του γεγονότος..
kabamaru21 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Να ξεκαθαρισουμε καποια πραματα. Οταν παραλαμβανετε ενα κινητο στο service Παραλαμβανετε παντα σκετο!!! ΟΥΤΕ μπαταρια ΟΥΤΕ sd καρτα OYTE φορτιστες ουτε οτιδηποτε! Τιποτα! Πρωτον ο τεχνικος δεν χρειαζεται κατι απο αυτα για να ελέγξει κατι στην συσκευη! εχει αλλα "μηχανήματα" και αν ποτε χρειαστει παει στην αποθηκη και περνει μια μπαταρια η μια sd απο τις 500000δες που εχει. Δευτερον δεν τα παραλαμβανει για να μην χαθουνε, και να βριζει με το δικιο του ο πελατης! Του τεστην "μου χασατε τα πολύτιμα αρχεια που ειχα στην sd" Σχετικα με την υγρασια! Καθε κινητό εχει ενα δείκτη υγρασιας, Αυτοκόλλητο η οτιδήποτε. Το πρώτο πραγμα παντα, σε οποιαδήποτε μαρκα, που κοιτανε ειναι τι "λεει" Το προβλημα ειναι οτι υπαρχουν αποδεδειγμένα περιπτωσεις που αυτη η παπαρια δεν λεει παντα την αληθεια, (αρκετα σπανια παντα ετσι?) Δηλαδη μπορει να βρεθει εκτως εγγυησης χωρις να εχει βραχει το κινητο ποτε.. Τι φταινε ομως εκει? Πρεπει η καθε εταιρια να βρει κατι καλυτερο. Τωρα σχετικα με τις εγγυησεις. Καθε εταιρια εχει διαφορετικη πολυτικη επιστροφών! Παραδειγμα Apple σου λεει τρια βηματα Α) δες αυτοκόλλητο Β) κοιτα δυο λεπτα εαν εχει κανει μαλακια ο ιδιοκτητης Γ) εαν οχι πανε αποθηκη και δωστου ενα αλλο! Στην htc - samsung και αλλες, καπως ετσι ειναι, με διαφορα οτι θα σου βαλουν νεο ανταλλακτικό και θα το διωξουν (klain παλυ μπομπα θα ειναι το κινητο) H S-E το εχει γ@μησει το θεμα, Εχει μια εκθεση ελεγχων που πρεπει να κανεις καθε φορα, και το δικο μου να παω εκτως εγγύησης θα βγει Κλασικες διαχρονικές μαλακιες της SONY σε θεματα εγγυησης Στην περιπτωση σου τωρα, εαν ειστε σιγουροι οτι δεν κανατε καποια απότομη κινηση η οποιοδηποτε αλλο στην sd θυρα προσπαθώντας να το φτιαξετε, (γιατι ακριβως ειναι πολυ μικρη και ευαίσθητη) τοτε εαν δε βρειτε ακρη με vodafone παρτο και πηγενε κατευθείαν στην arvato εξήγησε τους ηρεμα και ζητησε να το ξανακοιταξουν. PRO TIP ΓΙΑ ΟΛΛΟΥΣ Οταν πατε μια συσκευη (η ενα κινητο ενίοτε) για εγγυηση να φροντιζετε να εξηγείτε στο χαρτι παραλαβης ( εχει μια παραγραφο καπου, παντα) με απλο λιτο και περιεκτικότατο τροποολλα τα συμπτώματα και βλαβες της συσκευης. Ειναι η μονη επαφη που θα εχετε με τον μαγκα που το κοιταει! Η γκομενες στις υποδοχές δεν ξερουν ποτε απο αυτα, ουτε θα θυμούνται τι της ειπατε. Οταν ο αλλος εχει να ελεγξει κάμποσα κινητα σε ενα 8ωρο το καθε κινητο το διωχνει σε λιγα λεπτα. ΔΕΝ προκειτε να καθίσει να το λειτουργήσει για ωρες και να το ψειρίσει να βρει προβλημα! Θα κανει εκει μια αυτοματοποιημενη διαδικασια και οτι βρεθει βρεθηκε!
MoviemakerGr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Φίλε μου περιγράφεις κ καλά κάνεις την Ελληνική νοοτροπία στο θέμα Servis.. Είναι ακριβώς αυτή προφανώς και γι'αυτο είμαι εδώ και φωνάζω.. Οταν η συσκευή μου περιφέρεται 20 μέρες μέχρι να την δει ο τεχνικός σε πλαστικό σακουλάκι αυτό νομίζω τα λέει όλα από μόνο του..
oldnew Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Παιδιά τι ψάχνετε να βρείτε; Αυτή τη στιγμή, πρώτα απο ολους το κράτος, και μετα και οι επιχειρήσεις είναι ένα τεραστιο μπουρδελο. Όπως το γραφω ακριβώς, και χωρίς να μηδενιζω τίποτα. Το κράτος δινει το κακο παράδειγμα σε ολους. Δε δουλεύει απολύτως τίποτα, και ότι δουλεύει είναι προς την κατεύθυνσή να αρπάξουμε οσα περισσότερα μπορούμε απο όσους μπορούμε, και όχι απο όσους πρέπει, με ένα καρο μετρα που εκτός του ότι είναι εντελώς άδικα είναι και εντελώς αντισυνταγματικα, αλλα ουδεις ασχολείσαι. Πχ φορολογουμαι σημερα για 25.000 ευρώ εισόδημά απο ενοικεια όταν αποδεδειγμένα δεν εχω εισπραξει ούτε τα μισα. Σου παίρνει 4.000 μέσω Δεη, δεν τα εισπρατεις ποτε δηλαδή, και μετα σε φορολογεί κιόλας λες και τα παίρνεις εσι. Έχεις κόστη πχ 3.000 ευρώ βαψίματα κλπ με αποδείξεις, δηλαδή δεν είναι έσοδο, στα παπαρια τους, σε φορολογουν. Δεν αφαιρείται τίποτα. Σου αφινουν ένα καρο απλήρωτα, και σου λέει η εφορια, χεστηκαμε, πληρωνε τώρα σαν να τα εισπραξες, και τραβα στα δικαστήρια να τα πάρεις. Και αν τους πεις ότι οι δικηγόροι σε διαβεβαιώνουν ότι αν πας στα δικαστήρια θα δικαιωθείς αλλα δε θα βγάλεις φραγγο, σου λενε το ξέρουμε αλλα ξαναχεστηκαμε. Πας στην Ευδαπ και βλέπεις 3 χρονια νερα απλήρωτα ενοικιαστών και δεν κόβουν το νερο επειδή λέει δεν έχουν συνέργεια, και ζητάνε τα λεφτά απο τον ιδιόκτητη. !!! Σχεδόν offtopic, αλλα επειδή διαβάζω για 40 € παραπάνω απο το φιλο που βεβαίως έχει δίκιο. Κάτι διάβασα για κράτος παραπάνω και μου πατήθηκε καλος...
kabamaru21 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Φίλε μου περιγράφεις κ καλά κάνεις την Ελληνική νοοτροπία στο θέμα Servis.. Είναι ακριβώς αυτή προφανώς και γι'αυτο είμαι εδώ και φωνάζω.. Οταν η συσκευή μου περιφέρεται 20 μέρες μέχρι να την δει ο τεχνικός σε πλαστικό σακουλάκι αυτό νομίζω τα λέει όλα από μόνο του.. Η ελληνικη νοοτροπια πως κολαει? Η πολιτικες επιστροφων καθορίζονται και στελνονται απο το εξωτερικο δεν ειναι ντοπιες αποφασεις. Για την καθυστέρηση δεν μου ακουγετε υπερβολικη. Προσεξε με το δινεις στο καταστημα day 1 την αλλη μερα ερχετε κουριερ το περνει απο εκει το παει στο κτήριο της κουριερ ισως φύγει αυθημερόν ισως την αλλη για κεντρικα της καθε vodafone οπου συγκεντρωνονται ολες οι επιστροφες, και φευγουν ολες μαζι για το service μεχρι εδω κανα 3 μερο μπορει και παραπανω, φτανει στο service 2 βράδια θα το κρατησουν, μπορει 3-4. Σε περιπτωση που περιμενουν παραλαβη για το ανταλακτικο αστα βραστα κιολας.. βαλε και αλλο τοσο για την επιστροφη, στο καταστημα, βαλε και τα ΣουΚου. Ε 20 μερες.. Εαν δεν εισαι και Αθηνα κιολας κλαφτα.. Εαν θες να τα γλιτωσεις αυτα γιατι βιαζεσε, πας μονο σου εκει το κινητό. Τι αλλο να γινει δηλαδη? να πανε με ελικόπτερα? Μην χαλας την ζαχαρενια σου και μην εκνευριζεσε με τετια πραματα,, Νομίζω σου εξήγησα πληρως ολη την διαδικασια, δεν υπαρχουν συνωμοσίες ουτε σατανικες εταιριες ουτε κατι το μεπτο στο θεμα. Εαν κατι απο τον ολο κυκλο (σε αυτο και στο προηγουμενο ποστ) παει λαθος, εχουμε καθυστερήσεις και εκνευρισμο. Στο ξαναλεω δοκιμασε ηρεμα με vodafone αλλιως πήγαινε αυτοπροσοπως να το ξαναδουνε. Ηρεμα και ωραια ολα θα λυθούν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα