Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ονομάζομαι Πικιόκος Δ. και είμαι κάτοχος ενός laptop Toshiba Qosmio F50.

Στις 12/10 επισκέφτηκα για πρώτη φορά το service τις Ιντεάλ (αντιπρόσωπος Toshiba Ελλάδος) για την αντικατάσταση καλωδιοταινίας οθόνης. Η συσκευή καλύπτεται από την εγγύηση οπότε οι επισκευές ήταν δωρεάν. Προχωρήσαμε λοιπόν στην αλλαγή του καλωδίου εφόσον "σκοτείνιαζε" η οθόνη, και εφόσον έτσι έκριναν οι τεχνικοί.

Στην παραλαβή του laptop, παρατήρησα πως δεν παρήγαγε κανένα ήχο με κανένα τρόπο, και τα διαγνωστικά των Windows δεν έβρισκαν το πρόβλημα. Αυτή τη φορά, από κάποιο σφάλμα τεχνικού πιθανόν, είχε καεί η κάρτα ήχου. Προχωρήσαμε λοιπόν σε παραγγελιά νέας motherboard από τη Γερμανία, και αντικατάσταση της παλιάς, πάντα δωρεάν.

Από τη νέα παραλαβή και μετά, το τροφοδοτικό του υπολογιστή αρχίζει να κάνει ένα βόμβο όταν o υπολογιστής δεν λειτουργεί. Επίσης πετάχτηκε σπίθα μια φορά κατά τη σύνδεση με το pc, και άλλη μια φορά έπεσε η ασφάλεια του δωματίου κατά τη σύνδεση του τροφοδοτικού στο pc. Αυτά, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πλέον o υπολογιστής μια δεχόταν ρεύμα, μια όχι, και το ότι έλειπαν 2 βίδες από το κάτω μέρος (!!!!) (με αρίθμηση F10 διπλά) με ξαναέστειλαν στην Ιντεάλ. Εκεί με διαβεβαίωσαν πως το πρόβλημα ήταν στο τροφοδοτικό και πως καλά έκανα και πήγα, αφού "αλλιώς μπορεί να μου έκαιγε όλο το μηχάνημα" όπως μου είπαν. Συνεπώς, μου αντικατέστησαν (και πάλι δωρεάν) το τροφοδοτικό.

Σα να μην άλλαξε τίποτα, το laptop όμως και πάλι δεν φόρτιζε. Κατόπιν πλέον, προσωπικής συζήτησης με τον προϊστάμενο του τεχνικού τμήματος, ενημερώνομαι πως για όλα φταίει η μπαταριά μου. Σε ερώτηση μου γιατί δεν δουλεύει ούτε χωρίς μπαταριά, συνδεδεμένο αποκλειστικά στο τροφοδοτικό, με ενημερώνει πως λόγω των ενεργειακών απαιτήσεων του συγκεκριμένου μηχανήματος, δεν μπορεί να δουλέψει ούτως ή άλλως χωρίς μπαταριά!?!?!?!?! 1η προσπάθεια παραπλάνησης. Οπότε ενημερώνομαι πως θα πρέπει να αντικαταστήσω την μπαταριά και είναι πρόθυμοι να μου κάνουν έκπτωση 15% στην αγορά τις καινούριας από την Ιντεάλ. Τη μέρα τις παραλαβής ενημερώνομαι από το ίδιο κύριο, πως τελικά θα μου παραχωρηθεί δωρεάν.

Κατά την παραλαβή του μηχανήματος, παρατηρώ πως η μπαταριά έχει ορατά ίχνη φθοράς καθώς και σκόνη στις εσοχές τριγύρω της, οπότε και κάνω την αυτονόητη ερώτηση αν είναι καινούρια όπως μου είχαν πει. Τελικά ήταν "από μηχάνημα της αποθήκης". 2η προσπάθεια παραπλάνησης εφόσον δεν έχω ενημερωθεί πως το ανταλλακτικό είναι μεταχειρισμένο. Να πώς δικαιολογείται λοιπόν η καλοσύνη τις δωρεάν παραχώρησης από την Ιντεάλ...

Δεν τελειώσαμε όμως! Και πάλι o υπολογιστής δεν τροφοδοτείται ή τροφοδοτείται διακοπτόμενα. Οπότε επιστρέφουμε στο σημείο μηδέν. Πάλι από την αρχή.

Στο σημείο αυτό, εφόσον o υπολογιστής καλύπτεται από άλλο ένα μήνα εγγύησης, έρχομαι εγώ να πω τα εξείς: Εφόσον τον laptop μου είναι πλέον εξ'ολοκλήρου καινούριο αν και κομμάτι κομμάτι, γιατί να μην ξεκινήσει από την αρχή η εγγύηση που το κάλυπτε αρχικά; Και ακόμα πιο εύκολα, γιατί να μην αντικατασταθεί πλήρως με ένα καινούριο μετά από περισσότερο από 1 μήνα συνεχών επισκευών του, ενώ ακόμα δεν έχει επισκευαστεί;

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η εγγυηση ανανεωνεται για καθε νεο ανταλλακτικο. Αν αυτη η ιστορια τραβηξει 2 μηνες στο συνολο μπορεις να ζητησεις καινουριο φορητο ιδιων χαρακτηριστηκων η μερος των χρηματων που κατεβαλες για την αγορα του. Ολα τα λαπτοπ εχουν αναγκαστηκα 2 χρονια εγγυηση οποτε εχεις αλλο ενα χρονο. Αυτα λεει ο νομος. Μην ελπιζεις σε τιποτα απο αυτα.

Δημοσ.

Φίλε μου και πάλι τυχερός είσαι που έμπλεξες με toshiba και έχουν ένα στοιχειώδες σερβις... Αν διαβάσεις εδώ μέσα τι γίνεται με το after sales service στα περισσότερα μαγαζιά, θα τραβάς τα μαλλιά σου..!!

 

Anyway, απ ότι κατάλαβα το όλο θέμα ξεκίνησε απ το "τσακάλι" τον τεχνικό που σου άλλαξε καλωδιοταινία.

Αν δεν βγάλεις άκρη, επικοινώνησε κατευθείαν με την toshiba με mail και πες τους την όλη ιστορια.

 

Υ.Γ: Είσαι σίγουρος πως η MB που σου έβαλαν είναι καινούρια....??

Δημοσ.

Φίλε μου και πάλι τυχερός είσαι που έμπλεξες με toshiba και έχουν ένα στοιχειώδες σερβις... Αν διαβάσεις εδώ μέσα τι γίνεται με το after sales service στα περισσότερα μαγαζιά, θα τραβάς τα μαλλιά σου..!!

 

Anyway, απ ότι κατάλαβα το όλο θέμα ξεκίνησε απ το "τσακάλι" τον τεχνικό που σου άλλαξε καλωδιοταινία.

Αν δεν βγάλεις άκρη, επικοινώνησε κατευθείαν με την toshiba με mail και πες τους την όλη ιστορια.

 

Υ.Γ: Είσαι σίγουρος πως η MB που σου έβαλαν είναι καινούρια....??

 

Που ακριβώς βλέπεις την τύχη??? Που βλέπεις το στοιχειώδες σέρβις???

Αν είναι από καλωδιοταινία να αχρηστεύουν όλο το laptop, τι άλλο θα έπρεπε να κάνουν για να θεωρηθούν αραμπατζήδες???

Και δεν μιλάμε για ψεύτικο toshiba των 399€, F50 είπε το παιδί...

Δημοσ.

για αντικατάσταση καλωδιοταινίας οθόνης το έστειλα και εγώ, όλα δωρεάν και η αποστολή πίσω στην επαρχία ευτυχώς όλα άψογα,

να απαιτήσεις να σου δώσουν ένα πλήρως λειτουργικό μηχάνημα.

Δημοσ.

Που ακριβώς βλέπεις την τύχη??? Που βλέπεις το στοιχειώδες σέρβις???

Αν είναι από καλωδιοταινία να αχρηστεύουν όλο το laptop, τι άλλο θα έπρεπε να κάνουν για να θεωρηθούν αραμπατζήδες???

Και δεν μιλάμε για ψεύτικο toshiba των 399€, F50 είπε το παιδί...

 

Πλάκα κάνεις...???

Μια χαρά θα μπορούσαν να του πουν ότι φταίει η ΔΕΗ για το τροφοδοτικό και να τα βρει μαζί τους..!!!

Από το εξωτερικό είσαι φίλε και σου φαίνονται παράλογα..??

 

Για κάνε μια αναζήτηση εδώ μέσα να δεις τι κουλά έχουνε γίνε..!!!!

Δημοσ.

Που ακριβώς βλέπεις την τύχη??? Που βλέπεις το στοιχειώδες σέρβις???

Αν είναι από καλωδιοταινία να αχρηστεύουν όλο το laptop, τι άλλο θα έπρεπε να κάνουν για να θεωρηθούν αραμπατζήδες???

Και δεν μιλάμε για ψεύτικο toshiba των 399€, F50 είπε το παιδί...

 

Και μονο που του ειπαν την αληθεια σε ολες τις περιπτωσεις και απο μονοι τους δωσαν δωρεαν τη μπαταρια ενω εξ αρχης ειπαν μονο για εκπτωση ειναι κατι που δεν συμβαινει συνηθως.

Δημοσ.

Πλάκα κάνεις...???

Μια χαρά θα μπορούσαν να του πουν ότι φταίει η ΔΕΗ για το τροφοδοτικό και να τα βρει μαζί τους..!!!

Από το εξωτερικό είσαι φίλε και σου φαίνονται παράλογα..??

 

Για κάνε μια αναζήτηση εδώ μέσα να δεις τι κουλά έχουνε γίνε..!!!!

 

Μάλιστα. Αυτά που περνάει δηλαδή ο ανθρωπος δεν είναι κουλά !?!!

Όλα τα προβλήματα εμφανίστηκαν ύστερα από την πρώτη επισκευή και δεν τρέχει τίποτα έτσι???

Αναγνώρισε το σέρβις τα (κατά τα λεγόμενα) δικά του λάθη και είναι προς τιμήν του???

Του έδωσαν άκυρες απαντήσεις, του πάσαραν μια μπαταρία αμφιβόλου κατάστασης στοκαρισμένη και είναι κι αυτό προς τιμήν τους???

Μπορεί όντως το σέρβις να είναι καλύτερο σε σύγκριση με άλλες εταιρίες αλλά η συγκεκριμένη περίπτωση είναι απλά, απαράδεκτη.

Αν ήμουν από το εξωτερικό, φίλε, δε θα έμπαινα στον κόπο να σου απαντήσω καν, αλλά οκ, κουβέντα να γίνεται, αρκεί να απαντήσει

και ο topic starter, να μην ξεκατινιαζόμαστε αδίκως!!!! :-D

Δημοσ.

σε φιλου -σε αλλη μαρκα- του ζητησαν κοντα 100€ για καλωδιοταινια (το λαπτοπ ηταν 11μηνων και αρκετα δουλεμενο).

του ειπαν οτι δεν εγινε σωστη χρηση. δε μπορω να πω εταιρια γιατι εκανε καταγγελια μπας και τα γλυτωσει...

το αστειο ειναι οτι το εχει αφησει στο σερβις και τωρα ειναι και "επισημα" εκτος εγγυησης :o

Δημοσ.

Τελικά συμφωνήσαμε στην έκδοση ενός πιστωτικού, δεν ξέρουμε ακόμα πόσο μεγάλου, για την αγορά νέου υπολογιστή με μια άλφα έκπτωση, και βλέπουμε... Θα επισκευάσουν λέει εκ νέου και τον παλιό. Εφόσον όμως το παλιό, αυτή τη στιγμή κάνει 1000 ευρώ στην αγορά, σε σασί Satellite εγώ γιατί να δεχτώ κάτω από 1000;

Διαφορετικά θα κινηθώ μέσω ΙΝΚΑ και τους το είπα. Παραέγινε το κακό!

Επίσης τους είπα και για την ανανέωση τις εγγύησης και ήταν σα να μην το άκουσαν. :Ρ

Στα υπ'όψιν: τι μέιλ να στείλω στην Τοσίμπα; Αφού μόνο με την Ιντεάλ μπορεί να επικοινωνήσει κανείς και ολα προωθούνται στο τεχνικό τμήμα! ;) Καλό; Η αλυσίδα πάει: Toshiba Worldwide - Europe - Greece - Ideal - τηλεφωνικό κέντρο της Ideal - τεχνικό τμήμα! Ευχαριστώ πολύ πάντως παίδες, όπως και να'χει!...

 

Υ.Γ: Είσαι σίγουρος πως η MB που σου έβαλαν είναι καινούρια....??

Ειλικρινά, ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΞΈΡΩ πλέον! :) Είμαι ελαφρώς στο αμήν!

Α, και το πρωτοπαρέλαβαν στις 7/10 τελικά! Είχα κάνει λάθος πριν. Πάμε για τον ενάμιση μήνα τώρα... ;)

 

Η εγγυηση ανανεωνεται για καθε νεο ανταλλακτικο.

Ανανεώνεται η 3μηνη που συνοδεύει κάθε ανταλλακτικό και ισχύει αυτή ή η συνολική του προϊόντος αν υπερκαλύπτει εκείνη του επιμέρους ανταλλακτικού.

Δημοσ.
Ανανεώνεται η 3μηνη που συνοδεύει κάθε ανταλλακτικό και ισχύει αυτή ή η συνολική του προϊόντος αν υπερκαλύπτει εκείνη του επιμέρους ανταλλακτικού.

 

Δεν νομίζω να είναι έτσι.. Τουλάχιστον εμένα, αλλιώς μου τα είχαν πει.

 

Για επέκταση εγγύησης λογικό είναι να μην στην δίνουν τώρα...Κανονικά την αγοράζεις μαζί με το προϊόν...

Δημοσ.

Τελικά συμφωνήσαμε στην έκδοση ενός πιστωτικού, δεν ξέρουμε ακόμα πόσο μεγάλου, για την αγορά νέου υπολογιστή με

Ανανεώνεται η 3μηνη που συνοδεύει κάθε ανταλλακτικό και ισχύει αυτή ή η συνολική του προϊόντος αν υπερκαλύπτει εκείνη του επιμέρους ανταλλακτικού.

 

γενικα εχεις τον χρονο που ειχες αρχικα, και αν εχεις λιγοτερο απο 3 μηνες, σου δινουν 3 στο ανταλλακτικο.

 

εκτος αν σου εχουν δωσει αλλη γραπτη εγγυηση με το

ανταλλακτικο Ή την παραλαβη. στους Ορους εγγυησης γραφει κατι?

 

συνηθως μπορεις να αγορασεις επεκταση μεσα στον 1ο χρονο. δες μπας και μπορεις

και εσυ. να τους ζαλιζεις για 4χρονια μετα :)

 

www.toshiba-europe.com/registration

επέκταση εγγύησης μπορεί να αγοραστεί εντός της περιόδου της αρχικής εγγύησης του Toshiba laptop σας και πρέπει να ενεργοποιηθεί μέσα σε 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, προκειμένου να ισχύσει.

 

σχεδον ολοι refurbish δινουν. ακομα και η apple σε pro σειρες κλπ...

απο αυτα δε σου κανει καποιο? αν τους πρηξεις ισως στο δωσουν ετσι free.

http://www.ideal.gr/index.php?page=shop.browse&category_id=21&option=com_virtuemart&Itemid=439&vmcchk=1&Itemid=439

Δημοσ.

Φίλιππε έτσι είναι... :(

ipal θα το ψάξω! Από βδομάδα θα μου πουν και το πιστωτικό, οπότε θα δω τι με παίρνει να κάνω... Είδα και ένα κτήνος Qosmio Χ500 μέσα! Αλλά είναι πολλά τα λεφτά παναθεμα το! :Ρ

Δημοσ.

Φίλιππε έτσι είναι... :(

ipal θα το ψάξω! Από βδομάδα θα μου πουν και το πιστωτικό, οπότε θα δω τι με παίρνει να κάνω... Είδα και ένα κτήνος Qosmio Χ500 μέσα! Αλλά είναι πολλά τα λεφτά παναθεμα το! :Ρ

 

μωρε εγω ελεγα τσαμπε μηπως σου δωσουν τπτ. το Satellite A665-11T ειναι καλυτερο απ το F50 σου Η' οχι?

και αφου θα το φτιαξουν και καλα το δικο σου πες τους να το κρατησουν για πουλημα αφου θα το κανουν "καινουργιο".

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...