Προς το περιεχόμενο

Υγραέριο (Σχόλια, Εντυπώσεις,...)


Uberalles_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

 

κάνω αυτό το θέμα με σκοπό να πούμε γνώμες, εμπειρίες, απορίες ή ότι άλλο θέλουμε σχετικά με το υγραέριο στα αυτοκίνητά μας.

 

Προσωπικά, είμαι κάτοχος Hyundai Coupe (1.600 κυβικά, μοντέλο του 01 με 170.000 χιλιόμτερα) και έχω βάλει εδώ και σχεδόν 5 μήνες υγραέριο.

Η τιμή εγκατάστασης ήταν 1.250 ευρώ, είναι το ιταλικό κιτ (που είναι και το καλύτερο) και χωράει 35 λίτρα.

 

Όταν έβαλα η τιμή για το υγραέριο ήταν στο 0.779 και τώρα στο 0.838 (+0.070), με μια σταθερή αύξηση.

Αντίστοιχα η τιμή της βενζίνης είναι όλο αυτό το διάστημα στα ίδια επίπεδα, από 1.599 εώς 1.639.

Οι τιμές είναι πάντα από τα ίδια βενζινάδικα.

 

Μπορώ να πω ότι η οικονομία που κάνω κάθε μήνα είναι γύρω στα 85-90 ευρώ, γεμίζω σχεδόν 3 φορές το μήνα.

 

Από θέμα κατανάλωσης βενζίνης έχει αυξηθεί ελάχιστα, δηλαδή με βενζίνη καίω γύρω στα 10 λίτρα / 100 χιλιόμετρα και με υγραέριο καίω γύρω στα 10.5 με 11.

 

Από θέμα απόδοσης δεν έχω δει κάποια αισθητή διαφορά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το αυτοκίνητο μπορεί να έχει χάσει λίγο παρά να έχει κερδίσει (όπως μου είχε πει ένας μηχανικός, όταν έψαχνα να βάλω, ότι θα κερδίσω στην απόδοση του αυτοκινήτου.... εννοείται ότι δεν το έβαλα από αυτόν!!).

 

Αυτό που έχω δει είναι ότι με το αέριο μετά τα 170 το αυτοκίνητο δυσκολέυεται λίγο στο να πάει 190-195, ενώ με βενζίνη σε τέτοιες ταχύτητες δεν υπάρχει το αντίστοιχο θέμα. Βέβαια αυτό δεν με αποασχολεί προσωπικά.

 

Το ίδιο κιτ έχει μπει και σε Hyundai Santa Fe (2.6 κυβικά, μοντέλο του 08).

 

Δεν έχω δει κάτι άλλο. Το τι μπορεί να προκύψει στο μέλλον κανείς δεν ξέρει.

 

Δεν γνωρίζω με τα τέλη κυκλοφορίας τι γίνετε, δηλαδή εάν θα πληρώνω μειωμένα επειδή έχω υγραέριο ή τα ίδια.

 

Γνώμη μου όποιος κάνεις χιλιόμετρα αξίζει να το βάλει.

Επεξ/σία από Uberalles_gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω ακουσει οτι στο κοντινο μελλον θα βγαλουν και αεριο αντι του υγραεριου που ειναι πολυ καλυτερο, το υγραεριο ειναι νομιζω 110 οκτανια, θα βαλω τα χριστουγεννα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσέξεις μόνο σε ποιον θα βάλεις και ποιο κιτ θα σου βάλει.

Υπάρχουν διάφορα, όπως Ιταλικό, Βουλγάρικο, Ολλανδέζικο....

 

Το ιταλικό είναι το καλύτερο, τουλάχιστον όταν εγώ έβαλα.

Συγκεκριμένα, μου είχε πει ο μάστορας που μου το έβαλε ότι μπορούσε να μου βάλει και ένα που έκανε γύρω στα 1.100 ευρώ αλλά θα είχα διάφορα θεματάκια για αυτό θα βάλουμε το πιο ακριβό για να μην έχω τέτοια θέματα.

 

Εγώ έβαλα σε αυτόν που κάνω και service όλα αυτά τα χρόνια και επειδή είμασταν γνωστοί και πήγαμε 2 αυτοκίνητα μας έκανε και καλύτερη τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάνα 50ρικο κάνει η λαδιέρα, απο γνωστούς που τοποθέτησαν.

 

Πάντως το νόημα του αερίου,δεν είναι πηγαίνει με 180-190...Οσο δηλ με βενζίνη. Αναγκαστικά πρέπει να ρυθμιστεί πλούσιο πολύ το μείγμα και η οικονομία με το αέριο,πάει περίπατο.

 

Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να τοποθετήσω κι εγώ.Απλά τώρα που τοποθετεί και η κουτσή μαρία, άντε βγάλε άκρη ποιός ειναι καλός,ποιός όχι, ποιός ασχολείται με το προγραματισμό 10 λεπτά,ποιός 3 ώρες, τι κιτ τοποθετούν κτλ κτλ κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο "προγραματισμος" ειναι διαδικασια 10λεπτου,οσο και να κανει ο μαστορας οτι ζοριζεται.πλεον ειναι στανταρ η χαρτογραφηση για το καθε μοντελο αυτοκινητου.οσο για τα κιτ ολα πλεον ειναι αξιοπιστα.

την λαδιερα δεν μπορω να καταλαβω γιατι την βαζουν,αφου εννοειτε με την καταλυτικη τεχνολογια δεν εχουν προβλημα οι βαλβιδες και οι οδηγοι αυτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζεις απο 1ο χέρι πως ο προγραμματισμός είναι διαδικασία ενός 10λέπτου;

 

Δηλαδή έχουν ένα αρχείο με χαρτογράφηση για όλα τα μοντέλα όλων των εταιριών; απο πού; απο την εμπειρία τους και τα χιλιάδες που έχουν φτιαχτεί στη χώρα μας;

 

Επίσης, στις περιπτώσεις που έχει επιλογές ο πελάτης σε χαρτογράφηση, σπορ/νορμαλ/οικονομικού/υπεροικονομικού, πάμε σε 4Χδεκάδες*δεκάδων μοντέλων;

 

Πολύ απλά τα παρουσιάζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κλωνος του εγκεφαλου ειναι η χαρτοργαφηση-παραλληλος εγκεφαλος...απο κει και περα ρυθμισεις αν δεν παει καλα..

αυτα που λες για options τα κανει καποιος για υγραεριο αν ναι ποιος/ποια εταιρεια?

εγω ηξερα μονο την revo και δεν εχει καμμια σχεση με υγραεριο αλλα με αυξηση αλογων.

http://www.insomnia.gr/topic/185683-%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%bf%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b7%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b5-%cf%85%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%ad%cf%81%ce%b9%ce%bf-%ce%b3%ce%bd%cf%8e%ce%bc%ce%b5%cf%82/page__st__560

τελος θελω να μου πειτε αφου δεν εχει διαφορα με βενζινη και ειναι καλυτερα κτλ κτλ.αν υπαρχει καποιος που να δεινει γραπτη εγγυηση στα μηχανικα μερη του αυτοκινητου και οχι του κιτ!

καποιος εγκαταστατης μου εγραψε στο παραπανω τοπικ" ναι θα το καλυψω ΑΝ ΤΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ" .πιστευω να ξερετε ποσο ευκολα ριχνεις το σφαλμα σε αστοχια υλικου και λαθος αντ/πειας ή λοιπες δικαιολογιες...

 

βαλβιδες,κυλινδροι,αντλια βενζινης κτλ...ρωτηστε πριν βαλετε ποσο κοστιζει η αλλαγη τους.τεσπα το θεμα ειναι μπερδεμα για τα κιτ,τις συμπιεσεις και το ειδος αυτοκινητου ποσο μαλλον οταν μπαινουν aftermarket

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...