santana99 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Είχα κάνει μια παραγγελία στις 17 του μηνός για έναν 2,5" 1ΤΒ σκληρό δίσκο και σήμερα ήρθε το δέμα. Το ανοίγω και βλέπω έναν 2,5" 500GB άλλης μάρκας σκληρό αντί για αυτό που είχα παραγγείλει! Τους έστειλα email γιατί στο τηλέφωνο δεν έβγαινε "ανταποκριτής". Το θέμα είναι πως όταν έκανα την παραγγελία ο σκληρός είχε 79ευρώ μαζί με τα έξοδα αποστολής (που επέλεξα απλή αποστολή 3,99). Τώρα η τιμή του σκληρού στο site τους είναι 153€!! (και να τονίσω πως είναι ακριβή τιμή για το ίδιο το Pixmania μιας και εδώ έχει γύρω στα 100-100+). Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; *** μόλις με ενημέρωσαν πως μπορεί να γίνει επιστροφή του προϊόντος και να γίνει επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος (δεν διευκρινίστηκε με ποιο προϊόν βέβαια) όμως προϋπόθεση για να δεχτούν το δέμα είναι να έχει μέσα του το κουπόνι επιστροφής. Το κουπόνι επιστροφής λοιπόν είναι μια έξτρα υπηρεσία που μπορεί να την επιλέξει ο αγοραστής κατά την παραγγελία ή οποία αν θυμάμαι καλά στην περίπτωσή μου πήγαινε περί τα 15ευρώ την οποία δεν επέλεξα μιας και δεν αμφέβαλα για αυτό που παράγγειλα. Συνεπώς το δέμα μέχρι τώρα δεν μπορούν να το δεχτούν. Ξαναεπικοινώνησα μαζί τους θέτοντας τα απαραίτητα ερωτήματα και διευκρινίζοντας τι θέλω (αντικατάσταση με αυτό που είχα παραγγείλει εξ αρχής). Περιμένω λοιπόν και σας ενημερώνω σχετικά με την εξέλιξη του θέματος εδώ...
karmen1983 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 :lol: τιμολογήσανε το σωστό προϊόν, στείλανε το λάθος (πρόβλημα άμεσο στην αποθήκη τους πέρα από το θέμα πελάτη) και σου λένε για κουπόνι επιστροφής; Μήπως πες τους πρέπει να σας πληρώσω και τα έξοδα αποστολής; Δεν είμαστε καλά!!!
antonl Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 @^: Το αυτό. Την παλεύουν; Δηλ. παραγγέλνεις ένα pc, σου στέλνουν μια τσίχλα και μετά σου λένε sorry δεν πήρατε το κουπόνι επιστροφής; Έχει αρχίσει και μεγαλώνει πολύ η blacklist καταστημάτων. Ελπίζω πως απλά δεν κατάλαβαν καλά τι έγινε στην περίπτωσή σου.
santana99 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Από ότι κατάλαβα ήταν αυτόματη απάντηση για το θέμα "λάθος παραγγελία" γιατί το κείμενο ήταν κάπως μεγάλο και στάνταρ και επιπλέον στην απάντησή μου σε αυτό το κείμενο μου ήρθε ειδοποίηση πως τα 2 μηνύματά μου συγχωνεύτηκαν και θα εξεταστούνε...
tigergreg Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Το συγκεκριμενο καταστημα εχει αρχισει εδω και καιρο τις λαμογιες στελνοντας οτι ναναι και το χειροτερο χρεωνοντας την πιστωτικη οσα θελουν. Αναγκαστηκα και αλλαξα αριθμο καρτας και τους κατηγγειλα στο τμημα ασφαλειας της εθνικης και περιμενω απαντηση.
santana99 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Μόλις μου ήρθε email στο οποίο λέει ότι επέλεξα φτηνό τρόπο αποστολής γιαυτό να περιμένω μέχρι να έρθει το δέμα. Ότι να'ναι!!!! Τους ξαναέστειλα email λοιπόν όλα μαζεμένα να δω τι θα απαντήσουν. Είναι απαράδεκτο να γίνονται τέτοια λάθη και να δω τι λύση θα βρεθεί. Η παραπάνω καθυστέρηση θα πρέπει να επιφέρει και κάποιο ποσοστό επιστροφής χρημάτων εκτός από το να μου στείλουν το σωστό πακέτο. Αφήστε που θα πρέπει να στείλω και το δέμα πίσω.... **** μόλις μου έστειλαν πως πρέπει να συμπληρώσω την αίτηση επιστροφής και να την εκτυπώσω και επίσης να εκτυπώσω την απόδειξη (μιας και για οικολογικούς λόγους το δέμα μου δεν περιείχε). Στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσω κάποιους κωδικούς από την ups οι οποίοι ήρθαν με email για να στο στείλω. Αφού καλέσω και περάσουν να το παραλάβουν από το σπίτι μου. Αυτό ήταν όλο, δεν μου είπαν τι θα γίνει με το σωστό προϊόν και γενικά έκανα 3-4 ερωτήσεις αλλά μου απάντησαν μόνο την 1. Συνεπώς ξαναέστειλα email υπενθυμίζοντας πως δεν έχω κουπόνι επιστροφής και ρώτησα τι θα γίνει με το σωστό προϊόν και με τι τρόπο θα σταλεί.... για να δούμε... ***** και μου ήρθε απάντηση που λέει πως τυπώνω την αίτηση επιστροφής και πως τυπώνω την απόδειξη. αυτόματες είναι οι απαντήσεις για να ξέρω κιόλας τι κάνω γαμώ το κέρατο μου **** τύπωσα λοιπόν απόδειξη, ετικέτα (που μπαίνει έξω από το δέμα) και έντυπο επιστροφής το οποίο υπέγραψα, μόνο λέει μέσα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣας παρακαλούμε να μας στείλετε , με δικά σας έξοδα, το προϊόν ΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ . Η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από φωτοτυπία της απόδειξής σας και από το κουπόνι επιστροφής. ροσέξτε να μην ξεχάσετε να κολλήσετε καλά και σε εμφανές σημείο, στο εξωτερικό του δέματος , την σελίδα που θα εκτυπώσετε όπου θα φαίνεται ο κωδικός της επιστροφής. μου ήρθε και εμαιλ από την ups που δίνει ένα tracking και περιμένω εντός 48ωρών για barcode. Κάποιος που έχει στείλει πίσω δέμα πόσο περίμενε για barcode; Ευχαριστώ
karmen1983 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 με δικά σας έξοδα Βρε συ θα το κάνεις; Και κερατάς και δαρμένος; Μπας να ανεβασεις τους τόνους λίγο;
santana99 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 αν νόμιζες πως θα το κάνω έπρεπε να ξεκίναγες την πρότασή σου με "ρε" και όχι με "βρε συ" χαχα Όχι ούτε κατά διάνοια. Δεν έχω κλείσει ακόμα το δέμα μέχρι να μου πουν περί των εξόδων. Μέσα τουλάχιστον στην αίτηση επιστροφής λέει στα γαλλικά ότι έχει γίνει λάθος και λέει ανταλλαγή οπότε θα το πάρουν και θα μου στείλουν το άλλο. Και απλά πιστεύω πως είναι μια τυπική αίτηση γιαυτό λέει μέσα αυτό το πράγμα. Περιμένω απάντηση και έχω ζητήσει και ποσοστιαία αποζημίωση για την καθυστέρηση. ΕΚΤΟΣ αν το στείλουν με ups και το έχω σε 1-2 μέρες. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι η μεγάλη διαδικασία (τύπωση ταμπελών και αιτήσεων και αποδείξεων)...δλδ το έχουν κάνει έτσι ώστε άμα το πάρει κανένας άσχετος να μην μπορεί να κάνει τίποτα. Επιπλέον οι ότι να'ναι απαντήσεις τους. Νιώθω σαν να μιλάω με νιγηριανό και να κανονίζω να στείλω κινητό...!
newtech Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 αν νόμιζες πως θα το κάνω έπρεπε να ξεκίναγες την πρότασή σου με "ρε" και όχι με "βρε συ" χαχα Όχι ούτε κατά διάνοια. Δεν έχω κλείσει ακόμα το δέμα μέχρι να μου πουν περί των εξόδων. Μέσα τουλάχιστον στην αίτηση επιστροφής λέει στα γαλλικά ότι έχει γίνει λάθος και λέει ανταλλαγή οπότε θα το πάρουν και θα μου στείλουν το άλλο. Και απλά πιστεύω πως είναι μια τυπική αίτηση γιαυτό λέει μέσα αυτό το πράγμα. Περιμένω απάντηση και έχω ζητήσει και ποσοστιαία αποζημίωση για την καθυστέρηση. ΕΚΤΟΣ αν το στείλουν με ups και το έχω σε 1-2 μέρες. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι η μεγάλη διαδικασία (τύπωση ταμπελών και αιτήσεων και αποδείξεων)...δλδ το έχουν κάνει έτσι ώστε άμα το πάρει κανένας άσχετος να μην μπορεί να κάνει τίποτα. Επιπλέον οι ότι να'ναι απαντήσεις τους. Νιώθω σαν να μιλάω με νιγηριανό και να κανονίζω να στείλω κινητό...! Αν θα σου ερθει UPS τωτε ειναι πληρωμενο απο αυτους.. γ*μω τα αυτοματοποιημενα ομως.. Εγω ειχε προβλημα αλλα αμεσα στειλαν UPS κωδικούς τα παντα.. και ολα πληρωμενα! δεν εδωσα φραγκο!
santana99 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 (επεξεργασμένο) Θα πάρω τηλ για να κανονίσω να έρθει ups. Αυτοί μου έχουν δώσει μέσω τις ups ένα tracking code. Εσύ περίμενες και για barcode ή όχι; Όπως και να'χει θα πάρω ένα τηλ αύριο το πρωί να δω τι θα μου πουν. **** επικοινώνησα με ups, μου λένε πως εφόσον έχουν στείλει tracking number κτλπ τα έξοδα είναι παραλήπτη. Αυτό που μένει είναι να δω αν θα γίνει ανταλλαγή ή επιστροφή χρημάτων. Εγώ θέλω ανταλλαγή εννοείτε μιας και ο σκληρός έχει ακριβύνει κατά 80ευρώ! Επεξ/σία 1 Νοεμβρίου 2011 από santana99
santana99 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2011 **** τελικά με πήραν τηλέφωνο εφόσον όλοι ήταν απασχολημένοι στις τηλεφωνικές γραμμές και διευκρινίστηκε πως θα μου στείλουν το σωστό προϊόν με ups. Περιμένω λοιπόν, όταν παραλάβω θα σας ενημερώσω.
CyberCr33p Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2011 Πάντως οι τιμές στους δίσκους αυξήθηκαν εξαιτίας της πλημμύρας στην Ταϋλάνδη.
newtech Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 **** τελικά με πήραν τηλέφωνο εφόσον όλοι ήταν απασχολημένοι στις τηλεφωνικές γραμμές και διευκρινίστηκε πως θα μου στείλουν το σωστό προϊόν με ups. Περιμένω λοιπόν, όταν παραλάβω θα σας ενημερώσω. Τελικα τι έγινε?
santana99 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2011 Χτες το βράδυ μου ήρθε email που λέει ότι αποστάλθηκε επιτέλους! Ζήτησα στο τηλέφωνο λόγω ταλαιπωρίας αν μου γίνει επιστροφή ποσοστού χρημάτων επι της αγοράς και μου λέει αυτό δεν γίνεται, απλά αναλαμβάνουν αυτοί τα όλα μεταφορικά και ζητάνε συγνώμη... @@ Άργησαν πολύ να το στείλουν πάντως...είχαν κολλήσει στο "το ελέγξαμε και είναι εντάξει". Στo email λέει Όταν θα λάβετε το δέμα σας, θα σας ζητήσουμε να ελέγξετε τη γενικότερη του κατάσταση και το περιεχόμενο όσο ο μεταφορέας θα είναι παρών. Οφείλουμε να σας πληροφορήσουμε ότι το να προσθέσετε τη μνεία “ανοίχτηκε” στο κουπόνι της παράδοσης δεν είναι έγκυρο σε περίπτωση παραπόνων. Αν, με την παραλαβή του δέματος σας, αυτό παρουσιάζει ίχνη ότι έχει ανοιχτεί και/ή οτι έχει υποστεί καταστροφή, μπορείτε να το αρνηθείτε. Γράψτε μια λεπτομερή εξήγηση για οποιαδήποτε βλάβη απευθείας στο μεταφορέα, αναγράψτε την ημερομηνία και υπογράψτε την. Αν δεχτείτε το δέμα χωρίς να προσθέσετε σχόλια ή παρατηρήσεις ή αν σας το παρέδωσαν όσο ήσασταν απών, μπορείτε να επικοινωνήσετε αμέσως με το μεταφορέα που έχει αναλάβει την παράδοση για να καταγράψετε την κατάσταση του δέματος. αυτό σημαίνει πως άμα το ανοίξω όταν έρθει ο υπάλληλος και έχουν κάνει πάλι λάθος δεν θα το δεχτούν πίσω;
santana99 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2011 Μόλις παρέλαβα... Πολύ ταλαιπωρία πάντως και αγωνία θα έλεγα μιας και δεν υπάρχει μια καλή επικοινωνία και ενημέρωση του τι γίνεται...όπως και πολύ χρονοβόρο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα