agent_smith Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Ρε παιδιά μήπως υπερβάλετε; Κανένα μαγαζί δεν θα άλλαζε κάτι που φέρει φυσική φθορά ακόμα και αν δεν φταίει ο πελάτης πόσο ακόμα μετά από μήνες και όχι τις πρώτες 5 μέρες(DOA) γιατί έτσι προβλέπετε στην εγγύηση .- Σε αυτές τις περιπτώσεις ρίχνεις άκυρο στην ετερεία που τα κατασκευάζει όχι στον έμπορο. Σαν να πάω εγώ να αγοράσω εναν επεξεργαστή και μετα απο 5 μήνες να τον πάω πίσω με σπασμένο pin και να ζητάω αντικατάσταση... Αντε να βρεις το δίκιο σου.
quic307 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Η αληθεια ειναι πως πολλα πλεον μαγαζια πανε για φουντο. Βεβαια διαβασα οτι καποιοι αλλοι κανουν κινησεις προς οφελος του πελατη, Δεν ξερω αν ακουσατε ή διαβασατε κατι.
GoLdMaNn Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Ρε παιδια πραγματικα θεωρω παραλογα τα οσα ακουω και μπορει να ειμαι και λαθος.Ναι οκ το Πλαισιο εχει χιλια δυο κακα.(ανειδικευτους υπαλληλες,ψωνισμενους manager,προωθηση των δικων του προιοντων,μη ανταγωνιστικες τιμες και μια γενικη πτωση στην πορεια των χρονων).Ημουν για αρκετα χρονια και εγω και η οικογενεια μου καλοι πελατες απο τοτε που το πλαισιο ηταν μαγαζι γραφικης υλης.(Μεχρι που βγηκε το skroutz)Ακομα και τωρα θα ψωνισω απο κει αλλα δν θα με προσελκυσει παρα μονο αν η τιμη ειναι τετοια που δν αξιζει να τραβηχτω για να το αγορασω απο αλλου.Ναι το service ειναι πραγματι απαραδεκτο και πολλες φορες δρα εις βαρος του πελατη.Αλλα ενα πραγμα να ξερετε.Το RMA του πλαισιο για ανεξαρτητο πωλητη πιστεψτε με ειναι ενα απο τα καλυτερα που υπαρχει στην Ελλαδα(Εστω και αν φθινει και αυτο τον τελευτεο καιρο).Και δν το λεω απο προσωπικη εμπειρια μονο(Αν και εγω ο ιδιος εχω καποιες κακες εμπειριες απο Πλαισιο,βρισκωντας ομως τελικα την ακρη).Ο συγκεκριμενος κυριος που αναφερει o topic-starer εχει ενα τουπε το οποιο ειναι λιγο εκνευριστικο και η διαφημιση στο πλαισιο ειναι εμφανης,αλλα εμενα μου φανηκε ιδιατερα εξυπηρετικος και ευελικτος αφου με επεισε με επιχειρηματα(αν και λιγο ερειστικος του τυπου "Οχι νομος δν αναφερει πουθενα αυτο που μου λες αλλα αμα θελετε μπορουμε σαν Πλαισιο να σας το δωσουμε"),που στεκουν και μαλιστα οχι εις βαρος μου να διαλεξω την καλυτερη λυση.Επισης το προβλημα με την ψυκτρα ρε παιδια δν ηταν η φθορα της αγωγιμοτητας των μεταλλων ουτε κατι αλλο αλλα ενα κατασκευαστικο λαθος που δν γινεται να αποδειξεις δυστυχως.Σιγουρα αν το πλαισιο το αναγνωριζε μες στην εγγυηση θα ηταν αξιο θαυμασμου για την συγκεκριμενη χωρα και θα εδειχνε τον σεβασμο του στον καταναλωτη αλλα με την κινηση να το βγαλει εκτος εγγυησης δν δειχνει καποια κοροιδα η κατι αλλο παρα μονο την αδιαφορια του και την κακη πολιτικη που στρεφεται εις βαρος τους (Αφου εχασαν εναν πελατη και πιθανον πολυ περισσοτερα απο τα 8 Ευρω του φιλου μας με το προβλημα).Κατι ακομα που θα ηθελα να προσθεσω ειναι οτι το Πλαισιο εχει σιγουρα πολλα αρνητικα αλλα εχει αναγνωρισει και πεθαμενες εγγυησεις απο προιοντα (τυπου πλυσιμο στο πλυντηριο) και κατι αλλο που πιθανον δεν γνωριζετε.Πριν 1 με 1.5 χρονο το πλαισιο διεκοψε την συνεργασια του με την ASUS στις μητρικες τουλαχιστον(μια απο τις πλεον εμπορικες μαρκες,που στοιχισε στο πλαισιο σιγουρα) διοτι η asus εχει τραγικο rma και δημιουργουσε παραπονα απο τους πελατες αφου απο τις 10 μητρικες η asus συμφωνουσε σε αντικατασταση στις 5.Μια κινηση που δν ειναι γνωστη και δν διαφημιστικε ποτε αλλα εμενα μου αρκει για να ζυγιζω τα + και τα - σε καθε αγορα και να μην απορριπτω το πλαισιο κατακεραυνονωντας το.Ναι οκ δν ειμαι και γω Πλαισιο-fan αλλα μου αρεσει η αντικειμενικοτητα και εξαιτιας αυτην πηρα την αφορμη να γραψω αυτο το μακροοοοοοσυρτο ποστ(Χαχα παντα μου αρεσαν οι εκθεσεις )Αυτα απο μενα και ελπιζω να μην παρεξηγηθω. edit:Το ανεξαρτητο το τονισα διοτι μην μου πειτε dell,corsair,logitech και γενικα εταιρεις που ειναι και οι κατασκευαστριες.Α και κατι αλλο ποτε παλι τετοιες ψυκτρες Χαχα
Locko Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Πριν 1 με 1.5 χρονο το πλαισιο διεκοψε την συνεργασια του με την ASUS στις μητρικες τουλαχιστον(μια απο τις πλεον εμπορικες μαρκες,που στοιχισε στο πλαισιο σιγουρα) διοτι η asus εχει τραγικο rma και δημιουργουσε παραπονα απο τους πελατες αφου απο τις 10 μητρικες η asus συμφωνουσε σε αντικατασταση στις 5.Μια κινηση που δν ειναι γνωστη και δν διαφημιστικε ποτε αλλα εμενα μου αρκει για να ζυγιζω τα + και τα - σε καθε αγορα και να μην απορριπτω το πλαισιο κατακεραυνονωντας το. Η Αsus σταμάτησε εντελώς την διαδικασία RMA και δίνει πλέον στους distributors & resellers 2% πιστωτικό επί των αγορών καθώς έχει υπολογίσει ότι τόσο είναι το failure rate των μητρικών της. Το Πλαίσιο στις δικές του μετρήσεις είδε ότι το failure rate βγαίνει 5%, ζήτησε το αντίστοιχο πιστωτικο, δεν το πήρε και αποφάσισε να διακόψει την συνεργασία καθώς πιθανώς δεν το συνέφερε.
disqualified Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Μηπως λιγο για αυτες τις καταστασεις ευθυνονται και καποιοι που πηγαιναν καμμενο hardware απο overclocking και εκμεταλλευονταν το καλο RMA του πλαισιου που βλεπαμε να αναφερεται στο forum; Για ολα τα αλλα φυσικα το πλαισιο -οσοι δηλαδη το πλαισιωνουν- εχει τις ευθυνες του. Κυριως για το ποιους προσλαμβανεις και τους χαμηλους μισθους. Οταν αυτα δεν ειναι καλα το μονο που σου μενει ειναι το ηδη μεγαλος αερας που εχεις ως μαγαζι και η ευκολια προσβασης
The_Judas Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Η Αsus σταμάτησε εντελώς την διαδικασία RMA και δίνει πλέον στους distributors & resellers 2% πιστωτικό επί των αγορών καθώς έχει υπολογίσει ότι τόσο είναι το failure rate των μητρικών της. Το Πλαίσιο στις δικές του μετρήσεις είδε ότι το failure rate βγαίνει 5%, ζήτησε το αντίστοιχο πιστωτικο, δεν το πήρε και αποφάσισε να διακόψει την συνεργασία καθώς πιθανώς δεν το συνέφερε. asus και χαμηλό failure rate? Πραγματικά αστείο Καλά τους έκανε το πλαίσιο. Υπάρχουν και άλλοι προμηθευτές μητρικών παρόλο που η asus είναι το πιο γνωστό όνομα.
thegame77 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 μην ψωνιζετε τιποτα απο ελλαδα. paypal και αγορα απο online εξωτερικου καλυτερες τιμες και εγγυηση πραγμα που εδω ειναι ανυπαρκτο.
xristoforos89 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 μην ψωνιζετε τιποτα απο ελλαδα. paypal και αγορα απο online εξωτερικου καλυτερες τιμες και εγγυηση πραγμα που εδω ειναι ανυπαρκτο. Η εγγυηση ομως; Για εναν δισκο που μπορει να χαλασε στην πορεια, να περιμενω ποτε θα φτασει στην μαμα Wd;
agent_smith Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Η εγγυηση ομως; Για εναν δισκο που μπορει να χαλασε στην πορεια, να περιμενω ποτε θα φτασει στην μαμα Wd; θα πρέπει να πληρώσεις έξοδα αποστολής...
Ntinaras Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Μηπως λιγο για αυτες τις καταστασεις ευθυνονται και καποιοι που πηγαιναν καμμενο hardware απο overclocking και εκμεταλλευονταν το καλο RMA του πλαισιου που βλεπαμε να αναφερεται στο forum; Για ολα τα αλλα φυσικα το πλαισιο -οσοι δηλαδη το πλαισιωνουν- εχει τις ευθυνες του. Κυριως για το ποιους προσλαμβανεις και τους χαμηλους μισθους. Οταν αυτα δεν ειναι καλα το μονο που σου μενει ειναι το ηδη μεγαλος αερας που εχεις ως μαγαζι και η ευκολια προσβασης ποσοι ηταν αυτοι που το κανανε? 0,0001%? αλλα και περισσοτεροι να ητανε,σκεψου οτι το πλαισιο εβγαινε κερδισμενο γιατι αυτοι το προτιμουσανε γι αυτον τον λογο.
Bspus Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Εγω παντως, πελατης του Πλαισιου 10 χρονια τωρα δεν εχω το παραμικρο παραπονο. Τα τελευταια χρονια δεν εχω αγορασει συστημα για μενα, αλλα αρκετα ΒΤΟ για γνωστους και φιλους. Τους φτιαχνω λιστα με κωδικους κομματιων και τους στελνω να τα αγορασουν. Το τελευταιο ηταν το προηγουμενο μηνα. Εφτιαξα σκετο πυργο με 240 ευρω (το χαμηλοτερο που μπορουσα) που θα το συναρμολογουσαν και θα τον στελναν Σαββατο στο χωρο του πελατη. Απο λαθος δικο τους στειλαν το φορτηγο Παρασκευη πρωι και ψαχναν τον πελατη στα κινητα. Δεν τον εβρισκαν ομως γιατι ηταν στη δουλεια. Τελικα δεν το παρεδωσαν εκεινη την ημερα αλλα την επομενη οπως ειχε συμφωνηθει και τον ενημερωσαν οτι για την ταλαιπωρια του ειχαν βαλει λιγο καλυτερα εξαρτηματα. Οντως το ελεγξα και ειχαν λιγο πιο ακριβο τροφοδοτικο και 4 GB RAM αντι για 2.
maxdore217 Δημοσ. 13 Απριλίου 2012 Δημοσ. 13 Απριλίου 2012 Χρόνια πολλά σε όλα τα παιδιά. Διάβασα όλο το θέμα και αυτό που έχω να πω είναι ότι αρκετοί είναι δυσαρεστημένοι και ορισμένοι είναι 3ευτυχισμένοι και βέβαια χαίρονται να πηγαίνουν σε τέτοια καταστήματα κοσμήματα μιας και έχουν την βρει την λύση ή δουλεύουν εκεί και τα βρίσκουν αλλιώς με τις επιστροφές προϊόντων ή και ακόμα είναι τόσο τυχεροί που δεν τους έχει συμβεί ποτέ και απλά γράφουν. Δεν μιλάμε για περιπτώσεις κανιβάλων που δεν έχουν κανένα δικαίωμα να απαιτήσουν εγγύησης αλλά για εταιρίες που για να βγάλουν φθηνά προϊόντα έχουν ρίξει την ποιότητα κατασκευής. Μάλιστα κάποιος αναφέρει ότι δεν πρέπει να ψάχνουμε και τα αίτια που μια συσκευή παρουσιάζει κατασκευάστηκα λάθη που με την πάροδο του χρόνου βγήκε στον αγοραστή γιατί τότε είσαι απλά άτυχος Λοιπόν ως εδώ δεν είσαι απλά άτυχος η εταιρία αυτή φροντίζει να βάλει τις πιστοποιήσεις και καινοτομίες της στο site και εσύ θα χρεωθείς ένα προϊόν που και χάρη τους έκανες και το πήρες από αυτούς? Η Προαναφερθήκαμε εταιρία είναι ένα χάλι και μισό όπως αναφέρθηκε και ισχύει τα άτομα που εργάζονται είναι ανειδίκευτα και σου λένε αυτά που τους έχουν πει και καλά κάνουν για να μην τα διώξουν. Παιδιά είναι απλά τα πράγματα ρόδα είναι και γυρίζει και αύριο θα γυρίσει και σε σας και μακάρι σε μερικούς να γυρίσει που το θεωρούν ανάξιο λόγου γιατί εδώ είναι 1 κουλερ τον 8E αύριο όμως μπορεί να συμβεί με κάτι που κάνει 1000Ε και να δω τι θα κάνετέ....γιατί δεν θα πρέπει να μιλήσετε για ελαττωματικό προϊόν τότε και να πίσεται τον εαυτό σαν ότι εντάξει συμβαίνουν και αυτά.
panos0100 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 χρονια πολλα και καλη ανασταση για το συγκεκριμενο το καταστημα δεν θα πω πολλα θα πω ομως οτι η απογοητευση μου ητανε μεγαλη με λιγα λογια προσφατα χαλασε ενας ελεγκτης usb 3 τον πηγα πισω με δινουνε παλι τον ειδιο turbo x και δεν τον πηρα, φυσικα αλλες 2 φορες καηκε ο συγκεκριμενος και τι εκανα? επιασα εναν υπαληλο πωλητη (κανονικα επρεπε τον υπευθυνο αλλα αυτον βρηκα) και του ειπα οτι "απο το καταστημα σας εχουνε καει 17 καρτες γραφικων δηλαδη την εβαζα ενα μηνα εβγαζε γραμμες το πιο πολυ που αντεξε μια ητανε ενα χρονο και αυτο γιατι δεν ειχε ανεμιστηρα τι αλλο να πω το πλαισιο του λεω χανει εναν πελατη-και μου λεει δεν νωμιζω να τους αρεσει να χανουνε πελατες- λεω κι εγω ενταξει γιατι δεν κανετε καλυτερα τα προϊοντα σας-και αυτος λεει που στυριζεις οτι εφταιγε το καταστημα-και του λεω οτι εχω ασφαλεια στον υπολογιστη χωριστη και ups τι αλλο να κανω?-δεν μηλησε, και αντι για τον ελεγκτη (που φυσικα ουτε λεφτα με εδωσαν πισω) πηρα εναν ανεμηστηρα για το κουρι και κατι αλλα χαρτικα για να συμπηρωσο το ποσο και τελευταια πριν φυγω του ειπα γιατι δεν βγαζει ζημιες και στις μητρικες ή στους δισκους? ετυχε μου λεει για ολες τις καρτες γραφικων τα συμπερασματα δικα σας!!
maxdore217 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Φίλε panos0100 πρώτα από όλα χρόνια πολλά ,διάβασα το πρόβλημα σου και έχω να σου πω ότι πολύ καλά έκανες και τους τα είπες αλλά το παιδί αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα πάει σπίτι του φάει θα ρίξει 1 υπνάκο και μετά δεν τρέχει τίποτα πάμε για άλλα από άλλον πελάτη που απηύδησε από αυτούς αν θες την γνώμη μου πολύ κακός πήρες κάτι άλλο και βέβαια το έχω κάνει και εγώ ακριβός το ίδιος αναγκαστικά επειδή δεν ακόμα και τα λεφτά μου πίσω να έπαιρνα πάλι χαμένος είμουνα .
panos0100 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 δεν τα δινανε το καταλαβαινεις αυτο? ενας διευθυντης ητανε τι σ@@@κ ητανε δεν ξερω και ενας αλλος 2 ητανε αυτοι με κατι γαλαζια πουκαμισα και οι 2 μου το ειπανε καταμουτρα λεφτα δεν παιρνεις παρε κατι αλλο αλλα εχεις δικαιο κακως εκανα επρεπε να κανω φασαρια εκει μεσα και να το φωναζα σε ολους τους πελατες μπροστα σε ολο τον κοσμο τοτε δεν θα τα εδιναν? ή παλι οχι θα μαθαιναν ολοι με πιο καταστημα εχουνε να κανουνε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα