Προς το περιεχόμενο

«Απελευθερώνουν» πάλι την πετρελαιοκίνηση


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οπως έλεγα παλαιότερα,σε ένα τέτοιο μπουρδέλο, όταν το πετρέλαιο εξισωνόταν με τη βενζίνη, τότε θα επέτρεπαν την πετρελαιοκίνηση.

 

Οπερ κι εγένετε.Σχεδόν.

 

Εύγε στους χιλιάδες κατόχους πετρελαιοκίνητων, που επι σειρά ετών κινούνται μέσα στη πόλη.Διότι Θεσ/νίκη, τουλάχιστο είναι χιλιάδες. Αυτοί ΙΣΩΣ κάναν κάποια απόσβεση.

Οι μελλοντικοι; άγνωστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αλλα στον πινακα που εχει στο link παει ~4.000 παραπάνω το αμάξι :fear:

+ πετρέλαιο-βενζίνη ειναι στην ίδια τιμή. και πόσο χαμηλοτερη ναναι η καταναλωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως έλεγα παλαιότερα,σε ένα τέτοιο μπουρδέλο, όταν το πετρέλαιο εξισωνόταν με τη βενζίνη, τότε θα επέτρεπαν την πετρελαιοκίνηση.

 

Οπερ κι εγένετε.Σχεδόν.

 

Εύγε στους χιλιάδες κατόχους πετρελαιοκίνητων, που επι σειρά ετών κινούνται μέσα στη πόλη.Διότι Θεσ/νίκη, τουλάχιστο είναι χιλιάδες. Αυτοί ΙΣΩΣ κάναν κάποια απόσβεση.

Οι μελλοντικοι; άγνωστο.

έτσι ακριβώς.τα λαμόγια οι βενζινοπώλεις και οι προμηθευτές τους είχαν απαγορεύσει στις πουλημένες κυβερνήσεις την απελευθέρωση του πετρελαίου.μίκρη τιμή και χαμηλή κατανάλωση = 2 φορές το μήνα ανεφοδιασμό.κάποιοι θα έχαναν. δεν είναι τυχαίο που μόλις εξισσοροπήθηκε η τιμή (καί όχι προς τα κάτω αλλά προς τα πάνω) τότε την ελευθερώνουν και μοιάζουν με ευεργέτες αυτόι οι κακοποιοί που τόσον καιρό την απαγόρευαν
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κλεψας του κλεψαντος γιαυτο φτασαμε εδω

Απο τοτε που αρχισαν οι αποδειξεις στα βενζιναδικα κλεισανε τα μισα

 

Η καταναλωση ειναι στο μισο απο οτι λενε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Απελευθερωση θα σημανει και την εξισωση του πετρελαιου θερμανσης. Αυτος ηταν ο κυριως λογος που απαγορευονταν το diesel τα τελευταια χρονια, επερναν θερμανσης οι βενζιναδες και το πουλουσαν για κινησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια για τα περιβαντολογικά, ούτε λόγος έτσι; Μόνο τις τσέπες κοιτάμε, όχι την ακόμα πιο άθλια ποιότητα ζωής που μπορεί να φέρει μια τέτοια κίνηση. Βέβαια, εδώ ο κόσμος είναι τόσο ηλίθιος που ακόμα χρησιμοποιεί αυτοκίνητο στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας, αυτό θα τον νοιαξει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα συγχρονο diesel ρυπαινει λιγοτερο απο ενα βενζινοκινητο. Και δεν πιστευω στις αλλες ευρωπαικες χωρες που η πληοψηφια ειναι diesel να εχουν χειροτερη ποιοτητα ζωης στις πολεις τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια για τα περιβαντολογικά, ούτε λόγος έτσι; Μόνο τις τσέπες κοιτάμε, όχι την ακόμα πιο άθλια ποιότητα ζωής που μπορεί να φέρει μια τέτοια κίνηση. Βέβαια, εδώ ο κόσμος είναι τόσο ηλίθιος που ακόμα χρησιμοποιεί αυτοκίνητο στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας, αυτό θα τον νοιαξει;

 

Οταν χάνεις καθημερινά μιάμιση ώρα για μια απόσταση 6+6 χιλιομέτρων,χρησιμοποιώντας το ταχύτερο εναλλακτικό μέσο είναι καλά ή αυτό δέν υπάγεται στο ευρύτερο πρόβλημα της "ποιότητας ζωής";

Ο κόσμος δέν είναι ηλίθιος,το συμφέρον του κοιτάει και μεταξύ μας,σήμερα που είχαμε denial of service γιατι έτσι αποφάσισε μια μειοψηφία κομματόσκυλων ποσώς θα με ενδιέφερε αν το όχημά μου θα εκινείτο με ντίζελ,λιγνίτη ή πλουτώνιο.

Καλό είναι να βλέπουμε και το δάσος,όχι μόνο το δέντρο -που παρεμπιπτόντως έχει ξεραθεί προ πολλού...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Απελευθερωση θα σημανει και την εξισωση του πετρελαιου θερμανσης. Αυτος ηταν ο κυριως λογος που απαγορευονταν το diesel τα τελευταια χρονια, επερναν θερμανσης οι βενζιναδες και το πουλουσαν για κινησης.

 

Γιατί αυτό γινόταν μόνο στα πολεοδομικά συγκροτήματα Θεσ/νικης - Αθήνας και το απαγόρευαν; Ας γελάσω.

 

Πάντα υπήρχε νόθευση στα πρατήρια όλης της χώρας.Εαν ήθελαν,μπορούσαν να το πατάξουν, αλλά που θέληση.

 

Αντιθέτως το πασάρουν σα δικαιολογία,ώστε να χρεώνουν φόρους στο θέρμανσης. Αν είναι δηλ. δυνατόν να πληρώνει ο καταναλωτής 1.5ε το λίτρο πετρέλαιο θέρμανσης.

Δε θα αργήσει να γίνει το μπαμ στη χώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην τρελλένεστε και τόσο με το πετρελαιοαυτοκίνητα.

Γενικά αυτοκίνητο πετρελαίου πρέπει να κάνει πάρα πολλά χλμ.φυσικά εκτός πόλης για να γίνει πραγματική απόσβεση.

Έχουν πανάκριβη συντήρηση και μάλλον χαλάνε και πιο πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<<αντέγραψα το παρακάτω τεστ από το περιοδικό Auto Bild 19.8.2011, ώστε να μπορέσουν κάποιοι να βγάλουν συμπεράσματα αν τους συμφέρει η αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου ή όχι.

 

Παράθεση:

Έχουν ληφθεί υπόψη 15.000 χλμ / χρόνο, το κόστος αγοράς, τα τέλη κυκλ. για 4 χρόνια, το κόστος καυσίμου (σημερινού) για 4 χρόνια και το κόστος σέρβις / χρόνο.

 

Έχουμε και λέμε:

 

Νέο Ford Focus TDCi (140ps) vs Ecoboost 1.6 (150ps). Νικητής η ΒΕΝΖΙΝΗ με τελικό συνολικό κόστος 28.588e και το πετρέλαιο με 31.392e.

 

Skoda Yeti 1.6 diesel vs 1.2 tsi. Νικητής το diesel με βάση ΜΟΝΟ τη κατανάλωσή του (5.1 vs 7.3 lt/100km), αφού δεν εισάγεται στην Ελλάδα και έτσι δε μπορεί να υπολογιστεί το συνολικό του κόστος.

 

Mercedes C250 CDI diesel vs C250 CDI βενζίνης. Νικητής η ΒΕΝΖΙΝΗ με συνολικό κόστος 53.396e και το ντίζελ με 53.624e.

 

Fiat 500 Multijet 0.9 vs Diesel. Νικητής η ΒΕΝΖΙΝΗ με συνολικό κόστος 19.582e και το ντίζελ με 20.164. >>

http://www.insomnia.gr/topic/399240-%cf%80%cf%81%ce%ac%cf%83%ce%b9%ce%bd%ce%bf-%cf%86%cf%89%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%cf%84%ce%af%ce%b6%ce%b5%ce%bb-%cf%83%cf%84%ce%b9%cf%82-%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%82/page__hl__%cf%80%ce%b5%cf%84%cf%81%ce%b5%ce%bb%ce%b1%ce%b9%ce%bf__st__10

-----------------------

<<Χ5 Diesel το οποιο στα 60000 χιλιομετρα παρεδωσαν πνευμα τα μπεκ και η αντλια πετρελαιου. Αφου τα καλυψε η εγγυηση και μετα απο πολυ ψαξιμο το συμπερασμα ηταν οτι τα ελληνικα πετρελαιa εχουν προσμιξη σε μεγαλο ποσοστο με βιοντιζελ παραγοντας που μειωνει την ζωη των παραπανω εξαρτηματων. Τι εκανε? πληρωσε γυρω στα 600 ευρω για τοποθετηση νεροπαγιδων και καλων φιλτρων πετρελαιου σε γνωστο πομπατζη στην θεσσαλονικη και αφου εριξε 2 πεντατονες δεξαμενες πισω απο το σπιτι του , μισθωσε γνωστο του με βυτιοφορο και παιρνει πλεον καυσιμο απο το διυλιστηριο της αλεξανδρουπολης το οποιο δεν κανει προσμιξη βιοντιζελ . Το αποτελεσμα ειναι το Χ5 να εχει αυτη τη στιγμη 580000 χιλιομετρα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ. Το μονο μειονεκτημα που βρισκω ειναι οτι στα ταξιδια του που ειναι παρα πολλα κουβαλαει μπετονια με καυσιμο.>>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...