Προς το περιεχόμενο

«Απελευθερώνουν» πάλι την πετρελαιοκίνηση


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

<<Χ5 Diesel το οποιο στα 60000 χιλιομετρα παρεδωσαν πνευμα τα μπεκ και η αντλια πετρελαιου. Αφου τα καλυψε η εγγυηση και μετα απο πολυ ψαξιμο το συμπερασμα ηταν οτι τα ελληνικα πετρελαιa εχουν προσμιξη σε μεγαλο ποσοστο με βιοντιζελ παραγοντας που μειωνει την ζωη των παραπανω εξαρτηματων. Τι εκανε? πληρωσε γυρω στα 600 ευρω για τοποθετηση νεροπαγιδων και καλων φιλτρων πετρελαιου σε γνωστο πομπατζη στην θεσσαλονικη και αφου εριξε 2 πεντατονες δεξαμενες πισω απο το σπιτι του , μισθωσε γνωστο του με βυτιοφορο και παιρνει πλεον καυσιμο απο το διυλιστηριο της αλεξανδρουπολης το οποιο δεν κανει προσμιξη βιοντιζελ . Το αποτελεσμα ειναι το Χ5 να εχει αυτη τη στιγμη 580000 χιλιομετρα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ. Το μονο μειονεκτημα που βρισκω ειναι οτι στα ταξιδια του που ειναι παρα πολλα κουβαλαει μπετονια με καυσιμο.>>

Σχετικά με αυτό πρόσφατα ήμουν άδεια στην Ελλάδα με άδεια με πετρελαιοκίνητο.

Παρατήρησα ότι από την εξάτμιση τα καυσαέρια μύριζαν κάπως διαφορετικά και σαν να σε έπνιγε το καυσαέριο.Ίσως η ιδέα μου;

Για το βιοντίζελ επιτρέπεται η πρόσμιξη και εδώ στην Γερμανία μέχρι 7 %.

Τα μόνα που δεν έχουν αυτή την βιο-χαλάστρα είναι τα ενισχυμένα πετρέλαια τύπου V-power.

Οπότε αν είναι να βάζεις και ενισχυμένα πετρέλαια κλάψτα Χαράλαμπε με την οικονομία.

Το δικό μου σε 6-7.000 χλμ θα θέλει αλλαγή ή αν γίνεται καθάρισμα του DPF.Αλλαγή= 2000,- και καθάρισμα αν γίνεται κάπου 600,-

Κατά τα άλλα είναι οικονομικά.Τρίχες.Ήταν οικονομικά

Τα έχουν κάνει όλα τόσο πανάκριβα που ότι και να κάνεις θα τα ακουμπήσεις γερά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

«Το ΔΝΤ κυκλοφορεί παράνομα στην Αθήνα»

 

Ερώτηση στη Βουλή από το Γιώργο Ανατολάκη

 

«Κατά παράβαση της νομοθεσίας, οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ κυκλοφορούν με πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο που έχει αθηναϊκές πινακίδες». Αυτό υποστηρίζει σε ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, ο βουλευτής Β΄ Πειραιώς του ΛΑΟΣ, Γιώργος Ανατολάκης.

 

Στην ερώτησή του αναφέρει πως τα στελέχη του ταμείου αγόρασαν τον Ιούλιο ένα θωρακισμένο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο μάρκας ΤΟΥΟΤΑ - Land Cruiser.

 

«Πριν από μερικές εβδομάδες εκδόθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες, αθηναϊκές πινακίδες κυκλοφορίας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ως ιδιοκτήτης φέρεται το Δ.Ν.Τ., με έδρα το γραφείο τους στην Τράπεζα της Ελλάδος, στην οδό Αμερικής 3», αναφέρει ο κ. Ανατολάκης.

 

Και συνεχίζει: «Όπως είναι γνωστό αυτό είναι παράνομο, καθώς ακόμα απαγορεύεται η πετρελαιοκίνηση αυτοκινήτων με αθηναϊκές πινακίδες στην Αθήνα και αντίστοιχα στην Θεσσαλονίκη. Παράλληλα συνιστά μεγάλη πρόκληση, γιατί η ευχέρεια αυτή δεν επιτρέπεται στους Έλληνες οδηγούς, ούτε καν στα αυτοκίνητα των διπλωματικών αποστολών και τους πρέσβεις ξένων χωρών».

 

Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ ρωτά τους υπουργούς Περιβάλλοντος και Υποδομών ποιος ευθύνεται για την έκδοση της συγκεκριμένης άδειας κυκλοφορίας και πότε αναμένεται να απελευθερωθεί η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

 

http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/244934/to-dd-kukloforei-paranoma-stin-athina/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βέβαια για τα περιβαντολογικά, ούτε λόγος έτσι; Μόνο τις τσέπες κοιτάμε, όχι την ακόμα πιο άθλια ποιότητα ζωής που μπορεί να φέρει μια τέτοια κίνηση. Βέβαια, εδώ ο κόσμος είναι τόσο ηλίθιος που ακόμα χρησιμοποιεί αυτοκίνητο στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας, αυτό θα τον νοιαξει;

Aφενος τον Ελληνα οποτε τον συμφερει θυμαται το περιβαλλον, αλλιως θα προτιμουσε τα ΜΜΜ αντι του ΙΧ, η ακομα και τα ποδαρακια του για να παει ως το περιπτερο για τσιγαρα.

 

Δευτερον, οπως προαναφερθηκε ενα συγχρονο και καλοδιατηρημενο πετρελαιοκινητο αφηνει λιγοτερους βλαβερους ρυπους στο περιβαλλον αποτι τα βενζινοκινητα. Φυσικα παντα ενα αμαξι που βγαζει μαυριλα απτην εξατμιση, φανταζει πιο ρυπογονο απο ενα αλλο που το καυσαεριο ειναι αορατο.

 

Τριτον, στα περισσοτερα βενζινοκινητα ειτε ο καταλυτης ειναι ασυντηρητος, ειτε εχει βγει εντελως για να δωσει αποδοση στο αμαξι. Αποτελεσμα και στις 2 περιπτωσεις, και πολλαπλασιοι και πολυ πιο βλαβεροι ρυποι απο του κοινου βενζινοκινητου, ποσω δε μαλλον του πετρελαιοκινητου.

 

Τεταρτον, εξελιγμενες περιβαντολλογικα πολεις της Ευρωπης, επιτρεπουν την πετρελαιοκινηση.

 

Πεμπτον, τα πετρελαιοκινητα εχουν αρκετα χαμηλοτερη καταναλωση απο τα βενζινοκινητα αρα μιλαμε και για εξοικονομηση (περαν του χρηματος) φυσικων πορων (πετρελαιου εν προκειμενω).

 

ΥΓ> Εταιροχρονισμενη η απαντηση μου, αλλα τωρα ετυχε να διαβασω αυτο το ποστ.

Επεξ/σία από MiDi_MiLiZ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βενζίνη με το πετρέλαιο δίνουν διαφορετικού είδους ρύπους πάνω κάτω.

Επίσης ένα πετρελαιοκίνητο κοστίζει πιο ακριβά στην αγορά οπότε πρέπει να κάνεις αρκετά km για να έχεις κέρδος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aφενος τον Ελληνα οποτε τον συμφερει θυμαται το περιβαλλον, αλλιως θα προτιμουσε τα ΜΜΜ αντι του ΙΧ, η ακομα και τα ποδαρακια του για να παει ως το περιπτερο για τσιγαρα.

Ποτέ δε χρησιμοποίησα αυτοκίνητο στην Αθήνα. Όταν η δουλειά μου ήταν μακριά, έπαιρνα 3 συγκοινωνίες να πάω. Τώρα που είναι στα 10χλμ, πάω με το ποδήλατο. Problem?

 

Δευτερον, οπως προαναφερθηκε ενα συγχρονο και καλοδιατηρημενο πετρελαιοκινητο αφηνει λιγοτερους βλαβερους ρυπους στο περιβαλλον αποτι τα βενζινοκινητα. Φυσικα παντα ενα αμαξι που βγαζει μαυριλα απτην εξατμιση, φανταζει πιο ρυπογονο απο ενα αλλο που το καυσαεριο ειναι αορατο.

Το καλοδιατηρημένο είναι απόφαση του ιδιοκτήτη εφ'όσον δεν υπάρχει κάποιος κρατικός έλεγχος. Άρα, χλωμό να συντηρεί κάποιος το αυτοκίνητό του όταν δεν ξέρει/βαριέται να συντηρήσει τον ίδιο του τον εαυτό. Και δεν είναι μόνο οι ρύποι αλλά και η βρώμα/σκόνη. Ή μήπως αυτή δεν μετράει;

Τεταρτον, εξελιγμενες περιβαντολλογικα πολεις της Ευρωπης, επιτρεπουν την πετρελαιοκινηση.

Εξελιγμένες πόλεις της Ευρώπης έχουν ποδηλατόδρομους και καλές συγκοινωνίες επίσης.

Πεμπτον, τα πετρελαιοκινητα εχουν αρκετα χαμηλοτερη καταναλωση απο τα βενζινοκινητα αρα μιλαμε και για εξοικονομηση (περαν του χρηματος) φυσικων πορων (πετρελαιου εν προκειμενω).

Αμελητέα η εξοικονόμηση φυσικών πόρων μπροστά στην εξοικονόμηση απο έναν πιο καθαρο τρόπο μετακίνησης μέσα στην πόλη. Να μην αναφέρω πάλι ποιοί είναι αυτοί, έτσι;

 

Δεν είναι προσωπική επίθεση, απλά θέλω να επισημάνω πόσο πίσω είμαστε, όταν συζητάμε πόσο καλύτερα θα ήταν το πετρελαιοκίνητο απο το βενζινοκίνητο, όταν υπάρχουν καλύτερες λύσεις διαθέσιμες αλλά προτιμάμε να τις αγνοούμε. Να τονίσω ότι πάντα μιλάμε για κίνηση εντός μεγαλουπόλεων. Σαφώς και υπάρχουν εξαιρέσεις όπου χρειάζεται το αυτοκίνητο, άλλα στις περισσότερς περιπτώσεις, είναι αχρείαστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Ναι, στη πιο κατάλληλη εποχή απελευθερώνονται.

Τώρα που έχει πιάσει πάτο η αγορά.

 

Οι πνευμονολόγοι θα κάνουν χρυσές δουλειές σε μερικά χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελλαδα ειμαστε μπορει και να δουμε στην ιδια (υψηλη) τιμη βενζινη πετρελαιο αεριο

 

Για πειτε και κανα αμαξακι μεσαιας κατηγοριας με πετρελαιο που να συμφερει

Απο οτι ειδα για να ειναι σβελτο πρεπει να πας 1800-2000 κυβικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πνευμονολόγοι λόγω αυξημένων εκπομπών ρύπων.. ;)

Εγώ πάλι από την άλλη πιστεύω είναι θέμα χρόνου να αυξηθεί το πετρέλαιο κίνησης..

Για το πρώτο δεν νομίζω.

Οι σημερινοί κινητήρες καίνε ελάχιστα.Εκτός αν βγάζουν τα DPF και γίνει χαμός.Ένα παράδειγμα: Η τελευταία δίλιτρη bmw με τα 184 άλογα καίει 3,8 έξω και 5,8 μέσα στην πόλη.Μικτά 4,6.Είναι τίποτα για καυσαέρια,+ με το euro 6 ακόμα πιο λίγο αργότερα.

Για το 2ο ναι.

Κάτι κάτι ακόμα που είδα ότι η ΕΕ θέλει να αλλάξει την φορολογία στα καύσιμα ανάλογα με την ενέργεια που δίνει το καύσιμο.Και το πετρέλαιο δίνει πιο πολύ από την βενζίνη.Δεν ξέρω όμως πότε θα γίνει αυτό και αν γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελλαδα ειμαστε μπορει και να δουμε στην ιδια (υψηλη) τιμη βενζινη πετρελαιο αεριο

 

Για πειτε και κανα αμαξακι μεσαιας κατηγοριας με πετρελαιο που να συμφερει

Απο οτι ειδα για να ειναι σβελτο πρεπει να πας 1800-2000 κυβικα

1.6 turbodiesel πιστευω ειναι υπεραρκετα για ενα μεγαλο αυτοκινητο η ενα SUV

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...