ApSiMan Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Τα παρακάτω είναι δυστυχώς η ιστορία μου τις τελευταίες 2 εβδομάδες. Αν βαριέσετε να το διαβάσετε όλο, μπορείτε να πάτε αμέσως στις τελευταίες 2 παραγράφους που είναι τα συμπεράσματα! Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη: Όλα ξεκίνησαν πριν 8 χρόνια που δυστυχώς χάλασε το 25ετίας ψυγείο μάρκα "Μέκαψες" που μας συντρόφευε τόσο ωραία. Η αγορά ενός ψυγειοκαταψύκτη Pitsos αξίας 900€ έγινε σχεδόν άμεσα. Όμως δεν ξέραμε τι θα μας επιφυλάξει το μέλλον: Την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011 άναψε το λαμπάκι Alarm στο ψυγείο και παρατήρησα ότι η θερμοκρασία είχε ανέβει αρκετά και στην συντήρηση και στην κατάψυξη. Αμέσως κάλεσα την Πίτσος και παρόλο που ήταν 8 το απόγευμα (20:00) απάντησαν από το τηλεφωνικό κέντρο και το δηλώσαμε σαν βλάβη και μου είπαν ότι θα με καλέσει την επόμενη μέρα κάποιος από το τεχνικό τμήμα για να κανονίσουμε ραντεβού. Μέχρι στιγμής πολύ καλά αφού η ανταπόκριση της εταιρίας ήταν άμεση! Είχα ενθουσιαστεί η αλήθεια να λέγεται. Ξημερώνει η Παρασκευή 15 Ιουλίου και περιμένω με αγωνία τηλέφωνο από τους τεχνικούς. Μιας και έπρεπε να κανονίσω το πρόγραμμα της δουλειάς μου και είχε πάει ήδη 10:00 το πρωί είπα να τους καλέσω εγώ να δούμε πότε θα έρθουν. Η τηλεφωνήτρια βρήκε την καρτέλα μου σχεδόν αμέσως και έψαξε να βρει το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού με τεχνικό. Οι επόμενες λέξεις πάγωσαν το αίμα μου: Pitsos: «Το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού για την περιοχή σας είναι την Τετάρτη 20 Ιουλίου»!!! Εγώ: Ποια Τετάρτη καλή μου κυρία??? Τι θα κάνω τόσες μέρες χωρίς ψυγείο μέσα στο καλοκαίρι???? Pitsos: Λυπάμαι αλλά δεν μου δίνει το σύστημα νωρίτερα ημερομηνία. (αυτό το άτιμο το σύστημα φταίει μια ζωή….) Εγώ: Καλά κλείσε το για Τετάρτη αν και θα ψάξω και ιδιώτη ψυκτικό μήπως έρθει πιο γρήγορα! Προσπαθώ να βρω εν τω μεταξύ κάποιον ιδιώτη ψυκτικό στην περιοχή μου (σ.σ. Μαρούσι μένω, όχι κάπου απομακρυσμένα από την Αθήνα) αλλά σα να με είχε φτύσει ο επίτιμος δεν έβρισκα κανέναν! Ένας που το σήκωσε μου πρότεινε να κάνω μια πατροπαράδοτη απόψυξη μήπως και έχει πάγο στις σωληνώσεις του. Έτσι και έκανα χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Πέρασαν οι μέρες με ένα ψυγείο να υπολειτουργεί (συντήρηση στους 15 βαθμούς κελσίου και κατάψυξη στους 2 βαθμούς). Έφτασε η πολυπόθητη Τετάρτη 20 Ιουλίου και ήρθε ο «τεχνικός» της Πίτσος. Άνοιξε αμέσως την πλάτη της κατάψυξης (από μέσα) και σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα μου λέει Τεχνικός: Θέλεις υγρά και φίλτρα, θα το δώσω για να έρθει ο τεχνικός. Εγώ: Τι εννοείς θα το δώσεις να έρθει ο τεχνικός? Εσύ τι είσαι? Τεχνικός: Εγώ κάνω την διάγνωση, άλλος θα έρθει να το φτιάξει Εγώ: Και πότε θα έρθει ο κανονικός τεχνικός? Τεχνικός: Θα πάρουμε τώρα τηλέφωνο το κέντρο να μας πει Εγώ: Πόσο θα κοστίσει το όλο θέμα? Τεχνικός: Μαζί με την αμοιβή μου θα πάει στα 180€ Εγώ: Ποια αμοιβή σου? Γιατί τι έκανες???? Τεχνικός: Χρεώνεται η επίσκεψη 30€, αυτά θα τα δώσεις είτε σε εμένα είτε στον τεχνικό που θα έρθει να στο φτιάξει. Αλλά πρέπει να τα δώσεις σε εμένα. Να μην τα πολυλογώ κανόνισα να μου αφαιρεθούν τα 30€ από το ολικό κόστος οπότε θα κατέβαινε στα 150€ συνολικά. Εν τω μεταξύ παίρνει τηλέφωνο στο κέντρο για να κανονίσει ραντεβού με τον νέο τεχνικό (τον κανονικό αυτή τη φορά). Επειδή δεν υπήρχε ένα ανταλλακτικό μου κλείσαμε ραντεβού για την Δευτέρα 25 Ιουλίου. (αλήθεια τι ανταλλακτικό άραγε να περιμένουμε??? Τα φίλτρα? Ή τα υγρά?). Τέλος πάντων έρχεται η Δευτέρα και μαζί και αυτή ο κανονικός τεχνικός. Κοιτάζει το ψυγείο, ανοίγει πλάτες ιστορίες, βγάζει κάτι μαραφέτια να μετρήσει κάτι και ανοίγει το στόμα του: Τεχνικός2: Δυστυχώς φίλε μου δεν θα ξεμπερδέψεις εύκολα. Είναι τρύπιο το στοιχείο του ψυγείου και έχει διαροή Εγώ: huh??? Υγρά….???....φίλτρα??....όχι???? Τεχνικός2: Ναι ναι είναι τρύπιο το στοιχείο, κοίτα εδώ: Εγώ: Μα ο άλλος που το κοίταξε 1 λεπτό είπε ότι θέλω υγρά και φίλτρα (και λάδια και βαλβολίνες…) Τεχνικός2: έχεις δίκιο. Ο άλλος δεν είναι κανονικός ψυκτικός, είναι για τις ελαφριές διαγνώσεις μόνο. Εγώ είμαι ο κανονικός ψυκτικός. Εγώ: μααααα………τώρα? Τι κάνουμε??? Τεχνικός2: Να καλέσω το κέντρο να μας πει αν υπάρχει ανταλλακτικό…. Εγώ: Γιατί παίζει να μην υπάρχει ανταλλακτικό? Τεχνικός2 (μετά το τηλέφωνο): Δυστυχώς η Πίτσος δεν φέρνει το συγκεκριμένο ανταλλακτικό καθώς είναι πολύ μεγάλο το κόστος του. Θα σε καλέσουν αύριο να σου κάνουν προσφορά έκπτωσης για αγορά καινούργιου….. Και κάπως έτσι βρέθηκα με ένα ψυγείο μόλις 8 ετών, με τρύπιο στοιχείο χωρίς δυνατότητα επισκευής να περιμένω να μου πουν το ποσοστό έκπτωσης για αγορά καινούργιου! Από εδώ και παρακάτω θα αναφέρομαι επώνυμα στους υπευθύνους της Πίτσος όπως και στα κανονικά τους τηλέφωνα καθώς υπογράφω και εγώ επωνύμως την συγκεκριμένη αναφορά για οποιαδήποτε επιβεβαίωση των γραφόμενων μου. Την επόμενη μέρα επικοινωνώ εγώ με τον κ. Μουσούρη (2104277615) που είναι ο υπεύθυνος για τις αντικαταστάσεις σε αντίστοιχες περιπτώσεις: Εγώ: Καλημέρα σας ονομάζομαι Ιωαννίδης Απόστολος έχω έναν ψυγειοκαταψύκτη Πίτσος που χάλασε και ο τεχνικός μου είπε ότι θα μιλήσουμε μαζί για να μου προσφέρετε ένα ποσοστό έκπτωσης. Μουσούρης: Μισό λεπτό να βρω την καρτέλα σας, ναι μάλιστα σας βρήκα. Το ποσοστό που σας αντιστοιχεί είναι 25% Εγώ: 25%? Μόνο? Καινούργιος ψυγειοκαταψύκτης και μου δίνεται μόνο 25%? Δεν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο? Μουσούρης: Αυτό είναι το ποσοστό από την εταιρία που δίνεται. Αν το θέλετε το παίρνετε. Εγώ: ΟΚ. Πείτε μου ποια είναι η διαδικασία για την νέα αγορά. Αγοράζω εγώ ένα ψυγείο από το κατάστημα και μου δίνετε κάποον κωδικό για την έκπτωση? Μουσούρης: Όχι όχι, πρέπει να το αγοράσετε από εμάς το ψυγείο. Στις τιμές καταλόγου. Εγώ: Πείτε μου σας παρακαλώ το Pitsos PKNB46AW20 που είναι στις ίδιες διαστάσεις με το δικό μου πλέον χαλασμένο πόσο κοστίζει? Μουσούρης: Η τιμή καταλόγου είναι στα 860, με την έκπτωση θα πάει στα 644€ Εγώ: Το συγκεκριμένο το βρίσκω στην αγορά στα 640 από άλλο κατάστημα χωρίς καμία έκπτωση! Μουσούρης: Τι να σας πω. Αυτό το ποσοστό μας δίνει η εταιρία αυτό σας λέω. Εξάλλου μην κάνετε έτσι, το ψυγείο σας είναι αρκετά παλιό. Εγώ: Παλιό???? Ψυγείο 8 ετών θεωρείται παλιό???? Μουσούρης: Εμ τι θεωρείται? Εγώ: Όχι πάντως παλιό! Εγώ θα το έλεγα πάνω στο άνθος της ηλικίας του! Το προηγούμενο μου που ήταν 25 ετών θα το χαρακτήριζα παλιό! Δηλαδή εσείς αλλάζετε ψυγείο κάθε 8 χρόνια θέλετε να μου πείτε?? Θα ήθελα να μιλήσω με κάποιον που να μπορεί να με βοηθήσει περισσότερο Μουσούρης: Τότε καλέστε τον κο Σιβρίδη στο 2104277669 Προσπαθώ να καλέσω τον κ. Σιβρίδη στο παραπάνω τηλέφωνο αλλά μου έβγαινε συνέχεια fax. Είτε καταλάθος είτε επίτηδες μου είχε δώσει το κεντρικό fax ο κος Μουσούρης. Αφού κάλεσα το κέντρο έμαθα το κανονικό τηλέφωνο του κ. Σιβρίδη. Το καλώ και αφού τον ενημέρωσα για όλη την ιστορία μου φτάνουμε στην παρακάτω συζήτηση. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω ότι ο κος Σιβρίδης ήταν πολύ πιο ευγενικός και συζητήσιμος από ότι ο κος Μουσούρης. Εγώ: Με την έκπτωση που δίνετε από την Πίτσος το ψυγείο που με ενδιαφέρει μου βγαίνει πιο ακριβό από ότι να το αγοράσω μόνος από άλλο κατάστημα! Το θεωρείτε λογικό το συγκεκριμένο? Σιβρίδης: Τι να σας πω, αν κάποιο eshop επιθυμεί να πουλάει χωρίς να έχει κέρδος τότε είναι δικό του θέμα. Δυστυχώς οι οδηγίες είναι από την εταιρία και δεν μπορούμε να παρέμβουμε Εγώ: Δηλαδή πιστεύτε ότι θα πούλαγε ποτέ κάποιος κάτι χωρίς να έχει κέρδος??? Ποιος το κάνει αυτό. Θα ήθελα να κάνουμε αίτημα για παραπάνω έκπτωση. Σιβρίδης: Θα πρέπει να μιλήσετε με τον κ. Μουσούρη για το συγκεκριμένο. Εγώ: Συγνώμη εσείς δεν είστε ο προϊστάμενος/διευθυντής ανώτερος του κ. Μουσούρη? Σιβρίδης: Όχι βέβαια. Εγώ είμαι από το τεχνικό τμήμα. Με τις αντικαταστάσεις ασχολείται μόνο ο κος. Μουσούρης. Ουσιαστικά ο κος Μουσούρης επειδή βαρέθηκε να μου μιλάει με έστειλε σε έναν άλλο συνάδελφο του. Χωρίς να έχει καμία ευθύνη ο κος Σιβρίδης για να βγάλουμε άκρη. Προσπάθησα να επικοινωνήσω ξανά με τον κ. Μουσούρη αλλά η γραμμή του είτε μίλαγε είτε δεν το σήκωνε. Συμπέρασμα: Εδώ και 16 ημέρες είμαι χωρίς ψυγείο, τα πράγματα μου είναι μοιρασμένα στην γειτονιά. Ένας ψυγειοκαταψύκτης 8 ετών έχει τρύπιο στοιχείο, ανταλλακτικό δεν φέρνει η κατασκευάστρια εταιρία, προσφέρουν έκπτωση 25% στις τιμές καταλόγου που είναι στα ύψη και υποχρεώνουν τον αγοραστή να το αγοράσει μόνο από αυτούς. Σε περίπτωση που δεν είσαι ευχαριστημένος από την προσφορά τους, η απάντηση του είναι «αυτό σας προσφέρουμε, αν σας αρέσει το παίρνετε, αν όχι δεν μας ενδιαφέρει» και φροντίζουν να σε στείλουν σε άλλους συναδέλφους τους, όχι ανωτέρους τους έτσι ώστε να βαρεθείς και να σταματήσεις να τους πρήζεις. Ένα ψυγείο 8 ετών θεωρείται πολύ παλιό. Δηλαδή κάθε 8 χρόνια πρέπει να πληρώνουμε 900€ για νέο ψυγειοκαταψύκτη (τόσο είχε κοστίσει το 2003 το συγκεκριμένο μοντέλο). Προσοχή: Δεν είμαι δυσαρεστημένος από την ποιότητα του ψυγείου. Γνωρίζω πολύ καλά ότι τα μηχανήματα μπορεί να χαλάσουν πολύ εύκολα και ότι αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα. Είμαι όμως πολύ δυσαρεστημένος από την αντιμετώπιση της Πίτσος στο service. Θα μπορούσαν να μου στείλουν αμέσως έναν σωστό τεχνικό και όχι έναν γιαλατζί να μου πει ότι δεν φτιάχνεται να να είχα νέο ψυγείο από την 1η εβδομάδα κιόλας και όχι να είμαι 16 μέρες μέσα στο καλοκαίρι χωρίς ψυγείο. Να μην αναφέρω τα χρήματα που έχω ξοδέψει σε πάγους για να έχω κρύο νερό και σε φαγητό από έξω καθώς δεν μπορώ να έχω τα τρόφιμα μου για να μαγειρεύω με την ησυχία μου (δεν έχω την πολυτέλεια να πηγαίνω στο super market κάθε ημέρα). Τα παραπάνω τα γράφω όχι για να διεκδικήσω κάτι καθώς η εταιρία Pitsos-Bosch-Siemens έχει τελειώσει για εμένα και ήδη έχω παραγγείλει άλλο ψυγείο, φυσικά άλλης εταιρίας. Τα αναφέρω μόνο και μόνο για να γνωρίσει ο κόσμος πως αντιμετωπίζουν οι κύριοι στην Πίτσος τις χαλασμένες συσκευές. Εάν θελήσει η Πίτσος να επικοινωνήσει μαζί μου έχουν τα στοιχεία μου καθώς το συγκεκριμένο το υπογράφω επωνύμως. Καλή ημέρα σε όλους και μακριά από εμάς άλλα τέτοια σκηνικά Ιωαννίδης Απόστολος ένας δυσαρεστημένος πελάτης της Πίτσος.
kalmik Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δυστυχώς τα ψυγεία είναι μιας χρήσης με τον τροπο που τα κατασκευάζουν πλέον. Οπότε γιατί όχι No name ? μόνον η Miele διατηρεί ποιότητα!
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Γιαυτο δεν ψωνιζουμε pitsos/bosch/siemens οικιακες συσκευες. Απο τοτε που συγχωνευτηκαν---> Made in Turkey οι συσκευες και Made in Greece το service. Ειδικα αυτο το Maden in Greece service ειναι τρομακτικο και αποτρεπτικο φυσικα. Miele και ξεμπερδευεις και πες τους το 25% να το βαλουνε εκει που ξερουν, στην τρυπα....του δοχειου. Φυσικα θα βγαινουν στα καναλια και θα λενε οτι οι ελληνικες εταιρειες κλεινουν και απολυουν προσωπικο, αλλα whatever δεν νομιζω οτι αξιζουν και πολλα παραπανω οταν μονοι τους φροντιζουν να χανουν την εμπιστοσυνη του καταναλωτη.
ApSiMan Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Miele βέβαια ξεκινάς με το φτηνότερο στα 900€..... ΓΙα την ώρα παράγγειλα ένα φτηνό Whirlpool που είχε προσφορά η Ηλεκτρονική και όταν ξαναχαλάσει (αν) το βλέπουμε. Τα made in Turkey δεν με χαλάνε....το Support in Greece είναι που με ξενέρωσε!!!!
Haldol Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Αυτό που έρχεται πρώτα ο ένας τεχνικός για διάγνωση και έπειτα ο «κανονικός» για την επισκευή δεν είναι μόνον της PITSOS κουσούρι. Και εμείς που είχαμε ένα παρόμοιο πρόβλημα αυτόν τον καιρό (με ψυγείο PHILCO) τύχαμε ακριβώς στην ίδια περίπτωση. Βέβαια, δόξασοι ο θεός, σ' εμάς όλα είναι οκ τώρα. Η πρότασή μου; Επικοινώνησε με όλες τις γνωστές υπηρεσίες (ΙΝΚΑ, ΓΓ Καταναλωτή, κλπ) και συμβουλεύσου τους. Δεν είναι δυνατόν να μη φέρνουν ανταλλακτικό επειδή «είναι ακριβό» και να σε αναγκάζουν να πάρεις άλλο ψυγείο.
ApSiMan Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Κοίτα, το έχω σκεφτεί για αναφορά στο ΙΝΚΑ, αλλά στην πραγματικότητα δεν έχω κάτι χειροπιαστό να τους προσάψω. Δεν είναι ότι δικαιούμαι κάτι πχ λόγω εγγύησης, απλά είμαι πολύ δυσαρεστημένος από την υποστήριξη τους! Γιαυτό και έγραψα την παραπάνω ιστορία μου, για να δούνε όλοι πως συμπεριφέρονται στους πελάτες τους η εταιρία Pitsos-Bosch-Siemens Το μόνο που θα μπορούσα να τους κατηγορήσω είναι ότι δεν φέρνουν το ανταλλακτικό. Το οποίο όμως θα το δικαιολογήσουν ότι επειδή το κόστος είναι πολύ υψηλό, ξεπερνάει την αγορά νέου. Και με την καταπληκτική (sic) έκπτωση που μου κάνουνε με συμφέρει περισσότερο..... Άσχετο: αυτή την εβδομάδα είχε ο Κωτσόβολος -23% σε όλες τις λευκές συσκευές.....
De@th L0rd Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Τα παρακάτω είναι δυστυχώς η ιστορία μου τις τελευταίες 2 εβδομάδες. Αν βαριέσετε να το διαβάσετε όλο, μπορείτε να πάτε αμέσως στις τελευταίες 2 παραγράφους που είναι τα συμπεράσματα! Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη: Όλα ξεκίνησαν πριν 8 χρόνια που δυστυχώς χάλασε το 25ετίας ψυγείο μάρκα "Μέκαψες" που μας συντρόφευε τόσο ωραία. Η αγορά ενός ψυγειοκαταψύκτη Pitsos αξίας 900€ έγινε σχεδόν άμεσα. Όμως δεν ξέραμε τι θα μας επιφυλάξει το μέλλον: Την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011 άναψε το λαμπάκι Alarm στο ψυγείο και παρατήρησα ότι η θερμοκρασία είχε ανέβει αρκετά και στην συντήρηση και στην κατάψυξη. Αμέσως κάλεσα την Πίτσος και παρόλο που ήταν 8 το απόγευμα (20:00) απάντησαν από το τηλεφωνικό κέντρο και το δηλώσαμε σαν βλάβη και μου είπαν ότι θα με καλέσει την επόμενη μέρα κάποιος από το τεχνικό τμήμα για να κανονίσουμε ραντεβού. Μέχρι στιγμής πολύ καλά αφού η ανταπόκριση της εταιρίας ήταν άμεση! Είχα ενθουσιαστεί η αλήθεια να λέγεται. Ξημερώνει η Παρασκευή 15 Ιουλίου και περιμένω με αγωνία τηλέφωνο από τους τεχνικούς. Μιας και έπρεπε να κανονίσω το πρόγραμμα της δουλειάς μου και είχε πάει ήδη 10:00 το πρωί είπα να τους καλέσω εγώ να δούμε πότε θα έρθουν. Η τηλεφωνήτρια βρήκε την καρτέλα μου σχεδόν αμέσως και έψαξε να βρει το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού με τεχνικό. Οι επόμενες λέξεις πάγωσαν το αίμα μου: Pitsos: «Το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού για την περιοχή σας είναι την Τετάρτη 20 Ιουλίου»!!! Εγώ: Ποια Τετάρτη καλή μου κυρία??? Τι θα κάνω τόσες μέρες χωρίς ψυγείο μέσα στο καλοκαίρι???? Pitsos: Λυπάμαι αλλά δεν μου δίνει το σύστημα νωρίτερα ημερομηνία. (αυτό το άτιμο το σύστημα φταίει μια ζωή….) Εγώ: Καλά κλείσε το για Τετάρτη αν και θα ψάξω και ιδιώτη ψυκτικό μήπως έρθει πιο γρήγορα! Προσπαθώ να βρω εν τω μεταξύ κάποιον ιδιώτη ψυκτικό στην περιοχή μου (σ.σ. Μαρούσι μένω, όχι κάπου απομακρυσμένα από την Αθήνα) αλλά σα να με είχε φτύσει ο επίτιμος δεν έβρισκα κανέναν! Ένας που το σήκωσε μου πρότεινε να κάνω μια πατροπαράδοτη απόψυξη μήπως και έχει πάγο στις σωληνώσεις του. Έτσι και έκανα χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Πέρασαν οι μέρες με ένα ψυγείο να υπολειτουργεί (συντήρηση στους 15 βαθμούς κελσίου και κατάψυξη στους 2 βαθμούς). Έφτασε η πολυπόθητη Τετάρτη 20 Ιουλίου και ήρθε ο «τεχνικός» της Πίτσος. Άνοιξε αμέσως την πλάτη της κατάψυξης (από μέσα) και σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα μου λέει Τεχνικός: Θέλεις υγρά και φίλτρα, θα το δώσω για να έρθει ο τεχνικός. Εγώ: Τι εννοείς θα το δώσεις να έρθει ο τεχνικός? Εσύ τι είσαι? Τεχνικός: Εγώ κάνω την διάγνωση, άλλος θα έρθει να το φτιάξει Εγώ: Και πότε θα έρθει ο κανονικός τεχνικός? Τεχνικός: Θα πάρουμε τώρα τηλέφωνο το κέντρο να μας πει Εγώ: Πόσο θα κοστίσει το όλο θέμα? Τεχνικός: Μαζί με την αμοιβή μου θα πάει στα 180€ Εγώ: Ποια αμοιβή σου? Γιατί τι έκανες???? Τεχνικός: Χρεώνεται η επίσκεψη 30€, αυτά θα τα δώσεις είτε σε εμένα είτε στον τεχνικό που θα έρθει να στο φτιάξει. Αλλά πρέπει να τα δώσεις σε εμένα. Να μην τα πολυλογώ κανόνισα να μου αφαιρεθούν τα 30€ από το ολικό κόστος οπότε θα κατέβαινε στα 150€ συνολικά. Εν τω μεταξύ παίρνει τηλέφωνο στο κέντρο για να κανονίσει ραντεβού με τον νέο τεχνικό (τον κανονικό αυτή τη φορά). Επειδή δεν υπήρχε ένα ανταλλακτικό μου κλείσαμε ραντεβού για την Δευτέρα 25 Ιουλίου. (αλήθεια τι ανταλλακτικό άραγε να περιμένουμε??? Τα φίλτρα? Ή τα υγρά?). Τέλος πάντων έρχεται η Δευτέρα και μαζί και αυτή ο κανονικός τεχνικός. Κοιτάζει το ψυγείο, ανοίγει πλάτες ιστορίες, βγάζει κάτι μαραφέτια να μετρήσει κάτι και ανοίγει το στόμα του: Τεχνικός2: Δυστυχώς φίλε μου δεν θα ξεμπερδέψεις εύκολα. Είναι τρύπιο το στοιχείο του ψυγείου και έχει διαροή Εγώ: huh??? Υγρά….???....φίλτρα??....όχι???? Τεχνικός2: Ναι ναι είναι τρύπιο το στοιχείο, κοίτα εδώ: Εγώ: Μα ο άλλος που το κοίταξε 1 λεπτό είπε ότι θέλω υγρά και φίλτρα (και λάδια και βαλβολίνες…) Τεχνικός2: έχεις δίκιο. Ο άλλος δεν είναι κανονικός ψυκτικός, είναι για τις ελαφριές διαγνώσεις μόνο. Εγώ είμαι ο κανονικός ψυκτικός. Εγώ: μααααα………τώρα? Τι κάνουμε??? Τεχνικός2: Να καλέσω το κέντρο να μας πει αν υπάρχει ανταλλακτικό…. Εγώ: Γιατί παίζει να μην υπάρχει ανταλλακτικό? Τεχνικός2 (μετά το τηλέφωνο): Δυστυχώς η Πίτσος δεν φέρνει το συγκεκριμένο ανταλλακτικό καθώς είναι πολύ μεγάλο το κόστος του. Θα σε καλέσουν αύριο να σου κάνουν προσφορά έκπτωσης για αγορά καινούργιου….. Και κάπως έτσι βρέθηκα με ένα ψυγείο μόλις 8 ετών, με τρύπιο στοιχείο χωρίς δυνατότητα επισκευής να περιμένω να μου πουν το ποσοστό έκπτωσης για αγορά καινούργιου! Από εδώ και παρακάτω θα αναφέρομαι επώνυμα στους υπευθύνους της Πίτσος όπως και στα κανονικά τους τηλέφωνα καθώς υπογράφω και εγώ επωνύμως την συγκεκριμένη αναφορά για οποιαδήποτε επιβεβαίωση των γραφόμενων μου. Την επόμενη μέρα επικοινωνώ εγώ με τον κ. Μουσούρη (2104277615) που είναι ο υπεύθυνος για τις αντικαταστάσεις σε αντίστοιχες περιπτώσεις: Εγώ: Καλημέρα σας ονομάζομαι Ιωαννίδης Απόστολος έχω έναν ψυγειοκαταψύκτη Πίτσος που χάλασε και ο τεχνικός μου είπε ότι θα μιλήσουμε μαζί για να μου προσφέρετε ένα ποσοστό έκπτωσης. Μουσούρης: Μισό λεπτό να βρω την καρτέλα σας, ναι μάλιστα σας βρήκα. Το ποσοστό που σας αντιστοιχεί είναι 25% Εγώ: 25%? Μόνο? Καινούργιος ψυγειοκαταψύκτης και μου δίνεται μόνο 25%? Δεν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο? Μουσούρης: Αυτό είναι το ποσοστό από την εταιρία που δίνεται. Αν το θέλετε το παίρνετε. Εγώ: ΟΚ. Πείτε μου ποια είναι η διαδικασία για την νέα αγορά. Αγοράζω εγώ ένα ψυγείο από το κατάστημα και μου δίνετε κάποον κωδικό για την έκπτωση? Μουσούρης: Όχι όχι, πρέπει να το αγοράσετε από εμάς το ψυγείο. Στις τιμές καταλόγου. Εγώ: Πείτε μου σας παρακαλώ το Pitsos P1KNB4620B που είναι στις ίδιες διαστάσεις με το δικό μου πλέον χαλασμένο πόσο κοστίζει? Μουσούρης: Η τιμή καταλόγου είναι στα 860, με την έκπτωση θα πάει στα 644€ Εγώ: Το συγκεκριμένο το βρίσκω στην αγορά στα 640 από άλλο κατάστημα χωρίς καμία έκπτωση! Μουσούρης: Τι να σας πω. Αυτό το ποσοστό μας δίνει η εταιρία αυτό σας λέω. Εξάλλου μην κάνετε έτσι, το ψυγείο σας είναι αρκετά παλιό. Εγώ: Παλιό???? Ψυγείο 8 ετών θεωρείται παλιό???? Μουσούρης: Εμ τι θεωρείται? Εγώ: Όχι πάντως παλιό! Εγώ θα το έλεγα πάνω στο άνθος της ηλικίας του! Το προηγούμενο μου που ήταν 25 ετών θα το χαρακτήριζα παλιό! Δηλαδή εσείς αλλάζετε ψυγείο κάθε 8 χρόνια θέλετε να μου πείτε?? Θα ήθελα να μιλήσω με κάποιον που να μπορεί να με βοηθήσει περισσότερο Μουσούρης: Τότε καλέστε τον κο Σιβρίδη στο 2104277669 Προσπαθώ να καλέσω τον κ. Σιβρίδη στο παραπάνω τηλέφωνο αλλά μου έβγαινε συνέχεια fax. Είτε καταλάθος είτε επίτηδες μου είχε δώσει το κεντρικό fax ο κος Μουσούρης. Αφού κάλεσα το κέντρο έμαθα το κανονικό τηλέφωνο του κ. Σιβρίδη. Το καλώ και αφού τον ενημέρωσα για όλη την ιστορία μου φτάνουμε στην παρακάτω συζήτηση. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω ότι ο κος Σιβρίδης ήταν πολύ πιο ευγενικός και συζητήσιμος από ότι ο κος Μουσούρης. Εγώ: Με την έκπτωση που δίνετε από την Πίτσος το ψυγείο που με ενδιαφέρει μου βγαίνει πιο ακριβό από ότι να το αγοράσω μόνος από άλλο κατάστημα! Το θεωρείτε λογικό το συγκεκριμένο? Σιβρίδης: Τι να σας πω, αν κάποιο eshop επιθυμεί να πουλάει χωρίς να έχει κέρδος τότε είναι δικό του θέμα. Δυστυχώς οι οδηγίες είναι από την εταιρία και δεν μπορούμε να παρέμβουμε Εγώ: Δηλαδή πιστεύτε ότι θα πούλαγε ποτέ κάποιος κάτι χωρίς να έχει κέρδος??? Ποιος το κάνει αυτό. Θα ήθελα να κάνουμε αίτημα για παραπάνω έκπτωση. Σιβρίδης: Θα πρέπει να μιλήσετε με τον κ. Μουσούρη για το συγκεκριμένο. Εγώ: Συγνώμη εσείς δεν είστε ο προϊστάμενος/διευθυντής ανώτερος του κ. Μουσούρη? Σιβρίδης: Όχι βέβαια. Εγώ είμαι από το τεχνικό τμήμα. Με τις αντικαταστάσεις ασχολείται μόνο ο κος. Μουσούρης. Ουσιαστικά ο κος Μουσούρης επειδή βαρέθηκε να μου μιλάει με έστειλε σε έναν άλλο συνάδελφο του. Χωρίς να έχει καμία ευθύνη ο κος Σιβρίδης για να βγάλουμε άκρη. Προσπάθησα να επικοινωνήσω ξανά με τον κ. Μουσούρη αλλά η γραμμή του είτε μίλαγε είτε δεν το σήκωνε. Συμπέρασμα: Εδώ και 16 ημέρες είμαι χωρίς ψυγείο, τα πράγματα μου είναι μοιρασμένα στην γειτονιά. Ένας ψυγειοκαταψύκτης 8 ετών έχει τρύπιο στοιχείο, ανταλλακτικό δεν φέρνει η κατασκευάστρια εταιρία, προσφέρουν έκπτωση 25% στις τιμές καταλόγου που είναι στα ύψη και υποχρεώνουν τον αγοραστή να το αγοράσει μόνο από αυτούς. Σε περίπτωση που δεν είσαι ευχαριστημένος από την προσφορά τους, η απάντηση του είναι «αυτό σας προσφέρουμε, αν σας αρέσει το παίρνετε, αν όχι δεν μας ενδιαφέρει» και φροντίζουν να σε στείλουν σε άλλους συναδέλφους τους, όχι ανωτέρους τους έτσι ώστε να βαρεθείς και να σταματήσεις να τους πρήζεις. Ένα ψυγείο 8 ετών θεωρείται πολύ παλιό. Δηλαδή κάθε 8 χρόνια πρέπει να πληρώνουμε 900€ για νέο ψυγειοκαταψύκτη (τόσο είχε κοστίσει το 2003 το συγκεκριμένο μοντέλο). Προσοχή: Δεν είμαι δυσαρεστημένος από την ποιότητα του ψυγείου. Γνωρίζω πολύ καλά ότι τα μηχανήματα μπορεί να χαλάσουν πολύ εύκολα και ότι αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα. Είμαι όμως πολύ δυσαρεστημένος από την αντιμετώπιση της Πίτσος στο service. Θα μπορούσαν να μου στείλουν αμέσως έναν σωστό τεχνικό και όχι έναν γιαλατζί να μου πει ότι δεν φτιάχνεται να να είχα νέο ψυγείο από την 1η εβδομάδα κιόλας και όχι να είμαι 16 μέρες μέσα στο καλοκαίρι χωρίς ψυγείο. Να μην αναφέρω τα χρήματα που έχω ξοδέψει σε πάγους για να έχω κρύο νερό και σε φαγητό από έξω καθώς δεν μπορώ να έχω τα τρόφιμα μου για να μαγειρεύω με την ησυχία μου (δεν έχω την πολυτέλεια να πηγαίνω στο super market κάθε ημέρα). Τα παραπάνω τα γράφω όχι για να διεκδικήσω κάτι καθώς η εταιρία Pitsos-Bosch-Siemens έχει τελειώσει για εμένα και ήδη έχω παραγγείλει άλλο ψυγείο, φυσικά άλλης εταιρίας. Τα αναφέρω μόνο και μόνο για να γνωρίσει ο κόσμος πως αντιμετωπίζουν οι κύριοι στην Πίτσος τις χαλασμένες συσκευές. Εάν θελήσει η Πίτσος να επικοινωνήσει μαζί μου έχουν τα στοιχεία μου καθώς το συγκεκριμένο το υπογράφω επωνύμως. Καλή ημέρα σε όλους και μακριά από εμάς άλλα τέτοια σκηνικά Ιωαννίδης Απόστολος ένας δυσαρεστημένος πελάτης της Πίτσος. Αγόρασε αυτό και καλό καλοκαίρι. Έχουν πολύ καλή αντιπροσωπεία http://www.skroutz.gr/s/90925/Morris-S70498NF.html
pournaras Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Και στειλε αυτο το μηνυμα σε οσα blogs μπορεις. Ενα καλο ρεζιλικι ειναι παντα ευπροσδεκτο για τετοιες καταστασεις.
McDuck Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Φιλαράκι μάλλον σε δουλεύουνε.Σε πρώτη φάση ξάπλωσε το ψυγείο σου κανα δυο ώρες και μετά σήκωσε το και άστο κανά ωκτάωρο πριν το λειτουργήσεις μήπως σου έχει ανεβάσει λάδια σε κανάν εξατμιστή και σου δημιουργεί παγοφραγμό.Σε δεύτερη φάση φώναξε έναν ιδιώτη-έμπιστο-ψυκτικό και πες του να σου ρίξει λίγο φρέον μέσα και να αρχίσει να ψάχνει για διαρροές(με έναν ηλεκτρονικό ανιχνευτή -αν διαθέτει ανιχνευτή υπερήχων ακόμα καλύτερα).Τα στοιχεία δε τρυπάνε από μόνα τους ή πρέπει να έχουν εργοστασιακά μια κακή κόλληση και να χάνει ή να κάνεις εσύ τη ζημιά.Αν αυτός που ήρθε σου είπε ότι ο συμπιεστής (μοτέρ) είναι εντάξει και δε δοκίμασε να σου βάλει λίγο φρέον ..σε δουλεύει...
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Liebherr και πάλι Liebherr +1 θυγατρικη της Miele
ApSiMan Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Αγόρασε αυτό και καλό καλοκαίρι. Έχουν πολύ καλή αντιπροσωπείαhttp://www.skroutz.gr/s/90925/Morris-S70498NF.html Thanks για την πρόταση αλλά ήδη έχω παραγγείλει αυτό. Ελπίζω να βγει καλύτερο... Και στειλε αυτο το μηνυμα σε οσα blogs μπορεις. Ενα καλο ρεζιλικι ειναι παντα ευπροσδεκτο για τετοιες καταστασεις. Εύκολα!!! Liebherr και πάλι Liebherr Στα καταστήματα δεν βρήκα πολλά μοντέλα της η αλήθεια είναι. Έχεις κάποια εμπειρία από Service??? Προσοχή παιδιά, το θέμα μου δεν ήταν το ότι χάλασε στα 8 χρόνια...ήταν ότι η αντιμετώπιση μου από την Pitsos Service ήταν απαράδεκτη...
g_alkis Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Στα καταστήματα δεν βρήκα πολλά μοντέλα της η αλήθεια είναι. Έχεις κάποια εμπειρία από Service??? To service και την αντιπροσωπεία των Liebherr τα έχει η εταιρεία fourlis. Μια φορά το χρειάστηκα εδώ και 16 χρόνια (αυτό τα λέει όλα για τα προϊόντα) και έχω καλή εμπειρία.
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Συμφωνώ και γω να τους ξεμπροστιάσεις σε όσα blogs μπορείς! Και σε γραμματεία προστασίας καταναλωτή! Επίσης αυτό που έκανα εγώ για το αυτοκίνητο όταν με κορόιδευε ο αντιπρόσωπος ήταν μια περιποιημένη επιστολή στην εταιρεία στη Γαλλία και για πότε έστρωσε χαρακτήρα δε φαντάζεσαι... Η κοροϊδία τους σε αυτό βασίζεται, στο γεγονός ότι οι περισσότεροι δεν κάνουμε τίποτα παραπάνω... Αν και είδα πως παρήγγειλες εγώ προτείνω Miele και πάλι Miele! Η ποιότητά τους είναι κορυφαία στο είδος και η εξυπηρέτηση τουλάχιστον για εμένα ήταν πολύ καλή! Στο τηλέφωνο με τον τεχνικό και ήταν λες και μιλούσα σε αρχιμηχανικό φόρμουλα 1! Ο τύπος με εξέπληξε με την ακρίβειά του στα λόγια και την κατάρτισή του.
Orgasmic Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δοκιμασες να βρεις το ανταλλακτικο μονος σου? Σε κανα μαγαζι με σχετικα είδη ή μεσω ιντερνετ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.