mpouzouki22 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Εχθές (Σάββατο) παρέλαβα τη νέα οθόνη (με εγκατέλειψε η παλιά LG) και βρήκα ένα περίεργο pixel. Επειδή μου συμβαίνει πρώτη φορά με LCD οθόνη αυτό (έχουν περάσει 2 NEC, 2 LG και 2 ΕΙΖΟ από τα χέρια μου χωρίς τέτοιο πρόβλημα) θα ήθελα τα φώτα σας. Το ανακάλυψα μόλις μετά από μια ώρα χρήσης της οθόνης. Έχω μαύρο desktop background και μόλις άνοιξα browser και μετακίνησα το παράθυρο του διέκρινα το περίεργο pixel. Καθάρισα το σημείο με ειδικά πανάκια. Τελικά δεν ήταν σκόνη ή κάτι τέτοιο. Μπήκα εδώ και δοκίμασα: - Σε μαύρο φόντο δεν φαίνεται - Σε λευκό φόντο φαίνεται κόκκινο από κοντά (μαύρο από μισό μέτρο μακρυά) - Σε κόκκινο φόντο δεν φαίνεται - Σε πράσινο φόντο φαίνεται μαύρο (ή σκούρο αν δεν είναι μαύρο) - Στο μπλε φόντο δεν φαίνεται (ή φαίνεται αμυδρά) Κατά την γνώμη σας θεωρείται "Bright" ή "Dark Sub-Pixel"; Ερωτώ γιατί δεν έχω βγάλει άκρη 100% τί είναι (από αυτά που διάβασα θεωρώ πως 90% είναι αυτό που ονομάζεται "κολλημένο") και επειδή η εγγύηση της οθόνης (DELL) καλύπτει "ελαττωματικό pixel" ή "1 Bright or 6 Dark Sub-Pixels Warranty Replacement" όπως είδα αλλού. Φιλικά, Χρήστος
ninos30 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Δυστυχώς, από αυτό: Bright Sub-Pixel defects: A sub-pixel remains permanently lit, resulting in a white or colored dot on a Black background. Dark Sub-Pixel defects: A sub-pixel remains permanently unlit, resulting in a black or colored dot on a White background. Είναι Dark Pixel. Οπότε καλύπτουν 6+
phanispal Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Ποια Dell έχεις; Ρωτάω επειδή για τη σειρά UltraSharp καλύπτει ακόμα και 1 ελαττωματικό pixel απ' όσο ξέρω.
mpouzouki22 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Ποια Dell έχεις; Ρωτάω επειδή για τη σειρά UltraSharp καλύπτει ακόμα και 1 ελαττωματικό pixel απ' όσο ξέρω. Ναι, είναι η 23" της σειράς Ultrasharp (Dell U2311H). Όμως όπως απάντησε ο φίλος παραπάνω είναι "Dark Pixel"
phanispal Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Perfection down to the last pixel:Dell UltraSharp displays are designed for perfection in every pixel. In the event you discover even one bright, defective pixel during your limited hardware warranty period, we'll exchange your monitor at no cost to you. Είναι σίγουρο ότι το από πάνω δε σημαίνει ότι για οποιοδήποτε προβληματικό pixel ισχύει η αντικατάσταση; Εκτός αυτού, απ' όσο ξέρω η Dell δε ρωτάει πολλά-πολλά, στέλνει κατευθείαν άτομο με καινούρια/refurbished και παίρνει την παλιά. Σε φάση που τους λες ότι έχεις καμμένο pixel και δεν ασχολούνται περαιτέρω.
ninos30 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Είναι σίγουρο ότι το από πάνω δε σημαίνει ότι για οποιοδήποτε προβληματικό pixel ισχύει η αντικατάσταση; Εκτός αυτού, απ' όσο ξέρω η Dell δε ρωτάει πολλά-πολλά, στέλνει κατευθείαν άτομο με καινούρια/refurbished και παίρνει την παλιά. Σε φάση που τους λες ότι έχεις καμμένο pixel και δεν ασχολούνται περαιτέρω. Έτσι νομίζω είναι. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα να δοκιμάσεις πάντως. Κι αν το ανακαλύψουν μετά, κάνε την παλαβή. Εγώ δεν ήξερα και τέτοια.
mpouzouki22 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 OK μάγκες, ευχαριστώ για το χρόνο σας. Θα επικοινωνήσω αύριο μαζί τη Dell.
vdanasto Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Εφόσον η οθόνη είναι εντός DOA (>7 ημέρες), να επιμείνεις να σου στείλουν καινούρια και όχι refurbished.
phanispal Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2011 Έτσι, όσο πιο σύντομα το κυνηγήσεις, τόσο καλύτερα.
mpouzouki22 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Καλησπέρα. Από την υποστήριξη της Dell μου απάντησαν πως ΔΕΝ μπορούν αυτοί να διασφαλίσουν αν θα μου έρθει καινούργια (δηλαδή σαν αυτή που αγόρασα) ή κάποια άλλη (π.χ. μπορεί να έρθει μόνο η οθόνη). Είναι θέμα αποθήκης και δεν μπορούν να ξέρουν τί θα μου στείλει με κούριερ η εταιρεία. Τεσ-πα θα τους πω να προχωρήσουν.
phanispal Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Κάπου είχα διαβάσει ότι αν ζητήσεις αντικατάσταση εντός 7 περίπου ημερών από την ημερομηνία αγοράς, δικαιούσαι καινούρια. Δε γνωρίζω περαιτέρω όμως :/
mpouzouki22 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Μόλις ξαναμίλησα με άλλο κύριο από την υποστήριξη της Dell. Δεν παίζει μου είπε και αυτός. Και να ήθελε πολύ δεν μπορεί να κάνει κάτι. Το τμήμα υποστήριξης της Dell θα κάνει αίτηση στην αποθήκη της Dell και από αυτό θα μου έρθει ΜΟΝΟ οθόνη (είτε καινούργια, είτε παλιά). Δεν υπάρχει τρόπος για να διασφαλιστεί αν θα είναι καινούργια οθόνη, οθόνη σαν την δικιά μου (λειτουργία μερικών ωρών) ή μεταχειρισμένη. Κοινώς, σύμφωνα με τη Dell δεν παίζει ρόλο τί θα πάρεις σαν αντικατάσταση εάν η οθόνη που πρέπει να αντικατασταθεί είναι 1-2 ωρών ή 2-3 ετών. Είναι καθαρά θέμα αποθήκης. Μπορεί να σου χαλάσει η 2 ετών οθόνη και να λάβεις καινούργια ή το αντίστροφο. Ευγενέστατοι, εξυπηρετικοί και υπομονετικοί οι υπάλληλοι της υποστήριξης της Dell. Όμως το σύστημα αντικατάστασης οθονών της Dell είναι τελείως δημοσιουπαλληλιστικο (με την κακή έννοια) :/
ninos30 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Κι αυτό που έκανε ένας φίλος μου, είναι να αλλάζει συνέχεια την οθόνη ώσπου να έρθει μια καινούρια. Μαμάκες αυτοί, δυο φορές εσύ. Μέχρι που να πάρεις αυτό που θέλεις
Ntinaras Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Κι αυτό που έκανε ένας φίλος μου, είναι να αλλάζει συνέχεια την οθόνη ώσπου να έρθει μια καινούρια. Μαμάκες αυτοί, δυο φορές εσύ. Μέχρι που να πάρεις αυτό που θέλεις και πως το καταφερνε αυτο? εκαιγε τα πιξελ με αναπτηρα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.