Ntinaras Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Τα άρματα ειναι αλλη φαση(τα τουρμπινατα,σχεδόν καίνε κηροζίνη,αν και,για οικονομια πετρελαιακι)) Ολα τα υπόλοιπα,τζιπακια,διαολακια τριβολακια,καινε πετρέλαιο. Δες τε το απλα το πραγμα,ποσες στροφες λειτουργει το πετρέλαιο; Η βενζίνη; Επίσης,η αυτονομία του Μ1 ειναι ανέκδοτο. Αλλα οταν εισαι η μοναδική υπερδύναμη,εχεις δικαίωμα να εχεις πολλα ανέκδοτα(οπως το τυφέκιο σου πχ) ας παμε σε ενα καθημερινό επιχείρημα,οι ταξιτζήδες,ειναι τοσο βλακες που εχουν πετρέλαιο; Γιατι δεν βάζουν Βενζίνη; συνηθως βενζινη ξερω τους βαζουν οι ταξιτζηδες εχουν πετρελαιο γιατι σε σχεση με τη βενζινη ειναι πιο φτηνο και πιο δυνατο βεβαια υπαρχουν και πολλοι που εχουν hybrid.δε ξερω κατα ποσο συμφερει σε σχεση με το πετρελαιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 το χετε εστω googlarei το θεμα πετρελαιο στις πολεις και κυριως στην αθηνα με 6μυρια κοσμο?!! -το πετρελαιο εχει πιο βαρια-επικινδυνα σωματιδια(ισως να το λεω και λαθος) απο οτι βενζινη!η αθηνα εχει γυρω γυρω βουνα οποτε υπαρχει θεμα! επιπλεον εδω υπαρχουν τοσοι καφροι που βγαζουν καταλυτες για να κερδισει το μπρικι τους 5αλογα!φανταστειτε την εποχη της κρισης που δεν θα κανουν καν τις απαραιτητες αλλαγες στα σερβις τι θα γινετε! -εχετε δει ποσο εχει το λιτρο το πετρελαιο σε συγκριση με αμολυβδη?10-20cents φτηνοτερο?ωραια βαλτε αυτα που "κερδιζετε" απο τα περισσοτερα κμ και θα τα πληρωσετε στα σερβις(ειναι πιο ακριβα)και στην αγορα του αυτοκινητου(ειναι μερικα χιλιαρικα πιο ακριβο απο της αμολυβδης γιατι θελουν πιο ενισχυμενα υλικα) το ιδιο θα γινει και με το υγραεριο καποια στιγμη θα φτασει να εχει οσο τα υπολοιπα... kage σωστα οσα λες, ομως ξεχνας και τη μειωμενη καταναλωση των diesel σε συγκριση με τα αντιστοιχα βενζινοκινητα, αλλά και το επιπλεον οφελος απο την αυξημενη ροπη. 20cents φτηνοτερο?ωραια βαλτε αυτα που "κερδιζετε" απο τα περισσοτερα κμ και θα τα πληρωσετε στα σερβις(ειναι πιο ακριβα)και στην αγορα του αυτοκινητου(ειναι μερικα χιλιαρικα πιο ακριβο απο της αμολυβδης γιατι θελουν πιο ενισχυμενα υλικα) το ιδιο θα γινει και με το υγραεριο καποια στιγμη θα φτασει να εχει οσο τα υπολοιπα... η ροπη βολευει αυτα που εχουν βαρος ή κουβαλανε βαρος και κυριως οτι εφοσον εχουν ροπη θα οδηγουν πιο ηπια οποτε χαμηλες στροφες=οικονομια. Δλδ ολες οι ευρωπαϊκές πολεις εχουν μικρότερο πληθυσμό; Εχεις δει τι αποτελέσματα βγάζουν στις μετρήσεις τα καινούρια πετρελαιοκίνητα; Πετρελαιοκίνητο σου βγαζει ΑΝΕΤΑ 1 εκατομμύριο χλμ ο κινητήρας,ο βενζινοκίνητος; τον λογο τον ξέρεις; Δεν εχεις αναρωτηθεί γιατι οι στρατοι ας πουμε εχουν πετρελαιοκίνητα και οχι βενζινοκίνητα; Ξέρεις ποσα χλμ βγαζει ενα πετρελαιοκίνητο και ποσα ενα βενζινοκίνητο,ανα δεξαμενή; -ο πληθυσμος γραφτηκε στο οτι βαρια σωματιδια και γυρω γυρω βουνα=αργος θανατος.δεν θα ναι μλκ ο μισος πληθυσμος της Ελλαδας να αυτοκαταστραφει? http://www.skai.gr/news/environment/article/175361/upsiles-sugedroseis-ozodos-stin-proteuousa/ http://www.skai.gr/news/environment/article/175220/upsiles-thermokrasies-kai-auxisi-nefous/ -τοσο ανετα που οι ταριφες μαζευονται απο νωρις στα συνεργεια?μην συγκρινεις ιχ με φορτηγα,σκαπτικα,λεωφορεια κτλ! -η ροπη βολευει αυτα που εχουν βαρος ή κουβαλανε βαρος και κυριως οτι εφοσον εχουν ροπη θα οδηγουν πιο ηπια οποτε χαμηλες στροφες=οικονομια. αυτη η διαφορα θα σε συμφερε?με 20cents φτηνοτερο diesel vs unleaded?ωραια βαλτε αυτα που "κερδιζετε" απο τα περισσοτερα κμ και θα τα πληρωσετε στα σερβις(ειναι πιο ακριβα)και στην αγορα του αυτοκινητου(ειναι μερικα χιλιαρικα πιο ακριβο απο της αμολυβδης γιατι θελουν πιο ενισχυμενα υλικα) το ιδιο θα γινει και με το υγραεριο καποια στιγμη θα φτασει να εχει οσο τα υπολοιπα... θες "οικονομια"?υπαρχουν hybrid ή υγραεριο ή φυσικο αεριο..σιγουρα παντως δεν θα ναι τοσο συμφερον για τον απλο ιδιωτη οπως δεν ειναι και το πετρελαιο.(οποτε δεν υπαρχει λογος να κολαμε στο θεμα πετρελαιο.λες και θα λυνε τα χερια μας ή ειναι το προβλημα της ελλαδας) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aplostra Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 20cents φτηνοτερο?ωραια βαλτε αυτα που "κερδιζετε" απο τα περισσοτερα κμ και θα τα πληρωσετε στα σερβις(ειναι πιο ακριβα)και στην αγορα του αυτοκινητου(ειναι μερικα χιλιαρικα πιο ακριβο απο της αμολυβδης γιατι θελουν πιο ενισχυμενα υλικα) το ιδιο θα γινει και με το υγραεριο καποια στιγμη θα φτασει να εχει οσο τα υπολοιπα... η ροπη βολευει αυτα που εχουν βαρος ή κουβαλανε βαρος και κυριως οτι εφοσον εχουν ροπη θα οδηγουν πιο ηπια οποτε χαμηλες στροφες=οικονομια. -ο πληθυσμος γραφτηκε στο οτι βαρια σωματιδια και γυρω γυρω βουνα=αργος θανατος.δεν θα ναι μλκ ο μισος πληθυσμος της Ελλαδας να αυτοκαταστραφει? http://www.skai.gr/news/environment/article/175361/upsiles-sugedroseis-ozodos-stin-proteuousa/ http://www.skai.gr/news/environment/article/175220/upsiles-thermokrasies-kai-auxisi-nefous/ -τοσο ανετα που οι ταριφες μαζευονται απο νωρις στα συνεργεια?μην συγκρινεις ιχ με φορτηγα,σκαπτικα,λεωφορεια κτλ! -η ροπη βολευει αυτα που εχουν βαρος ή κουβαλανε βαρος και κυριως οτι εφοσον εχουν ροπη θα οδηγουν πιο ηπια οποτε χαμηλες στροφες=οικονομια. αυτη η διαφορα θα σε συμφερε?με 20cents φτηνοτερο diesel vs unleaded?ωραια βαλτε αυτα που "κερδιζετε" απο τα περισσοτερα κμ και θα τα πληρωσετε στα σερβις(ειναι πιο ακριβα)και στην αγορα του αυτοκινητου(ειναι μερικα χιλιαρικα πιο ακριβο απο της αμολυβδης γιατι θελουν πιο ενισχυμενα υλικα) το ιδιο θα γινει και με το υγραεριο καποια στιγμη θα φτασει να εχει οσο τα υπολοιπα... θες "οικονομια"?υπαρχουν hybrid ή υγραεριο ή φυσικο αεριο..σιγουρα παντως δεν θα ναι τοσο συμφερον για τον απλο ιδιωτη οπως δεν ειναι και το πετρελαιο.(οποτε δεν υπαρχει λογος να κολαμε στο θεμα πετρελαιο.λες και θα λυνε τα χερια μας ή ειναι το προβλημα της ελλαδας) H VW εχει βγάλει κινητήρα(θα εξοπλίσει τα νέα της μοντέλα)που με ενα ντεπόζιτο,το αυτοκίνητο θα κάνει 1000χλμ,αμα το κανει αυτό ποτέ με βενζινοκίνητο σφύρα μου. Και για πες μου ρε'συ(δεν αποτελεί μομφή ή ειρωνεία το ύφος)σε τι ακριβώς θα πληρώσεις πολλά κατα την επισκευή του οχήματος και πότε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 27 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2011 Όσο αφορά τα μικροσωματίδια ουέ κι αλίμονο, αν αρχίσουν όλοι να κυκλοφοράνε με ντίζελ. Δε πα να είναι καινούρια Euro 5 παπάρια μάντολες. Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ THREAD του ΝΤΙΖΕΛ: ΝΟΘΕΙΑ πετρελαίου κίνησης με βαρύτερα κλάσματα και κατα πολύ υψηλότερες περιεκτικότητες σε θείο. Μαύρη σκόνη κάθε 2 μέρες θα πλένετε όσοι μένετε σε περιοχή με πυκνή κυκλοφορία. Τα diesel ναι έχουν λιγότερους ρύπους όταν είναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ κ συντηρούνται σωστά ΚΑΙ όταν το καύσιμο που μπαίνει μέσα είναι ΚΑΘΑΡΟ. Άλλα εσάς δε σας απασχολεί (ακόμη) η ρύπανση, σκέφτεστε μόνο την τσέπη σας, εκεί είναι το όλο ζουμί. Αν τυχόν εφαρμοστεί το Σεπτέμβριο (που το απέυχομαι) το μέτρο, τα επόμενα 10 χρόνια θα κονομίσουν τρελά οι φαρμακευτικές από τα σκευάσματα για αλλεργίες και άσθμα. Εδώ θα είμαστε και θα ξεθάβουμε. Επίσης ένα ακόμη πράγμα το οποίο ξεχνάτε και μετά θα κλαίγεστε "για τα λαμόγια τους πολιτικούς και μπουρδέλο κράτος". Εφόσον έχετε δει τις πατέντες τους στα τέλη ταξινόμησης, τέλη κυκλοφορίας, και φόρων καυσίμου, πάτε πάλι να κάνετε τα ίδια λάθη με το υγραέριο και το ντίζελ. Μόλις θα έχετε πάρει τα ντίζελ σας κι αρχίσετε κι γίνεστε πολλοί ΤΣΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ πάρε ένα φόρο που θα κάνει το ντίζελ ασύμφορο κ θα το εξισώσει στα χιλιόμετρα με τη βενζίνη. Ήδη συζητιέται απο Σεμπτέμβριο αύξηση στο LPG. Να δούμε τώρα τον άλλο που κατέστρεψε στην ουσία τα αμάξι του για να κάνει πατέντες.Και πλήρωσε και χιλιάρικο στο νερό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 27 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2011 τα λεωφορεια τα ταξι και τα φορτηγα που καινε οσο 10 ΙΧ μολυνουν ανελεητα και τα περισσοτερα ειναι και σαπια.(ουτε που τους ακουμπανε) αντι να πανε να σφαξουν οσους πουλανε κηροζινη αντι για diesel καθονται και τους χαιδευουν τα αυτια με προστιμα που σβηνει ο ψωμιαδης. την απελευθερωση τη κανουν τωρα για να πουλησει η μερκελ κανα αυτοκινητο (diesel κιολας) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ba_eas Δημοσ. 27 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2011 Εδώ και περίπου ένα χρόνο κινούμαι με πετρελαιοκινητο όχημα στην Αθήνα καθημερινά.... Όσο είσαι νομοταγής δεν έχεις κανένα πρόβλημα και θα είναι μόνο απο τύχει να σε σταματήσουν. Επίσης αν σε σταματήσουν και το πρόστιμο δεν είναι δα και τόσο μεγάλο σε σχέση με το όφελος που έχεις αποκομίσει καθώς επίσης υπάρχουν και δικαιολογίες ένα σωρό με τις οποίες μπορείς να την γλιτώσεις... Πάντως έχει μεγάλη διαφορά στην απόδοση/τιμή παρόλο που και το πετρέλαιο έχει πάει στο θεό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aplostra Δημοσ. 27 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2011 Όσο αφορά τα μικροσωματίδια ουέ κι αλίμονο, αν αρχίσουν όλοι να κυκλοφοράνε με ντίζελ. Δε πα να είναι καινούρια Euro 5 παπάρια μάντολες. Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ THREAD του ΝΤΙΖΕΛ: ΝΟΘΕΙΑ πετρελαίου κίνησης με βαρύτερα κλάσματα και κατα πολύ υψηλότερες περιεκτικότητες σε θείο. Μαύρη σκόνη κάθε 2 μέρες θα πλένετε όσοι μένετε σε περιοχή με πυκνή κυκλοφορία. Τα diesel ναι έχουν λιγότερους ρύπους όταν είναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ κ συντηρούνται σωστά ΚΑΙ όταν το καύσιμο που μπαίνει μέσα είναι ΚΑΘΑΡΟ. Άλλα εσάς δε σας απασχολεί (ακόμη) η ρύπανση, σκέφτεστε μόνο την τσέπη σας, εκεί είναι το όλο ζουμί. Αν τυχόν εφαρμοστεί το Σεπτέμβριο (που το απέυχομαι) το μέτρο, τα επόμενα 10 χρόνια θα κονομίσουν τρελά οι φαρμακευτικές από τα σκευάσματα για αλλεργίες και άσθμα. Εδώ θα είμαστε και θα ξεθάβουμε. Επίσης ένα ακόμη πράγμα το οποίο ξεχνάτε και μετά θα κλαίγεστε "για τα λαμόγια τους πολιτικούς και μπουρδέλο κράτος". Εφόσον έχετε δει τις πατέντες τους στα τέλη ταξινόμησης, τέλη κυκλοφορίας, και φόρων καυσίμου, πάτε πάλι να κάνετε τα ίδια λάθη με το υγραέριο και το ντίζελ. Μόλις θα έχετε πάρει τα ντίζελ σας κι αρχίσετε κι γίνεστε πολλοί ΤΣΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ πάρε ένα φόρο που θα κάνει το ντίζελ ασύμφορο κ θα το εξισώσει στα χιλιόμετρα με τη βενζίνη. Ήδη συζητιέται απο Σεμπτέμβριο αύξηση στο LPG. Να δούμε τώρα τον άλλο που κατέστρεψε στην ουσία τα αμάξι του για να κάνει πατέντες.Και πλήρωσε και χιλιάρικο στο νερό. Ναι αλλα ολα αυτα ειναι άσχετα με το πετρελαιοκίνητο όχημα,μην αρχίσουμε να λεμε για χαλασμένους καταλύτες,ανεβοκατεβασματα ταχύτητας στο κέντρο και το δηλητήριο κυριολεκτικά πετανε απο πισω τα αυτοκίνητα...εχω δει κατι μετρήσεις σε υδρογονάνθρακες που φτάνουν τις 2000!!!! Και μιλάω για καινούριο αυτοκίνητο..Αν παμε στο θεμα ποιότητα καυσίμου..Καλα κλαψτα,δε πανα κινείται το όχημα με νερο..τα ελληνικά διυλιστήρια και πρατήρια ειναι για κλωτσιές! Οσον αφορά τον φόρο εξίσωσης,στο πετρελαιο ισχύει ηδη(νομίζω). Οπως και να να'χει,οτι φόρο και να βάλουν,το πετρέλαιο και το υγραέριο ΠΑΝΤΑ θα είναι πιο φτηνά. Επισης οσον αφορα τα τελη κυκλοφορίας και τις λοιπές απατεωνιές που κανει το κράτος,δεν πρέπει να μας απασχολεί τώρα γιατι δεν υπάρχει αλλα και να υπαρξει,μιλαμε για μια απατεωνιά και οχι την τεχνολογία καθεαυτή και τι προτερήματα έχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.