tsakirtas Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Η ιστορία έχει ως εξής:Σε μηχάνημα αγορασμένο καλοκαίρι του 2007 χάλασαν οι μνήμες ραμ ένα κιτ των 2gigabyte (2χ1)της teamgroup αξίας 219 ευρώ(το 2007) το πλαίσιο αναγνώρισε τη βλάβη των μνημών αλλά αρνήται να τις καλύψει στην "εγγύηση εφόρου ζωής"που ρώτησα εάν ισχύει καθώς όπως ισχυρίζεται αγοράστηκαν ως μέρος μια ολοκληρωμένης σύνθεσης την οποία συναρμολόγησαν οι ίδιοι και όχι μεμονομένα σαν υλικό,στην περίπτωση αυτή η εγγύηση θα ίσχυε κανονικότατα όπως ανέφεραν, με παρέπεμψαν όμως αν ήθελα να καλυφθούν στην αντιπρόσωπο εταιρεία!.Ψάχνωντας να τη βρώ ,ανακάλυψα οτι στο site της teamgroup αναφέρεται σαν αντιπρόσωπος η plaisio computers sa. Eπικοινώνησα με τα κεντρικά ή όπως αλλιώς λέγονται (Σαν εταιρικός πελάτης)και μου είπαν οτι οι μνήμες σαφώς και βρίσκονται εντός εγγύησης και πρέπει να αλλαχθούν, αλλά υπεύθυνοι για αυτό είναι το κατάστημα στο οποίο απευθύνθηκα. Ξανά μανα στο κατάστημα ο υπεύθυνος του καταστήματος επέμενε στα λεγόμενα του τα οποία επαναλάμβανε ξανά και ξανά επισημαίνοντας οτι οι μνήμες αγοράστηκαν ως μέρος ενός συστήματος το οποίο καλύπτονταν με εγγύηση 3 ετών, και όχι μεμονωμένα σαν μνήμες που θα ίσχυε η εγγύηση εφόρου ζωής.Όταν του ανέφερα οτι επιλέχθηκαν σαν κομμάτι-κομμάτι και απλά μου προσφέρθηκε δωρεάν η συναρμολόγηση όπως φαντάζομαι παρέχουν όλες οι εταιρείες όταν μάλιστα μιλάμε για αγορα μαζί με τα περιφερειακά των 2000 ευρώ συνέχιζε να μου λέει γιατί δεν με ενόχλησε που μου παρείχε εγγύηση 3 ετών σε αντικείμενα με 1 έτος εγγύησης...¨Οταν του ανέφερα οτι κάτι τέτοιο ήταν μόνο το dvd συνέχιζε τα ίδια λόγια ξανά και ξανά.Οταν τέλος τον ρώτησα αν οι πελάτες είναι ενήμεροι για αυτό όταν πχ επιλέγουν και πληρώνουν τροφοδοτικά και σκληρούς με 5 χρόνια εγγύηση μου επανέλαβε πως ναι και η εγγύηση είναι 3 έτη.¨Οταν τόν ρώτησα σε ύστατη προσπάθεια εάν θέλω να απευθυνθώ στον αντιπρόσωπο για να καλυφθώ μου είπε ναι αλλά όταν του είπα για την αναφορά της εταιρείας πλαίσιο με παρέπεμψε στο εργοστάσιο....στην ταιβάν! Κάπου εκεί προσπαθώντας να μην τον βρίσω έφυγα.Επέστρεψα, βρήκα το τιμολόγιο το οποίο αναφέρει το μηχάνημα κομμάτι κομμάτι με κωδικό κανονικότητα και δεν φαίνεται σαν 1 προιόν όπως ισχυρίζονται. Επίσης έστειλα μαιλ στην εταιρεία κατασκευάστρια επισυνάπτοντας το τιμολόγιο αγοράς μου, και φωτογραφίες των μνημών και τους ρώτησα που να απευθυνθώ εξηγώντας τους την κατάσταση. Μέχρι πρότεινος είχα καλή εικόνα για το πλαίσιο και είμουν πελάτης παρόλο που σε πολλά αντικείμενα είναι ακριβό.Στο μηχάνημα αυτό είχαν παρουσιαστεί πολλές βλάβες (2μητρικές---2κάρτες γραφικών) αλλά η άμεση αντικατάσταση των βλαβών διατηρούσε την καλή εικόνα παρόλη την ταλαιπωρία που έχω υποστεί. Σημειώνω οτι έχω χαρτί απο το service οτι οι μνήμες είναι προβληματικές. θα ήθελα παρακαλώ τις απόψεις σας επι του θέματος.Έχω δίκιο να το τραβήξω??και τι να επιδιώξω (αντικατάσταση, πιστωτικό τί?)δεν είναι τόσο τα 40 ευρώ που κοστίζει ενα κιτ μνημών----ίδιες με τιμμινκς 3-3-3-8 δεν υπάρχουν, αλλά το γαμώτο.
ice25 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 αφού στο τιμολόγιο σου είναι με ξεχωριστό κωδικό η μνήμες απαίτησε την εγγύηση που έχουν και τέρμα...
Physics_Rulez Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Επέστρεψα, βρήκα το τιμολόγιο το οποίο αναφέρει το μηχάνημα κομμάτι κομμάτι με κωδικό κανονικότητα και δεν φαίνεται σαν 1 προιόν όπως ισχυρίζονται. Τέλος. Πρέπει να σου τις αντικαταστήσουν. Κάθε προϊόν του τιμολογίου έχει τη δική του εγγύηση.
tsakirtas Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Επομένως έχω δίκιο που ζητάω την εγγύηση.Πως μπορώ να αποδείξω οτι οι μνήμες έχουν την εγγύηση αυτή και όχι πχ 2 έτη?(εκτός την αναφορά της ιστοσελίδας της κατασκευάστριας εταιρείας??Επίσης στην περίπτωση που δεχθούν να τις αντικαταστήσουν τι μπορώ να απαιτήσω ως εφάμιλων δυνατοτήτων προίον?Μιας και το καλύτερο κιτάκι που διαθέτουν στα 2γιγα είναι της corsair 5-5-5-15 με 56 ευρώ... Περιμένω μπας και μου απαντήσει η τεαμγκρουπ, να σταλλούν πακέτο το τιμολόγιο,η απάντηση της εταιρείας,το χαρτί του σέρβις καθώς και η δυσαρέσκεια ως προς την αντιμετώπιση στον πωλητή που έχει αναλάβει την εταιρεία.
spartacus Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 τέτοιες σκατιές να κάνουν και θα γινουν αν δεν εχουν ήδη γίνει χειρότεροι απο το e-shop στο after sales, σαφώς και ισχύει η εφ όρου ζωής εγγύηση αστους να τραγουδάνε θα απαιτήσης την αντικατάσταση, οι μνήμες όπως και ολα τα άλλα εξαρτήματα του υπολογιστή σου ειναι ξεχωριστά, δεν πήρες απο τα ετοιμα που έχουν, μην τους αφήσεις εχεις δικιο 100% απειλησέ τους με καταγγελία, πες μας ποιο υποκατάστημα είναι, δεν περίμενα ποτέ απο το πλάισιο τέτοια συμπεριφορά, ειδικά για τις μνημες που σχεδόν όλες εχουν εγγυηση εφ ορου ζωης, ξεφτίλα, ας συνεχίσουν ετσι και τα ψωμιά τους θα ειναι μετρημένα.
tsakirtas Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Το κατάστημα είναι το πλαίσιο Αγίας Παρασκευής. Παλαιότερα εργάζονταν εκεί ένα "παιδί"το οποίο με είχε εξυπηρετήσει πολύ (παίζει να ήταν και ο πρώην υπεύθυνος)σε διάφορα θέματα (οχι μονο του συγκεκριμένου προσωπικού μου μηχανήματος)και ήταν λόγος να προτιμώ το εν λόγω κατάστημα αλλά πλέον αφού τον ζήτησα μάλιστα μου είπαν δεν είανι πλέον εκεί.Είχα μεταφέρει μάλιστα τα καλύτερα για αυτόν στα τηλέφωνα που έπεφραν μετά την αγορά,η μετά την έκδοση της προσφοράς...
duffyduck Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Γενικα το πλαισιο και το e-shop εχουν τραβηξει τον δρομο προς τον γκρεμο. Γιατι με αυτες τις "απατεωνιες" χανουν πελατες, οι οποιοι δεν προκειται να επιστρεψουν.
yiannis2002s Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Επεσες στο μ**$$%%κα.... Μου εχει τυχει αναλογο, αν δεν βαριεσαι να τραβιεσαι με την παρτη του πήγαινε σε ενα αλλο Πλαισιο και αν δεν πεσεις παλι σε περιπτωση κολλημένου - καμένου εγκεφαλου θα στις αλλαξουν κανονικα!
SPANK Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Φίλε μου εφόσον έχεις εγγύηση δεν πρέπει να σε ανησηχεί το θέμα. Αν ο πωλητής/τεχνικός αρνείται να σου αλλάξει τις μνήμες που ειναι στην εγγύηση και εχουν αγοράστει κομμάτι όπως λες μπορείς να απευθυνθείς στον υπεύθυνο του καταστληματος και με ωραίο και ήρεμο τρόπο να τους εξηγήσεις το θέμα που έχει προκύψει Όταν εγώ τουλάχιστον αντιμετώπισα παρόμοια πρόβληματα με την εγγύηση μιας κάρτας γραφικών αυτο έκανα και λύθηκε το θέμα αναφερόμενος πάντα για το κατάστημα του πλαισίου.
kondoras Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Ξανά μανα στο κατάστημα ο υπεύθυνος του καταστήματος επέμενε στα λεγόμενα του τα οποία επαναλάμβανε ξανά και ξανά επισημαίνοντας οτι οι μνήμες αγοράστηκαν ως μέρος ενός συστήματος το οποίο καλύπτονταν με εγγύηση 3 ετών, και όχι μεμονωμένα σαν μνήμες που θα ίσχυε η εγγύηση εφόρου ζωής. Αυτό που σου είπε δεν υπάρχει! Αφού σκέφτομαι να το βάλω υπογραφή. "Έχει εγγύηση εφ' όρου ζωής, αλλά αν χρησιμοποιηθεί σε σύστημα, η εγγύηση μειώνεται". Η τριετής εγγύηση του όλου συστήματος λειτουργεί ενισχυτικά. Ό,τι έχει λιγότερο από τρία χρόνια αναβαθμίζεται. Ό,τι έχει περισσότερο μένει ως έχει. Αλλιώς, αν παραγγείλω Η/Υ, τους λέω να μην βάλουν μνήμη, πάω και την παίρνω ξεχωριστά και την κουμπώνω μόνος "για να κρατήσω την life-time εγγύηση"! Επεσες στο μ**$$%%κα.... Μου εχει τυχει αναλογο, αν δεν βαριεσαι να τραβιεσαι με την παρτη του πήγαινε σε ενα αλλο Πλαισιο και αν δεν πεσεις παλι σε περιπτωση κολλημένου - καμένου εγκεφαλου θα στις αλλαξουν κανονικα! Συμφωνώ.
caution Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Μην σου περνάει ούτε και για λίγο από το μυαλό ότι έχει άδικο man. Μην κάνεις πίσω - έχεις όλο το δίκαιο με το μέρος σου
runner69 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 συμφωνω οτι απο τη στιγμη που τα πηρε κομματια,ασχετως αν εκαναν την συνθεση αυτοι, θα πρεπει να κυνηγησει την εγγυηση του. Δεν του πουλησαν ετοιμο προιον με τοσα χρονια εγγυηση. Του πουλησαν ξεχωριστα κομματια που το καθενα ειχε την δικη του εγγυηση. Εκει καταντησε το πλαισιο; Αυτό που σου είπε δεν υπάρχει! Αφού σκέφτομαι να το βάλω υπογραφή. "Έχει εγγύηση εφ' όρου ζωής, αλλά αν χρησιμοποιηθεί σε σύστημα, η εγγύηση μειώνεται". Η τριετής εγγύηση του όλου συστήματος λειτουργεί ενισχυτικά. Ό,τι έχει λιγότερο από τρία χρόνια αναβαθμίζεται. Ό,τι έχει περισσότερο μένει ως έχει. Αλλιώς, αν παραγγείλω Η/Υ, τους λέω να μην βάλουν μνήμη, πάω και την παίρνω ξεχωριστά και την κουμπώνω μόνος "για να κρατήσω την life-time εγγύηση"! στα ετοιμα pc που πουλανε εχει βαση να λενε για 3ετη εγγυηση και οχι ξεχωριστη για το καθε κομματι απο την αποψη οτι σου λενε κυριε επιλεξαμε τα χ προιοντα και στα πουλαμε σε χαμηλοτερη τιμη σαν πακετο με τοση εγγυηση. Το ξερεις απο την αρχη. ΥΓ. Καθε φορα που αγοραζω κομματια υπολογιστη αποθηκευω την σελιδα του site για να εχω αποδειξη για το τι εγγυηση εδιναν στο προιον κατα την αγορα.
PixyMike Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 tsakirtas, στις 18 Απρίλιος 2011 - 01:10 πμ, έγραψε:Ξανά μανα στο κατάστημα ο υπεύθυνος του καταστήματος επέμενε στα λεγόμενα του τα οποία επαναλάμβανε ξανά και ξανά επισημαίνοντας οτι οι μνήμες αγοράστηκαν ως μέρος ενός συστήματος το οποίο καλύπτονταν με εγγύηση 3 ετών, και όχι μεμονωμένα σαν μνήμες που θα ίσχυε η εγγύηση εφόρου ζωής. ..ορίστε ???
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Moderators Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Εκει καταντησε το πλαισιο; Αυτο ξαναπες το. Και που 'σαι ακομα...
Thanos1972 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δεν πειραζει,γελαει καλυτερα οποιος γελαει τελευταιος. Και να δειτε τι γελια θα κανουμε τωρα που τα παραπονα αυξανονται με γεωμετρικη προοδο... Εχει ο καιρος γυρισματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.