Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με βενζίνη (από άδειο ρεζερβουάρ)


xpapias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά χαρά. Το πρωί δοκίμασα να κινήσω το αυτοκίνητο με το ρεζερβουάρ στο 1/8. Καλώς η κακώς πήγα στον προορισμό μου ενώ ο υπολογιστής ταξιδιού έγραφε γύρω στα 110km να απομένουν και το λαμπάκι της βενζίνης δεν είχε ανάψει.

 

Το μεσημέρι που ήθελα να φύγω το αμάξι έκανε σαν μπουκωμένο και τρανταζόταν αρκετά στο ρελαντί. Η απόδοση έχει πέσει αισθητά.

 

Πήγα γέμισα με 100άρα αλλά τίποτα. Εβαλα και ένα καθαριστικό βενζίνης έκανα και μια βόλτα πάνω-κάτω την εθνική (40χμ) αλλά δεν αλλαξε κάτι. Βέβαια το ρεζερβουάρ δείχνει ακόμα γεμάτο.

 

Να περιμένω να κάψω 1/2 ρεζερβουάρ ή πάω κατευθείαν συνεργείο; Για πόσα λέτε να πάει το μαλλί; Παλιότερα που είχα ανάλογη βλάβη είχα αλλάξει πολλαπλασιαστές ~500Ε. Πάω πάλι για τα ίδια? Θέλουν απλά καθάρισμα τα μπεκ; Καμία ιδέα; Κανένα φθηνό συνεργείο για Renault στα Β. Προάστεια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να άρπαξε τίποτε η τρόμπα βενζίνης.Με τον καιρό μαζεύονται ιζήματα μέσα στο ντεπόζιτο,οπότε δέν αποκλείεται να έγινε κάτι τέτοιο.

Προσωπικά θα το πήγαινα συνεργείο ακόμα και αν επανερχόταν,για τον φόβο των Ιουδαίων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι κραδασμοί σημαίνουν πως ένας (ή περισσότεροι) κύλινδροι υπολειτουργούν ή δεν λειτουργούν καν. Δηλαδή το πρόβλημα είναι στα μπεκ, στους πολλαπλασιαστές ή... και στα μπουζί. Εάν είχε «μπουκώσει» η τρόμπα βενζίνης από κακό καύσιμο θα είχε μειωμένη απόδοση, όχι όμως κραδασμούς. Η τρόμπα θα επηρέαζε το σύνολο του μοτέρ, όχι έναν ή δύο κυλίνδρους.

 

;)

 

Γι αρχή δες τους πολλαπλασιαστές σου. Πως; Αποσυνδέεις τον πρώτο και βάζεις μπρος. Τρέμει χειρότερα; Αν όχι δεν έχει πρόβλημα. Σβήνεις, τον ξανασυνδέεις, αποσυνδέεις τον επόμενο και ξαναβάζεις μπρος. Τρέμει χειρότερα; Αν όχι ούτε αυτός έχει πρόβλημα... μέχρι να βρεις κάποιον, που βγάζοντάς τον ΔΕΝ αλλάζει κάτι στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου: αυτός θα είναι ο καμμένος.

 

Εάν βρεις καμμένο, αγοράζεις έναν και τον αλλάζεις. Κόστος σχετικά μικρό, τους βρίσκεις στα 30-80 ευρώ συνήθως. Εάν δε βρεις καμμένο, πας σε συνεργείο να σου δουν τα μπεκ. Αν είσαι τυχερός μπορεί να καθαρίζονται με υπερήχους (κόστος περίπου 80€). Αν κάποιος είναι τόσο χάλια που δε καθαρίζεται, αντικατάσταση... μεγαλύτερο κόστος αλλά δε θυμάμαι πόσο.

 

Bιάσου διότι αν συνεχίσει να περνάει άκαυστη βενζίνη στους καταλύτες σου (από πιθανόν προβληματικό πολλαπλασιαστή) θα ετοιμαστείς να αλλάξεις και αυτούς! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι ρε γαμώτο. Και εγώ το έκανα βόλτες μήπως ξεμπουκώσει.

 

Θα το πάω σε ένα συνεργείο που μου συστήσανε (για φτηνό και καλό) γιατί δε σκαμπάζω και πολλά από μηχανικά.

 

Το εξουσιοδοτημένο με έχει γδύσει. Μου έλεγαν ότι είχαν αλλάξει 170.000 δρχ όλους τους πολλαπλασιαστές και μετά από 2 χρόνια που χρειάστηκε να ξαναλλάξω μου είπαν ότι την προηγούμενη φορά (με τις 170.000) μου είχαν αλλάξει μόνο τον ένα.

 

Τώρα αν είναι 3η δεν ξέρω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έλεγαν ότι είχαν αλλάξει 170.000 δρχ όλους τους πολλαπλασιαστές και μετά από 2 χρόνια που χρειάστηκε να ξαναλλάξω μου είπαν ότι την προηγούμενη φορά (με τις 170.000) μου είχαν αλλάξει μόνο τον ένα.

 

Θέλω να πιστεύω το πρώτο. Να αλλάξεις με 500€ τους 4 πολλαπλασιαστές του αυτοκινήτου είναι απλά πανάκριβο, το να αλλάξεις με τα ίδια λεφτά τον έναν είναι... ληστεία. Κυριολεκτικά όμως. Σα να βάλεις βενζίνη με 20€ το λίτρο.

 

:rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο έβαλε στο διαγνωστικό?Και τους τέσσερις σου άλλαξε (κακώς ,δείχνει το διαγνωστικό ποιοί είναι οι καμμένοι)? Ελπίζω τουλάχιστον να σου έβαλε beru που δεν ξαναχαλάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το έβαλε στο διαγνωστικό και μου άλλαξε και τους 4. Μου είπε για παρτίδες πολλαπλασιαστών. Κάπου άκουσα και το beru. Δεν ξέρω τι μάρκα είναι αυτοί που έβαλα - μου είπε όμως ότι δεν ξαναχαλάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η τιμή είναι σχετικά καλή για 4 πολλαπλασιαστές και διαγνωστικό και καθαρισμό μπεκ .Αν σου έβαλε beru ή άλλους με πορσελάνινη κεφαλή 99% δεν θα σε ξαναπασχολήσει το θέμα πολλαπλασιαστές.Πληροφοριακά επίσης αναφέρω ότι σε περίπτωση αντλίας βενζίνης ή θα σε αφήσει εντελώς το αυτοκίνητο,ή θα σε αφήνει μέχρι να κρυώσει και μετά θα κινείται μέχρι να ξαναζεσταθεί και να σβήνει.Καλό είναι να μην αφήνουμε να είναι στο τέρμα πάντα ο δείκτης,αλλά στο τελευταίο κουτάκι να βάζουμε βενζίνη έτσι ώστε να λιπαίνεται πάντα η τρόμπα βενζίνης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διαβαζω οτι σε αρκετες μαρκες ακομη και απο τις top χαλανε οι πολ/στες και τα ανταλακτικα που βαζουν...

δηλ τα beru (ποιες αλλες μαρκες?) ειναι με πορσελανινη κεφαλη και δεν χαλανε?τα αλλα με τι υλικο ειναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό είναι να μην αφήνουμε να είναι στο τέρμα πάντα ο δείκτης,αλλά στο τελευταίο κουτάκι να βάζουμε βενζίνη έτσι ώστε να λιπαίνεται πάντα η τρόμπα βενζίνης.

 

Ισχύει στάνταρ αυτό;

Επειδή 9/10 φορές κυκλοφορώ με λαμπάκι.

 

(όταν δε σβήνει ούτε στις κατηφόρες πάω και βάζω κάνα δεκάευρο) :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όλα τα αυτοκίνητα χαλάνε οι πολλαπλασιαστές. Δεν είναι κάποιο εξάρτημα που θα συνοδεύει το αυτοκίνητο για όλη τη ζωή του, είναι αναλώσιμοι. Όπως τα τακάκια, όπως ο δίσκος πλατώ, όπως τα μπουζί. Απλά ορισμένες φορές, στα οχήματα τυχαίνουν είτε ελλατωματικές παρτίδες πολ/στών ή και προβληματικές μάρκες.

 

Αυτό για την τρόμπα βενζίνης ισχύει. Όσο έχουμε λίγη βενζίνη διαθέσιμη την «ζορίζουμε» περισσότερο. Πρέπει να καταβάλει περισσότερη προσπάθεια ώστε να στείλει το καύσιμο στη μηχανή με τη σωστή πίεση. Επίσης με το να βάζουμε 10€ τη φορά κάνουμε κακό και στην τσέπη μας, οπότε δεν υπάρχει λόγος να μην γεμίζουμε.

 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όλα τα αυτοκίνητα χαλάνε οι πολλαπλασιαστές. Δεν είναι κάποιο εξάρτημα που θα συνοδεύει το αυτοκίνητο για όλη τη ζωή του, είναι αναλώσιμοι. Όπως τα τακάκια, όπως ο δίσκος πλατώ, όπως τα μπουζί.

Όχι και αναλώσιμα οι πολλαπλασιαστές..

Επειδή κάποιες μάρκες (συνήθως γάλλοι) τους αλλάζουν τακτικά ή είναι η συνηθέστερη βλάβη, μην τα βάζεις στην κατηγορία των υλικών τριβής.

Το ίδιο συμβαίνει και με τις τρόμπες βενζίνης.

Μα μόνο σε πεζώ και ρενώ, κάνει ζημιά η χαμηλή στάθμη και η νοθεία στη βενζίνη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...