SpirtouLisS Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Ξεκιναω αυτο το θεμα για να πεταει ο καθενας απο εσας τυχον ψευτικη προσφορα που βρισκει εδω και εκει και θελει να ενημερωσει τους συμφορουμιτες μας για να την αποφυγουν. ειτε γιατι ειναι υπερτιμολογημενη είτε γιατι το προιον που αφορα ειναι μουφα. ξεκιναω εγω με το newsletter του LIDL 10.3.2011 Πολυμηχανημα HP deskjet 2050 59€ ... http://www.lidl.gr/cps/rde/xchg/lidl_gr/hs.xsl/index_9783.htm μα τι παιρνουν εκει στο λιντλ... το μηχανημα κοστιζει πολυ πολυ πολυ πιο φθηνα....πχ 42€ στο pc1.....30% πιο κατω!!! :shifty: http://www.skroutz.gr/s/282172/HP-Deskjet-2050-All-in-One.html?keyphrase=2050 μπραβο σας εκει στο λιντλ που κανετε ελεγχο της αγορας πριν τιμολογησετε ενα προιον....αλιμονο στο κοσμο που θα μπει με τα παιδια του εκεινη τη μερα στο καταστημα και θα γλυκαθει απο τα 59 € για πολυμηχανημα και θα τους τα ακουμπησει, κριμα πραγματικα
arxaggelos Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Συμφωνώ γενικά ότι γίνονται υπερτιμολογήσεις, αλλά στην προκειμένη περίπτωση το PC1 αφενός θα σε χερώσει μεταφπρικά, οπότε θα πάει στο 50αρι περίπου, και αφετέρου δεν θα σου δώσει επιστροφή μέσα σε 1 μήνα χωρίς μα και μου ΚΑΙ 3 χρόνια εγγύηση. Απλά αποφασίζεις τί από τα δύο προτιμάς.
tarantules Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Έχει ήδη ανοιχτεί ανάλογο θέμα με τίτλο...Προσφορές
kostpap Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Συμφωνώ γενικά ότι γίνονται υπερτιμολογήσεις, αλλά στην προκειμένη περίπτωση το PC1 αφενός θα σε χερώσει μεταφπρικά, οπότε θα πάει στο 50αρι περίπου, και αφετέρου δεν θα σου δώσει επιστροφή μέσα σε 1 μήνα χωρίς μα και μου ΚΑΙ 3 χρόνια εγγύηση. Απλά αποφασίζεις τί από τα δύο προτιμάς. 1ον Μεταφορικά 3€ (έχει και με 40€ τελική τιμή) 2ον Εγγύηση βάση νομοθεσίας 2 χρόνια. 3ον Εάν όλοι κάνουμε έρευνα αγοράς πριν δώσουμε τα λεφτά μας θα στρώσουν κάποιοι.
arxaggelos Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 1ον Μεταφορικά 3€ (έχει και με 40€ τελική τιμή) 2ον Εγγύηση βάση νομοθεσίας 2 χρόνια. 3ον Εάν όλοι κάνουμε έρευνα αγοράς πριν δώσουμε τα λεφτά μας θα στρώσουν κάποιοι. 1ον ΟΚ πάσο 2ον η εγγύηση που δίνει το Lidl είναι 3 χρόνια για τα ηλεκτρονικά, ακόμη κι όταν όλοι έδιναν 1 χρόνο, εκτός αν άλλαξε κάτι τελευταία και δεν το ξέρω (και θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα να το μάθω) 3ον συμφωνώ απόλυτα Και επιμένω για την επιστροφή σε 1 μήνα "no questions asked"
ekkli Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Ποια νομοθεσία ορίζει διετή εγγύηση? κι εγώ ήξερα για μίνιμουμ , πλέον, 2ετη εγγύηση στα είδη νέας τεχνολογίας αλλά , μετά από επικοινωνία που είχα με πλαίσιο πριν κάνα μήνα -για ένα πολυμηχάνημα που αγόρασε φίλη και είχε ένα χρόνο εγγύηση- μου είπαν στο τηλέφωνο ότι είναι οδηγία της ΕΕ η όποία όμως δεν είναι δεσμευτική για τα μαγαζιά αφού δεν έχει γίνει νόμος του κράτους. δεν έχω το χρόνο να το ψάξω περισσότερο αν μου λέγαν την αλήθεια και τα παράτησα
SlimData Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 κι εγώ ήξερα για μίνιμουμ , πλέον, 2ετη εγγύηση στα είδη νέας τεχνολογίας αλλά , μετά από επικοινωνία που είχα με πλαίσιο πριν κάνα μήνα -για ένα πολυμηχάνημα που αγόρασε φίλη και είχε ένα χρόνο εγγύηση- μου είπαν στο τηλέφωνο ότι είναι οδηγία της ΕΕ η όποία όμως δεν είναι δεσμευτική για τα μαγαζιά αφού δεν έχει γίνει νόμος του κράτους. δεν έχω το χρόνο να το ψάξω περισσότερο αν μου λέγαν την αλήθεια και τα παράτησα Ακριβώς αυτό και έχει συζητηθεί αρκετές -πλεον- φορές στο φορουμ
Moderators matrixxx Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Ποια νομοθεσία ορίζει διετή εγγύηση? κι εγώ ήξερα για μίνιμουμ , πλέον, 2ετη εγγύηση στα είδη νέας τεχνολογίας αλλά , μετά από επικοινωνία που είχα με πλαίσιο πριν κάνα μήνα -για ένα πολυμηχάνημα που αγόρασε φίλη και είχε ένα χρόνο εγγύηση- μου είπαν στο τηλέφωνο ότι είναι οδηγία της ΕΕ η όποία όμως δεν είναι δεσμευτική για τα μαγαζιά αφού δεν έχει γίνει νόμος του κράτους. δεν έχω το χρόνο να το ψάξω περισσότερο αν μου λέγαν την αλήθεια και τα παράτησα "Το "ευαγγέλιο" για τα δικαιώματα του καταναλωτή είναι ο νόμος 2251 του 1994, όπου ορίζονται αρκετά από τα βασικά μας δικαιώματα. Δυστυχώς, ο εν λόγω νόμος δεν αναφέρεται ρητά και κατηγορηματικά στη διάρκεια των εγγυήσεων (παρά το γεγονός ότι περιγράφει αρκετές λεπτομέρειες γύρω από αυτές). Αυτό το πρόβλημα όμως, το έχει ήδη αντιμετωπίσει από το 1999 με τη σχετική οδηγία της (0044/1999, L-171 "Πτυχές πώλησης εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών") η Ευρωπαϊκή Ένωση. Η οδηγία αυτή, λίγα χρόνια αργότερα, και συγκεκριμένα από τον Αύγουστο του 2002, εναρμονίστηκε με το Ελληνικό δίκαιο και πλέον, αποτελεί νόμο του Αστικού Κώδικα (νόμος 3043 του 2002). Στον νόμο 3043 λοιπόν, αναφέρεται ξεκάθαρα ότι "τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά". Η διετία λοιπόν είναι το ελάχιστο που ορίζει ο νόμος, ο οποίος μάλιστα έρχεται να συμπληρώσει τον ελλιπή 2251, αλλάζοντας το άρθρο 5 ("Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις") και συμπληρώνοντας μεταξύ άλλων, τη "μαγική" φράση στην παράγραφο 5: "Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Εκ των προτέρων παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές είναι άκυρη." Μετά και από αυτές τις διευκρινίσεις λοιπόν, κανείς δεν μπορεί πλέον να κρυφτεί, και το δίκιο είναι ξεκάθαρα με το μέρος του καταναλωτή." Αποσπασμα απο http://www.pcw.gr/bl...1&c=1&tb=1&pb=1 ΥΓ. Νομος : 3043/2002 (http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5 αρθρο 554)
lionheart75 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Σωστός ο matrixxx. Aν δεν γνωρίζεις τα δικαιώματά σου τότε είσαι έρμαιο του κάθε Καταστήματος στην Ελλάδα.
nem52 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Σωστός ο matrixxx. Aν δεν γνωρίζεις τα δικαιώματά σου τότε είσαι έρμαιο του κάθε Καταστήματος στην Ελλάδα. Φιλε lionheart σε πληροφoρω πως και τα δικαιωματα σου να ξερεις στο e-shop δεν βγαζεις ακρη.. θα σου πω ενα σκηνικο.. εγω με τους υπαλληλους ενος e-shop point κοντα στο σπιτι μου, ποιο λιγη σημασια εχει, εχω μια ψευτοφιλια μιας και εχω κανει αρκετες αγορες απο εκει καλως η κακως (crazy sundays περισσοτερο και πολλες εγγυησεις) επιστρεφω εγγυησεις με προσεχουν δεν ειχα ποτε προβλημα και τα λοιπα... παρολο αυτα μια μερα τους κανω μια ερωτηση.. τους λεω ρε παλικαρια ξερετε οτι υπαρχει ο ταδε και ο ταδε νομος των 2 χρονων εγγυηση και σε εσας υπαρχουν πολλα προιοντα στο σιτε που δινετε μονο ενα? και ξερεις τι μου απαντησε? ναι λεει τον γνωριζω.. και τι εχεις να πεις του λεω? μου απανταει: εχεις προσεξει οτι καθε φορα που παιρνεις κατι σε βαζω να υπογραψεις παραλαβη? ναι του λεω.. εε ετσι εγω ειμαι καλυμμενος (χωρις φυσικα να ενημερωνεται ο καταναλωτης) οτι συμφωνεις με την αγορα και δεν προκειται να διεκδικησεις κατι τετοιο. και του λεω αν εγω δεν υπογραψω? μου απανταει παλι: απλα δεν παιρνεις το προιον και φευγεις european union laws my ass!!!!!
xouzel Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Φιλε lionheart σε πληροφoρω πως και τα δικαιωματα σου να ξερεις στο e-shop δεν βγαζεις ακρη.. θα σου πω ενα σκηνικο.. εγω με τους υπαλληλους ενος e-shop point κοντα στο σπιτι μου, ποιο λιγη σημασια εχει, εχω μια ψευτοφιλια μιας και εχω κανει αρκετες αγορες απο εκει καλως η κακως (crazy sundays περισσοτερο και πολλες εγγυησεις) επιστρεφω εγγυησεις με προσεχουν δεν ειχα ποτε προβλημα και τα λοιπα... παρολο αυτα μια μερα τους κανω μια ερωτηση.. τους λεω ρε παλικαρια ξερετε οτι υπαρχει ο ταδε και ο ταδε νομος των 2 χρονων εγγυηση και σε εσας υπαρχουν πολλα προιοντα στο σιτε που δινετε μονο ενα? και ξερεις τι μου απαντησε? ναι λεει τον γνωριζω.. και τι εχεις να πεις του λεω? μου απανταει: εχεις προσεξει οτι καθε φορα που παιρνεις κατι σε βαζω να υπογραψεις παραλαβη? ναι του λεω.. εε ετσι εγω ειμαι καλυμμενος (χωρις φυσικα να ενημερωνεται ο καταναλωτης) οτι συμφωνεις με την αγορα και δεν προκειται να διεκδικησεις κατι τετοιο. και του λεω αν εγω δεν υπογραψω? μου απανταει παλι: απλα δεν παιρνεις το προιον και φευγεις european union laws my ass!!!!! Τραγικη απαντηση, απο εναν τραγικο υπαλληλο. Και γω φιλε nem52, σε βαζω και υπογραφεις ενα χαρτι οτι αν σε σκοτωσω, δε θα διεκδικησεις κατι απο μενα μετα θανατον, κι ετσι λοιπον ειμαι καλυμενος νομικα να κανω φονους. Ε;;; Ε, δε μπορω, θα πηδηχτω απ'το παραθυρο. Αυτα φιλε μου, ειναι ιδιωτικα συμφωνητικα του κω*ου, με ΚΑΜΙΑ νομικη ισχυ και υποσταση !! ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣ!!!!!!
kostpap Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Φιλε lionheart σε πληροφoρω πως και τα δικαιωματα σου να ξερεις στο e-shop δεν βγαζεις ακρη.. θα σου πω ενα σκηνικο.. εγω με τους υπαλληλους ενος e-shop point κοντα στο σπιτι μου, ποιο λιγη σημασια εχει, εχω μια ψευτοφιλια μιας και εχω κανει αρκετες αγορες απο εκει καλως η κακως (crazy sundays περισσοτερο και πολλες εγγυησεις) επιστρεφω εγγυησεις με προσεχουν δεν ειχα ποτε προβλημα και τα λοιπα... παρολο αυτα μια μερα τους κανω μια ερωτηση.. τους λεω ρε παλικαρια ξερετε οτι υπαρχει ο ταδε και ο ταδε νομος των 2 χρονων εγγυηση και σε εσας υπαρχουν πολλα προιοντα στο σιτε που δινετε μονο ενα? και ξερεις τι μου απαντησε? ναι λεει τον γνωριζω.. και τι εχεις να πεις του λεω? μου απανταει: εχεις προσεξει οτι καθε φορα που παιρνεις κατι σε βαζω να υπογραψεις παραλαβη? ναι του λεω.. εε ετσι εγω ειμαι καλυμμενος (χωρις φυσικα να ενημερωνεται ο καταναλωτης) οτι συμφωνεις με την αγορα και δεν προκειται να διεκδικησεις κατι τετοιο. και του λεω αν εγω δεν υπογραψω? μου απανταει παλι: απλα δεν παιρνεις το προιον και φευγεις european union laws my ass!!!!! Δυστυχώς αυτές οι κουτοπονηριές στο 95% μη σου πω στο 99% των πελατών τους πιάνει. Οι υπόλοιποι που γνωρίζουμε τον συνήγορο του καταναλωτή και υποβάλουμε καταγγελία, βρίσκουμε το δίκαιο μας. Εγώ μέχρι τώρα έχω υποβάλει παραπάνω από 10 καταγγελίες. Πάντα βρήκα το δίκαιο μου. Επίσης πρόσφατα στον Κοτσόβολο, μου έλεγαν περίεργα για ένα φλασάκι που χάλασε. Όταν τους είπα "δεν πειράζει, πάω να υποβάλλω μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και τα ξαναλέμε" κατευθείαν βρήκαν λύση. Αλλά είπαμε. Το 95% των καταναλωτών δεν ξέρει τα δικαιώματά του.
Asenna Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δυστυχώς η άγνοια αλλά και η πρόχειρη αντιμετώπιση πολλών από εμάς προς τα καταστήματα, ελ. επαγγελματίες, υπηρεσίες οδηγεί τους επιχειρηματίες να έχουν υπεροπτική συμπεριφορά και με τον τρόπο αυτό να πείθουν τους πελάτες. Δυστυχώς η άγνοια και η πρόχειρη αντιμετώπιση των περισσοτέρων καταναλωτών (κι αυτό είναι το πρόβλημα) δημιουργεί πρόβλημα και στους υπόλοιπους που δεν φταίνε σε τίποτα και πρέπει να ξοδεύουν τον χρόνο τους για να βρούν το δίκιο τους. Και όταν το βρούν το αποτέλεσμα το εκμεταλλεύονται όλοι άρα και οι αδιάφοροι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.