Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χρειάστηκε να χυθεί αρκετό μελάνι (ή καλύτερα το αντίστοιχό του για τα ηλεκτρονικά μέσα), χρειάστηκε να εμπλακεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή, χρειάστηκε να ξεσηκωθεί ένα ολόκληρο κίνημα πολιτών και να ξεσπάσουν ουκ ολίγες μάχες στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά επιτέλους ο... υπολογιστής αντικαταστάθηκε.

 

Κι όμως, η υπόθεση που εκτιμάται ότι θα ενδυναμώσει όσο λίγες το εγχώριο καταναλωτικό κίνημα είχε ως αφετηρία ένα χαλασμένο iMac. Τον iMac, συγκεκριμένα, που πριν από ένα χρόνο είχε αγοράσει ο Δημήτρης Παπαδημητριάδης από τα καταστήματα Public, για να παρατηρήσει λίγους μήνες αργότερα κάποιες ύποπτες γκρίζες περιοχές στην οθόνη του. Η συνέχεια, λίγο-πολύ γνωστή: ο 35χρονος γιατρός απευθύνθηκε στο εξουσιοδοτημένο σέρβις της Apple, τη SystemGraph ΕΠΕ, αλλά δεν κατέστη δυνατή η επισκευή του υπολογιστή. Οταν ζήτησε να αντικατασταθεί ως ελαττωματικό προϊόν, η εταιρεία αρνήθηκε, ενώ όταν ο Παπαδημητριάδης ανέφερε (επωνύμως) το πάθημά του στο μπλογκ του, η SystemGraph κατέθεσε αγωγή εις βάρος του ύψους 200.000 ευρώ.

 

Το εξοντωτικό ποσό, σε συνδυασμό με την «ερεθιστική» για τη διαδικτυακή κοινότητα εμπλοκή της Apple και το πάντα επίκαιρο θέμα των δικαιωμάτων των καταναλωτών, δημιούργησαν ένα εκρηκτικό «μείγμα», με αποτέλεσμα η είδηση να κάνει τον γύρο του κόσμου.

 

Η πίεση ήταν τεράστια για τις εμπλεκόμενες εταιρείες (γράφτηκαν προφανώς και αρκετές υπερβολές) και το διακύβευμα, η φήμη τους, πολύ πιο «ακριβή» από το κόστος ενός υπολογιστή. Ετσι, λίγο πριν από το «ραντεβού» με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, στον οποίο είχε προσφύγει από την πρώτη στιγμή ο Παπαδημητριάδης, η SystemGraph απέσυρε την αγωγή. Το πρόβλημα, πάντως, παρέμενε: ο υπολογιστής συνέχιζε να είναι χαλασμένος και καμία από τις εμπλεκόμενες εταιρείες δεν δεχόταν να τον αντικαταστήσει. Ταυτόχρονα, τα έξοδα της νομικής υπεράσπισης του καταναλωτή ολοένα αυξάνονταν – ξεπερνώντας κατά πολύ το κόστος της αντικατάστασης. Ο κίνδυνος ο Παπαδημητριάδης να έβγαινε... κουρεμένος έμοιαζε παραπάνω από υπαρκτός.

 

Την περασμένη Δευτέρα, ωστόσο, τα καταστήματα Public προσφέρθηκαν να αντικαταστήσουν ιδία δαπάνη τον επίμαχο ελαττωματικό iMac με προϊόν ίσης αξίας. Τέλος καλό, όλα καλά; Θα δείξει. Με αφορμή την προσωπική του περιπέτεια, ο Παπαδημητριάδης ξεκινάει τώρα εκστρατεία για βελτίωση των after sales υπηρεσιών της «μητέρας» εταιρείας, ζητώντας από τους υποστηρικτές του να συνυπογράψουν τη δημόσια επιστολή προς την Apple για τη χώρα μας. Μεταξύ άλλων, ζητεί η εταιρεία να επεκτείνει την περίοδο εγγύησης για τα προϊόντα της στα δύο χρόνια, όπως είναι τα ευρωπαϊκά στάνταρντ. Λέτε;

 

Source.png Πηγή: kathimerini.gr

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγω προσωπικα θεωρω οτι οχι μονο επρεπε να του φτιαξουν τον υπολογιστη αλλα και να παρει αποζημιωση για το ολο θεμα που εγινε. Δηλαδη αποσυρουμε την αγωγη και ολα καλα ? Δεν το θεωρω "νικη" αυτο το πραγμα...

Δημοσ.
Σας παρακαλώ να στηρίξετε και να συνυπογράψετε τη δημόσια επιστολή προς την Apple για τη χώρα μας:

www.gopetition.com/petition/42459.html

.

 

 

ας το κανουμε ολοι,δεν ειναι κοπος.

Δημοσ.

Συμφωνώ και εγώ ότι ο άνθρωπος θα έπρεπε να πάρει και αποζημίωση για αυτά που τράβηξε αλλά αυτά γίνονται σε προηγμένες χώρες και όχι στο Ελλαδιστάν.

 

Και ναι υπογράψτε όλοι στο petition, τους ευατούς μας βοηθάμε μελλοντικά.

Δημοσ.

εεεεεεεεεεε ;;;;;

 

 

τι παρακαλια και "μπαρμπουτσαλα" ειναι αυτα ;;;;

 

αν μια εταιρια δεν ειναι σωστη μην την υποστηριζετε ! απλα τα πραγματα, δεν ξανα αγοραζεις απο εκει ! ! !

(αναφερομαι στη επιστολη και οχι στην επισκευη που προιοντος, που επρεπε να γινει)

 

για εμενα αυτο ειναι το λογικο ....

το συγκεκριμενο δεν ειναι - ηταν προβληματικο ; η επεκταση της περίοδου εγγύησης για ολα τα προϊόντα της που κολλάει ; γιατι ολη αυτη η γενικευση; βοηθαμε τους ευατους μας ζητοντας να επεκταθει μια εγγυηση;;; μηπως το καλυτερο ειναι να μην ξαναπροτιμησεις την ιδια εταιρια;

+ το οτι δεν εκανε πισω (απο οτι διαβαζω) αλλα απο μονο του το καταστημα προσφέρθηκε να το αντικαταστησει... οποτε...

ειλικρινα δεν καταλαβαίνω αν δεν μας αρεσει η φιλοσοφια της , απλα δεν αγοραζεις κατι απο αυτη, ολα τα αλλα...παρακαλητά...και επιστολες ειναι......

Δημοσ.

Μια καλή είδηση!

 

@mdr21: Ευχαριστώ!

 

 

@sam sam: Για να μην τα ξαναγράφω και επειδή υπάρχει μια περίεργη άποψη ότι το να μιλάμε δεν είναι πολιτικώς ορθόν:

 

http://www.insomnia.gr/topic/397524-η-apple-μπλοκάρει-εφαρμογή-της-sony-απαγορεύει-αγορές-μ/page__st__80__gopid__3840215#entry384

 

 

Επίσης, από όσο γνωρίζω, ο νόμος που παρέχει δύο χρόνια εγγύηση υπερισχύει της πολιτικής εγγύησης της εκάστοτε εταιρίας, Απλώς, μερικοί, ποντάρουν στο ότι δεν θα αντέξουμε την ταλαιπωρία και θα παραιτηθούμε των δικαιωμάτων μας...

Δημοσ.

η επαφη μου με την apple θα παραμεινει σε ενα ipod nano που μου εχουν κανει δωρο...

 

Αν ειναι δυνατον εταιρεια που πουλαει μουρη/ποιοτητα/brand name να εχει 1 χρονο εγγυηση σε προιοντα που αλλοι δινουν 2-3. Παιρνεις οθονη 900 ευρω αντι 500 και εχει 1 χρονο εγγυηση αντι 3.... ρε ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ρε! Κριμας που υπαρχουν τοσοι επαγγελματιες ψιλοασχετοι με αυτα τα πραγματα και ψωνιζουν γιατι δε μπορουν να βρουν αλλο τροπο να κανουν τη δουλεια τους και δεν εχουν ιδεα καν τι ξυρισμα τους γινεται....αλλιως απλα δε θα επιβιωνε και ο νομος προσφορας-ζητησες θα διορθωνε απο μονος του την κατασταση...

 

Εντωμεταξυ διαβαζοντας το αρθρο περιμενα (με χαρα) να δω οτι τελικα τους πατησε στο δικαστηριο και οχι μονο του το αντικατεστησαν, αλλα του πληρωσαν ολα τα εξοδα και του πηρανε και μια πι*BEEP*. Αντ'αυτου βλεπω οτι απλα ακυρωσανε την αγωγη, και αποκει και περα το καταστημα ασχοληθηκε να αντικαταστησει το προϊον...δηλαδη "χαρη" του κανανε και το service Ουτε καν ιδρωσε...

Δημοσ.

εεεεεεεεεεε ;;;;;

 

 

τι παρακαλια και "μπαρμπουτσαλα" ειναι αυτα ;;;;

 

αν μια εταιρια δεν ειναι σωστη μην την υποστηριζετε ! απλα τα πραγματα, δεν ξανα αγοραζεις απο εκει ! ! !

(αναφερομαι στη επιστολη και οχι στην επισκευη που προιοντος, που επρεπε να γινει)

 

για εμενα αυτο ειναι το λογικο ....

το συγκεκριμενο δεν ειναι - ηταν προβληματικο ; η επεκταση της περίοδου εγγύησης για ολα τα προϊόντα της που κολλάει ; γιατι ολη αυτη η γενικευση; βοηθαμε τους ευατους μας ζητοντας να επεκταθει μια εγγυηση;;; μηπως το καλυτερο ειναι να μην ξαναπροτιμησεις την ιδια εταιρια;

+ το οτι δεν εκανε πισω (απο οτι διαβαζω) αλλα απο μονο του το καταστημα προσφέρθηκε να το αντικαταστησει... οποτε...

ειλικρινα δεν καταλαβαίνω αν δεν μας αρεσει η φιλοσοφια της , απλα δεν αγοραζεις κατι απο αυτη, ολα τα αλλα...παρακαλητά...και επιστολες ειναι......

 

δηλαδη να μην διεκδικήσει το δικιο του ο ανθρωπος? να μην ακουστει σε ολο τον κοσμο αυτο το ξεφτιλικι?

θελω να πιστευω παντως πως δεν προκειται να ξαναγορασει τιποτα απο αυτην την εταιρια (Apple) αλλα χλωμο το βλεπω...

Δημοσ.

Παιδια σας παρακαλω να υπογραψετε την αιτηση να μας δωσει η πανμεγιστη και αγια apple 2 χρονια εγγυηση...σας παρακαλω.

 

Και για να σοβαρευτουμε και λιγακι η ολη ειδηση ειναι για γελια...που διαολο ειδανε τη νικη δεν καταλαβα!

 

Μια εταιρια εχει αναθεσει το service των προιοντων της σε μια αστεια εταιρια που οχι μονο δεν το παρεχει αλλα ζηταει και τα ρεστα απο πανω.Ο καταναλωτης αναγκαζεται να καταφυγει σε διαφορα μεσα για να βρει το δικιο του με αποτελεσμα να εχει και μεγαλα εξοδα για την υπερασπιση του.

 

Τελικα το προιον δεν του το αλλαζει ουτε η Apple ουτε η εταιρια που κανει το service αλλα η εταιρεια που του το πουλησε και απλα η εταιρια που κανει το service του κανει τη χαρη να αποσυρει τη μηνυση!

 

Αποτελεσμα ενας αλλαγμενος υπολογιστης μετα απο παρα πολυ καιρο,σπασιμο νευρων και ψυχικη ταλαιπωρια του καταναλωτη και φυσικα οικονομικη ζημια η οποια δεν προκειται να αναπληρωθει!Και αυτο ειναι ΝΙΚΗ συμφωνα με το αρθρο!

 

Προτεινω λοιπον στον ατυχο συναδελφο αντι να φτιαχνει petition για να παρακαλαει τη καθε εταιρια να του παρεχει αυτα που ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ετσι και αλλιως να κανει ενα petition που να λεει οτι κυριοι μεχρι να μας δωσετε αυτα που ειστε υποχρεωμενοι ολοι εμεις που υπογραφουμε την αιτηση δεν προκειται να ξαναγορασουμε απο εσας ουτε μολυβι!

 

Ετσι κανουν οι σοβαροι καταναλωτες...

Δημοσ.

Καλά να πάθετε όσοι αγοράζετε apple, και μας ζαλίζετε με το 'design', 'υψηλή ποιότητα', 'πού να καταλάβεις εσύ μαμελούκε με το pc', κλπ.

Δημοσ.

Απέσυρε την αγωγή και δεν αντικατέστησε το προϊόν ως όφειλε; Καλά λέω ότι πλέον στις ημέρες μας, οι γύφτοι κυκλοφορούν με κοστούμια.. ;)

Δημοσ.

Ετσι κανουν οι σοβαροι καταναλωτες...

 

"Καταναλωτής" και "σοβαρός" δεν πάνε μαζί φίλε μου. Άλλο κατανάλωση και άλλο αγορά, μην υποβαθμίζεις τον εαυτό σου κάνοντάς τον καταναλωτή. Πελάτης είσαι, όχι καταναλωτής, και αγοράζεις αγαθά.

Δημοσ.

η επαφη μου με την apple θα παραμεινει σε ενα ipod nano που μου εχουν κανει δωρο...

 

Αν ειναι δυνατον εταιρεια που πουλαει μουρη/ποιοτητα/brand name να εχει 1 χρονο εγγυηση σε προιοντα που αλλοι δινουν 2-3. Παιρνεις οθονη 900 ευρω αντι 500 και εχει 1 χρονο εγγυηση αντι 3.... ρε ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ρε! Κριμας που υπαρχουν τοσοι επαγγελματιες ψιλοασχετοι με αυτα τα πραγματα και ψωνιζουν γιατι δε μπορουν να βρουν αλλο τροπο να κανουν τη δουλεια τους και δεν εχουν ιδεα καν τι ξυρισμα τους γινεται....αλλιως απλα δε θα επιβιωνε και ο νομος προσφορας-ζητησες θα διορθωνε απο μονος του την κατασταση...

 

Εντωμεταξυ διαβαζοντας το αρθρο περιμενα (με χαρα) να δω οτι τελικα τους πατησε στο δικαστηριο και οχι μονο του το αντικατεστησαν, αλλα του πληρωσαν ολα τα εξοδα και του πηρανε και μια πι*BEEP*. Αντ'αυτου βλεπω οτι απλα ακυρωσανε την αγωγη, και αποκει και περα το καταστημα ασχοληθηκε να αντικαταστησει το προϊον...δηλαδη "χαρη" του κανανε και το service Ουτε καν ιδρωσε...

 

Άσχετο τελείως αλλά εδώ και ένα μήνα (ίσως λιγότερο) LG και SAMSUNG από 3 χρόνια ανακοίνωσαν ότι θα δίνουν 2 χρόνια σε οθόνες και Monitor tv....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...