Προς το περιεχόμενο

Error σκληρού δίσκου 2,5'' WD Scorpio


dimitris212

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εγω θα σου προτεινα να κατεβασεις τα διαγνωστικα της WD και αν δεν περασει καποιο τεστ να τον πας αμεσως για αλλαγη!!

Αν εχεις χωρο καπου παρε κ ενα backup για ψυχολογικους λογους(να εισαι σιγουρος δλδ οτι δεν θα χασεις αρχεια)

Δημοσ.

για ψυχολογικους λογους

 

...για ψυχολογικούς πάντως λόγους (να μη σαλτάρει, αν τυχόν χαλάσει ο δίσκος - που μπορεί δυνητικά να χαλάσει από την πρώτη στιγμή λειτουργίας του), αντίγραφα θα έπρεπε (όπως όλοι μας) να έχει από την πρώτη στιγμή που πέρασε τα πρώτα σημαντικά γι' αυτόν byte, στον δίσκο.

 

 

 

 

 

(...όντως να τον τσεκάρει με το εργαλείο της WD. Αυτό είναι άλλωστε που θα καθορίσει εάν υπάρχει δικαίωμα αντικατάστασης - εφ' όσον ισχύει η σχετική εγγύηση. Kατά τ' άλλα, ο δίσκος αφ' ενός δεν δείχνει να έχει σοβαρά προβλήματα, αφ' ετέρου αναφέρονται κάποιοι bad sectors. Δε λέω τα "κόκκινα" - αυτά είναι σύνολο sectors. Mπορεί βέβαια να είναι ΚΑΙ σοφτγουερικό το φαίνεσθαι. Τεσπα σε γενικές γραμμές, το ουσιαστικό -ΑΝ το εργαλείο της WD δεν τον βγάλει αντικαταστήσιμο- είναι να ότι καλό θα είναι ο δίσκος τουλάχιστον  να μπει υπό "παρακολούθηση", μήπως και οι bad sectors πληθαίνουν μέρα με τη μέρα, ή έστω βδομάδα με την βδομάδα. Σκανάρισμα δλδ συχνόπυκνα.)

 

 

Δημοσ.

Έκανα το τεστ με το διαγνωστικό της WD και δεν περνάει, γράφει FAIL too many bad sectors, άρα κρατάω back up και τον πετάω, είναι μόλις ενός έτους!

  • Moderators
Δημοσ.

Έκανα το τεστ με το διαγνωστικό της WD και δεν περνάει, γράφει FAIL too many bad sectors, άρα κρατάω back up και τον πετάω, είναι μόλις ενός έτους!

 

Τρια χρονια εγγυηση εχουν οι WD scorpio, οποτε τον πας για αλλαγη.

Δημοσ.

Aν καλύπτεσαι από την εγγύηση του πωλητή (κι αν έχεις τις σχετικές αποδείξεις κτλ), δεν τίθεται θέμα κόστους ή ταλαιπωρίας.

 

Αν πάλι είναι να στείλεις ο ίδιος τον δίσκο στη μαμά-WD, απλά να υπολογίζεις ~ ένα 20άρι έξοδα συστημένεης αποστολής (και θέλουν και λίγη μανούρα με τη συσκευασία).

 

 

Δημοσ.

Την έχω την απόδειξη από το Plaisio που τον είχα αγοράσει, αλλά δεν ξέρω αν με εξυπηρετήσουν, θα πάρω πρώτα τηλ να δω αν με καλύπτουν ή θα πρέπει να το στείλω μόνος στην WD.

Αν θα πρέπει να το στείλω μόνος δεν θα το κάνω, 40 έχει να πάρω καινούριο, 20 ευρώ μεταφορικά + την καθυστέρηση προτιμώ να μην ασχοληθώ και να τον χαρίσω εδώ.

Δημοσ.

Την έχω την απόδειξη από το Plaisio που τον είχα αγοράσει, αλλά δεν ξέρω αν με εξυπηρετήσουν, θα πάρω πρώτα τηλ να δω αν με καλύπτουν ή θα πρέπει να το στείλω μόνος στην WD.

Αν θα πρέπει να το στείλω μόνος δεν θα το κάνω, 40 έχει να πάρω καινούριο, 20 ευρώ μεταφορικά + την καθυστέρηση προτιμώ να μην ασχοληθώ και να τον χαρίσω εδώ.

 

Καλά σου λέει μη γράφεις τέτοια. Στείλτον με δικά τους έξοδα εννοείται στο μαγαζί και θα στον αλλάξουν. Υποχρεωμένοι είναι.

Δημοσ.

Αν πάρεις τηλ ΜΗΝ τους ρωτήσεις "να σας τον φέρω ή να τον στείλω στην WD ;" πάντως. Ρώτα απλά να βρουν απ' τα στοιχεία τους αν καλύπτεσαι ακόμη απ' τη δικιά τους εγγύηση.

Δημοσ.

Πήρα τηλ στο πλαίσιο με έντονο ύφος angry.gif, τους είπα την περίπτωση κτλ.

 

Όλα οκ θα έχω πίσω τον καινούριο σε καμια 10 μέρες είπαν!! wink.gif

Να δούμε!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...