NOPSTRIM Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Καλημέρα! Έχω την εξής απορία. Όπως βλέπετε και στην photo κάνω ταυτόχρονα 5 conversions, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι, γιατί δεν χρησιμοποιεί παραπάνω επεξεργαστική ισχύ ώστε να τελειώσει πιο γρήγορα; Ότι convert και να κάνω, πάντα γύρω στο 1-3% του επεξεργαστή χρησιμοποιεί... Ευχαριστώ!
parsifal Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Βλέπω κάτι τρελές τιμές στο Video data rate: 40+ MB/sec για κάθε ένα από τα 5 VirtualDub tasks που έχεις ξεκινήσει, δηλαδή συνολικά πάνω από 200 ΜΒ/sec ρυθμό εγγραφής στο δίσκο. Μπας και είσαι disk-limited, οπότε η CPU περιμένει το δίσκο και δε μπορείς να δεις παραπάνω CPU usage; Τί κωδικοποίηση είναι αυτή που κάνεις και με τί προδιαγραφές/παραμέτρους; Πρέπει να είναι κάποιος lossless video codec. Ή μήπως ούτε καν, αλλά γράφεις σε RAW, ασυμπίεστο video; Υπολόγισα ενδεικτικά για το πρώτο task ότι το παραχθέν αρχείο θα πρέπει, για αναπαραγωγή σε 25 fps, να απαιτεί 253 MB/sec read rate περίπου, μόνο για το video!
NOPSTRIM Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Σωστός δεν το είχα σκεφτεί αυτό! Κοίτα με το VirtualDub βασικά ενώνω τα split αρχεία του FRAPS Μετά το κάνω conversion... αλλά και πάλι μια από τα ίδια... Τα conversion settings πάντως είναι .MKV H264 13000 bitrate 1920x1080 stereo AAc-LC 128Kbps Ο σκληρός είναι ένας seagate barracuda 500GB 7200.11
parsifal Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Εμ, έτσι εξηγείται. Όταν ενώνεις κομμάτια με το VirtualDub ρυθμισμένο σε Direct Stream Copy mode, δε γίνεται κωδικοποίηση αλλά το πρόγραμμα δουλεύει σε επίπεδο stream, δηλαδή ο,τι διαβάζει στην είσοδο, απλά το «φτύνει» στην έξοδο. Αυτή πάντα θα είναι μία disk-limited εργασία και δε μπορείς να κάνεις κάτι για να αυξήσεις το CPU usage, γιατί απλά δεν χρειάζεσαι επεξεργαστική ισχύ γι' αυτό αλλά πιο γρήγορο υποσύστημα δίσκων. Οπότε, εκτός αν έχεις καμία τερατώδη συστοιχία RAID στημένη, δεν πρόκειται να δεις σημαντική μείωση του απαιτούμενου χρόνου. Μάλιστα, το γεγονός ότι βάζεις τα tasks να εκτελούνται ταυτόχρονα σου δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερο performance hit, αφού αναγκάζεις και το σύστημα αρχείων και το μηχανισμό του δίσκου να σταματούν για λίγο να ασχολούνται με την εγγραφή του ενός αρχείου, να ασχολούνται για λίγο με ένα άλλο κ.ο.κ. Χρησιμοποίησε το σύστημα των Jobs του VirtualDub για να βάλεις τις εργασίες να γίνονται ακολουθιακά, η μία μετά την άλλη, και θα δεις ότι θα τελειώνει πιο γρήγορα. Αν μάλιστα, όπως βλέπω στην υπογραφή σου, έχεις στο PC σου παραπάνω από έναν δίσκους (φυσικούς δίσκους, όχι partitions του ίδιου δίσκου), φρόντισε τα αρχεία εξόδου να γράφονται σε άλλο δίσκο από ο,τι τα αρχεία εισόδου και θα δεις ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες. Για το conversion που κάνεις μετά σε H.264 MKV, τί πρόγραμμα και τί μεθοδολογία χρησιμοποιείς; Εκεί, δε θα πρέπει να βλέπεις τόσο χαμηλά ποσοστά CPU usage. Και πάλι, φρόντισε τα αρχεία εξόδου να γράφονται σε άλλο δίσκο από ο,τι τα αρχεία εισόδου. Δεν ξέρω αν χρησιμοποιείς αυτόν, αλλά ο x264 encoder τουλάχιστον επιτυγχάνει εξαιρετική εκμετάλλευση πολλών CPU cores/hardware threads. Αν όχι 100% CPU usage, θα πρέπει να βλέπεις αρκετά κοντινά νούμερα. Αν όχι, βάλε δύο παράλληλα encoding tasks, αλλά όχι παραπάνω.
NOPSTRIM Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Για conversion χρησιμοποιώ το RipBot με τις παρακάτω ρυθμίσεις. Βέβαια και στα 2 και το VirtualDub αλλά και στο RipBot Τα αρχεία εισόδου / εξόδου είναι στον ίδιο σκληρό PS: Κατά πόσο το όλο σκηνικό record > join parts > convert > delete διαλύει τον σκληρό; Μετά από 1 μήνα σχεδόν καθημερινής χρήσης του σκληρού για αυτή τη δουλειά, ο σκληρός έβγαλε bad sectors και τα έπαιξε! Έχω την εντύπωση ότι ήταν από αυτό...
parsifal Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Για conversion χρησιμοποιώ το RipBot με τις παρακάτω ρυθμίσεις. Τις είδα τις ρυθμίσεις. Το custom profile γιατί το χρειάζεσαι, δε σε καλύπτουν τα έτοιμα του RipBot264; Επίσης, ούτε denoising χρειάζεσαι για in-game videos! Βέβαια και στα 2 και το VirtualDub αλλά και στο RipBot Τα αρχεία εισόδου / εξόδου είναι στον ίδιο σκληρό Δοκίμασε και έτσι όπως σου είπα και θα δεις μια διαφορά. PS: Κατά πόσο το όλο σκηνικό record > join parts > convert > delete διαλύει τον σκληρό; Μετά από 1 μήνα σχεδόν καθημερινής χρήσης του σκληρού για αυτή τη δουλειά, ο σκληρός έβγαλε bad sectors και τα έπαιξε! Έχω την εντύπωση ότι ήταν από αυτό... Κατηγορηματικά όχι! Ο δίσκος ήταν να βγάλει bad sectors και έβγαλε. Αν δεν ήταν από αυτό το task, θα ήταν από κάποιο άλλο. btw, δίσκος με bad sectors και τον κρατάς εν λειτουργία; Αυτός πρέπει να φύγει για RMA. Αν μη τί άλλο, γιατί όταν θα εμφανίζονται και νέοι bad sectors στους οποίους θα πηγαίνεις να γράψεις ή να διαβάζεις, το μηχάνημα ενδέχεται να παρουσιάζει γενικότερα προβλήματα λειτουργίας όπως μικρές ή ακόμη και μεγάλες καθυστερήσεις. Χτες πρέπει να τον στείλεις για RMA!
NOPSTRIM Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Όχι βέβαια σιγά μην τον κρατούσα, εννοείτε πως τον έκανα RMA! Απλά είχα την εντύπωση ότι επειδή το fraps όταν γράφει, δεν δεσμεύει κάποιο χώρο στον σκληρό αλλά πάει και γράφει όπου να ναι, μήπως αυτό δημιουργούσε πρόβλημα, διότι μετά από ένα record ενός game με το fraps, αν πάω να κάνω defrag τον σκληρό, είναι κάπου στο 80% fragmented Τις είδα τις ρυθμίσεις. Το custom profile γιατί το χρειάζεσαι' date=' δε σε καλύπτουν τα έτοιμα του RipBot264; Επίσης, ούτε denoising χρειάζεσαι για in-game videos![/quote']Να σου πω την αλήθεια, δεν ασχολήθηκα καν με τα έτοιμα profiles, όχι ότι εγώ θα έκανα καλύτερες ρυθμίσεις απλά ήθελα να το συγκρίνω με άλλα converters που χρησιμοποιώ, οπότε έβαλα πάνω κάτω, αυτά που βάζω και στα άλλα! PS: Μήπως μπορείς να μου προτείνεις ρυθμίσεις, για upload 1080p στο YouTube; Διότι όσο καλό και να είναι το conversion, όταν το κάνω upload σε 1080p και το δω σε fullscreen, μου το pixelιάζει!
parsifal Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Απλά είχα την εντύπωση ότι επειδή το fraps όταν γράφει, δεν δεσμεύει κάποιο χώρο στον σκληρό αλλά πάει και γράφει όπου να ναι, μήπως αυτό δημιουργούσε πρόβλημα, διότι μετά από ένα record ενός game με το fraps, αν πάω να κάνω defrag τον σκληρό, είναι κάπου στο 80% fragmented Αυτά τα αναφέρεις πάλι σε συνάρτηση με τους bad sectors; Ούτε το fragmentation πάντως σου προκάλεσε τους bad sectors, αν αυτό υπονοείς! PS: Μήπως μπορείς να μου προτείνεις ρυθμίσεις, για upload 1080p στο YouTube; Διότι όσο καλό και να είναι το conversion, όταν το κάνω upload σε 1080p και το δω σε fullscreen, μου το pixelιάζει! Δεν έχω μεγάλη εμπειρία με uploading 1080p υλικού στο YT δυστυχώς! Από αυτά που έχω παρατηρήσει πάντως, τα ορατά macroblocks νομίζω πως οφείλονται στο γεγονός ότι ο encoder του YouTube περιορίζει το μέσο bitrate της κωδικοποίησης που κάνει σε ποσό δυσανάλογα μικρό προς αυτό που θα περίμενε κανείς συγκρίνοντας π.χ. με 720p YouTube videos. Τί εννοώ: αν παρατηρήσεις τα στατιστικά ενός high-action 720p ΥΤ video, θα δεις να έχει Χ μέσο bitrate. Πηγαίνοντας σε ανάλυση 1080p, έχεις ποσοστό αύξησης πληροφορίας σε Mpixels έστω Υ%. Όμως αν συγκρίνεις το μέσο bitrate ενός 1080p YT video, δε θα παρατηρήσεις αντίστοιχη Υ% (ή έστω κοντινή) αύξηση αυτού, αλλά αρκετά μικρότερη. Είσαι δηλαδή στο έλεος των ρυθμίσεων του YouTube encoder και δε μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα! Ένα μικρό tip που ίσως βελτιώσει λίγο την κατάσταση: κάνε capture και convert σε 25fps αντί 30. Αν θες να επεκταθούμε περισσότερο σε αυτό και να γίνει συζήτηση με συμβουλές από άτομα που ασχολούνται με ανέβασμα in-game videos στο YouTube, σε προτρέπω να ανοίξεις ένα νέο θέμα. Εδώ ο τίτλος του θέματος σε αδικεί και δε θα το δουν τα κατάλληλα άτομα.
NOPSTRIM Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2010 Αυτά τα αναφέρεις πάλι σε συνάρτηση με τους bad sectors; Ούτε το fragmentation πάντως σου προκάλεσε τους bad sectors' date=' αν αυτό υπονοείς![/quote']Ναι αυτό υπονοούσα Τουλάχιστον τώρα ησύχασα ότι δεν έγινε από αυτό... Δεν έχω μεγάλη εμπειρία με uploading 1080p υλικού στο YT δυστυχώς! Από αυτά που έχω παρατηρήσει πάντως' date=' τα ορατά macroblocks νομίζω πως οφείλονται στο γεγονός ότι ο encoder του YouTube περιορίζει το μέσο bitrate της κωδικοποίησης που κάνει σε ποσό δυσανάλογα μικρό προς αυτό που θα περίμενε κανείς συγκρίνοντας π.χ. με 720p YouTube videos. Τί εννοώ: αν παρατηρήσεις τα στατιστικά ενός high-action 720p ΥΤ video, θα δεις να έχει Χ μέσο bitrate. Πηγαίνοντας σε ανάλυση 1080p, έχεις ποσοστό αύξησης πληροφορίας σε Mpixels έστω Υ%. Όμως αν συγκρίνεις το μέσο bitrate ενός 1080p YT video, δε θα παρατηρήσεις αντίστοιχη Υ% (ή έστω κοντινή) αύξηση αυτού, αλλά αρκετά μικρότερη. Είσαι δηλαδή στο έλεος των ρυθμίσεων του YouTube encoder και δε μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα! Ένα μικρό tip που ίσως βελτιώσει λίγο την κατάσταση: κάνε capture και convert σε 25fps αντί 30.[/quote'] Μάλιστα, αν είναι θα δοκιμάσω και το tip των 25fps και θα postάρω να σου πω αν δούλεψε. Αν θες να επεκταθούμε περισσότερο σε αυτό και να γίνει συζήτηση με συμβουλές από άτομα που ασχολούνται με ανέβασμα in-game videos στο YouTube' date=' σε προτρέπω να ανοίξεις ένα νέο θέμα. Εδώ ο τίτλος του θέματος σε αδικεί και δε θα το δουν τα κατάλληλα άτομα. [/quote'] Ναι δεν θα ήταν καθόλου άσχημο να γίνει ένα τέτοιο θέμα! Νομίζω θα βοηθούσε πολύ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.