T-Rex Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Πολλοί insomniacs προτείνουν το κατάστημα visionstudio.gr στα θέματα σύνθεσης νέου PC και αναβαθμίσεων. Πράγματι οι τιμές του είναι πολύ καλές, αλλά αυτό μόνο δεν αρκεί. Πρέπει να υπάρχει και επαγγελματισμός στην αντιμετώπιση του πελάτη. Εγώ απλώς θα παραθέσω εδώ τα γεγονότα προσωπικής εμπειρίας. Τα συμπεράσματα δικά σας για τυχόν μελλοντικές αγορές σας από το συγκεκριμένο κατάστημα... Διαβάζοντας λοιπόν τα θετικά για το συγκεκριμένο κατάστημα, πίστεψα ότι δεν θα είχα κανένα πρόβλημα και στις 21/11 παρήγειλα online όλα τα απαραίτητα (CPU, motherboard, μνήμες, κάρτα VGA, SSD, HDD, DVD recorder) για τον νέο μου υπολογιστή χωρίς δυστυχώς να πάρω πριν τηλέφωνο. Τον υπολογιστή τον χρειάζομαι άμεσα, γι' αυτό έλεγξα και όλα τα κομμάτια φαίνονταν στο site του καταστήματος με διαθεσιμότητα 1-2 εργάσιμες. Μάλιστα παράγγειλα CPU ακριβότερη από αυτή που ήθελα γιατί αυτή που ήθελα έλεγε παράδοση 2-7 εργάσιμες. Στις 22/11 με πήραν τηλέφωνο να με ενημερώσουν ότι δυστυχώς δεν ήταν όλα τα κομμάτια διαθέσιμα και θα έπρεπε να περιμένω ως τις 26/11 μιας και θα είχαν νέα παραλαβή στις 25/11. Θα παραλάμβαναν και τη CPU που ήθελα αρχικά, οπότε αλλάχθηκε η παραγγελία της CPU. Στις 25/11 τους πήρα τηλέφωνο για να ενημερωθώ αν έχουν συγκεντρώσει όλα τα κομμάτια για αποστολή. Μου απάντησαν ότι δεν ήξεραν αν έχουν παραλάβει τις μνήμες και ότι θα με ενημέρωναν εντός ολίγου τηλεφωνικώς. Επίσης επειδή στο μεταξύ είχε αλλάξει η τιμή της VGA και του SSD προς τα κάτω (η διαφορά ήταν σεβαστή), ρώτησα αν η χρέωση θα γίνει με την νέα τιμή. Μου απάντησαν ότι δεν θα το έκαναν κανονικά, αλλά λόγω της καθυστέρησης θα το κάνουν. Στις 26/11 (σήμερα) ξαναπήρα τηλέφωνο μιας και δεν το έκαναν αυτοί όλη την προηγούμενη ημέρα όπως μου είχαν πει. Ρώτησα τι έγινε με τις μνήμες και μου είπαν ότι θα το ελέγξουν. Δηλαδή κανένας δεν ενδιαφέρθηκε όλη την προηγούμενη ημέρα παρά το ότι τους είχα τηλεφωνήσει. Τελικά οι μνήμες δεν είχαν έρθει και θα έπρεπε να περιμένω άλλη μια εβδομάδα και χωρίς να εγγυούνται για την παραλαβή τους. Για να τελειώνουμε μ' αυτό το θέμα και να μη ψάχνω αλλού, ζήτησα να μου στείλουν άλλες μνήμες που φαίνονταν στο site ετοιμοπαράδοτες (παράδοση 1 εργάσιμη). Τότε μου είπαν το εξής καταπληκτικό: ότι "οι μνήμες υπάρχουν αλλά είναι κρατημένες για άλλη παραγγελία" !!!!! Απηυδησμένος πια, τους είπα να μου στείλουν την παραγγελία χωρίς τις μνήμες. Μετά από λίγο με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι η χρέωση θα γίνοταν με τις παλιές (ακριβότερες) τιμές γιατί δεν συμφώνησε ο υπεύθυνος και γιατί δεν είχα ξεπεράσει 7 ημέρες αναμονής!!!!!! Θα ήθελα να σημειώσω ότι το τηλεφωνικό τους κέντρο έχει πρόβλημα και κλείνει την γραμμή μετά από λίγα λεπτά με αποτέλεσμα να χρειάζεται να παίρνω ξανά και ξανά. Στο τηλέφωνο απαντούσε κάθε φορά άλλος με αποτέλεσμα να πρέπει να λέω κάθε φορά όλη την ιστορία αφού κανένας τους δεν συστήθηκε ώστε να ζητάω τον ίδιο. Είμαι περίεργος τι θα παραλάβω (αν παραλάβω) τελικά αύριο όπως μου είπαν, και με τι χρέωση...
phanispal Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Καλώς ή κακώς, είναι φυσιολογικό να συμβαίνουν κι αυτά. Πάντως το έχουμε πει πολλές φορές εδώ μέσα, αυτά που αναφέρονται στα εκάστοτε sites, πολλές φορές δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα, οπότε καλύτερα να μαθαίνουμε τηλεφωνικώς τι παίζει, χωρίς όμως ακόμα κι έτσι να είναι σίγουρο ότι μαθαίνουμε την αλήθεια.
kage Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 οτι δηλ.δεν εβρισκες αλλο μαγαζι? οτι τα 1-2 πραγματα δεν μπορουσες να τα παρεις απο αλλου? οτι απλα θες να τους κραξεις αλλα παρολα αυτα τους πληρωσες κανονικα?
T-Rex Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 οτι δηλ.δεν εβρισκες αλλο μαγαζι? οτι τα 1-2 πραγματα δεν μπορουσες να τα παρεις απο αλλου? οτι απλα θες να τους κραξεις αλλα παρολα αυτα τους πληρωσες κανονικα? Απλά ότι Εγώ απλώς θα παραθέσω εδώ τα γεγονότα προσωπικής εμπειρίας. Τα συμπεράσματα δικά σας
barman Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Αυτα συμβαινουν οταν "ακουμε" αλλους. Οποιος καταλαβε-καταλαβε
barman Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Διαφοροι ασχετοι που νομιζουν οτι μερικα μαγαζια ειναι καλα επειδη πουλανε 2-3 ευρω πιο φθηνα. Δεν θελω να γραψω αλλα . Οποιος καταλαβε-καταλαβε .
phanispal Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Τι να καταλάβει; Έχεις δει να γραφεται κάτι τέτοιο εδώ μέσα; Ότι απλά επειδή είναι φθηνότερο κατά 2€ είναι καλό (ή καλύτερο);
barman Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Τι να καταλάβει; Έχεις δει να γραφεται κάτι τέτοιο εδώ μέσα; Ότι απλά επειδή είναι φθηνότερο κατά 2€ είναι καλό (ή καλύτερο); Το 2Ε ρε φιλε ηταν παραδειγμα . ΕΛΕΟΣ !! ΤΟ φθηνο Δεν ειναι ΠΑΝΤΑ καλο. Αυτο εννοω.
kanesaxo Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Εμενα το μονο μου "παραπονο" ας πουμε ειναι πως πηγα απο το καταστημα τους (ενω δεν διαμένω θεσνικη) να αγοράσω κατι με την πιστωτική μου, η οποία δεν πέρναγε.Ετσι θα αναγκαστώ να αγοράσω το προιόν μετρητοίς,οχι οτι ειναι κάποιο προβλημα, απλά έκανα τζάμπα τόσο κόπο. Κατα 2ο,περιμένω το προιόν την επομενη βδομάδα και κρατάω μια πισινή μηπως γίνει μλκ, επειδή παρήγγειλα ενα SSD ο οποίος κωδικός του έχει μέσα και bracket 3.5'' αλλά δεν είδα να το αναφέρει πουθενά στη σελίδα τους. Επειδή ομως ο κωδικός προιόντος τους το αναγράφει θα πέσει πολύ γέλιο αν ερθει σκέτο. Οχι για τα 5ε που κάνει,για την τιμή των όπλων. Ιδωμεν σε μερικές μέρες.
The_Judas Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Με εκείνη την προσφορά του visionstudio με το ασύρματο ποντίκι των 4.5 ευρώ τι έγινε; To παρέλαβε κανένας;
pigeon Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Χωρις να θέλω να τους δικαιολογήσω (κάθε άλλο), προφανώς οι άνθρωποι είδαν οτι "δεν βγαίνουν" απο την παραγγελία σου και αποφάσισαν να μην ασχοληθούν. Κοινώς "γράψτον κανονικά, θα βαρεθεί και θα παει αλλου". Πολύ κακώς, αλλά έτσι λειτουργεί το σύστημα στην Ελλάδα. Αν δεν ήταν απο τις πρώτες σου αγορές θα έπρεπε να το γνωρίζεις ήδη και μη περιμένεις να αλλάξει κάτι , ειδικά σ'αυτες τις οικονομικές συνθήκες. Εσύ και κάθενας μας, εφόσον χρειάζεσαι κάτι επειγόντως ο δρόμος είναι ένας: Παίρνεις αμπάριζα τα μαγαζιά και οτι βρείς το μαζεύεις. Τα online ψώνια δεν εξυπηρετούν γιατι δεν ξέρεις τι συμφωνία έχει το μαγαζί με τον κάθε προμηθευτή του. Εδώ που τα λέμε ούτε ο γιατρός δεν έρχεται αυθημερόν στην Ελλάδα, εσύ ήθελες υπολογιστή;
phanispal Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Δυστυχώς αυτά που αναφέρεις δεν απέχουν και πολύ από την πραγματικότητα. Κι ενώ τον τελευταίο καιρό έχει προβληθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό το online shopping, εδώ είμαστε και σε αυτό πίσω. Δε γνωρίζουν τι και πώς, αν όχι όλοι, οι περισσότεροι. Ακόμα και προς το καλύτερο, δηλαδή να σου πουν αρχικά ότι θα παραλάβουν μετά από 5 μέρες π.χ., και τελικά να είναι στην πόρτα σου σε 2 μέρες (μου έχει συμβεί αρκετές φορές).
kanesaxo Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Απλά τα μικρά e-shops,οπως το vision, (τουλάχιστο ετσι το σκεφτομαι εγω) επειδή δεν εχει προφανως την οικονομική δυνατοτητα να στοκάρει εμπορευμα, σου δινει μια χειριστη ημερομηνία παράδοσης, που πολλές φορές ερχεται νωριτερα το προιον. Δηλαδή ηχεί καλύτερα στα αυτια του πελατη το "Θα ερθει σε 6 μερες" κι ερχεται σε 3, παρα το "θα ερθει σε 3 μερες" κι ερχεται σε 6. Παντως ελέω κρισης,αυτο που παρατηρώ ειναι πως και μεγαλα καταστηματα,μειωσαν κατα πολύ το στοκ τους,βαζουν για πουλημα αρκετα μτχ,ειτε προιοντα βιτρινας και παει λεγοντας. Ειδικοτερα πλαισιο, και e-shop,το οποιο αν θυμαστε για επαρχια ειχε παραδοση 1-2 μερες (και σε μια ερχονταν τα παντα) και πλεον εχει 2-3.
cloak Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2010 Φυσικα και δεν ισχυει το "συμβαινουν αυτα" που γραφτηκε παραπανω. Δηλ το οτι αλλη παραδοση εχουν στο σαιτ και άλλη ισχυει το θεωρουμε φυσιολογικο πια;; το οτι καποια παραγκα μας γραφει κατα το συμφερον της ειναι φυσιολογικο;; Πολυ κακως "συμβαινουν αυτα". και μαλιστα σε μια τοσο δυσκολη εποχη. Πρεπει να μαθουν όλοι να σεβονται τον πελατη. Εγω φιλε μου top starter στη θεση σου θα ακυρωνα τη παραγγελια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.