Προς το περιεχόμενο

World of Darkness MMOrpg


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και σήμερα ανακοινώθηκε και επίσημα από την ccp το World of Darkness MMOrpg. To game έχει να κάνει φυσικά με vampire και είναι βασισμένο στο pnp rpg της white wolf που μας έδωσε παλιότερα και το φοβερό Vampire: The Masquerade. Η white wolf έχει συγχωνευθεί με την ccp την εταιρεία που μας έχει δώσει το eve online και που ετοιμάζει και το dust για τις κονσόλες.

Λίγες πληροφορίες είναι γνωστές για το game και το μόνο που παρουσιάστηκε ήταν ένα trailer σε ένα event για την παρουσίαση του παιχνιδιού.

 

 

Εδώ είναι και το επίσημο site από την ccp

 

http://www.ccpgames.com/en/products/world-of-darkness.aspx

 

και εδώ περισσότερες πληροφορίες από το gamespot

 

http://www.gamespot.com/news/6279922.html?part=rss&tag=gs_news&subj=6279922

 

Αυτός είναι ένας τίτλος που θα τον περιμένω πως και πως. Ολό το σκοτεινό setting με την hardcorila που έχει η ccp...μιλάμε για το mmo της δεκαετίας..

 

world_of_darkness_75122_screen.jpg

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

asxeto4

Δημοσ.

Φιλε μου πολυ φοβαμαι οτι θα καταληξει οπως και το All Points Bulletin, 3-4 μηνες Online και αυτο ηταν, τελος. Δυσκολο να ανταγωνιστεις τα ηδη υπαρχοντα χωρις κατι προτοτυπο και ενδιαφερον, και αν κρινω και απο την ποιοτητα των MMORPG που βγαζουν τωρα, χαμπαρι δεν θα παρουμε ποτε βγηκε και ποτε εκλεισε.

Δημοσ.

 

 

Better a bald head than no head at all? Δε μπορούσε να κάνει στην άκρη ο κεραμιδοκέφαλος?

Υπαρχει λογος που τον βαλαν εκει, λογω οικονομικης κρισης για να μην χαλανε ρευμα σε λαμπες βαλαν αυτον για να κανει αντανακλαση στο φως και να φωτιζει το δωματιο. Τυχαιος λες να ειναι ?

Δημοσ.

Yπάρχει νομίζω και άλλο ένα τραβηγμένο video με περισσότερα κεφάλια μπροστά τα περισσότερα τριχωτά :D. Πάλι καλά δλδ που αυτός είναι γιούλ μπρίνερ και μπορείς να δέις το video κάπως καθαρά.

Οσό για το αν κλείσει μέσα σε 3 μήνες νομίζω τα αξιόπιστα και με μεγαλύτερη χρονική διάρκεια mmorpg είναι αυτά που τα διαχειρίζονται μικρές εταιρείες και να είναι αρκετά hardcore ώστε να κρατάνε τους παίχτες καιρό απασχολημένους με τους τίτλους η τουλάχιστον να έχουν ένα target group. Γιαυτό βλέπουμε τίτλους σαν το eve online να πάει να κλίσει δεκαετία.

Δημοσ.

 

Υπαρχει λογος που τον βαλαν εκει, λογω οικονομικης κρισης για να μην χαλανε ρευμα σε λαμπες βαλαν αυτον για να κανει αντανακλαση στο φως και να φωτιζει το δωματιο. Τυχαιος λες να ειναι ?

 

Με τυφλώνει ρε μαν..

 

Δημοσ.

Ολα παιζοντε στην αρχη φιλε μου, εαν δεν τραβηξει προσοχη στην αρχη τοτε ειναι ξεγραμμενο απο τον χαρτη. Κατι ξεχωριστο απο τα υπολοιπα δεν εχει οποτε οσοι ειναι ηδη βολεμενοι απλα δεν θα τσιμπησουν και οσοι δεν παιζουν, δυσκολα να αρχισουν αυτο και οχι τα πιο γνωστα (η γνωστο) με την παρεα τους που ηδη παιζει τοσος κοσμος και γνωστοι.

 

Εαν καναν ενα Single Player σιγουρα θα χαν επιτυχεια, βουλιαξαν πριν σαλπαρουν εαν με πιανεις.

 

 

 

Με τυφλώνει ρε μαν..

 

ε και εσυ τετοια ωρα βρηκες να το δεις ? :-D

Δημοσ.

Και για τον μύθο ότι "όλα παίζονται στην αρχή". Ολά παίζονται στην αρχή αν είσαι ΕΑ η Activision και θέλεις να κάνεις απόσβεση στα κεφάλαια σου μέσα σε μια βδομάδα. Αν είσαι μια μικρή ανεξάρτητη εταιρεία έχεις όλο τον χρόνο δικό σου να προσέξεις και να σηντηρίσεις το game σου.

Τα παραδείγματα πάρα πολλά. Στον δικό μας χώρο ένα παράδειγμα είναι το darkfall που έχει το δικό του hardcore κοινό που το ακολουθεί και η εταιρεία από την μεριά της στηρίζει το game με συχνά expansion.

Το eve ξεκίνησε με λίγο κόσμο και μέσα σε μια πενταετία έφτασε τους 500k συνδρομητές.

Η funcom αν και το age of conan πάτωσε για τα δεδομένα του χώρου συντηρεί ακόμα το game της για όσους ακόμα παίζουν.

Δημοσ.

Η CCP έχει εμπειρία στον χώρο του MMO και ξέρει πως να φτιάξει και να προωθήσει ένα εναλλακτικό παιχνίδι. Ίσως είναι η μόνη εταιρία που κατάφερε να αυξήσει με τον χρόνο τους συνδρομητές της σε ένα παιχνίδι εντελώς διαφορετικό από τα συνηθισμένα WoW clones. Οι πιο πολλές εταιρίες που προσπάθησαν να κάνουν κάτι τέτοιο, είτε πάτωσαν, είτε στην καλύτερη κατάφεραν να αποκτήσουν ένα ικανοποιητικό player base και να συνεχίσουν το development.

Απο κεί και πέρα πιο ενδιαφέρουσα είναι η φαλάκρα του τύπα, παρά τα vampire - twilight bullshit που τρώμε στην μάπα τελευταία.

Δημοσ.

Άντε ρε CCP λύτρωσε μας! Καλά για world of darkness και white wolf ότι και να πω είναι λίγο. Η αρχή μετράει γενικά, αλλά μετράει 100% μόνο γι'αυτούς που στηρίζονται στο hype για να πουλήσουν, επειδή το game κατά τα άλλα είναι γυμνό. Ότι αξίζει αντέχει. Η ccp με την δέσμευση της στο eve έχει αποδείξει ότι χτίζει, δεν κάνει αρπαχτές. Απλά έχουν να τεσταριστούν σε gameplay και concepts τώρα. Ελπίζω να βάλει χοντρά το χέρι της η whitewolf μέσα, και σε συνδιασμό με τους τρελαμένους της ccp που πάντα βρίσκουν κάτι φρέσκο, να κάνουν ένα παιχνίδι αντάξιο του lore που έχουν.

Δημοσ.

Μίλησα με κάποιους που πάιζανε φανατικά το επιτραπέζιο p2p game και μου δώσαν μερικά στοιχεία για τον κόσμο του World of Darkness. Η βασική ιδέα είναι ότι τα vampire είναι χωρισμένα σε φυλές που φυσικά όλες αυτές οι φυλές είναι αρκετές φορές εχθρικές μεταξύ τους. Υπάρχει και μια "βασιλική" οικογένεια που την σέβονται όλες οι φυλές και κρατάει τις ισοροποίες στον κόσμο τους.

Φυσικά εκτός από τις διαμάχες που υπάρχουν μεταξύ τους αποφεύγουν και τους ανθρώπους.

Αρκετά ενδιαφέρων όλα αυτά και εύχομαι να δούμε και σύντομα περισσότερα στοιχεία για τον κόσμο του Wod από την ίδια την ccp

Δημοσ.

Δυστυχώς διαβάζω ότι θα βασίζεται στο Μasquerade και όχι στο Requiem, αλλά εντάξει δε θα τα βάψω και μαύρα. Αυτό σημαίνει Camarilla action και περισσότερη βάση στην διατήρηση του πέπλου σε σχέση με τους ανθρώπους. Εγώ μπήκα στο WoD περισσότερο μετά τα reset που έκανε η whitewolf στα ip της. Στην ουσία βγήκαν βιβλία που πραγματεύονταν την αποκάλυψη κάθε είδους (vampires, mages, werewolves) και τα επόμενα ήταν ένα hard reset στο ip. Vampire: Requiem, Mage: The Awakening etc, τα οποία ασχολούνται περισσότερο με τις σχέσεις των ειδών-παρατάξεων (και με τους ανθρώπους). Υπάρχουν βέβαια και ωραία στοιχεία που χάθηκαν σε αυτή τη μετάβαση οπότε no regrets. Το World of Darkness και ειδικά το Mage, μου σηκώνει την τρίχα στα ύψη. Όπως και να έχει λοιπόν το WoD online παραμένει η μεγάλη λευκή ελπίδα για τα επόμενα χρόνια ;] .

 

Δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά αλλά που και που κάνω refresh αυτό http://worldofdarkness-online.com/ :-D. "We are lost until found worthy"

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Κρατάνε το στόμα τους κλειστό τα καθίκια! (συνέντευξη με τον EddyWebb (WoD designer).

 

The Dangerous Questions!

 

Q: What kind of steps are you taking to ensure that the overall feel of the horror genre will be preserved from the PnP game into a digital format?

 

EW> We sacrifice an intern every week to the Dark God of Horror. Or Justin. You know, whoever is available.

 

Q: When can you talk about the MMO?

 

EW> When Marketing says I can. Hang on, let me ask.

 

 

 

… They said “eventually.” They also waved a gun at me, so I probably shouldn’t say anything more.

 

(Sned hepl.)

 

Όλη η συνέντευξη Link, (ερωτήσεις για το pnp περισσότερο).

  • 5 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...