Προς το περιεχόμενο

NBA 2K11 [Xbox 360][PS3][PS2][Wii]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις άρχισα τη δεύτερη χρονιά. Στην πρώτη έπαιζα 5λεπτα σε All Star/Simulation και τώρα το γύρισα σε 7λεπτα. Δεν πήγε άσχημα για μένα, τέλειωσα με rate 60, έχοντας αλλάξει 3(!) ομάδες. Από το All Star game και μετά, για κάποιο απίστευτο λόγο, ήμουν άλλος παίχτης.

 

Από τους 5ppg πήγα μέσα σε μια νύχτα στους 13-14 (τρίτος σκόρερ στο ΝΒΑ την άνοιξη) και τέλειωσα τη χρονιά με 8ppg, 2rpg και 2apg. Εννοείται με ελεεινά ποσοστά, 35% σουτ και 12% τρίποντα. Τουλάχιστον βγήκα στην All Rookie πρώτη πεντάδα. Με κάποια milestones και drills έφτασα ήδη rate 63, έχοντας παίξει μόλις 3 παιχνίδια στη δεύτερη χρονιά (37π στο πρώτο, career high!).

 

Η ομάδα βέβαια (Timberwolves) τέλειωσε με 20-62, μακράν τελευταίοι στο ΝΒΑ. Είπα να μείνω, γιατί εκτός από τους Wolves μού έκαναν πρόταση άλλες 3 ομάδες που δεν ήταν πολύ σόι (με το ζόρι γύρω στο 0.500 ή χειρότερα). Πήραμε το νούμερο 2 του draft, αλλά οι αντίχριστοι πήγαν και επέλεξαν SG! Έλεος! Η θέση που παίζω εγώ, που φυσικά δεν πρόκειται να μου τη φάει κανένας π**στης. Είναι καλό παιχτάκι με rate 82 αλλά δεν τον βλέπω να πολυπαίζει. Στα 2 πρώτα παιχνίδια έπαιξε μόλις 5' (εγώ γύρω στα 25') αλλά στον τρίτο αγώνα τον έβαλε αρκετή ώρα και του έδωσα κάμποσες πάσες, όμως δεν μπορούσε να βάλει τίποτα, τα έσπασε ο τύπος (κι εγώ μαζί που τέλειωσα με 12/31 σουτ παρ' ότι έχω medium shot 92 χώρια το +5 που μου δίνει το παπούτσι...)

 

Η πλάκα είναι που οι Timberwolves πρέπει να είναι μακράν η πιο ταλαντούχα ομάδα στο ΝΒΑ με τα πρόσφατα draft που έχουμε κάνει, όμως βλέπω ούτε φέτος να μην μπαίνουμε στα playoff με τα χάλια που έχουμε στην άμυνα και τα blackout που παθαίνουμε στην επίθεση. Έχουμε βασικό PG τον Jonny Flynn (#6 στο draft του 2009), τριάρι τον Wesley Johnson (#4 στο draft του 2010), τεσσάρι τον Michael Beasley (#2 στο draft του 2008), πεντάρι τον Kevin Love (#5 στο draft του 2008) και φυσικά τον καινούριο SG Clancy, #2 στο draft του 2011. Δηλαδή έτσι και δέσουν όλοι αυτοί (ή βγει κανα patch της προκοπής) πάμε για δυναστεία στο ΝΒΑ.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Απαντ. 273
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εναλλακτικά μπορείς να επιλέξεις -από το σχετικό μενού- να καλείται αυτόματα σύστημα σε κάθε φάση.

 

 

Φίλε σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντησή σου.

Πως ακριβώς το κάνω αυτό, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις?

Δημοσ.
Φίλε σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντησή σου.

Πως ακριβώς το κάνω αυτό, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις?

 

Options -> My NBA Settings -> Coach Settings -> Offense Playcalling -> AUTO.

 

Επίσης μπορείς να σκαλίσεις και τα PlayVision, PlayVision Display και Playcall messages (όλα βρίσκονται στο ίδιο μενού) για να βλέπεις τα συστήματα στο παρκέ.

Δημοσ.

πανω σαυτο που λεει ο nzeppos καλο ειναι να εχουμε ενεργοποιησει και απο το menu να μας δειχνει με τα γνωστα βελακια πως εκτελειτε το καθε play γιατι δεν νομιζω να υπαρχουν καπιοι που να θυμουνται ακριβως που πρεπει να σταθουν και που να πασαρουν ωστε να μην "χαλασει" το play που καλεσαν.εκτος και αν απλα τα θελει καποιος μονο και μονο για "κουνιουνται" οι παικτες ως ενα βαθμο και να μην μενουν στατικοι

Δημοσ.

ρε παιδια το παιζω και εγω απο χθες,δεν μπορω να κανω μια αμυνα της προκοπης πως γινεται η αμυνα?επαιζα πχ διπλο και γινοταν οτι να ναι ποτε αμυνα σωστη μονο πηδουσα σα το τρελο με το τριγωνο.help me

Δημοσ.
ρε παιδια το παιζω και εγω απο χθες,δεν μπορω να κανω μια αμυνα της προκοπης πως γινεται η αμυνα?επαιζα πχ διπλο και γινοταν οτι να ναι ποτε αμυνα σωστη μονο πηδουσα σα το τρελο με το τριγωνο.help me

 

Είτε κάτι δεν κάνεις σωστά, είτε δεν έχεις διαβάσει προσεκτικά ποιά είναι τα κουμπιά της άμυνας (υπάρχει σχετικό μενού που σου δείχνει όλα τα controls του παιχνιδιού, από τα πιο απλά μέχρι τα advanced).

 

Άμυνα κατά βάση παίζεις με το clutch button (αν έχεις gamepad είναι το L2). Ο παίχτης σου χαμηλώνει το σώμα του, γυρνάει προς τον αντίπαλο και παίρνει αμυντική στάση (defensive stance που λένε στο χωριό μου). Με αυτό τον τρόπο τον ακολουθεί με πλάγια βήματα σχεδόν αυτόματα. Φυσικά αν ο αντίπαλος είναι πολύ καλός παίχτης και αρχίσει τις σταυρωτές τρίπλες ή προσπαθήσει να σε περάσει δεν αρκεί μόνο το clutch αλλά χρειάζεται και γρήγορη κίνηση με το μοχλό της κίνησης.

 

Στην περίπτωση του My Player (ή γενικά αν μαρκάρεις παίχτη που δεν έχει μπάλα) μπορείς να παίξεις άμυνα και με το δεξί στικ, όπου σπρώχνεις τον αντίπαλο ή τον κρατάς ώστε να μην κόψει προς τα μέσα.

Δημοσ.
ρε παιδια το παιζω και εγω απο χθες,δεν μπορω να κανω μια αμυνα της προκοπης πως γινεται η αμυνα?επαιζα πχ διπλο και γινοταν οτι να ναι ποτε αμυνα σωστη μονο πηδουσα σα το τρελο με το τριγωνο.help me

Ακολουθησε ακριβως τις συμβουλες που δινει ο nzeppos.Επισης στην ουσια οταν θες να αμυνθεις στο 1vs1 πρεπει οπως στο αληθινο μπασκετ να καταφερνεις με τον αριστερο μοχλο να "μπαινεις" μπροστα στον δρομο του επιτιθεμενου.ετσι του μπλοκαρεις τον δρομο και τον κλεινεις κανοντας τον να σταματησει τριπλα.Αφου τωρα το μαθαινεις περιορισου γιαρχη σαυτο και μην προσπαθεις να πας για κλεψιμο ή ταπα για να μην πηγαινεις αλου γιαλου.Μολις το μαθεις λιγακι και νιωσεις οτι τους κλεινεις τον δρομο προς το καλαθι καλυτερα θα εχεις και καλυτερη αντιλιψη για το ποτε να πας για κλεψιμο ή ταπα και πιο advanced μετα θα αλλαζεις παικτη οταν θα καταλαβενεις το play που παει το cpu να εκτελεσει και θα μπορεις να βγαινεις μπροστα απο την πασα για κλεψιμο.Παιξτο και στο ευκολο λιγο για αρχη να το μαθεις γιατι στα πιο δυσκολα επιπεδα το cpu κανει καλο isomotion και σε στελνει...Επισης αν παιζεις vs human ειναι οπως καταλαβενεις δυσκολο να κρατηθεις μπροστα απο τον επιθετικο αν ο αλλος εχει γρηγορο παικτη και αρχιζει τα πανω κατω ειδικα αν δεν εχεις εμπειρια.Υπομονη θελει παντως

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρατράγουδων συνέχεια στο My Player. Με ισοπέδωσε ο Varejao στο ένατο παιχνίδι της 2ης χρονιάς και βγήκα έξω από την τρίτη περίοδο. Το σκορ από 45-40 έληξε... 116-109 (wtf!) Υποτίθεται ο αγώνας έληξε 72 όλα (που δεν είναι παράλογο για 7λεπτα, αν και συνήθως τόσο εγώ όσο και οι simulated αγώνες πάνε λίγο λιγότερο). Αλλά στην παράταση έγιναν όργια και μπήκαν συνολικά 90 πόντοι, wtf.

 

Τραυματίας με strained achilles, 1-2 βδομάδες έξω. Στον πάγκο με πολιτικά δηλαδή. Ο πρώτος αγώνας έγινε μεν simulated αλλά φόρτωσε κανονικά το γήπεδο, τους παίχτες κλπ αν και δεν με άφηνε να δω το ίδιο το παιχνίδι. Την άλλη φορά που είχα ψιλοτραυματιστεί και έμεινα 3 αγώνες έξω (ενώ μπορούσα να παίξω) έκανε το simulation μέσα από το μενού, δεν έδειξε καθόλου γήπεδο.

 

Εν πάση περιπτώσει το σκορ πήγε 108-107. Έλεος, τι στο π*****ο γίνεται. Τα παιχνίδια της CPU (που προφανώς παίζουν κι αυτοί 7λεπτα) πάνε γύρω στους 50-60 πόντους. Μόνο όταν κάνει simulate τα δικά μου παιχνίδια τρελαίνεται?

 

edit: στο συγκεκριμένο αγώνα μου έβαλε και... βαθμολογία στο τέλος. Όλα μηδέν εννοείται αλλά μου έκοψε 100 πόντους επειδή χάσαμε (λες και έφταιγα εγώ!) Από εκείνη τη στιγμή και μετά σταμάτησε να με δείχνει στους league leaders αν και είμαι μακράν πρώτος σκόρερ. Στη συνέχεια δεν έπαιξα στα επόμενα 6 παιχνίδια (που έγιναν simulated στο κεντρικό μενού με συνοπτικές διαδικασίες, χωρίς να δείχνει γήπεδα, πάγκους και άλλα κουλά). Τα σκορ της ομάδα μου ήταν φυσιολογικά, έβαζαν 45-60 πόντους σε κάθε αγώνα.

 

Τελοσπάντων, μικρό το κακό. Να δούμε τι άλλο έχουμε να δούμε... Τουλάχιστον όσο έλειπα η ομάδα από 5-4 πήγε 9-7 και σε σχέση με πέρσι είμαστε 1000 φορές καλύτεροι. Εκανα δε το καλύτερο δυνατό comeback μετά τον τραυματισμό, με 39π career high στη νίκη επί των Bucks. Έβαλα τους πρώτους... 21 πόντους της ομάδας μου (και 25 από 28 στο ημίχρονο), όμως πήρα σχεδόν τα μισά σουτ (18/28 όταν όλη η ομάδα είχε 58).

Επεξ/σία από nzeppos
Δημοσ.

Εγώ έχω παίξει 62 παιχνίδια στην 2η σαιζόν, παίζω 3λεπτες περιοδους βέβαια για να τελειώνει πιο γρήγορα και τα ματς μου πάνε γύρω στους 45-50 πόντους. Επίσης, μέχρι τώρα δεν έχω κανένα bug κλπ. Όλα ρολόι πάνε...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Βρε βγήκε patch 1.2 πριν λίγες μέρες και δεν πήρα μυρωδιά!!!

 

Ορίστε τι φτιάχνει:

 

GENERAL GAME FEATURES

 

- Fixed a soft hang that would occur when loading an in-game save that was created during a timeout situation. This change also affects in-game saves created in the various game modes (Association, My Player, etc.). It addresses the My Player freeze issue that some of you have run into: http://www.2ksports.com/forums/showthread.php?t=272363.

 

- Fixed a hang on startup (when the game went to load files) that would happen when the user had a large number of saved files on the hard drive/storage device.

 

- The Cleveland Cavaliers court floor has been updated to reflect the design being used for the 2010-11 season.

 

- The ‘My Rookie of the Year’, ‘One for All’, and ‘Not Over Yet’ Achievements/Trophies should now properly unlock once the necessary conditions are met.

 

- Long socks should no longer appear visually corrupted during gameplay.

 

- Correct player signatures are now shown on Pressbooks that are uploaded to the 2K Sports server.

 

- The ‘Player Progression’ menu (Located in Features -> Living Rosters) should now properly work when new Living Roster updates are applied. Please delete the ‘Player Progression’ save file after the patch is released so the system can bring the file up-to-date.

 

GAMEPLAY

 

- Improved Shot Stick shot release timing and consistency across offline and online games.

 

- Fixed a rare hang that would occur when intentionally fouling the inbounder.

 

- Dunks will now branch into mid-air collisions, resulting in contact layups and changes in shots.

 

- Big men with low vertical ratings will now jump the appropriate height when rebounding and contesting shots.

 

- Addressed an exploit when using the Hopstep Dunk. Players will now branch to a contested shot animation when defenders are nearby.

 

- The ballhandler will no longer pick up his dribble when a ‘take charge’ attempt fails.

 

- Users are now able to execute the Crossover move when using the ‘Alternate A’ controller configuration.

 

- Added high trajectory shots when the shot is taken along the baseline. This will reduce/eliminate baseline shots that just hit off the side of the backboard.

 

- Addressed a playcalling issue where non-stars are getting a bulk of the plays run for them during specific situations.

 

- Queued pass/shot commands are now deleted when a fumbled catch occurs.

 

- Improvements have been made to the directional passing system with the end result being more accurate pass targeting.

 

- Tuned under-basket shots such that big players are no longer overpowered by smaller defenders, thus forcing a bad shot.

 

- Body-ups have been re-tuned such that good dribblers do not ‘lose’ during a mismatch or by taking good angles.

 

- Queuing a fake pass command when catching the ball will no longer result in a touch pass.

 

- Missed and inaccurate passes will now play at an appropriate rate when passing out of a shot or contact shot.

 

- Long range passes have been re-tuned to fix a gameplay exploit. Also, improved defender reactions on such passes so that they are properly contested.

 

- Users are no longer able to call a timeout when they are bobbling the ball.

 

- Improved AI logic for boxing out, ensuring that players go into boxout situations when appropriate.

 

- Players boxing out their opponent should no longer be called for Over the Back fouls.

 

- Tuned ‘Take Charge’ logic such that charges will now be properly called when the defender is set. This includes a fix for the pro-hop exploit where charges were not being called.

 

- Fixed an issue with player swapping during rolling inbounds; users will no longer be stuck controlling a player with the inability to switch players.

 

- AI defenders will no longer closely guard bad shooters far from the hoop when not necessary.

 

- Improved AI steal behavior and tuned the overall steal frequency/difficulty; defenders should now only attempt steals when they are actually looking at the ball.

 

- On the ‘Casual’ game style only, defenders are now slightly slower to react on passes, thus limiting the number of pass deflections.

 

PRESENTATION

 

- Fixed a long hang that would sometimes occur at the end of the highlight reel between quarters.

 

- When an Arena Music event is triggered, it will now randomly select one of the available songs instead of always playing the first song in the list.

 

- Addressed a few minor audio issues including instances where the commentators would call a few players by the wrong name, instances where a commentary line would cut out mid-sentence, instances where the commentary would refer to a missed shot as a made shot, and clean-up in the Doris Burke analysis during playoff situations.

 

- The commentators will now tell Coach ‘stories’ during gameplay. These stories tie-in with the Player/Team stories for an increased presentation experience.

 

- Users are now able to button through lengthy substitution overlays and get right back to gameplay.

 

- Fixed a very rare hang that would happen during the Player of the Game segment at the end of the game.

 

- Fixed an occurrence where the incorrect portrait was displayed for a created/generated player.

 

ONLINE

 

- Voice Chat improvements have been made to eliminate/reduce the amount of background static that can be heard in Team-Up/Pick-Up games.

 

- Users are no longer able to substitute in injured/fouled out players during Crew games.

 

- Opponents can no longer see Pick and Roll and Play Calling icons during online games.

 

- Addressed a game disconnect issue when one user would call a timeout, quit out of the game, and attempt to start another game.

 

ASSOCIATION

 

- Addressed a hang that would occur in the transition between the 1st and 2nd quarters in the weeks leading up to the All-Star break.

 

- Injured players will no longer lose their Player Role due to an injury, which ultimately led to may unhappy players around the league.

 

- Fixed an issue that caused a decrease in trading activity in future years. This same issue also resulted in valued free agents not signing during the free agency time period of the offseason.

 

- Home court advantage (for simulated games) has been toned down during the regular season, and even more so during the playoffs (this fix also applies to My Player mode).

 

- Participating in Intra-Squad Scrimmages will no longer disable Intentional Fouls during regular NBA games.

 

- Addressed an issue where trade values would drop to 1-star when a Weekly Practice was scheduled.

 

- Fixed a bug where coaches would get fired continuously (this fix also applies to My Player mode).

 

- Users are now able to properly waive players in the Training Camp period of the offseason when there are more than 15 players signed to the team.

 

- Corrected an issue where the Qualifying Offers period was automatically getting skipped, thus not allowing users to make qualifying offers to their restricted free agents.

 

- Addressed an issue where Potential values weren’t being properly updated in the player progression system.

 

- Existing NBA players should no longer have their signature animations changed at the end of every season based on their skill progression/regression (this fix also applies to My Player mode).

 

- Fixed an issue where generated players would be created with the award history of a player currently in the Hall of Fame (this fix also applies to My Player mode).

 

- Tuned rookie generation code such that incoming talent is more in-line with players already in the league. Other generation improvements were made as well, including better secondary position logic along with adjustments to the size of the incoming players (this fix also applies to My Player mode).

 

- Users are now able to call plays during Intra-Squad Scrimmages in the Live Practice feature.

 

- Players who have the ‘Prospect’ player role are now much more forgiving of their role, meaning they will no longer become upset when they are in the role until they have reached a high rating.

 

- Addressed a number of other smaller issues within the mode (better CPU logic when accepting/declining Team Options, undrafted rookies should no longer sign larger than expected contracts, etc.).

 

MY PLAYER

 

(A number of issues that also affect My Player mode were listed above in the Association section. Those issues were noted as such.)

 

- Addressed a hang that would sometimes occur when completing a game during the NBA time period.

 

- The user’s team will now be more efficient in finding a trade to one of the requested teams when a Trade Request is made.

 

- The Rookie of the Year Milestone should now properly unlock when the conditions are met.

 

- Addressed a playcalling issue where the dribbler would hold the ball until the last second during My Player games.

 

- PlayVision art is now drawn on the floor when the CPU calls a play, easily enabling the user to follow the action on the court.

 

από http://2ksports.com/forums/showthread.php?t=276056

 

Οι μπαναρισμένοι 360άρηδες μπορούν να το κατεβάσουν από εδώ: http://tinyurl.com/nba2k11tu-2

Δημοσ.

Για να προλάβω ερωτήσεις, αν δείτε στο αρχείο που θα κατεβάσετε εκτός από το patch υπάρχουν updated rosters καθώς και custom sliders κλπ.

 

Το patch προφανώς πάει στο φάκελο partition3/cache και τα υπόλοιπα στον partition3/content. Πρέπει όμως να βρείτε ποιό είναι το profile σας. Μετά από κάμποσο ψάξιμο κατάλαβα ότι το ID του 2κ11 είναι το 5454087Α.

 

Η συνολική διαδικασία έχει ως εξής (οι οδηγίες είναι για το 2k10, αλλά ισχύουν και για το 11 αρκεί να επιλέξετε το σωστό ID):

 

1. Plug in your transfer cable w/hard drive to your PC and wait for your PC to recognize and install your hard drive.

2. Open the program Xport 360 (εγώ το έκανα με το Xplorer360_xtreme2).

3. Xport 360 should recognize your hard drive and double click on it.

4. Go to "Partition 3" in your hard drive

5. Click on "content" inside partition 3

6. Find your profile in content( should be the one with the most game saves or the one with a NBA 2k10 file)

7. Open the NBA 2k10 file (#54540852) (όπως είπα και πριν το ID του 2k11 είναι 5454087Α)

8. open the only file in the nba 2k10 file (#00000001) this file should have every NBA 2k10 save inside (rosters, associations, replays, etc...)

9. Minimize Xport 360. DO NOT "X" out.

10. Download my roster file and remember where you saved it.

11. Open my roster with WINRAR and inside should be a file called " JD 2k11 Roster2.ROS"

12. Open Xport 360 and drag " JD 2k11 Roster2.ROS " inside of the NBA 2k10 file with all of your game saves.

13. Wait for it to copy and when its done unplug your hard drive.

14. Put hard drive into XBOX 360, play NBA 2k10 and load up my roster it should say " JD NBA 2k11 Roster" and have a blast.

 

από http://www.operation...#post2041247090

Δημοσ.

Επιτέλους! Αυτόματα playcalling και playvision στο MyPlayer! Ε ρε λιώσιμο που θα πέσει...

 

edit: χμμμ, πολλές αλλαγές στο gameplay. Κατ' αρχάς με τα αυτόματα συστήματα είναι πλέον άλλο παιχνίδι γιατί οι συμπαίκτες σου κινούνται συνέχεια, σου δίνουν σκριν ακόμα κι αν δεν τα ζητήσεις, παίρνουν μόνοι τους αρκετές προσπάθειες κλπ. Στα μείον ότι πλέον δεν φαίνεται να μπορείς να διαλέξεις εσύ σύστημα, ακόμα κι αν έχεις τον point.

 

Επίσης έχει αλλάξει το timing του σουτ και κάνω πολλά bad shots (ακόμα και airball!) από θέσεις που δεν τα έχανα με τίποτα. Άντε πάλι προπόνηση....

Δημοσ.

Εγω δεν εχω βαλει ακομα το patch γιατι διαβασα στο op.sports forum καποια πραγματα που με χαλανε,οπως

1)εχουν μειωση την επαφη που υπηρχε στα σωματα και οι γρηγοροι παικτες λεει περνανε τους αμυντικους χωρις αυτην την επαφη που υπηρχε πριν.(Αυτο για μενα δεν ειναι καλο γιατι μου αρεσε οπως ηταν αυτο ειδικα στο sim sliders)

2)αλλαξαν τα shot releases πολυ (αυτο δεν ειναι τοσο τραγικο,τα ξαναμαθενεις)

Αν εχει παιξει κανεις μετα το patch (οχι στο myplayer αλλα στο κλασικο mode) ας πει καμια γνωμη πως ειναι το παιχνιδι μετα το patch ειδικα με τον τροπο επαφης των αμυντικων. Εαν οντως εχει μειωθει η επαφη φοβαμαι οτι θα γινεται του καρφωματος η γιορτη.Εγω επαιζα στο allstar με sim sliders απυραχτους και γινοτανε της ποπης απο καρφωματα και αναγκάστικα να βαλω το dunking abilty slider στο 36 (cpu-user) για να μην μπορουν να καρφωνουν ολοι τοσο γιατι καταντουσε παπαρια...

Δημοσ.

Χμ, λες γι' αυτό να μου έκανε τέτοιο πάρτι o Kevin Martin, που μου έριξε χθες μια 30άρα στο κεφάλι (σε MyPlayer βέβαια)? Μου φάνηκε αρκετά δύσκολο να τον κλείσω, με πέρναγε συνέχεια. Ο δικός μου παίχτης πάντως δεν τους πέρναγε πιο εύκολα από ότι παλιά, ενώ στα άλλα 2 παιχνίδια που έπαιξα (το ένα εναντίον του Kobe) δεν έγιναν περισσότερα drive και καρφώματα απ' ότι συνήθως. Πάντα σε Allstar με sim sliders. Θα παίξω μερικά παιχνίδια σε κλασικό mode και θα σου πω.

 

Όσο για το timing του σουτ, στην αρχή μου έβγαλε την πίστη γιατί έχει αλλάξει εντελώς η λογική. Πλέον σε ενδιαφέρει όλη η κίνηση του σώματος και όχι μόνο το που θα αφήσεις την μπάλα. Δεν μπορείς δηλαδή να πεις "θα αφήσω το κουμπί στο ψηλότερο σημείο και θα κάνω perfect release". Πρέπει να το αφήνεις αρκετά πιο νωρίς σε σχέση με... παλιά.

 

Κάποια γκρίνια για το patch είδα και στο forum της 2ksports, ωστόσο επειδή φτιάχνει αρκετά πράγματα που τα περίμενα καιρό (πχ. playcalling στο MyPlayer) δεν το αλλάζω με τίποτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...