Προς το περιεχόμενο

Might & Magic Heroes VI


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Might & Magic Heroes VI Announced

 

Today Ubisoft announced the return of the fan beloved Might & Magic franchise with the development of Might & Magic Heroes VI, which will be available worldwide on Windows PC in 2011. Developed by Black Hole Entertainment (Armies of Exigo, Mark of Chaos Battle March), Might & Magic Heroes VI will include all the characters and features that have made this brand a worldwide success, in addition to a wealth of new innovations.

 

"Might & Magic is a powerful franchise with an amazing 20-year legacy," said Adam Novickas, director of marketing at Ubisoft U.S. "Players will be able to enjoy the Heroes experience like never before. The amazing creative teams at Black Hole Entertainment are keeping the original Heroes spirit, while enhancing the RPG elements."

 

The Might & Magic Heroes VI adventure starts 400 years before the events in Heroes of Might & Magic® V, showcasing a family of heroes in a thrilling, epic story where Angels plot to revive an unfinished war.

 

A legendary Archangel general killed during the war of the Elder races returns to life with a vengeance. Under the cover of preparations for an upcoming Demon invasion, he unites the peoples of Ashan to eradicate his ancient enemies. However, he underestimates the power of the all too human dynasty of the Griffin Dukes.

 

The Griffin heroes' destinies will be written by players. In the game, players will be able to:

  • Enjoy the critically acclaimed Heroes gameplay, remasterized with the well-known developer, Black Hole Entertainment, and in close partnership with the game's numerous fans.
     
  • Experience the unique mix of Turn-Based Strategy & RPG: Explore extra-large adventure maps, collect tons of resources and build extraordinary cities. Perfect your tactics to level-up your heroes, recruit troops & ready them for combat on exclusive battle maps
     
  • Shape your destiny: Lead the Heroes of the Griffin dynasty within an intriguing scenario. Choose your path, assume your choices and customize your gaming experience thanks to a brand new reputation system.
     
  • Rediscover the richness of the Might & Magic Universe: Discover fantastic landscapes and creatures from the world of Ashan. Enjoy revisited 3D designs and an exclusive new bestiary.
     
  • Share with the community: Post content & compete with your friends using a new and intelligent, online community interface.

For more information, visit http://www.mightandmagicgame.com.

 

 

 

78775mmh6s001advnecrov0.jpg

78776mmh6s006advnecrov0.jpg

78777mmh6s009batnecrov0.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 2&3 μου φάγαν τα μισά gaming/φοιτητικά μου χρόνια, το 4 αν και ψιλοξενέρωμα το λιωσα λιγάκι, το 5 αν κι είχε προοπτικές πλέον δεν είχα χρόνο.

 

Παρόλα αυτά η σειρά πρέπει να συνεχίσει :P

Αρκεί το VI να μην είναι V+καλύτερα γραφικά.

 

Btw εδώ και 3 χρόνια έχω φάει τον κόσμο να βρω το complete collection limited edition και @@. Το χα πετύχει 60€ σε μια φάση κι από τότε >100-150€. Οπότε αν κανείς καλός άνθρωπος το βρει, let me know :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φέρτε την 3DO πισω να διδαξει στην Ubi πως φτιαχνονται παιχνιδια σταθμοι.

Ποια ειναι η collectors limited?

Ή ακόμα καλύτερα την New World Computing.

 

Heroes of Might and Magic Limited Complete Edition

Heroes Of Might And Magic: Complete Edition

 

 

 

me00008865922.jpg

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστότατος. New World Computing.

Δεν ειχα παρει πρεφα αυτη την εκδοση και εψαχνα να βρω original τα 1,2,3

Κάποια τα έχουμε βρει κάποια τα ψάχνω ακόμα

 

Επίσης ψάχνω και τα Heroes Chronicles. Καπου είχα διαβάσει ότι έχουν παρόμοιο θέμα με τα might and magic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 2&3 μου φάγαν τα μισά gaming/φοιτητικά μου χρόνια, το 4 αν και ψιλοξενέρωμα το λιωσα λιγάκι, το 5 αν κι είχε προοπτικές πλέον δεν είχα χρόνο.

 

Παρόλα αυτά η σειρά πρέπει να συνεχίσει :P

Αρκεί το VI να μην είναι V+καλύτερα γραφικά.

 

Btw εδώ και 3 χρόνια έχω φάει τον κόσμο να βρω το complete collection limited edition και @@. Το χα πετύχει 60€ σε μια φάση κι από τότε >100-150€. Οπότε αν κανείς καλός άνθρωπος το βρει, let me know :P

 

Την έχει ένα μαγαζάκι εδώ στον Τύρναβο προς 50€. Αλήθεια! :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλάκα με κάνεις. Φαντάζομαι δεν έχει eshop ε; :P

 

Όχι και στα 2 :P. Την έφερε όταν πρωτοάνοιξε (2006;2007;, δε θυμάμαι ακριβώς), και δεν την έχει πάρει κανείς. Την έχω λιμπιστεί όχι λίγες φορές (μίας και δεν έχει τύχει να παίξω τα συγκεκριμένα παιχνίδια), αλλά πάντα κάτι άλλο έχει προτεραιότητα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

Έχει ανέβει το επίσημο site και απ'οτι φαίνεται η διάθεση του πλησιάζει! Απο τις διάφορες πιθανολογίες κρατάμε αυτή του Μαίου.

 

New mechanics for creature production (no need for caravans)

 

Creature dwellings will work as resource production buildings. Basically, when you first capture a creature dwelling you will receive a first batch of creatures that you can integrate straight away to your army. The building will then work as a resource building meaning that it will add creatures to your creature pool every week as a gold mine would add gold to your resources. These creatures will then be hirable via the cities and forts you control.

 

Town unique buildings

2 slots, 4 buildings per town, each with a different ability (economy booster, creature production booster, gives a special ability on the adventure map or the combat maps)

Having several similar unique buildings in different towns improves their efficiency (a bit like the marketplaces).

 

General principles of the revised RPG system

- Heroes can be male, female, Might, Magic

- Heroes have faction and class specific abilities

- Heroes gain skill points when they level up, that they can spend consciously on “general” abilities organized in skill categories – they have total control over their development – no more “probability-based” limited skill choices offered to the player

- Heroes can unlock advanced classes that will change their appearance and grant them an ultimate ability

 

More variety in the combat arenas

- Specific topography (various sizes and shapes for the battle arenas)

- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)

- Different combat objectives (hold your ground for X turns, defend this sacred shrine at the center of the arena, kill a specific enemy stack, etc.)

- Boss fights!

 

Initiative system

Back to H3 mechanics but with a H5-like INI bar interface.

 

New Creature Tier System

Core, Elite, Champion (like Clash of Heroes)

 

Creature Siege Damage

Creature stacks can now damage the fortifications (but are obviously less efficient than catapults)

 

Fixed camera angle

On the adventure map, to remove the necessity of rotating the camera to locate hidden items.

Easier to manage for players and map designers, feels like 2D navigation but with the benefit of 3D coolness

 

No secondary / alternative upgrades

Obvious in the concept arts.

 

The Artifact Sets

Nothing special – you collect them all and you get a bonus.

 

The different tilesets

Jungle, Plains (Summer AND Autumn), Lava, Wasteland (Necropolis), Underground

 

The presence of critters on the adv map

Turtles, dolphins, birds, etc.

 

Campaign structure

5 campaigns of 4 maps, 1 per faction, playable in any order, with an optional tutorial map and a mandatory prologue map.

 

The Map editor

A fan is REALLY involved and there is a goal to make it user-friendly at the latest to be shipped with the game, but if possible and the quality is good enough it will be released BEFORE the game

 

 

 

Haven%20square%20gardentcm2113238.jpg

 

Lonely%20Haven%20forttcm2113223.jpg

 

Necro%20bone%20dragon%20settingtcm2113227.jpg

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ξεκικησα το 5 πριν λιγο καιρο (εχω καει με το 2+3,) και εχω μια απορια. Οταν παω να ενωσω 2 στρατους απο 2 ηρωες (δλδ ο ενας να δωσει τον στρατο στον αλλο), πως γινεται την τελευταια μοναδα να την κανω σπλιτ ωστε για παραδειγμα ο ενας να κρατησει 2 τοξοτες και ο αλλος 95 απο το συνολο των 97? μη μου πειτε πως δεν υπαρχει αυτη η επιλογη, για ονομα...αλλα δεν βρισκω κατι πουθενα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...