ronnie79 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2010 Έχει αγοράσει κάποιος απο αυτό το site? Απο ότι έχω ψάξει και σε άλλα μου φαίνεται το φθηνότερο αλλά δεν μου γεμίζει και πολύ το μάτι...
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 kinitomania.com Αγόρασα από το εν λόγω κατάστημα στις 23/9/2010 το Samsung B5722. Η συσκευασία ήταν ανοιγμένη, είχαν βάλει μέσα φωτοτυπία του manual και από πάνω είχαν κολλήσει άλλο αυτοκόλλητο. Παραεισαγωγής δηλαδή. Το κινητό παρουσίασε πρόβλημα σε διάστημα 5 ημερών και πήγα στο κατάστημα να μου το αντικαταστήσουν με καινούριο σύμφωνα με το DOA, ή να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου. Δεν δέχτηκαν και μου πρότειναν αλλαγή firmware. Τους είπα να μου κρατήσουν backup των επαφών. Δεν το έκαναν και μου έχασαν 300 επαφές. Δεν ζήτησαν ούτε συγγνώμη και ήταν αγενέστατη. Θα προβώ σε καταγγελία σε ΙΝ.ΚΑ. Και η απάντησή τους στο skroutz.gr Ο συγκεκριμένος πελάτης ήρθε όντως στο κατάστημά μας, αναφερόμενος μία βλάβη στη συσκευή του, η οποία δυστυχώς μετά από εκτεταμένο τεχνικό έλεγχο ΔΕΝ εντοπίστηκε. Παρόλα αυτά, επειδή ο πελάτης ήταν επίμονος, ο τεχνικός μας προσφέρθηκε να του αναβαθμίσει το λογισμικό της συσκευής επιτόπου λέγοντας του ότι αν παρουσιαζόταν ξανά η βλάβη να μας προσκόμιζε τη συσκευασία και τα παρελκόμενα της συσκευής για να γίνει η αντικατάσταση ή η επιστροφή χρημάτων. Ο πελάτης συναίνεσε παραδίδοντας τη συσκευή για αναβάθμιση, αλλά σε καμία χρονική στιγμή ΔΕΝ ενημέρωσε τον τεχνικό για αντίγραφο ασφαλείας των επαφών του. Κατόπιν αφού ο πελάτης διαπίστωσε ότι χάθηκαν οι επαφές του, έγινε επιθετικός, απαιτώντας να του ζητήσουμε συγνώμη και απειλώντας με καταγγελίες, φέρνοντας σε δύσκολη θέση το προσωπικό μας, που ακόμα προσπαθεί να καταλάβει τι ακριβώς ήθελε ο συγκεκριμένος πελάτης εκείνη την ημέρα. Σε καμία περίπτωση το προσωπικό δεν αρνήθηκε να εξυπηρετήσει το συγκεκριμένο κύριο, ούτε ήταν αγενέστατο προς αυτόν. Ως γνωστόν, κατά τη διαδικασία service, σε περίπτωση απώλειας δεδομένων ουδεμία ευθύνη φέρουν τα επισκευαστικά κέντρα. Είμαστε ακόμα στη διάθεση του συγκεκριμένου πελάτη και θα χαρούμε πολύ να τον εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Άντε βγάλε άκρη με τους ερασιτέχνες.
arxaggelos Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Άλλη μια υπόθεση για το αρχείο...Πιασ' τ' αυγό και κούρευ' το...
Nightstrike Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Μου φαίνεται υπερβολική η απάντηση της εταιρίας οπότε τείνω να πιστέψω τον Πελάτη Τι εννοεί ο πελάτης όταν λέει: 'παραεισαγωγης'? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
tolis1983 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 εχω παρει 3 συσκευες απο εκει.και επεσα και εγω σε προβληματικη συσκευη.και μου δεχτηκαν αλλαγη συσκευης αλλα και πηρα αλλη βαζοντας διαφορα.οπως και σε νοκια που ξαναπηρα απο εκει και επειδη δεν το ηθελα το γυρισα πισω χωρις να εχει προβλημα και πηρα αλλο.και το προτινω και σε φιλους μου το συγκεκριμενο μαγαζι.
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Μου φαίνεται υπερβολική η απάντηση της εταιρίας οπότε τείνω να πιστέψω τον Πελάτη Τι εννοεί ο πελάτης όταν λέει: 'παραεισαγωγης'? Sent from my HTC Desire using Tapatalk Οτι δεν είναι από την Ελληνική αντιπροσωπεία. Αν πάθει κάτι τρέχα γύρευε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.