Alchemist` Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα... Ξεκινήσαμε πριν . 4 8 12 μήνες περίπου, με 2 φίλους να φτιάχνουμε ενα 2D Top Down Shooter...Προς το παρόν είμαστε ακόμη στην engine, αλλά το παιχνίδι έχει φτάσει σε ένα αρκετά καλό σημείο (έκδοση 0.5e) μετά και από την βοήθεια των μελών του Insomnia στο forum που αφορά τον προγραμματισμό. Έτσι λοιπόν θα θέλαμε να το δείτε και να μας πείτε οποιεσδήποτε γνώμες/ιδέες/προτάσεις/παράπονα/bugs αφορούν το παιχνίδι και να βοηθήσετε και εσείς στην περαιτέρω ανάπτυξη του... Μερικές πληροφορίες για το παιχνίδι: Καταρχάς το παιχνίδι δεν έχει ακόμη όνομα επειδή δεν έχει επιλεγεί ακόμα το σενάριο και η θεματολογία, είμαστε μεταξύ 2 σεναρίων, αλλά η επιλογή είναι δύσκολη. Πρόκειται πάντως για ένα 2D TDS game, δηλαδή Top-Down Shooter, και στο αρχείο που υπάρχει εδώ δεν θα δείτε και πολλά πέρα από μια δοκιμαστική πίστα όπου μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι, να χρησιμοποιήσετε τα οπλα και γενικώς να πάρετε μια γεύση... Η ανάπτυξη όπως είπα δεν έχει τελειώσει ακόμη, οπότε αυτό πρόκειται απλώς για την engine του παιχνιδιού, που και αυτή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη... Το παιχνίδι φτιάχνεται σε GML 8 (Link με πληροφορίες για την γλώσσα: http://en.wikipedia.org/wiki/Game_Maker_Language ) Note: Το Project ξεκίνησε στις 16 Νοεμβρίου 2009. *Όταν ολοκληρωθεί το παιχνίδι θα διατίθεται δωρεάν και ενδέχεται να γίνει open-source* Screenshots: Screenshot από προηγούμενες εκδόσεις: (έκδοση 0.5b) (έκδοση 0.4c) Download Link (v 0.5e):- Download Link (v 0.5b):- Πώς παίζεται: - Κίνηση με WASD ή τα βελάκια - Το ποντίκι σκοπεύει και με το αριστερό κλικ ρίχνει - Με το R γεμίζετε το όπλο - Με τα 0,1,2,3...9 διαλέγεται όπλο (εφόσον πρώτα το έχετε πάρει) - Με το SHIFT ο παίκτης τρέχει - Με το F ενεργοποιεί τον φακό - Με το G πετά χειροβομβίδα - Με το V πετά φωτοβολίδα - Με το Ε ανοίγει πόρτες, και γενικώς χρησιμοποιεί τα "usable items" Κύρια χαρακτηριστηκά της engine: - Α.Ι. - 2Δ δυναμικός φωτισμός - graphic HUD - 10 διαφορετικά όπλα - Χειροβομβίδες / φωτοβολίδες - Φακός - Particles (new!) Known Bugs (γνωστά προβλήματα) - Μερικές φορές, όταν ξεκινάει το παιχνίδι μπορεί να βγεί το μύνημα "Error in function real()", το ψάχνουμε το θέμα, απλά πατάτε Ignore!!! - Κάνοντας Load από το κουμπί του κύριου μενού (και όχι με το πλήκτρο F6) το παιχνίδι παρουσιάζει προβλήματα - Προβλήματα στο collision (σπάνια πιά, αλλά ακόμη συμβαίνουν :/ ) - Τα φώτα περνάνε μέσα από τους τοίχους - Όταν ο παίκτης σηκώνει ένα όπλο μπορεί να προστεθούν σφαίρες στον υπάρχονται γεμιστήρα - Μερικές φορές ένας εχθρός πεθαίνοντας μπορεί απλά να εξαφανιστεί - Διάφορα bugs στο Α.Ι. πατήστε το Spoiler για να τα δείτε - Σπάνια οι εχθροί βλέπουν μέσα από τοίχους, χωρίς όμως να μπορούν να σας κάνουν κακό - Σχετικά συχνά, περνάνε μέσα από τοίχους και άλλα αντικείμενα, ενώ πιο σπάνια περπατάνε μέσα από τα πάντα και βγαίνουν εκτός του "δωματίου" Αυτά νομίζω είναι όλα πάνω-κάτω, αν δείτε κάτι διαφορετικό ή ακόμη πιο τρελό ενημερώστε μας! Thanks! Version History (όλες οι αλλαγές/προσθήκες από την αρχική έκδοση μέχρι σήμερα) Version 0.5e *settings stored in external file (whatever.wte) (settings cannot saved though, working on it!!!) *added a test particle-system (related values can be changes in the settings sub-menu) *minor bug fixes *grenades are highlighted with a red light, so that they are more visible (can be set off in the settings sub-menu) *added new bullet-collision effect (replacing GM's built in flare effect,can be set off in the settings sub-menu) *first content of the topdown-o-pedia has been added *bullets can score critical hits, causing more damage *player can select bewteen Arcade (original) and FPS movement control {Arcade: WASD movement independent from direction ||FPS: W moves the player towards the point he is looking, A,D and S move him relatively to this direction} *added various enhancements to the menu *pick-able weapons give a random ammount of ammo (smaller or equal to max clip ammo) *when an enemy dies,he drops his weapon which can be picked up by the player *added a primitive "pause-game" function (PAUSE-BREAK key) *added save/load game feature (ingame: F5 = save, F6 = load, the load-game button at the main menu doesn't work correctly!) *upgrade to new lighting engine version (6.2), new smoother lights used *various code optimizations Version 0.5d *code optimizations for multiplayer mode (co-op and PvP, via network or split screen mode,!not! wotking in this version) *depending on the time the G button is holded, the throw of a grenade is more or less powerfull, relative icon appears above the player *bug fix, a collision bug occuring while closing a door, (the player was stuck inside it) *new options added to the menu, corrected the bug with lighting system initilization, when returning to menu by pressing "ESC" Version 0.5c *weapon's weight affects moving speed *movement affects accuracy *bug fix, pressing R with 0 ammo left (excluding the clip ammo) would start the reloading sequence *bug fix, sometimes an enemy with 0 HP wouldn't die if he was out of player's line of sight *some improvements on how the whole "sound reaction system" works, preventing some buggy behaviours *some new sounds added *fixed rotating bug/weapon position bug (thanks to Darkhack) *fixed "table" collision bug *smaller file size, code optimizations, minor bugs fixes Version 0.5b *player can choose a weapon by using the mouse-wheel *player gets damage from explosions *added code for doors (usage by player {'E' key} and by A.I. + physics) *grenades' & flares' physics *pathfinding code works (kind of), at last! *added a silencer for the pistol (enable/disable with right click) *some minor changes in the HUD *jackhammer (weapon #8) is more balanced now (smaller clip size, lower fire-rate) *along with their hp, enemies and player have armor which decreases damage received *enemy A.I. written from scratch, fourth time! (there are still tons of bugs) Version 0.5a *the pathfinding A* algorithm is too slow and not suitable for the game, code removed *imrpovements on lighting system *further venom (weapon #9) improvement, rotating sounds and fire-rate fix *player walks by default, runs by holding the SHIFT button *player has a stamina gauge (on HUD), can run only if he has enough stamina *bug fix, the mouse cursor didn't reappear after player's death *made some Gamma & brightness adjustments *minor bug fixes *enemy A.I. being rewritten from scratch, again(!) :/ Version 0.5 *implemented pathfinding code, using A* algorithm (thanks to ALex Polfliet from GMC forums) *venom (weapon #9) must charge (start rotating) before shooting like a real chaingun (proposed by FurinKazanNZ from GMC forums) *player can now use flares (with V button) *player can now use a torch (with F button) *player can now use grenades (with G button) *bug fix (some collision problems with the lamps) *completely new lighting system (based on lighting extention by Scyler_27 from GMC forums) *enemies can use every weapon, have different accuracy with different weapons *enemy bullets cause different damage according to weapon used *enemy weapons throw cartridges *bug fix (lag while updating the player's weapon position) *player's hands are discrete objects & hold every weapon naturally(?) *added battery life for the torch. Implemented battery life, grenade & flare count on the HUD *added a menu (a bit primitive, but, well... it works!) *code optimizations, game runs a bit faster *transition from GML 7.0 to GML 8.0 PRO Version 0.4c *new interface design & implementation *different weapons have different accuracy *drastically improved collisions (thanks to iluvfuz from GMC forums) *objects react to light (i.e. if the player is under a light, he'll get brighter) *more realistic aiming & shooting for enemies (reaction times, realistic rotation) *weapons throw cartridges *bug fix, bullets don't hit pickable items Version 0.4 *improvement of dynamic Lights *improved enemy A.I. Version 0.3h *explosions don't affect objects that take cover behind walls *enemies don't see the player if he is behind a wall *weapons' function enhancements, shooting system improved *different bullet damage according to the weapon used *minor bug fixes *improved gfx *several minor A.I. enhancements *dynamic lights Version 0.3 *added 10 weapons *new shooting system *the weapon that the player is holding is now visible (the sprite is just a black square, but coding is done) *added views (screen follows the player in a bigger room than the window) *added new sounds *fixed the position of reloading bars for player & enemies *bug fix, player was able to shoot before reloading process is finished 100% & reload even without ammo *bug fix, sometimes the reloading bar was assigned to a different object than the one that was actually reloading *improved collisions (they are yet kinda buggy) *fixed some minor glitches Version 0.2 *player can target & shoot *improved player control (WASD movement, use of mouse) *improved collisions *improved enemy AI *improved graphics (still test gfx) *added sounds & special effects Version 0.1 Οποιαδήποτε σχόλια/προτάσεις/παρατηρήσεις/ιδέες/κριτικές/παράπονα καλοδεχούμενα Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2011 από parsifal Update
outlaw star Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 καταρχάς μπράβο για την προσπάθεια..τώρα πάω να δω την πίστα και να ξεκινήσω το θάψιμο ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:43 ---------- όχι και άσχημο αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα προστεθεί μια ποικιλία στους εχθρούς και δε θα υπάρχουν μόνο ίδιοι με σένα με λίγο διαφορετικό χρώμα
Alchemist` Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 καταρχάς μπράβο για την προσπάθεια..τώρα πάω να δω την πίστα και να ξεκινήσω το θάψιμο ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:43 ---------- όχι και άσχημο αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα προστεθεί μια ποικιλία στους εχθρούς και δε θα υπάρχουν μόνο ίδιοι με σένα με λίγο διαφορετικό χρώμα Καταρχάς ευχαριστώ για την απάντησή σου... Από εκεί και πέρα τα γραφικά έχουνε μπει στην άκρη προς το παρόν, μέχρι να τελειώσει ο προγραμματισμός, και προχωρούν με αργούς ρυθμούς... Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι εχθροί, και επίσης σίγουρο είναι ότι θα αλλάξουν τα sprites για τον παίκτη και τους εχθρούς. ----------------------------------------------------------------------------> Παρεπιπτώντως, κάτι που ξέχασα να αναφέρω στο αρχικό ποστ... Εάν κάποιος θέλει να βοηθήσει στον τομέα των γραφικών μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να ποστάρει εδώ πέρα κάποιο σχέδιο που έχει κάνει... Μπορείτε να σχεδιάσετε οτιδήποτε, από έναν αντίπαλο στρατιώτη, μέχρι απλως διακοσμητικά πράγματα (όπως καρέκλες, μηχανήματα κτλπ που θα ταίριαζαν στο περιβάλλον)... Να είστε σίγουροι οτι (εφόσον είναι αξιόλογο) θα μπεί στο παιχνίδι και το nickname σας (ή όνομα αν επιθυμείτε) θα γραφεί στα credits! Οι εικόνες θα πρέπει να είναι 16x16,32χ32,48χ48 ή 64χ64 σε οποιαδήποτε μορφή (προτιμότερο .bmp) και να μην περιέχουν background και γενικώς τπτ εκτός από το εικονιζόμενο αντικείμενο. Το υπόλοιπο μέρος της εικόνας απλά γεμίστε το με ένα τυχαίο χρώμα... Παράδειγμα ενός 32χ32 sprite: http://img694.imageshack.us/img694/5468/mmm.gif Επίσης πολύτιμα είναι και οποιαδήποτε tiles... Ευχαριστώ προκαταβολικά
javavall Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2009 Good job! Μακάρι να ενδιαφέρονταν περισσότεροι για το αντικείμενο... Πριν λίγο καιρό που προσπάθησα να βρώ άτομα...βαρεμάρα, βαρεμάρα και πάλι βαρεμάρα..προτιμούν να παίζουν παρά να δημιουργήσουν.
Alchemist` Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 (επεξεργασμένο) Νέα έκδοση της engine, 0.5α ... Έχει πάρα πολλές βελτιώσεις και αλλαγές, περιμένω σχόλια! Περισσότερες πληροφορίες θα μπουν σε λίγο με edit στο πρώτο ποστ! Download Link: http://www.mediafire.com/download.php?nntmtton0n0 Οι κυριότερες αλλαγές από την προηγούμενη έκδοση: * o παίκτης μπορεί να τρέχει με το Left SHIFT - περιορίζεται από Stamina Gauge ενσωματωμένο στο HUD (η μπλέ μπάρα) * χρησιμοποεί φακό με το F - η ζωή της μπαταρίας φαίνεται στο HUD (η πράσινη μπάρα) * χειροβομβίδες με το G & φωτοβολίδες με το V * βελτιώσεις στον Α.Ι. των εχθρών * εντελώς διαφορετικό σύστημα φωτισμού * near-perfect collisions * μερικές βελτιώσεις στα γραφικά & στα όπλα * πολλά άλλα μικροπράγματα Νew Screenshot: Επεξήγηση του HUD (λογικό να μην καταλάβει κανείς τι είναι όλα αυτά ) Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2010 από Alchemist`
Alchemist` Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Bumpy Bump! (οκ,οκ...γράφω και εγώ ελληνικά )
giorgos147 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Σε ένα σημείο μου πέταξε το παρακάτω, και το παιχνίδι έκλεισε: >ERROR in action number 1 of Step Event for object en_calib_au_OBJ: Error in code at line 2: direction = creator.direction + 90 + fdir ^ at position 22: Unknown variable direction
Alchemist` Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Σε ένα σημείο μου πέταξε το παρακάτω, και το παιχνίδι έκλεισε: >ERROR in action number 1 of Step Event for object en_calib_au_OBJ: Error in code at line 2: direction = creator.direction + 90 + fdir ^ at position 22: Unknown variable direction Ευχαριστώ για την απάντηση Το bug αυτό είναι γνωστό (κακώς δεν το ανέφερα στο known-bugs). Το αντικείμενο που προκαλεί το σφάλμα είναι ο κάλυκας που ρίχνει το όπλο του εχθρού. Κατα την δημιουργία του το αντικείμενο αυτό πρέπει να καθορίσει την πορεία του σε σχέση με τον εχθρό που το δημιούργησε, αν όμως στο ίδιο step (κύκλο επεξεργασίας) που το αντικείμενο δημιουργείται ο εχθρός πεθάνει, τότε δεν προλαβαίνει να δώσει τιμή σε αυτήν την μεταβλητή και προκαλείται το σφάλμα. Το πρόβλημα έχει λυθεί στη τωρινή έκδοση (0.5b). Παρεπιπτώντως βετλιώσεις που έχουν ήδη γίνει είναι οι εξής: *Στο παιχνίδι έχουν προστεθεί πόρτες, οι οποίες αλλάζουν σε σημαντικό βαθμό το Gameplay. Έχει επίσης γραφτεί ο κώδικας για τον έλεγχο της πόρτας από τον ίδιο τον παίκτη με το πλήκτρο "Ε", αλλά και για να ελέγχονται οι πόρτες από το Α.Ι. *Οι χειροβομβίδες και οι φωτοβολίδες έχουν ρεαλιστικότερη πορεία από την στιγμή που θα τις ρίξει ο παίκτης *Ο παίκτης δέχεται damage από εκρήξεις *Το πλήκτρο "Ε" εκτός από τις πόρτες, ελέγχει διάφορα special items, που θα χρειαστούν στις αποστολές, έχει δλδ τον ρόλο use-button *Μερικές μικροβελτιώσεις στα γραφικά Το development συνεχίζεται, έπονται πολλές βελτιώσεις στο Α.Ι. αρκετές από τις οποίες έχουν γίνει!Λεπτομέρειες μόλις ολοκληρωθεί η επόμενη έκδοση! >>>Πέστε ότι δεν σας άρεσε, ή ότι προτάσεις έχετε για να τις δουλέψουμε μέχρι την επόμενη version, ευχαριστώ προκαταβολικά!!!
11demian111 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 μια ερωτηση: σκοπευετε να αναπτυξετε και multiplayer?
Alchemist` Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 μια ερωτηση: σκοπευετε να αναπτυξετε και multiplayer? Πολύ πιθανόν... Δεν το έχουμε ακουμπήσει καθόλου πάντως ακόμη το θέμα αυτό... Υπάρχουν στην GMC 4-5 dll σχετικά με Networking για LAN και μέσω ίντερνετ με αρκετές δυνατότητες αλλά δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ... Θα πάρει αρκετό καιρό δλδ κάτι τέτοιο... Θα ήταν ωραίο πάντως πιστεύω ένα multiplayer mode...
thanos713 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Ένα gun-άκι μου... http://img8.imageshack.us/img8/6577/guno.png
Alchemist` Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Ένα gun-άκι μου... http://img8.imageshack.us/img8/6577/guno.png Thanks! Είναι πολύ καλυτερο από το sprite για το πιστόλι που είχαμε φτιάξει!!! Θα χρησιμοποιήσουμε το sprite σου και θα μπεις και στα credits (ως thanos713, εκτός αν θες κάτι άλλο).. -------------------------------------- Μιας και έχει πάνω από 2 μήνες που πόσταρα πληροφορίες σχετικά (μας έχει φάει και η δουλειά :/ ), η ανάπτυξη συνεχίζεται ακόμη, απλά έχουμε κολήσει στο Α.Ι. το οποίο αφού ξαναγράφηκε από την αρχή και έχει αποκτήσει πολύ πιο περίπλοκες συμπεριφορές, παρουσιάζει και πολύ πιο περίπλοκα bugs Αυτά που έχουν προσθεθεί μέχρι στιγμής στην έκδοση 0.5b, και δουλεύουν "flawlessly" είναι τα εξής: * Οι χειροβομβίδες και οι φωτοβολίδες κινούνται πολύ πιο ρεαλιστικά (αναπηδούν σε εμπόδια/τοίχους κτλπ * Τα δωμάτια επιτέλους έχουν πόρτες, τις οποίες μπορεί να αξιοποιήσει ο παίκτης για να κρυφτεί κτλπ. Πράγμα που αλλάζει αρκετά το gameplay * Ο παίκτης μπορεί να διαλέγει όπλο με τον τροχό του ποντικιού * Ο παίτκης δέχεται damage από τις εκρήξεις (είχαν αναφερθεί και στο προηγούμενο ποστ στις 18/03, damn έχουμε μείνει πίσω! ) * Το βασικότερο ΟΛΩΝ, επιτέλους ο κώδικας για pathfinding λειτουργεί σωστά!!! ( ) Τα νέα χαρακτηριστηκα που θα έχει το Α.Ι. είναι τα εξής: * Αντιλαμβάνεται μια κλειστή πόρτα ως εμπόδιο, μπορεί να την ανοιγοκλείσει και γενικώς να την αξιοποιήσει όπως νομίζει ανάλογα με την περίσταση (done) * Ακόμη και αν δεν δει τον παίκτη, σε περίπτωση που ακούσει πυροβολισμούς, ή δει ένα πτώμα πηγαίνει προς τα εκεί να δει τι έγινε. (done) * Όταν το hp του είναι κάτω από κάποιο επίπεδο, προσπαθεί να καλυφθεί (δεν δουλεύει σωστά :/ ) * Όταν προστατεύει ένα μέρος, τότε κοιτάζει γύρω-γύρω, και τριγυρνάει πέρα δώθε κοντά στο σημείο αυτό, όπως ένας σκοπός (done 90%) * Μπορεί να χρησιμοποιήσει όλα τα όπλα και όχι μόνο ένα (done) * Το σκοτάδι επηρεάζει το χρόνο αντίδρασης και το πόσο μακρυά βλέπει * Χρησιμοποιεί φακούς/χειροβομβίδες κτλπ όπως ο παίκτης (πικρή ιστορία... ) * Συνεργάζεται με τους συμμάχους (μέχρι στιγμής σε πολύ βασικό επίπεδο, όπως το να μη μπαίνει μπροστά τους όταν πυροβολούν) Αυτάααα... Μέχρι να τελειώσει το Α.Ι. δεν θα ανεβεί άλλη έκδοση... Ευχαριστώ τους πάντες για το ενδιαφέρον!
thanos713 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Θες να ανεβάσω και χειροβομβίδες και ότι άλλο ανέφερες ή είναι υπερβολή?
Alchemist` Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2010 Θες να ανεβάσω και χειροβομβίδες και ότι άλλο ανέφερες ή είναι υπερβολή? Να φανταστώ πως εσύ τα σχεδίασες αυτά έτσι? Ότι έχει το παιχνίδι το έχουμε σχεδιάσει εμείς, τπτ δεν είναι rip από κάπου... Υπερβολή δεν είναι (κάθε βοήθεια είναι επιθυμητή), αλλά κυρίως αυτό που λείπει, είναι sprites εχθρών και ambient items (π.χ. τραπέζια, βιβλιοθήκες, υπολογιστές,μηχανήματα, γλάστρες, και ότι μπορείς να φανταστείς που θα έκανε το περιβάλλον πιο πλούσιο...) Ευχαριστώ και πάλι!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα