F33L Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2010 ξεθαβω για να δω εαν ειχαμε καμια εξελιξη στο θεμα??? επειδη προσωπικα ουτε ο ενας ουτε ο αλλος με ειδοποιησε για κατι.. θαφτηκε και αυτη η υποθεση..
thes Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2011 ξεθαβω για να δω εαν ειχαμε καμια εξελιξη στο θεμα??? επειδη προσωπικα ουτε ο ενας ουτε ο αλλος με ειδοποιησε για κατι.. θαφτηκε και αυτη η υποθεση.. Τίποτα δεν έχει γίνει από τότε, πέρα από μία χαμηλοτάτου επιπέδου αλληλογραφία που ακολούθησε την καταγγελία. Τελευταίο μήνυμα του καταστήματος (που έλαβα μέσω της αρμόδιας υπηρεσίας) έλεγε ότι έχουν παρουσία τάδε χρόνια στην αγορά κλπ κλπ (δεν θυμάμαι ακριβώς τα γραφόμενα - κι ούτε αξίζει τον κόπο να ψάξω την επιστολή μετά από τόσο καιρό). Συνέχιζαν φυσικά ρίχνοντας το λάθος σε υπάλληλο, στον οποίο υποτίθεται ότι έδειξαν ιδιαίτερη ευαισθησία. Θέλοντας λοιπόν να πείσουν για το πόσο αξιοσέβαστη επιχείρηση είναι ούτε λίγο ούτε πολύ σαν να είπαν ότι "είμαστε τόσο μεγαλόψυχοι" ανέφεραν ότι συγχώρεσαν το υποτιθέμενο λάθος του υπαλλήλου. Όσον αφορά σε ευαισθησία προς τους πελάτες ούτε καν αναφορά δεν έκαναν. Ούτε εναλλακτική πρόταση έκαναν (αν και τους είχα δώσει την επιλογή). Προσωπική γνώμη: δεν είναι άξιο να ασχοληθώ άλλο με το γεγονός ή με τη συγκεκριμένη "επιχείρηση". Έγραψα το μήνυμα (αν κι έχει περάσει αρκετός καιρός από το περιστατικό είναι η αλήθεια), μόνο και μόνο για να απαντήσω στο ερώτημα και να ενημερώσω. Ο καθένας ας κρίνει όπως νομίζει λοιπόν. [F33L]: ποιος είναι ο ένας και ποιος ο άλλος που δε σε ειδοποίησε; Καλή χρονιά!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.