kx5 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2009 Το καλοκαίρι που είχα ανέβει επάνω τρελάθηκα με το κυκλοφοριακό σας. Φαντάζομαι πως θα είναι το χειμώνα Τώρα που θα χωρέσουν όλοι αυτοί με τους νέους ποδηλατοδρόμους... Το Μετρό θα αλλάξει τη Θεσσαλονίκη. Ειδικά άμα επεκταθεί δεξιά-αριστερά (Τεί - Αεροδρόμιο) γιατί το αρχικό έργο είναι αντίστοιχο με Σύνταγμα - Σεπόλια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HamerZ Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2009 Που να δεις και όταν βρέχει τι γίνεται. Τα πάντα είναι γεμάτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arxaggelos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Στο Βερολίνο οι ποδηλατόδρομοι σε πολλά σημεία, δηλαδή όπου υπάρχει χώρος, χαράχτηκαν πάνω στα πεζοδρόμια για να μην εμποδίζουν το δρόμο. Πιστεύωότι κι εδώ θα μπορούσε να γίνει όπου το πεζοδρόμιο είναι αρκετά φαρδύ, όπως πχ στη Στρατού στο σημείο Βελλίδειο - Αρχ Μουσείο, όπως επίσης και στο μεγαλύτερο μέρος της παραλίας. Το πρόβλημα είναι ότι εκτός απο το να μάθουμε να οδηγούμε, πρέπει να μάθουμε και να περπατάμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dosas Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ*λους. Άμα θελει να πηγαίνει στο κέντρο με το αυτοκίνητο του, να πληρώνει και το ιδιωτικό πάρκινγκ ο ελληναράς, όχι να διπλοπαρκάρει στο πεζοδρόμιο και να κάνει τη ζωή των πεζών και των άλλων οδηγών δύσκολη. Ο δήμος δεν έχει υποχρέωση να του παρέχει δωρεάν πάρκινγκ. Αλλιώς λεωφορείο/ποδήλατο/τζόνγκινγκ κ.ο.κ. Σε αυτή τη πόλη όλοι νομίζουν ότι τους χρωστάνε όλοι οι υπόλοιποι. Αγανακτισμένος σαλονικιός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Technology fan Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Πάντως σήμερα πρόσεξα οτι στη λεωφόρο στρατού έκαναν και κάποιου είδους σήμανσης στο ποδηλατόδρομο, βάφοντας ποδήλατα επάνω στο ποδηλατόδρομο και γράφοντας επίσης και το bus stop μπροστά στη στάση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lady In Black Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Πολύ καλη και σωστή κίνηση η δημιουργία ποδηλατοδρόμων αλλά, όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενα ποστς, και επικίνδυνοι μπορούν να αποβούν πολλές φορές μιας και τελικά περισσότερα μηχανάκια κυκλοφορούν εκεί παρά ποδήλατα κι επιπλέον έχουν αποκλειστεί με τη δημιουργία τους πολλοί χώροι όπου θα μπορούσαν να παρκάρουν τα αμάξια. Πολύ σωστά αναφέρθηκε ότι ο καθένας μας δεν χρειάζεται να χρησιμοποιεί το αμάξι του για την παραμικρή του βόλτα ή υποχρέωσή του προκειμένου να κατέβει στο κέντρο. Ωστόσο αυτό δεν είναι πάντοτε εφικτό, ειδικά για άτομα που χρειάζεται να αλλάξουν 2 (και 3 μην σας πω!) αστικά προκειμένου να φτάσουν Καμάρα ή Αριστοτέλους. Να μην αναφερθώ στην κατάσταση που επικρατεί στα αστικά και ειδικότερα τις ώρες αιχμής. Μένω δυτικά και χρειάζομαι 2 αστικά για να βρεθώ Καμάρα. Πρέπει να ετοιμαστώ και να ξεκινήσω σχεδόν 1 ώρα νωρίτερα για να κατέβω κέντρο με αστικά. Όπως καταλαβαίνετε, αυτό κάπου καταντά εντελώς κουραστικό. Έχω πάρει αμάξι από τον Μάρτιο και προσπαθώ να αποφύγω όσο μπορώ τη χρήση του όταν πρόκειται να κατέβω στο κέντρο (μιας και δεν ''λέει'' από τη μια, να ψάχνω 1 ώρα για πάρκινγκ) αλλά από την άλλη, όταν πραγματικά το χρειάζομαι, δεν βρίσκω πού να παρκάρω - και μέρη που παλαιότερα έβρισκες κανένα πάρκινγκ, τώρα πλέον έχουν κλειστεί από τους ποδηλατόδρομους!! Και υπόψην ότι δεν μπορούμε να διαθέσουμε όλοι χρήματα για να πληρώνουμε πάρκινγκ καθημερινά ή λιγότερο συχνά.Ως εκ τούτου λοιπόν, παρατηρούμε όλοι μας τις γνωστές καφρίλες (με τις οποίες εξοργίζομαι κι εγώ η ίδια) που εμπίπτουν στην κατηγορία ''είμαι γάιδαρος και παρκάρω όπου γουστάρω''. Δηλαδή ή θα πρέπει όσοι επιλέγουμε το αμάξι μας ως μέσο μετακίνησης να πληρώνουμε για να το παρκάρουμε ή να μην το χρησιμοποιούμε καθόλου??? Τη λύση του να δημιουργηθούν κάποιοι χώροι πάρκινγκ την έχουμε τελείως ξεγραμμένη ως άκυρη??? Καλό είναι να προσπαθούμε να συμβάλλουμε στην αποσυμφόρηση του κέντρου από τα αυτοκίνητα και την κίνηση αλλά όχι κι όταν επιλέγουμε να κινηθούμε με το αμάξι να κάνουμε 2 ώρες γύρες για να βρούμε πάρκινγκ.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 "Οι πιο ασυνείδητοι πάντως είναι οι χρήστες μοτοσυκλέτας,που ενώ έχουν χώρο για τα δίκυκλα πάνω στο πεζοδρόμιο χωρίς να ενοχλούν παρκάρουν επιδεικτικά μες τη κόκκινη λωρίδα.Τους εύχομαι ειλικρινά στην επόμενη σφήνα που θα κάνουν να παραμονεύει ένας μλκς που δε κοιτάει καθρέφτες κ να τους κλείνουν συνέχεια το δρόμο."Αυτά θα τα έγραφα ως ποδηλάτης. Ως τρίτος μπορώ να κρίνω οτι αυτά δεν είναι ποδηλατόδρομοι αλλά αυνανιές πρώτης τάξεως κ καρμανιόλες.Καλύτερα να κυκλοφορείς μες τη μέση στο δρόμο παρά πάνω στις ηλιθιότητες αυτές που πολλές φορές είναι τόσο μικρές όσο το φρεάτιο στην άκρη του δρόμου κ έχουν μονίμως παρκαρισμένα πάσης λογής οχήματα κ μη (κώνους , κάδους , τσιμεντοσημαδούρες με με μπετόβεργα, τενεκέδες από τυρί με τσιμέντο,σκουπίδια ,τον σατανά που κάνει τσιγάρο, κ τον δωδεκάλογο ενός γύφτου.) Κοινώς ξηλώστε τους. Είναι ζημιά κ για τους οδηγούς και κοροϊδία για τους ποδηλάτες. Α και κάτι άλλο.Η Θεσσαλονίκη με τα έργα είναι η πλέον ακατάλληλη πόλη για αυτοκίνητο.Όσοι μπορείτε να πάρετε δίκυκλο,πουλήστε τον κλωβό με τις ρόδες κ πάρτε μηχανούλα- scooter κτλ. Δεν σας βλέπω να παρκάρετε κανονικά πριν το 2015.Αν ήμουν μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης και είχα αυτοκίνητο θα το πουλούσα κ αν δεν είχα δε θα αγόραζα με την παρούσα κατάσταση. Ο ΟΑΣΘ από την άλλη είναι επιεικώς απαράδεκτος σε ότι αφορά συνέπεια αλλά του αναγνωρίζω το σύστημα τηλεματικής αναγγελίας στάσεων που έχει.Χρησιμοποιήστε τον πιο συχνά μπας κ δούμε τη Θεσσαλονίκη πάλι ανθρώπινη όπως στο παρελθόν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsikas Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 και επικίνδυνοι μπορούν να αποβούν πολλές φορές μιας και τελικά περισσότερα μηχανάκια κυκλοφορούν εκεί παρά ποδήλαταΚαλό θα είναι η αστυνομία να τους σκίζει τον λ0κ0 για να τους κοπεί ο βήχας. Του έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει, αλλά αν φάει κανά 300ρι ευρώ πρόστιμο, θα λέει και ευχαριστώ όταν θα το πληρώνει εντός 10 ημερών με 50% έκπτωση... κι επιπλέον έχουν αποκλειστεί με τη δημιουργία τους πολλοί χώροι όπου θα μπορούσαν να παρκάρουν τα αμάξια. Σωστά. Όμως ένας από τους σκοπούς των ποδηλατοδρόμων, εκτός αυτού της προώθησης του ποδηλάτου και της ασφάλειας του, είναι και η δημιουργία νέων εμποδίων στη χρήση αυτοκινήτου, ώστε να περιορισθεί περαιτέρω η χρήση του. ...Μένω δυτικά και χρειάζομαι 2 αστικά για να βρεθώ Καμάρα. Πρέπει να ετοιμαστώ και να ξεκινήσω σχεδόν 1 ώρα νωρίτερα για να κατέβω κέντρο με αστικά. Όπως καταλαβαίνετε, αυτό κάπου καταντά εντελώς κουραστικό. Έχω πάρει αμάξι από τον Μάρτιο και προσπαθώ να αποφύγω όσο μπορώ τη χρήση του όταν πρόκειται να κατέβω στο κέντρο (μιας και δεν ''λέει'' από τη μια, να ψάχνω 1 ώρα για πάρκινγκ) αλλά από την άλλη, όταν πραγματικά το χρειάζομαι, δεν βρίσκω πού να παρκάρω - και μέρη που παλαιότερα έβρισκες κανένα πάρκινγκ, τώρα πλέον έχουν κλειστεί από τους ποδηλατόδρομους!! Η μεγαλύτερη απόσταση στη Θεσαλλονίκη από τα δυτικά, από το τέρμα του Ευόσμου ή του Κορδελιού έως την Καμάρα που είναι το τέρμα του κέντρου, είναι 7,5 χιλιόμετρα. Αν ποδηλατείς με τελείως πεθαμένο ρυθμό για να μην κουραστείς, πιάνεις πολύ άνετα τα 15 χλμ/ω που σημαίνει ότι σε 30 λεπτά διανύεις την απόσταση που εσύ με το λεωφορείο ή το αμάξι θές 60 λεπτά. Και το κλειδώνεις και έξω από την πόρτα του μέρους που πας χωρίς να ψάχνεις 10 ώρες πάρκινγκ.Χμμμ, ποιό είναι πιό αργό μέσο λοιπόν μέσα στην πόλη; Το αυτοκίνητο ή το λεωφορείο; Ή μήπως το ποδήλατο; ... χιχιχι Μήπως θα πρέπει να διεκδικήσεις ποδηλατόδρομους σε ΟΛΗ τη Θεσσαλονίκη και όχι μόνο το κέντρο; Και υπόψην ότι δεν μπορούμε να διαθέσουμε όλοι χρήματα για να πληρώνουμε πάρκινγκ καθημερινά ή λιγότερο συχνά.... Μπόρεσες όμως να διαθέσεις 5,6,7,10,15 χιλιάδες ευρώ για αυτοκίνητο και δεν παραπονέθηκες. Τώρα παραπονιέσαι που το πάρκινγκ κοστίζει 10 ευρώ για 4 ώρες; Αυτό δεν το σκέφτηκες πρίν αγοράσεις το αυτοκίνητο; Που νόμιζες ότι θα το αφήνεις; Θα ερχόταν η νεράιδα να σου το πάρει και να το βάλει στην νεραϊδοχώρα; Συγγνώμη αλλά όπως είδες το ξύπνημα είναι απότομο και βίαιο. Επίσης το αυτοκίνητο θέλει και σέρβις κάθε χρόνο (250 € μ.ο.), και ασφάλειες (300 € μ.ο.), και λάστιχα κάθε 2-3 χρόνια (300 -350 € μ.ο.) και ΚΤΕΟ κάθε 2 (45 € μ.ο.). Ξεχνάω τίποτα άλλο; Αν ναι βενζίνη κάθε μήνα (12*50=600 € μ.ο./έτος) και τέλη κυκλοφορίας (150 - 200 € μ.ο.). Σύνολο εξόδων ~ 1450 € / έτος. Και αυτά άν το αυτοκίνητο είναι 1300ρι ή 1400ρι και σου βγαίνει έτσι οικονομικά. Αν πάμε στα 1600 κ.ε. η τιμή ανεβαίνει.Ένα ποδήλατο για την πόλη, μαζί με το καλύτερο λουκέτο και ένα καλό κράνος, και 2 φωτάκια, άντε και καμιά σαμπρέλα αν σου σκάσει το λάστιχο, δεν θα σου ζητήσει πάνω από 1000€, και λίγο αέρα κοπανιστό στα λάστιχα κάθε 15-20 μέρες. Δηλαδή ή θα πρέπει όσοι επιλέγουμε το αμάξι μας ως μέσο μετακίνησης να πληρώνουμε για να το παρκάρουμε ή να μην το χρησιμοποιούμε καθόλου??? Ακριβώς. Το αυτοκίνητο δεν είναι τζάμπα. Κοστίζει όπως σου είπα παραπάνω και το ίδιο, και η συντήρησή του, και οι υποδομές που πρέπει το κράτος να σου φτιάξει. Και σε ένα χρεοκοπημένο κράτος, είναι λίγο τραγικό όλοι να πέφτουν με τα μούτρα στο αυτοκίνητο. Είτε για να το αγοράσουν είτε για να γεμίσουν αυτοκινητοδρόμους και στην Άνω Ραχούλα της επαρχίας Κωλοπετινίτσης. Τη λύση του να δημιουργηθούν κάποιοι χώροι πάρκινγκ την έχουμε τελείως ξεγραμμένη ως άκυρη??? Ναι. Πρώτον κοστίζουν υπερβολικά, αφού η αξία της γης στο κέντρο της πόλης είναι πανάκριβη. Δεύτερον δεν λύνουν το πρόβλημα του κυκλοφοριακού αφού η ύπαρξη πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης δημιουργεί κίνητρο για ακόμα περισσότερη χρήση του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα την διατήρηση της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Καλό είναι να προσπαθούμε να συμβάλλουμε στην αποσυμφόρηση του κέντρου από τα αυτοκίνητα και την κίνηση αλλά όχι κι όταν επιλέγουμε να κινηθούμε με το αμάξι να κάνουμε 2 ώρες γύρες για να βρούμε πάρκινγκ.... Καλό πετάλι και χαλαρή διάθεση και σε 30 λεπτά είσαι στο κέντρο. Αλλιώς κλείνεις τα παράθυρα, βάζεις 88μισό ή ράδιο Θεσσαλονίκη ή 1055 ή ότι μουσικούλα αρέσει στην καρδούλα σου, και απολαμβάνεις με χαλαρή διάθεση τα φανάρια της πόλης, τους πεζούς στα πεζοδρόμια και και το πανέμορφο κοντέρ του αυτοκινήτου που μέσα στην πόλη δείχνει συνήθως 0 ή 20 χαω. Sorry that's life in the big cities. Ή παίρνεις απόφαση και ζεις με το αυτοκίνητο με αυτό το ρυθμό ή παίρνεις μια άλλη απόφαση και καβαλάς το ποδήλατο και ξανανιώθεις παιδί και η ψυχολογία σου βελτιώνεται ή παίρνεις μια άλλη απόφαση και φεύγεις από τα δυτικά προάστια της Θεσσαλονίκης και πας στα ακόμα δυτικότερα προάστια της που λέγονται Βέροια (με το πεντανόστιμο ρεβανί), Έδεσσα (με τους φανταστικούς καταράκτες), Κατερίνη (με την παραλία στα 10 λεπτά) και σε 20 λεπτά κάθε φορά τελειώνεις τις δουλειές σου χωρίς να χρειάζεται ούτε αυτοκίνητο Δεν στα λέω όλα αυτά για να αντιπαρατεθώ μαζί σου, αλλά για να πω ότι υπάρχει ζωή και πέρα από τα σαρδελοποιημένα και υποβαθμισμένα προάστια των μεγαλουπόλεων και ότι ποιότητα ζωής και καταξίωση δεν σημαίνει απόκτηση αυτοκινήτου. Φιλικά Δημήτρης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lady In Black Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 (επίσης φιλικά...) Έχεις δίκιο. Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα γράφεις και δεν μπορώ να ισχυριστώ το αντίθετο αν και σε ορισμένα θέματα θα μπορούσα να προβώ σε αντίλογο (όπως π.χ. το θέμα απόκτησης αυτοκινήτου) αλλά επί του παρόντος το θεωρώ ήσσονος σημασίας... Η αλλαγή στο πρόσωπο της πόλης και η καλυτέρευση των συνθηκών διαβίωσης και μετακίνησης σε αυτή θα γίνουν μόνο εάν συνειδητοποιήσει ο καθένας μας κι αλλάξει ως προς αυτά που ανέφερες κι ως προς ένα κάρο άλλα πράγματα. Προς το παρόν όμως αυτό μένει στη σφαίρα της φαντασίας και τα προβλήματα συνεχίζουν να υπάρχουν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arxaggelos Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Αν και θεωρω τον αυτό μου κάθε άλλο παρά μέρος του προβλήματος, αφού ξεπαρκάρω το αυτοκίνητο μάξιμουμ 2 φορές την εβδομάδα και αυτές για να πάω εκτός, σκεφτόμουν να πάρω ένα ποδήλατο τώρα που πήραμεμ θάρρος με τις μπορντώ λωρίδες, αλλα ρε παιδιά δεν το θεωρώ ασφαλές να το αφήνω στη Φιλοσοφική. Δεν υπάρχει ούτε στοιχειώδης φύλαξη και χώρος για ποδήλατα. Τι λέτε? @ladyinblack: αντί να καταβαίνεις ως το κέντρο με το αμάξι μπορείς να το παίρνεις ως έναν τερματικό σταθμό και να παίρνεις αστικό, όπως προαναφέρθηκε. Σίγουρα είναι ευκολότερο να παρκάρεις στην περιοχή πχ πίσω από τον ΟΣΕ παρά στο κέντρο (δεν ξέρω από που έρχεσαι). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsikas Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 ...σκεφτόμουν να πάρω ένα ποδήλατο τώρα που πήραμε θάρρος με τις μπορντώ λωρίδες, αλλα ρε παιδιά δεν το θεωρώ ασφαλές να το αφήνω στη Φιλοσοφική. Δεν υπάρχει ούτε στοιχειώδης φύλαξη και χώρος για ποδήλατα. Τι λέτε? Το νέο λουκέτο Kryptonite New York lock ή Kryptonite New York Fahgettaboutit που πρακτικά είναι απαραβίαστο. Πρέπει να έχει τροχό ο άλλος για να το κόψει. (και μην βλέπεις στο youtube κάποιους που τα ανοίγουν με στυλό bic. Αυτά είναι παλιά μοντέλα και το κλειδί από τότε και το κλείδωμα έχει αλλάξει) https://www.kryptonitelock.com/OutletProducts/Products/ProductDetail.aspx?cid=1001&scid=1000&pid=1095 https://www.kryptonitelock.com/OutletProducts/Products/ProductDetail.aspx?cid=1001&scid=1000&pid=1096 Και OnGuard Wheel & Seat Locks και δεν σου παίρνουν ούτε ρόδες, ούτε σέλες. http://onguardlock.com/products/cat_skewers.html Δίνεις ένα στανταρ ποσό μια φορά για την ασφάλεια σου και ξενιάζεις. Δεν λέει να τσιγκουνευτείς για μια φορά 100-150 ευρώ και να κλαις αύριο 500-600 κλεμμένα. Αν ξέρεις να το κλειδώνεις σωστά, δεν θα ασχοληθεί ο άλλος αφού περισσότερο χρόνο θα φάει να στο πάρει, και αν στο πάρει πριν τον πάρουν χαμπάρι, οπότε δεν αξίζει τον κόπο και πάει σε κάτι άλλο πιό εύκολο. ΥΓ Ξέχασα και την κορυφαία pitlock για κλείδωμα quick release και λοιπών βιδών. Απλά εδώ οι τιμές ανεβαίνουν αρκετά, αλλά ξέρεις ότι δεν τα ανοίγει κανείς. http://www.pitlock.com/ http://www.urbanbiketech.com/default.asp ΥΓ2 Εναλλακτικά, folding bike και το παίρνεις μαζί σου παντού, χωρίς να φοβάσαι να στο κλέψουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lady In Black Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 @ladyinblack: αντί να καταβαίνεις ως το κέντρο με το αμάξι μπορείς να το παίρνεις ως έναν τερματικό σταθμό και να παίρνεις αστικό, όπως προαναφέρθηκε. Σίγουρα είναι ευκολότερο να παρκάρεις στην περιοχή πχ πίσω από τον ΟΣΕ παρά στο κέντρο (δεν ξέρω από που έρχεσαι). Είναι μία ιδέα κι αυτό, δεν λέω!... Ωστόσο επειδή η απόσταση από εκεί που μένω μέχρι τον ΟΣΕ, είναι αστεία σχεδόν με το αμάξι, δεν αξίζει ο κόπος καν να το πάρω και να το πάω ως εκεί... Απλώς προσπαθώ κι εγώ να μην το κυκλοφορώ πολύ. Αυτή είναι η ενδεδειγμένη λύση!... Όσο για την απορία σου σχετικά με το πού να αφήσεις το ποδήλατο, πραγματικά κι εγώ δεν ξέρω αν θα ρίσκαρα να το αφήσω στη Φιλοσοφική... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arxaggelos Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Πολύ εντυπωσιακά links φίλε Mitsikas. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sellers Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Ποιος με καταράστηκε επειδή είπα ότι οι ποδηλατόδρομοι είναι λιγότερο σημαντικοί απο το που θα παρκάρουμε τα αυτοκίνητα μας ??? Μετά απο 4 χρόνια παράνομου παρκαρίσματος, σήμερα, η καλή μου φίλη η τροχαία με έγραψε. Απο την μία σπάστηκα, αλλά απο την άλλη 4 χρόνια πάρκινγκ με 10 ευρώ τον χρόνο δεν βρίσκεις εύκολα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arxaggelos Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Ποιος με καταράστηκε επειδή είπα ότι οι ποδηλατόδρομοι είναι λιγότερο σημαντικοί απο το που θα παρκάρουμε τα αυτοκίνητα μας ??? Μετά απο 4 χρόνια παράνομου παρκαρίσματος, σήμερα, η καλή μου φίλη η τροχαία με έγραψε. Απο την μία σπάστηκα, αλλά απο την άλλη 4 χρόνια πάρκινγκ με 10 ευρώ τον χρόνο δεν βρίσκεις εύκολα... Κάτσε γιατί δεν κατάλαβα...το είχες παρκαρισμένο στο ίδιο σημείο 4 χρόνια? και ανάβει ακόμη??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.