35apontos Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 που το ειδες αυτο? οταν λεω αποτυχημενο επαγγελμα εννοω οτι δε συμφερει οικονομικώς και ψυχολογικώς να το κανει καποιος. δεν λεω οτι δε γινεται και δεν υπαρχει. Μια χαρά επάγγελμα είναι και μπορεί κάποιος να βγάλει και οικογένεια πέρα μ' αυτό.
grigoriou Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Εχεις δικο σου μαγαζι ή εισαι υπαλληλος σε εταιρια? Γιατι απεφυγες να απαντησεις σε αυτο το ερωτημα? Ειναι το πιο σημαντικο ζητημα στο thread σου.
aledjo Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Μια χαρά επάγγελμα είναι και μπορεί κάποιος να βγάλει και οικογένεια πέρα μ' αυτό. οκ γνωμη σου και γνωμη μου Γιατι απεφυγες να απαντησεις σε αυτο το ερωτημα? Ειναι το πιο σημαντικο ζητημα στο thread σου. σε μενα το ειπες? αν το ειπες σε μενα, μπορεις να διαβασεις ολο το τοπικ και θα καταλαβεις... απ'ολα
slygeo87 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Συμφωνώ με αλέτζο, στους υπόλοιπους καλή σταδιοδρομία!
35apontos Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Συμφωνώ με αλέτζο, στους υπόλοιπους* καλή σταδιοδρομία! Αν στους *υπόλοιπους συμπεριλαμβάνεις και μένα,μάθε ότι το ένα τρίτο απ' το ψωμάκι μου οφείλεται στο ότι καταγίνομαι και με τα μηχανήματα του δαίμονα. Φταίει ίσως η Τζούλια και τα εύκολα @@ που τρώει για νάναι με πορσικό,ενώ άμα είχε καμια κατοστή πελάτισσες σαν κομμώτρια θα τάγβαζε δύσκολα πέρα,η αλήθεια είναι. Άμα υπάρει αξιοπιστία,ειλικρίνεια και επαγγελματισμός,μια χαρά επάγγελμα είναι,χώρια που η πελατεία είναι παραγοντίσιμη (sic) και λειτουργεί σαν ντόμινο.
ikaruga24 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Υπαρχει καποιος σημερα που δεν γνωριζει καποιον που ειναι "αυθεντια" στους υπολογιστες και κανει μαγικα κολπα νιτζα με τα πληκτρολογια?
doutsos13 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Κανένα επάγγελμα δεν είναι εύκολο μάλλον έπρεπε να το ψάξεις περισσότερο πριν ακολουθήσεις αυτόν τον κλάδο...
The_Judas Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Κανένα επάγγελμα δεν είναι εύκολο μάλλον έπρεπε να το ψάξεις περισσότερο πριν ακολουθήσεις αυτόν τον κλάδο... Σήμερα όλα τα επαγγέλματα χάλια είναι. Οι νέοι δικηγόροι δουλεύουν για 200-300 ευρώ... τα ίδια και οι γιατροί που δουλεύουν 70 ώρες την εβδομάδα. Μόνο όσοι έχουν κάποιο έτοιμο ιατρείο ή δικ. γραφείο βολεύονται. Τα πάντα υπόκεινται στο νόμο προσφοράς-ζήτησης. Εφόσον υπάρχει υπερπληθώρα πτυχιούχων και έλλειψη νέων θέσεων εργασίας, οι εργοδότες κάνουν ότι θέλουν. Το ίδιο και οι πελάτες.
grigoriou Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 σε μενα το ειπες? αν το ειπες σε μενα, μπορεις να διαβασεις ολο το τοπικ και θα καταλαβεις... απ'ολα Σορυ που δε καθησα να διαβασω 42 σελιδες αλλα εχει μεγαλη διαφορά να εχεις δικο σου μαγαζι απ το να εισαι απλος υπαλληλος. Υπαρχει καποιος σημερα που δεν γνωριζει καποιον που ειναι "αυθεντια" στους υπολογιστες και κανει μαγικα κολπα νιτζα με τα πληκτρολογια? Aναποδα το ειπες. Οι περισσοτεροι ειναι ασχετοι.
aledjo Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 εχει μεγαλη διαφορά να εχεις δικο σου μαγαζι απ το να εισαι απλος υπαλληλος. ΔΕΝ εχει απολυτος καμια διαφορα! και οι δυο κλεγονται οτι δεν εχουν λεφτα, δε "βγαινουν", τους πριζουν οι πελατες, ριχνουν ****σταυριδια, κουραζονται ψυχικα και σωματικα, εχουν τις ιδιες ευθυνες κτλ κτλ ΕΚΤΟΣ απο μερικα αφεντικα που δε κανουν απολυτος τιποτα και περιμενουν απο τους υπαλληλους να τα κανουν ολα. εκει η διαφορα ειναι οτι αυτοι χρωστανε περισσοτερα. για πες μου εσυ, ποια ειναι η μεγαλη διαφορα...
tarantules Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 για πες μου εσυ, ποια ειναι η μεγαλη διαφορα... Ο ιδιοκτήτης καταστήματος σκέφτεται: "Χάθηκε να ήμουν υπάλληλος; Κανείς δεν θα μου τα έπρηζε..." ενώ ο υπάλληλος σκέφτεται: "Δεν θα γίνω μια μέρα αφεντικό εγώ; Θα δεις τότε παλιοκ@ριολη..."
bgeorgalas Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Εγώ μπορώ να θίξω το θέμα του πρηξίματος από την πλευρά του πελάτη? δεν σας λέω ότι δεν υπάρχουν και οι πρήχτες αλλά εγώ όταν φωνάξω κάποιον μάστορα στο σπίτι μου για δουλειά (ηλεκτρολόγο, ψυκτικό, τεχνικό πλυντηρίου ή ότι να 'ναι) δεν με απασχολεί τόσο το τι θα πληρώσω αλλά να υπάρχει ειλικρίνια και να μην ξαναπαρουσιαστεί πρόβλημα μεσα σε εύλογο χρονικό διάστημα... Αν πάλι κάτσει η στραβη τότε νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να των πρήξω όσο χρειάζεται και έχω την απαίτηση να ξανακάνει την δουλειά τσάμπα, είμαι παράλογος? και για να εξηγηθούμε πριν παρεξηγηθούμε: παράδειγμα: Problem στον καυστήρα υγραερίου (ναι εδω που είμαι έχουμε τέτοιους), έρχεται ο τύπος το βλέπει και λέει ότι είναι εγκέφαλος και ότι θέλει άλλαγμα, οκ πόσα θες τόσα τα παίρνει τον αλλάζει και φεύγει (σύνολο 280 euros) μετά από 2 μέρες ξανά το ίδιο πρόβλημα, πήρα 1 τηλέφωνο μου ήρθε την επομένη (ενώ έξω χίονιζε) και διαπίστωσε ότι εκτός απο εγκέφαλο έπρεπε να προσθέσει και έναν σταθεροποιητη τάσης. Για την δεύτερη επίσκεψη πληρώθηκε μόνο τον σταθεροποιητή και όχι τα εργατικά μετακίνηση κτλ. και όπως το βλέπω εγω σωστά έκανε. Αν στην πρώτη επίσκεψη μου είχε πει ότι "ξέρεις φιλαράκο χρειάζεται και εναν σταθεροποιητή τάσης αλλιώς θα στο ξανακάνει" και εγω είχα πει έλα μωρέ δεν βαρίεσαι τότε ναι έχεις δικαιώμα να πληρωθείς εργατικά μετακινήσεις κτλ. Για μένα το ότι δεν διαπίστωσε ότι χρειαζόταν και κάτι άλλο είναι δικό του πρόβλημα... (σαν να πηγαίνεις το αυτοκίνητο στο συνεργείο και να λες "ρίξε μια ματιά καλή γιατί έχω να πάω μεγάλο ταξίδι" να το παίρνεις απο το συνεργείο και να σου λένε το "ψυγείο ήταν λίγο φραγμένο" και 200 μέτρα μετά το συνεργείο να σου σπάνε τα φρένα ε στην βιδώνει ή δεν στην βιδώνει) ρε μήπως είμαι off-topic?
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Εγώ μπορώ να θίξω το θέμα του πρηξίματος από την πλευρά του πελάτη? Θα σου απαντησω απο την πλευρα του τεχνικου. δεν σας λέω ότι δεν υπάρχουν και οι πρήχτες αλλά εγώ όταν φωνάξω κάποιον μάστορα στο σπίτι μου για δουλειά (ηλεκτρολόγο, ψυκτικό, τεχνικό πλυντηρίου ή ότι να 'ναι) δεν με απασχολεί τόσο το τι θα πληρώσω αλλά να υπάρχει ειλικρίνια και να μην ξαναπαρουσιαστεί πρόβλημα μεσα σε εύλογο χρονικό διάστημα... Δεκτο, αρκει αυτο να μην μετατρεπεται σε καχυποψια απο την πλευρα σου, οποτε η συνεργασια δυσκολευει. Να εχεις υποψιν οτι ο καλος πελατης (καλος απ'ολες τις αποψεις) θα δει και καλη δουλεια και καλες τιμες. Στον ιδιοτροπο και κακο πελατη, θα κανω και μετρια εως προχειρη δουλεια και θα ζητησω παραπανω λεφτα (οταν με παιρνει). Τουλαχιστον εγω ετσι δουλευω. ΣΑν πάλι κάτσει η στραβη τότε νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να των πρήξω όσο χρειάζεται και έχω την απαίτηση να ξανακάνει την δουλειά τσάμπα, είμαι παράλογος? Αναλογως.Θα σου εξηγησω παρακατω, στο παραδειγμα σου. και για να εξηγηθούμε πριν παρεξηγηθούμε: παράδειγμα: Problem στον καυστήρα υγραερίου (ναι εδω που είμαι έχουμε τέτοιους), έρχεται ο τύπος το βλέπει και λέει ότι είναι εγκέφαλος και ότι θέλει άλλαγμα, οκ πόσα θες τόσα τα παίρνει τον αλλάζει και φεύγει (σύνολο 280 euros) μετά από 2 μέρες ξανά το ίδιο πρόβλημα, πήρα 1 τηλέφωνο μου ήρθε την επομένη (ενώ έξω χίονιζε) και διαπίστωσε ότι εκτός απο εγκέφαλο έπρεπε να προσθέσει και έναν σταθεροποιητη τάσης. Για την δεύτερη επίσκεψη πληρώθηκε μόνο τον σταθεροποιητή και όχι τα εργατικά μετακίνηση κτλ. και όπως το βλέπω εγω σωστά έκανε. Κατ'εμε εκανε σωστα. Ομως δεν ειναι απαραιτητο οτι ειναι ευθυνη του ιδιου το προβλημα που σου προεκυψε την 2η φορα, εκτος αν το παραδεχτηκε ο ιδιος. Περιπτωσεις: Α. Μπορει οντως να χαλασε ο σταθεροποιητης τασης 2 μηνες μετα την αλλαγη εγκεφαλου. Εδω ως τεχνικος κρινεις τον καλο πελατη και χρεωνεις αναλογως. Πχ δεν χρεωνεις εργατικα αν ο πελατης ειναι καλος, δειχνοντας του ετσι την εκτιμηση της σχεσης σας και την κατανοηση της ατυχιας του (να χαλασουν 2 ανταλλακτικα μεσα σε 2 μηνες). Αν ο πελατης ειναι ιδιοτροπος, η κακοπληρωνει, η γκρινιαζει, η αρχιζει τα ανελεητα παζαρια, η διαμαρτυρεται για τις τιμες, τοτε πετας ενα ψευτοσταθεροποιητη τασης οπως οπως, του τον χρεωνεις διπλη τιμη, του χρεωνεις και εργατικα και ας αλλαξει τεχνικο next time. Who cares? B. Ο σταθεροποιητης τασης μπορει να ηταν μισοχαλασμενος πριν την αλλαγη εγκεφαλου και να μη το ειχε προσεξει ο τεχνικος. Μπορει να μη το εχει προσεξει λογω απειριας, μπορει ομως να μη γινοταν να το εντοπισει. Πολλες φορες μας καλουν σε ενα σπιτι για προβλημα, αλλα αν εκεινη τη στιγμη δεν υφισταται το προβλημα και λειτουργουν ολα καλα, τοτε δεν μπορουμε να κανουμε και πολλα περα απο υποθεσεις απο οσα μας περιγραφει ο πελατης (οπως μας τα περιγραφει). Οποτε μπορει να αντικαταστησουμε κατι που δεν ειναι ελατωματικο υποθετωντας οτι θα λυθει το προβλημα. Τελος παντων σε αυτην την περιπτωση αποδεχεσαι το λαθος σου κατα το ημισυ και χρεωνεις ανταλλακτικο χωρις να χρεωνεις εργατικα, εξηγωντας φυσικα στον πελατη σε τι "περιπτωση" πεσαμε. Αν στην πρώτη επίσκεψη μου είχε πει ότι "ξέρεις φιλαράκο χρειάζεται και εναν σταθεροποιητή τάσης αλλιώς θα στο ξανακάνει" και εγω είχα πει έλα μωρέ δεν βαρίεσαι τότε ναι έχεις δικαιώμα να πληρωθείς εργατικά μετακινήσεις κτλ. Για μένα το ότι δεν διαπίστωσε ότι χρειαζόταν και κάτι άλλο είναι δικό του πρόβλημα... (σαν να πηγαίνεις το αυτοκίνητο στο συνεργείο και να λες "ρίξε μια ματιά καλή γιατί έχω να πάω μεγάλο ταξίδι" να το παίρνεις απο το συνεργείο και να σου λένε το "ψυγείο ήταν λίγο φραγμένο" και 200 μέτρα μετά το συνεργείο να σου σπάνε τα φρένα ε στην βιδώνει ή δεν στην βιδώνει) ρε μήπως είμαι off-topic? Μεταξυ μας, εργατικα με τον ενα η τον αλλο τροπο παντα πληρωνεις. Αγοραζω ενα ανταλλακτικο 50ευρω χονδρικη, το πουλαω στον πελατη 110. Αν του χρεωσω και εργατικα πες οτι παει 140 η τιμη των εργατικων μου+των προιοντων. Ε, δεν μου ειναι δυσκολο να σου πω "140 κοστιζει το ανταλλακτικο και δε σου χρεωνω εργατικα". Παρ'ολα αυτα στον καλο πελατη, αν η δουλεια ειναι απλη δεν θα χρεωσω εργατικα γιατι εκτιμω παντα τον καλοπροαιρετο ανθρωπο που μου εχει εμπιστοσυνη και σεβεται την εργασια μου. Ουτε θα του υπερχρεωσω καποιο απτα προιοντα μου. Αυτο δε σημαινει οτι θα "μπαινω μεσα" οποτε παω να του κανω μια δουλεια. Σημαινει ομως οτι θα εχω καποιες φορες που θα τον εξυπηρετω, μηδαμινο κερδος. ΥΓ. Δεν ειμαι τεχνικος Η/Υ, ουτε συστηματων θερμανσης, αλλα πανω κατω τα ιδια ισχυουν και στην περιπτωση μου.
aledjo Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 (επεξεργασμένο) Εγώ μπορώ να θίξω το θέμα του πρηξίματος από την πλευρά του πελάτη? δεν σας λέω ότι δεν υπάρχουν και οι πρήχτες αλλά εγώ όταν φωνάξω κάποιον μάστορα στο σπίτι μου για δουλειά (ηλεκτρολόγο, ψυκτικό, τεχνικό πλυντηρίου ή ότι να 'ναι) δεν με απασχολεί τόσο το τι θα πληρώσω αλλά να υπάρχει ειλικρίνια και να μην ξαναπαρουσιαστεί πρόβλημα μεσα σε εύλογο χρονικό διάστημα... Αν πάλι κάτσει η στραβη τότε νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να των πρήξω όσο χρειάζεται και έχω την απαίτηση να ξανακάνει την δουλειά τσάμπα, είμαι παράλογος? και για να εξηγηθούμε πριν παρεξηγηθούμε: παράδειγμα: Problem στον καυστήρα υγραερίου (ναι εδω που είμαι έχουμε τέτοιους), έρχεται ο τύπος το βλέπει και λέει ότι είναι εγκέφαλος και ότι θέλει άλλαγμα, οκ πόσα θες τόσα τα παίρνει τον αλλάζει και φεύγει (σύνολο 280 euros) μετά από 2 μέρες ξανά το ίδιο πρόβλημα, πήρα 1 τηλέφωνο μου ήρθε την επομένη (ενώ έξω χίονιζε) και διαπίστωσε ότι εκτός απο εγκέφαλο έπρεπε να προσθέσει και έναν σταθεροποιητη τάσης. Για την δεύτερη επίσκεψη πληρώθηκε μόνο τον σταθεροποιητή και όχι τα εργατικά μετακίνηση κτλ. και όπως το βλέπω εγω σωστά έκανε. Αν στην πρώτη επίσκεψη μου είχε πει ότι "ξέρεις φιλαράκο χρειάζεται και εναν σταθεροποιητή τάσης αλλιώς θα στο ξανακάνει" και εγω είχα πει έλα μωρέ δεν βαρίεσαι τότε ναι έχεις δικαιώμα να πληρωθείς εργατικά μετακινήσεις κτλ. Για μένα το ότι δεν διαπίστωσε ότι χρειαζόταν και κάτι άλλο είναι δικό του πρόβλημα... (σαν να πηγαίνεις το αυτοκίνητο στο συνεργείο και να λες "ρίξε μια ματιά καλή γιατί έχω να πάω μεγάλο ταξίδι" να το παίρνεις απο το συνεργείο και να σου λένε το "ψυγείο ήταν λίγο φραγμένο" και 200 μέτρα μετά το συνεργείο να σου σπάνε τα φρένα ε στην βιδώνει ή δεν στην βιδώνει) ρε μήπως είμαι off-topic? εισαι πολυ off topic γιατι 1) το θεμα μας ειναι οι υπολογιστες και οχι οτιδηποτε αλλο 2) ακομα και αυτα που λες για τα αλλα επαγγελματα, δε μπορεις να τα συγκρινεις με τους υπολογιστες γιατι στους υπολογιστες δεν ισχυει κανενας νομος πιθανοτητων. μπορει να παρεις εναν υπολογιστη και για 5 χρονια να μη παρουσιασει κανενα hardware προβλημα. μπορει ομως να παρεις τον πιο ακριβο, αξιοπιστο και μετα απο 1 βδομαδα να μην αναψει καν! εκει δε φταιει κανενας παραμονο η γκαντεμια σου. οταν ριχνουμε την ευθυνη σε καποιον για καποιο τεχνικο θεμα, λεμε οτι ΦΤΑΙΕΙ εκεινος επειδη ΕΠΡΕΠΕ να κανει κατι και ΔΕΝ εκανε! αρα εκανε ενα λαθος. σωστα? στην περιπτωση πχ. που αλλαζεις ενα τροφοδοτικο και βαζεις ΚΑΤΑΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, δουλευει σωστα και μετα απο 1 βδομαδα δε δουλευει, ποιος φταιει???? ο τεχνικος?????????? ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ? τιποτα απολυτος. κανενας δε μπορει να του ριξει ευθυνες. ΕΚΕΙ ειναι οι παραλογοι πελατες που δεν καταλαβαινουν. για το μονο που πρεπει να εχουν λογικη απαιτηση ειναι να το αλλαξει ο τεχνικος παλι με καινουργιο εχοντας εγγυηση. οχι ομως πριξημο οτι δεν εκανε σωστη δουλεια και τρια πουλακια καθονται.... γιατι κανενας αλλος δε θα εκανε κατι διαφορετικο. τα λεω σωστα? αλλα για σκεφτειτε ομως το χειροτερο στην προκειμενη περιπτωση, το τροφοδοτικο που εβαλε, μετα απο μια βδομαδα να καψει μητρικη (μη πω για δισκο κτλ). εκει ποιος φταιει????????? ο τεχνικος? ποιος θα πληρωσει τα "σπασμενα"? κανενας δε μπορει να δωσει απαντηση σε αυτο, γι'αυτο το λεω αποτυχημενο "επαγγελμα" στα περισσοτερα επαγγελματα υπαρχει προβλημα = λυση, στους υπολογιστες δεν υπαρχει! Επεξ/σία 15 Απριλίου 2011 από aledjo
Ntinaras Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 Δημοσ. 15 Απριλίου 2011 αν παω και βαλω γυφτουλιαρικο τροφοδοτικο σε κτηνος συστημα για να φανει οτι ειμαι φτηνος δε θα φταιω?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα