vtsif Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Αναφερω την δικια μου τραυματικη εμπειρια με το συγκεκριμενο "καταστημα". Στις 19 /11/2008 πηρα απο το e-shop(θεσσαλονικης) μια καρτα γραφικων (Gigabyte Radeon HD 4850 GV-R 4850-1GH)η οποια μεσα σε 4 μερες παρουσιασε προβλημα με σπασμενα γραφικα και πτωση του συστηματος εν ωρα παιχνιδιου.Ετσι τους την επεσρεψα στις 24/11/2008 με το αιτημα να αντικατασταθη με μια ΗD 4870 512 MB,και να πληρωσω την διαφορα.Μαλιστα τους εδειξα και σχετικο βιντεακι που ειχα τραβηξη με το τηλεφωνο και με την εικονα απο τον υπολογιστη την ωρα που ετρεχε το παιχνιδι να εχει γεμιση σπασμενα καρε και τριγωνακια!!!.Μου ειπαν πως θα σταλθη στα κεντρικα της Αθηνας και θα εξεταστη απο το τμημα service,και οτι θα μου απαντησουν.Απο τοτε μεχρι και σημερα που γραφω αυτες τις γραμμες,ενω εχω στειλη e-mails και εχω κανη απειρα τηλεφωνα, και στο υποκαταστημα της Θεσσαλονικης αλλα και στα κεντρικα της Αθηνας, μου εχει δοθη η εξης απαντηση, οτι η καρτα βρισκεται στο σερβις και οτι την ελεγχουνε,και οτι μεχρι τωρα δεν εχουν βρη τιποτα.Οταν τους ειπα οτι ασχολουμε με τους υπολογιστες απο το 87 και οτι ξερω πως η συγκεκριμενη καρτα εχει μαλλον προβλημα ψυξης και οτι λογω της υπεβολικης θερμοκρασιας λογικα εχει παθη βλαβη η GPU γιαυτο θελω να γινη αντικατασταση ,και μαλιστα με αλλο μοντελο, μου απαντησαν οτι δεν ξερουν και οτι θα πρεπει να μιλησω με τον τεχνικο τους.Αλλο κλαμα παλι,το τηλεφωνο απο το service,δεν το εχει σηκωση κανης απο τοτε που τους περνω τηλεφωνο,και μιλαμε για καθε μερα. Στην τελικη τα νευρα μου εγιναν τσαταλια απο τα δεν ξερω ,θα δουμε,θα σας ειδοποιησουμε,κτκ,κτλ,κτλ.Τους περνω ξανα τηλεφωνο και τους ζηταω να μιλησω με καποιον υπευθηνο manager,διευθηντη,υποδιευθηντη,supervis or,η καποιον αρμοδιο,και οχι απλο " απροσοπο και ανωνυμο τηλεφωνητη" η απαντηση του ηταν οτι δεν γινετε ,και ενω εγω του εξηγουσα οτι θα ηθελα να εκφρασω τα παραπωνα μου σε καποιον ο οποιος θα ηταν ανωτερο στελεχος στην εν λογω "εταιρια",αλλα αυτος με ενα ,"καλο βραδυ κυριε "μου εκλεισε το τηλεφωνο. Αν αυτο το πραγμα αυτοι οι κυριοι το ονομαζουν "εταιρια"και αντιμετωπιση πελατη τοτε ειναι πολυ γελασμενοι. Εγω παντως μετα απο αυτο θα τους καταγγειλω οπου μπορω,γιατι δεν ανεχωμαι να μου συμπεριφερονται αθλια και να με κοροιδευουν ασυστολα. Ντροπη!!!!!!!!!
giorgosa5 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 απλα μην ξανα αγορασης τιποτα πια απο κει. θα βρεθη λυση στο προβλημα σου οποτε τους βολεψη αυτους και αφου περασουν μερες. κουραγιο σου μιλαω σαν παθων.
vtsif Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Το οτι μπηκαν στη μαυρη λιστα ειναι το μονο σιγουρο.Τωρα να δω πως θα ξεμπλεξω με δαυτους.
Deorum Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Κλάφτα χαράλαμπε, είναι ικανοί να σου πούν ότι την άνοιξες (δεν αστιεύομαι...) Μακριά απο ε-σοπ, εγώ έχω ορκιστεί να τους κράζω όπου και όποτε βρεθώ (παθών ο ίδιος)
Aias Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Υπαρχουν απειρα post με παραπονα.Το καλυτερο θα ηταν να την εστελνες μονος σου RMA στην εταιρια κατασκευης ,θα ειχες πιο γρηγορα την καρτα πισω . Αν δεις παρομοια post θα δεις οτι μονο αν πας εκει και τα κανεις πο... θα σε παρει καποιος σοβαρα.
N.I.C Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Τα έχουμε πει 1000 φορές για το eshop παίδες... ότι έχει να κάνει με RMA και after sale support, μακριά!!! Από το τηλέφωνο φίλε μου δεν θα βρεις λύση... Τα πέρασα και εγώ με μητρική πριν 2 μήνες περίπου:eek:... Πάνε από το μαγαζί εδώ Θεσσαλονίκη, και ζήτα τον τεχνικό που είναι εκεί, δεν θυμάμαι τώρα το όνομά του, είναι εντάξει παιδί θα σε βοηθήσει σίγουρα... Στην περίπτωσή μου, οι κύριοι από Αθήνα λέγανε πως είναι στραβωμένα τα pins στην μητρική (Χ48Τ-DQ6) και δεν με καλύπτει η εγγύηση... γεγονός το οποίο δεν ίσχυε γιατί κανένα Pin δεν ήταν στραβωμένο!( με μεγεθυντικό φακο καθόμουν και κοιτούσα για να φανταστείς ) Μου την έστειλαν πίσω, και το παιδί απο το eshop εδώ την ξαναέστειλε επειδή κατάλαβε ότι θα τα διέλυα όλα εκεί μέσα, με χαρτί για αντικατάσταση κατευθείαν... Απευθύνσου σε αυτόν και πιστεύω πως θα σε βοηθήσει.
antonl Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Μερικά ενδεικτικά θέματα: Κι άλλο παράπονο για το e-shop e-shop ? οχι ευχαριστώ πολύ ΔΕΝ θα ξαναπάρω e-shop: μας κοροιδευουν;;; Απαράδεκτη ποιότητα service από το e-shop ΚΑΙ μεταχειρισμενα το e-shop Τριτοκοσμικό service στο e-shop e-shop ασυνέπεια ή απλώς , αγυρτεία κατ'εξακολούθηση ?? Κάκιστη εξυπηρέτηση από το e-shop.gr e-shop.gr μακρυά, έλεος, παραδίδομαι !! eshop ποτε ξανα Παράπονα από το eshop. Eshop: ΔΕ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Είσαι 20 χρόνια στον χώρο και δεν είχες ακούσει τίποτα γι αυτό; :/
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 κάποιος δεν διαβάζει forums μου φαίνεται
gRim Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Αν και δεν την έχω πάθει ποτέ από e-shop.gr τόσα που γράφονται σε κάνουν να προβληματίζεσαι και προσωπικά για μένα το e-shop είναι πλέον για κανένα usb stick, κανένα cd και τίποτα παραπάνω.
aaaaaa!!!!!! Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 ούτε για usb stick... εκανα το λάθος και πήρα ένα από κει και μου τα άλλαξαν 2 φορες και κάθε φορά να αποδείξω οτι όντως εχει πρόβλημα,αφού οι τεχνική τους οι περισσότεροι είναι για τα πανηγύρια τι το παλεύουν ?κάντε εκεί μια αντικατάσταση και στα τέτοια σας!λες και θα ανεβει ο ελεεινός μισθός τους με κανένα πεθαμένο bonus!
Greek-Chater Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Πηγα τον σκληρο δισκο που χαλασε... και τον εστειλαν περασαν 3 ΜΗΝΕΣ και μου στειλαν αλλον μεταχειρισμενο που ειχε αρχεια αλλου χρηστη ... πηρα τον δισκο και μπορεσα και βρηκα τον ιδιοκτητη του και μου πε πως και αυτος τον ειχε στειλει επειδη του ειχε βγαλει μυνημα για αντικαταστηση ... Τελος παντων πηγα ξανα στο e-shop και σε 2 εβδομαδες μου στειλαν αλλο.... Εγω εχω μια απορια αν το παιδι που ηταν δικος του ο δισκος ειχε τιποτα φωτογραφιες σε προσωπικες στιγμες και ενας κακοβουλος τα χρησιμοποιουσε για εκβιασμο τι 8α γινοταν?
giannour Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 :eek::eek::eek::eek: Να φανταστειτε οτι χθες μολις παρελαβα το Pc μου απο το e-shop... Aν μου βγαλει προβλημα θα ξερασω... Εχω ακουσει τα 1000 μυρια αλλα ότι εχω παρει δεν ειχε προβλημα. ΑΝ παθει κατι το pc .... Θα γελαω με τη μακακια μου που αγορασα απο αυτους.. (το δεν ηξερες δε ρωταγες στην θεση μου δεν ισχυει,γιατι ηξερα για το e-shop απο εδω μεσα.) :mrgreen:
jonisp1 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 εγω εχω παραγκηλει απο το καταστημα πανω απο 7 φορες και καμια φορα δεν ειχα προβλημα
antonl Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 εγω εχω παραγκηλει απο το καταστημα πανω απο 7 φορες και καμια φορα δεν ειχα προβλημα Πόσες φορές χρειάστηκε να τους επιστρέψεις κάτι για αλλαγή/επισκευή; Αυτό σχολιάζουμε για το eshop.gr, όχι γενικά σαν μαγαζί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.