Προς το περιεχόμενο

PlayStation 3 Hacking (ενημερώθηκε 22 Σεπ 2014) v1 [PS3]


mtzs
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικοί κανόνες για τη χρήση των νημάτων που αφορούν Hacking κονσόλας:

Επιτρέπονται:

  • Συζήτηση πάνω σε ειδήσεις για το hacking μιας κονσόλας
  •  Συζήτηση για εγκατάσταση Homebrew apps και δημιουργία/ εγκατάσταση αντιγράφων δικών σας νόμιμα αποκτηθέντων παιχνιδιών.

Δεν είναι ανεκτά τα παρακάτω:

  • Χρήση του νήματος για να αναζητήσετε πειρατικές εκδόσεις παιχνιδιών
  • Χρήση του νήματος για να ζητήσετε υποστήριξη για το πώς θα τρέξετε πειρατικές εκδόσεις παιχνιδιών που βρήκατε/κατεβάσατε.
  • Απαντήσεις του στυλ "τα  υπόλοιπα σε pm (γιατί δεν επιτρέπονται τέτοιες συζητήσεις στο forum)"

Στην περίπτωση που εντοπιστούν τέτοια μηνύματα στο νήμα και δεν έχει υποβληθεί ούτε μία αναφορά για αυτά, το νήμα θα κλειδωθεί.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενημέρωση 16/06/2018: Συνεχίζουμε στο νέο νήμα συζήτησης εδώ.

-----

Ενημερώθηκε 22 Σεπ 2014

Απόλυτος οδηγός για CFW

Αφορά κονσόλες με OFW έως και 3.55 καθώς και κονσόλες που έχουν ήδη πάνω τους οποιοδήποτε CFW.

Επεξηγήσεις:
ΧΜΒ: Χ-cross Media bar=Το κεντρικό μενού του PS3 μόλις το ανοίγουμε
CFW: Custom Firmware, OFW: Official Firmware, IPF: Install Package Files.
R3: Πάτημα μέσα του δεξιού αναλογικού μοχλού, L3: Πάτημα μέσα του αριστερού αναλογικού μοχλού.
DS3: Dualshock 3
ΜΜ: MULTIMAN

Περίπτωση 1: Εαν είμαστε σε OFW (Official Firmware) μικρότερο από 3.55

  • Περνάμε Official Firmware 3.55 (OFW 3.55) απο Recovery Menu
  • Περνάμε Custom Firmware 3.55 (KMEAW CFW 3.55 η Rogero 3.55 v7) από Recovery Menu
  • Εγκατάσταση του QA toggle από Install Package Files.
  • Μετά την εγκατάσταση τρέχουμε το πρόγραμμα QA toggle από τη στήλη GAME του ΧΜΒ.
  • Θα ακουστεί 1 μπίμπ ακολουθούμενο από άλλα δύο. Θα μαυρίσει η οθόνη και το PS3 θα επανεκκινήσει μόνο του
  • Ελέγχουμε ότι τα QA είναι ενεργά (δηλαδή η κονσόλα μας είναι flagged) με τον εξής τρόπο: Πάμε στην στήλη Settings του ΧΜΒ και από εκεί στα Network Settings χωρίς να πατήσουμε το Χ. Πρέπει απλά να είναι highlighted τα Network Settings. Σε αυτό το σημείο πατάμε τα εξής πλήκτρα με τη σειρά χωρίς να αφήνουμε κάποιο που έχουμε ήδη πατήσει (δηλαδή με τη σειρά τα κρατάμε όλα πατημένα):
    L1 + L2 + L3 (αριστερός αναλογικός μοχλός πάτημα μέσα κάτω) + R1 + R2 + dpad_down (κάτω βελάκι).
    Επειδή πολλοί μπερδεύονται με το συγκεκριμένο combo ένας εύκολος τρόπος είναι να έχουμε τον δεξιό μας αντίχειρα πάνω στο L3 (αριστερό αναλογικό μοχλό)
  • Εάν μετά από αυτό το button combo δούμε ακριβώς κάτω από Network Settings τις επιλογές Edy Viewer, Debug Settings και Install Package Files η κονσόλα μας είναι flagged (QA enabled)
  • Βίντεο εδώ:
    https://www.youtube.com/watch?v=p-OvUJ4Te6M
    Τα QA κάνουν τη κονσόλα πιο σταθερή και ανθεκτική σε μπρικάρισμα σε περίπτωση που θέλουμε να προχωρήσουμε σε αναβάθμιση με άλλο CFW. Είναι must και πρέπει όλοι να έχουν την κονσόλα τους QA enabled.

    Προσοχή: Εάν η κονσόλα είναι QA enabled και ξανατρέξουμε το πρόγραμμα QA toggle τότε τα QA απενεργοποιούνται. Γι αυτό τρέχουμε το πρόγραμμα μια φορά μόνο και ελέγχουμε με το button combo. Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις δεν ενεργοποιούνται με τη πρώτη φορά που τρέχουμε το πρόγραμμα. Εαν μετά από πολλές προσπάθειες button combo δεν βλέπουμε τις επιλογές Edy Viewer κτλπ τότε ξανατρέχουμε το πρόγραμμα και κάνουμε το button combo μέχρι να εμφανισθούν τα Edy Viewer, Debug Settings, Install Package Files. Μετά δεν ξανατρέχουμε το πρόγραμμα και αφήνουμε τη κονσόλα ως έχει.

    Το πρόγραμμα QA toggle τρέχει μόνο σε 3.55. Σε μεγαλύτερα firmware δεν τρέχει και δίνει error. Παρόλα αυτά αν η κονσόλα ήταν QA flagged σε 3.55 και έχουμε περάσει μεγαλύτερο firmware τότε τα flag παραμένουν ενεργά εφόσον το CFW υποστηρίζει QA, και μπορούμε αυτό να το ελέγξουμε με το button combo το οποίο λειτουργεί σε μεγαλύτερα firmware. Αν η κονσόλα είναι flagged τότε θα δούμε τις επιλογές Edy Viewer κτλπ. (δηλαδή το πρόγραμμα δεν τρέχει αλλά το combo λειτουργεί σε CFW 4.XX)

Περίπτωση 2: Είμαστε σε CFW 3.55 (Rogero 3.55 v7 η KMEAW) και θέλουμε να περάσουμε το τελευταίο CFW 4.XX

  • Ελέγχουμε εάν η κονσόλα μας είναι QA Enabled με το button Combo που περιγράφεται στην Περίπτωση 1-βήμα 3. Εάν δεν είναι QA flagged η κονσόλα τότε ακολουθούμε το Βήμα 3 της Περίπτωσης 1
  • Εφόσον έχουμε βεβαιωθεί πως η κονσόλα είναι Flagged τότε εγκαθιστούμε το τελευταίο CFW 4.55 (αυτό είναι το τρέχον τη στιγμή που γράφτηκε ο οδηγός) από το ΧΜΒ (και όχι από το recovery menu)
  • Εγκατάσταση ΜULTIMAN 4.55.00 BASE CEX από το Install Package Files (παλαιότερες εκδόσεις ΜΜ δεν υποστηρίζουν το 4.55 CFW).
    Για να λειτουργεί σωστά ο ΜΜ πάμε στις επιλογές του (Settings) κάτω κάτω και φροντίζουμε να είναι επιλεγμένα τα Redirection of /app_home: Enable και BD-ROM emulation: Enable.
    Καλό είναι επίσης να είναι enable το Show Temperature Data το οποίο μας δίνει χρήσιμες πληροφορίες για τις θερμοκρασίες του συστήματος.
    Επίσης τέρμα επάνω αριστερά στο μενού του ΜΜ μπορούμε να τον κάνουμε αυτόματα update στην τελευταία του έκδοση εφόσον είμαστε συνδεδεμένοι στο Ιντερνέτ.
  • Εάν περνάμε πρώτη φορά CFW στη κονσόλα οι τίτλοι τρέχουν αυτούσιοι χωρίς να τους πειράξουμε καθόλου Συνιστάται να περνάμε τα official updates των παιχνιδιών για να τρέχουν απροβλημάτιστα.
  • Για να τρέξουν οι ήδη εγκατεστημένοι τίτλοι που είχαμε σε 3.55 με modified EBOOTS, πρέπει να περάσουμε τα αρχικά EBOOT των παιχνιδιών ή να περάσουμε τα official updates των παιχνιδιών. Το τελευταίο γίνεται με 3 τρόπους:
    • Μέσα από το παιχνίδι ενώ το τρέχουμε από το ΧΜΒ κατά την εκκίνηση του μας βγάζει μήνυμα για updated version του τίτλου εάν η κονσόλα είναι συνδεδεμένη στο δίκτυο (αν όμως υπάρχει και modified PARAM.SFO ίσως να μη δουλέψει λόγω του ότι το PARAM.SFO αρχείο δείχνει μεγαλύτερη version). Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις ο τρόπος με τα official updates δε δουλεύει και πρέπει να έχουμε το αρχικό official EBOOT
    • Μέσω ΜΜ πατώντας τετράγωνο πάνω στον τίτλο και από τις επιλογές του παιχνιδιού επιλέγουμε UPDATE οπότε μας το εγκαθιστά ο ΜΜ αυτομάτως.
    • Μέσω υπολογιστή με κάποιο πρόγραμμα που βρίσκει official updates (Awesome update finder, PS3 Game update finder, Aldo’s tools κλπ). Τα κατεβάζουμε στον υπολογιστή και μετά τα περνάμε στο root ενός usb stick formatted σε FAT32. Συνδέουμε το στικ σε μια usb θύρα του PS3 και τα περνάμε από το Install Package Files. Τα official updates των παιχνιδιών αντιστοιχούν στο Game Data Utility της στήλης GAME του ΧΜΒ. 

Περίπτωση 3: Είμαστε σε CFW 4.XX και θέλουμε να πάμε στο τελευταίο CFW

Εδώ καλό είναι να σημειώσουμε πως τις περισσότερες φορές τα 4.XX cfw περνάνε απροβλημάτιστα το ένα πάνω από το άλλο, όπως δηλώνουν οι δημιουργοί τους. Παρ όλα αυτά έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις όπου για παράδειγμα πέρασμα habib 4.46 v1.13 πάνω από Rogero 4.30 δημιούργησε πρόβλημα και δεν έτρεχαν οι τίτλοι ούτε τα homebrew, καθώς επίσης δε μπορούσε να εγκατασταθεί νέο firmware. Η κονσόλα δηλαδή έγινε semibricked. Αυτό πιθανώς να έγινε γιατί η κονσόλα δεν ήταν flagged. Επομένως εάν θέλουμε να είμαστε 100% σίγουροι τότε ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα.

  • Ελέγχουμε αν η κονσόλα είναι QA Flagged με το Button Combo. (Αυτό ισχύει μόνο για CFW 4.XX που έχουν υποστήριξη QA όπως όλα τα τελευταία 4.40 και πάνω)
  • Εάν η κονσόλα είναι QA Flagged τότε προχωράμε σε εγκατάσταση του τελευταίου 4.55 CFW από ΧΜΒ.
  • Εάν η κονσόλα δεν είναι QA Flagged τότε χρησιμοποιούμε το Habib 999 Downgrader το οποίο περνάμε από ΧΜΒ. Όταν τελειώσει η διαδικασία θα μας πάει σε ένα υβριδικό CFW3.55 το οποίο επιτρέπει την εγκατάσταση homebrew προγραμμάτων αλλά δεν τρέχει παιχνίδια. Ενώ είμαστε λοιπόν στο υβριδικό 3.55 περνάμε στη κονσόλα τα QA toggle μέσω Install Package Files και μετά ακολουθούμε το βήμα 3 της Περίπτωσης 1.
  • Αφού τελειώσουμε με τον έλεγχο του button combo τότε περνάμε Rogero CFW CEX 3.55 v7 μέσω recovery menu και μετά αφού πάλι ελέγξουμε με button combo ότι είναι ενεργά τα QA περνάμε OFW 3.55 πάλι από Recovery Menu. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι ενεργά τότε τα ενεργοποιούμε τρέχοντας το Toggle QA πρόγραμμα
  • Το πέρασμα OFW 3.55  με ενεργά QA toggle είναι το λεγόμενο Dehasing. Εάν η κονσόλα είναι dehased δεν φοβόμαστε για brick.
  • Εφόσον είμαστε σε OFW 3.55 dehased μπορούμε από το ΧΜΒ να περάσουμε όποιο CFW 4.55 θέλουμε. 

Πως περνάμε cfw η ofw απο usb stick

  • Φορμάρουμε ένα κενό usb stick φατ32 στο pc
    Με ΚΕΦΑΛΑΙΑ φτιάχνουμε φάκελο PS3 στο root του stick. Μέσα στον φάκελο PS3 πάλι με κεφαλαία φτιάχνουμε φάκελο UPDATE
  • Μέσα στον UPDATE βάζουμε το ΧΧΧΧ.PUP που κατεβάσαμε και το μετονομάζουμε σε PS3UPDAT.PUP όπως ακριβώς τα γράφουμε πάλι με κεφαλαία. Δηλαδή το στικ θα είναι της μορφής: PS3/UPDATE/PS3UPDAT.PUP
  • Βάζουμε το στικ στη δεξιά usb θύρα του PS3 και αναβαθμίζουμε
  • Η αναβάθμιση μέσω ΧΜΒ γίνεται στη στήλη Settings à System Update à Update via StorageMedia.
  • Ελέγχουμε πάντα: Το MD5 του ofw η cfw που περνάμε, Βγάζουμε ότι δίσκο έχει μέσα το PS3, Αποσυνδέουμε εντελώς το Ιντερνέτ, και φροντίζουμε να μην υπάρχει ενεργοποιημένο spoofer στη κονσόλα (το τελευταίο αφορά κονσόλες της περίπτωσης 2 ή 3 για όσους είχαν περάσει spoofer για να μπαίνουν στο PSN).

Πως μπαίνουμε σε Recovery Menu

  • Κλείνουμε εντελώς το PS3
  • Ανοίγουμε το PS3 κρατώντας το power button πατημένο κάτω και δεν το αφήνουμε καθόλου. Το σύστημα θα ξανακλείσει από μόνο του
  • Όταν ξανακλείσει το PS3 ξαναπατάμε το power button και το κρατάμε πατημένο έως ότου ακούσουμε 2 beep μαζί στη σειρά
  • Μόλις ακούσουμε τα 2 beep αφήνουμε το power button
  • Είμαστε πλέον σε recovery menu. Θα μας ζητηθεί να συνδέσουμε το DS3 με usb καλώδιο και το recovery menu θα ανοίξει με τις επιλογές του
  • Βιντεο εδώ:
    https://www.youtube.com/watch?v=_2YnGGUOJks

Πως περνάμε τα backup των τίτλων που διαθέτουμε μέσω FTP στον εσωτερικό σκληρό του PS3

  • Χρειαζόμαστε έναν FTP Client στο PC (Filezilla, Flash FXP) και τον ΜULTIMAN ανοιχτό στο PS3 ο οποίος εκτός από backup manager είναι και FTP client για το PS3.

  • Στον MM βλέπουμε τι IP address έχει το PS3 (το γράφει κάτω στις πληροφορίες ως PS3 IP ακριβώς δίπλα από κει που λέει πόσο ελεύθερο χώρο έχει ο σκληρός δίσκος).
  • Αυτή την IP address την βάζουμε στον Filezilla και πατάμε Connect.
  • Στο δεξιό παράθυρο του Filezilla μας εμφανίζει το directory structure του PS3. Επιλέγουμε dev_hdd0 (ο εσωτερικός σκληρός του PS3) και εκεί μέσα φτιάχνουμε φάκελο GAMES (με κεφαλαία) – προσοχή εδώ γιατί ήδη προϋπάρχει φάκελος game με μικρά γράμματα μέσα στον οποίo περιέχονται τα υποχρεωτικά Installation data των παιχνιδιών καθώς και τα official updates τους. Δηλαδή ο φάκελος game αντιστοιχεί στο Game Data Utility του ΧΜΒ.
  • Τα backup τα περνάμε αυτούσια όπως είναι με την μορφή BLESXXXXX μέσα στον φάκελο GAMES με drag n drop από το αριστερό παράθυρο (αντιστοιχεί στο PC) του Filezilla στο δεξιό που αντιστοιχεί στο PS3.

    Έτσι για παράδειγμα το The Last Of Us θα πρέπει να είναι στη διαδρομή dev_hdd0/GAMES/BCES01584

    Χρήση Wifi σύνδεσης για να περάσουμε παιχνίδια στον σκληρό του PS3 δεν συνιστάται καθώς αργεί υπερβολικά (1GB μπορεί να πάρει πάνω από μία ώρα). Με σύνδεση Ethernet 8-10GB περνάνε σε 15 περίπου λεπτά.

Εξωτερικοί σκληροί δίσκοι

  • Το PS3 υποστηρίζει εξωτερικούς σκληρούς δίσκους υπό μορφή FAT32 για διάβασμα backup. Στο root directory του εξωτερικού σκληρού φτιάχνουμε φάκελο GAMES και περνάμε εκεί μέσα τα παιχνίδια από usb πάλι υπό μορφή BLESXXXXX όπως κάναμε και με τον εσωτερικό σκληρό.

    To filesystem όμως του FAT32 μας δημιουργεί πρόβλημα γιατί το συγκεκριμένο filesystem δεν υποστηρίζει αρχεία με μέγεθος μεγαλύτερο από 4GB (αυτά είναι συνήθως τα αρχεία με κατάληξη PSARC). Επομένως εάν υπάρχει παιχνίδι που περιέχει έστω και ένα αρχείο > 4GB τότε αυτό το αρχείο δε μπορεί να περάσει. Οι λύσεις είναι δύο:

  • Περνάμε τα παιχνίδια που περιέχουν αρχεία > 4GB στον εσωτερικό σκληρό και αφήνουμε τα παιχνίδια με μικρά αρχεία στον εξωτερικό. Είναι σαφώς προτιμότερη μέθοδος καθώς τα παιχνίδια από εσωτερικό σκληρό τρέχουν πάντα απροβλημάτιστα.
  • Χρησιμοποιούμε κάποιο πρόγραμμα Splitter στο pc (File Splitter 1.3 που βρίσκεται στα Aldo’s tools) το οποίο μέσα στο pc σπάει το μεγάλο αρχείο σε μικρότερα κομμάτια του 1GB και μετά τα περνάμε στον FAT32 σκληρό με USB.

    Πολλές φορές όμως αυτή η διαδικασία έχει ασυμβατότητες και δεν τρέχουν οι τίτλοι (Black screen) η χρειάζεται να επιλέξουμε από μενού του παιχνιδιού μέσα στον ΜΜ το λεγόμενο BD Mirror + External. Στο μενού του παιχνιδιού μέσω ΜΜ μπαίνουμε πατώντας το τετράγωνο, και μετά έχει διάφορες επιλογές απ όπου επιλέγουμε το BD Mirror + External κάτω αριστερά.

  • Κάθε τίτλος έχει το δικό του BLES ή BCES κτλπ

    Το BL υποδηλώνει τίτλο που βγαίνει σε όλες τις κονσόλες και PC (multiplatform) ενώ το BC υποδηλώνει αποκλειστικότητα (exclusive) του PS3. Το ES αντιστοιχεί σε Ευρωπαϊκή έκδοση παιχνιδιού ενώ το US σε Αμερικάνικη.

    Μπορούμε να περάσουμε οποιοδήποτε τίτλο ανεξαρτήτου έκδοσης και θα τρέχει κανονικά μιας και το PS3 είναι Region Free. Παρ όλα αυτά όμως μπορεί να υπάρχουν ασυμβατότητες όσον αφορά τα DLC μερικών τίτλων και τα αμερικάνικα να μη παίζουν σε ευρωπαϊκές κονσόλες. Αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχει region mismatch της κονσόλας από το PSN Store. Παράδειγμα το αμερικάνικο dlc EURO 12 του Fifa 12 δεν τρέχει σε ευρωπαϊκή κονσόλα. Γι αυτό να προτιμάτε πάντα τις ευρωπαϊκές BLES, BCES εκδόσεις παιχνιδιών όπου αυτό είναι εφικτό.

Πως τρέχουμε τα παιχνίδια

Αφού περάσουμε το Backup του παιχνιδιού μέσα στο σκληρό είμαστε έτοιμοι. Πατάμε refresh στον MM και το βλέπουμε να εμφανίζεται στα Games. Εκεί επιλέγουμε τον τίτλο με Χ και φορτώνει. Την πρώτη φορά που θα φορτώσει ο τίτλος ο ΜΜ μας βγάζει μήνυμα Setting Access Permissions. Αυτό γίνεται πάντα τη πρώτη φορά. Μετά θα μας βγάλει από μόνο του στο XMB απ όπου και θα τρέξουμε το παιχνίδι.

Εάν έχουμε δίσκο μέσα μπορούμε να φορτώσουμε το παιχνίδι από το εικονίδιο του δίσκου. Εάν δεν υπάρχει μέσα στο PS3 δίσκος το παιχνίδι φορτώνει από το */app_home/PS3_GAME το οποίο σε μερικά CFW4.55 μετονομάζεται σε Playstation 3 μόλις φορτωθεί ο τίτλος από τον ΜΜ.

Μερικοί τίτλοι για να τρέξουν ειδικά οι αποκλειστικότητες του PS3 (παράδειγμα GOW3, GOW Ascension, Beyond 2 Souls) χρειάζονται οποιοδήποτε δίσκο μέσα στο BR Drive και δεν τρέχουν χωρίς δισκάκι μέσα από το */app_home/PS3_GAME

Control Fan Utility

Must homebrew πρόγραμμα που πρέπει να έχουμε εγκατεστημένο για CFW 4.55 είναι το Fan Control Utility 1.9.4 by Baxalo/Ermak το οποίο δίνει stepless λειτουργία στον ανεμιστήρα του PS3 και ανεβάζει στροφές ανάλογα με την θερμοκρασία. Προστατεύει από υπερθέρμανση που οδηγεί σε YLOD (γνωστό πρόβλημα του PS3)

Όταν τρέξουμε το πρόγραμμα μετά πατάμε τρίγωνο (Δ), φορτώνει αυτόματα το default payload mode και μας βγάζει στο ΧΜΒ. Μετά από αυτό η stepless λειτουργία του ανεμιστήρα παραμένει ενεργή.

Πρέπει να τρέχουμε το πρόγραμμα κάθε φορά που εκκινούμε την κονσόλα.

Κανονες ασφαλειας και Προετοιμασια για εγκατάσταση οποιουδηποτε cfw

  • Βγάζουμε ότι δίσκο υπάρχει στο BR Drive. Όλα τα παιχνίδια έχουν μέσα στο δισκάκι τους το official firmware το οποίο απαιτείται για να τρεξουνε. Όταν γίνεται firmware upgrade μέσω usb stick το PS3 ψάχνει πρώτα το BR drive για να δει αν υπάρχει εκεί μέσα κάποιο firmware μεσα στο BR του παιχνιδιού. Αν αυτό το παιχνίδι χρειάζεται για παράδειγμα 3.72 firmware για να τρέξει,  αυτό το ofw3.72 βρίσκεται μέσα σε φάκελο του παιχνιδιού και το PS3 θα εγκαταστήσει το συγκεκριμένο firmware ανεξάρτητα από το τι έχουμε εμείς στο usb stick.
  • Αποσυνδεόμαστε από το δίκτυο.
  • Χρησιμοποιούμε «καθαρό» usb στικάκι χωρίς αυτό να περιέχει τίποτε άλλο μέσα, το οποίο συνδέουμε πάντα στη πιο δεξιά θύρα usb του PS3(αυτή που είναι πιο κοντά στο BR Drive)
  • Πάντα έχουμε ενεργοποιημένο το QA toggle εάν είμαστε σε οποιοδήποτε cfw3.55. Στα 4.ΧΧ cfw δεν γίνεται διότι δεν υποστηρίζουν QA toggle. Πρέπει όμως να γίνεται έλεγχος αν είναι ενεργά με το button combo. Αν δεν είναι ενεργά, καλό είναι να γίνει downgrade σε 3.55 και εγκατάσταση/ενεργοποίηση του QA toggle.
  • Πάντα ελέγχουμε τα MD5 checks των firmware που κατεβάζουμε
  • Πριν προχωρήσουμε σε αναβάθμιση πρέπει το cfw3.55 που έχουμε να είναι εντελώς καθαρό από spoofers η οποιαδήποτε άλλα modfications. Βεβαιωθείτε ότι έχετε απενεργοποιήσει όλα τα PSN/SEN enablers η spoofers. Αν είναι ενεργά παίζει μεγάλη πιθανότητα brick
  • Φροντίζουμε να έχουμε κρατήσει τα dump files της NOR/NAND του PS3 μέσω του MULTIMAN.
  • Οδηγος Dehasing για Downgraded κονσολες

    Ολες οι κονσολες που γινονται downgrade πρεπει να γινουν dehased. τι σημαινει αυτο;

    το firmware που περναει πανω στις downgraded κονσολες ειναι το Rogero cfw3.55.

    Αυτο το firmware εχει πατσαρισμενα τα lv1. Αν παει να μπει αλλο firmware επανω (ofw3.55 παραδειγμα) το οποιο δεν εχει patched lv1 τοτε κατα 90% η κονσολα θα μπρικαρει.

    οποτε για να μπορεσουμε να βαλουμε οποιοδηποτε αλλο unpatched firmware (OFW, KMEAW) πρεπει να κανουμε dehasing (καθαρισμο της κονσολας)

    Dehasing=QA toggle enable και μετα περασμα OFW3.55 (non patched firmware).

    Ετσι η κονσολα καθαριζει και ειναι σα να μην εγινε ποτε downgrade.

    Απο τη στιγμη που περναει OFW3.55 μετα μπορουμε αφοβα να κανουμε την κονσολα οτι θελουμε.

    Η ενεργοποιηση QA toggle γινεται με 2 τροπους παντα σε οποιοδηποτε 3.55cfw (KMEAW, ROGERO, Rebug).

  • Install από το Install Package Files. Δεν πρέπει να υπάρχει τίποτα συνδεδεμένο στις USB η SD Card ports. Προσοχή εδώ γιατί με το απλό install του QA toggle αυτά δεν ενεργοποιούνται. Έχουν μόνο εγκατασταθεί.
  • Τρέχουμε το πρόγραμμα QA toggle από τη στήλη GAMES του ΧΜΒ 3.Θα ακουστεί 1 μπίμπ ακολουθούμενο από άλλα 2. Θα μαυρίσει η οθόνη και το PS3 θα επανεκκινήσει μόνο του
  • Ελέγχουμε ότι είναι ενεργό (δηλαδή η κονσόλα μας είναι flagged) με τον εξής τρόπο. Πάμε στην στήλη Settings του ΧΜΒ και από εκεί στα Network Settings. Πρέπει απλά να είναι highlighted τα Network Settings. Σε αυτό το σημείο πατάμε τα εξής πλήκτρα με τη σειρά χωρίς να αφήνουμε κάποιο που έχουμε ήδη πατήσει (δηλαδή με τη σειρά τα κρατάμε όλα πατημένα): L1 + L2 + L3 (press left stick) + R1 + R2 + dpad_down 
  • Εάν μετά από αυτό το button combo δούμε ακριβώς κάτω από Network Settings τις επιλογές Edy Viewer, Debug Settings και Install Package Files η κονσόλα μας είναι flagged (QA enabled)

 

Αναφορά σε κείμενο

Αρχικό (παλιό) post από gherudos

Στις 18/7/2008 στις 5:24 ΠΜ, gherudos είπε

 

 

Παρακαλώ οι Mods να το κάνουν sticky καθώς έφτασε η στιγμή που όλοι περιμέναμε.Με απλά λόγια έχουμε user mode access(θυμάστε το exploit GTA liberty City Stories στο PSP το οποίο ήταν σε user mode και μας πρόσφερε το 3.03 downgrader?).Χρησιμοποιώντας την BD-J μπορούμε να διαβάσουμε και να γράψουμε από/στο σκληρό δίσκο του PS3.

Ήδη έφτιαξαν το πρώτο Java homebrew το οποίο μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο.

Video of it in action:

Tutorial:

  • Κατεβάστε το πρώτο BD-J game (Blaster Bunny). Κατεβάστε το από εδώ.
  • Τρέξτε το παραπάνω αρχείο και κάντε το extract σε ένα USB stick
  • Πηγαίνετε στο ΧΜΒ μενού στο Video και ανοίξτε το USB stick και τρέξτε AVCHD
  • Πηγαίνετε στην επιλογή Bonus κι επιλέξτε το GAME για να παίξετε το πρώτο Java Homebrew.

 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τί σημαίνει αυτό ρε παιδιά δηλαδή? Ότι είμαστε κοντά στο να σπάσουν τα παιχνίδια του ps3 και να τα παίζουμε από τον δίσκο? Για διαφωτίστε με λίγο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά το homebrew με αφήνει αδιάφορο αν δεν οδηγήσει σε iso loader.

Μιλάμε για potential και possibility φυσικά οπότε ακόμα και αυτά δεν είναι δεδομένα.

Σίγουρα είναι ευχάριστα νέα αν και μου κάνει εντύπωση πως δεν το βρήκαν πιο νωρίς απο την στιγμή που είχε γίνει το update σε bluray 1.1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυχαία το όλο στόρυ σκάει μετά την αποτυχημένη Ε3 της sony...

 

Sony Leak μου μυρίζει παίδες...

βλακείες αν έχει η sony κάτι να προσφέρει στους devs είναι η 0 Πειρατεία έναντι στους ανταγωνιστές....δεν την συμφέρει....)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αν μη τι άλλο μια αρχή... (επιτέλους)...

Fingers crossed...

Σωστός ο kabamaru.. άν δεν σπάσει το liteon και αν αυτό το exploit οδηγήσει παρ'ελπίδα κάπου θα έχουμε εξελίξεις...

Δεν είναι τυχαίο οτι εμφανίστηκε μια μέρα μετά την αποτυχημένη Ε3 πάντως..

 

Επίσης

CJPC:

Sure, we can run some code in the Virtual Machine, but nothing that we can use to "escape" and gain access to the PS3.

 

Not to mention, I DOUBT that Sony would not think about this and add extra safeguards against it being hacked, having HDD storage is fine, but where that storage (through the virtual machine) is assigned to the PS3 HDD is mostlikely set by the HV/Kernel, which we again don't have access to change, so we would only be able to access temporary files created right then and there.

 

So, in summary, interesting but it most likely wont let us achieve our goals!

 

All in all το πρόβλημα υπάρχει στην ασφάλεια της jvm... αλλα ένα κενό εκεί δεν είναι καθόλου απίθανο να βρεθεί

Οπότε heads up.. & fingers crossed :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...