Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr μακρυά, έλεος, παραδίδομαι !!


-kostas-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πριν 2 μηνες εγραψα το εξης θεμα :

 

<<μακρια απο SAPPHIRE AGP 2600XT 17-01-08

Το θέμα έχει ως εξής αγόρασα μια SAPPHIRE radeon 2600xt AGP από E-SHOP.GR (τι το ήθελα ) στις 10-12-2007 και έρχεται ελαττωματική επιστρέφει στο E-SHOP.GR οι ίδιοι την βρίσκουν ελαττωματικη και μου έρχεται μια υποτιθεμένη καινούρια αλλά ήταν μεταχειρισμένη και αυτή ελαττωματική κ μάλιστα χειρότερη απ την πρώτη την ξανά επιστρέφω και μου έρχεται πάλι ελαττωματική μεταχειρισμένη ,πάντα ήταν διαφορετικό κομμάτι μπορούσα να το καταλάβω από τον αριθμό παραγωγής, αυτά μέχρι τις 12-1-2008. Δεν με αφήνουν να πάρω το χρήματα αν κ ειναι δικαίωμα *μου πίσω και ακόμα κ αν θέλω απλά πίστωση χρημάτων αυτό θα γίνει μονό όταν δεν βρουν άλλη SAPPHIRE radeon 2600xt AGP να μου στείλουν .>>

 

με σκοπό να μαθουν υποψηφια θυματα του e-shop.gr τι θα γινετε αν εισαι ατυχος και παει κατι σραβα στην παραγγελια του αλλα και να προσεχει την συγκεκριμενη παρτιδα απο καρτες, τοτε πανω στα νευρα μου κατηγορησα την μαρκα SAPPHIRE και ολοι εχασαν την ουσια και στράφηκαν μονο σε αυτο με σκοπο να κλειδωσει το θεμα .

 

ΑΛΛΑ σας εχω υπεροχα νεα μετα απο πολυ μα πραγματικα πολυ τρεξιμο και ατελειωτες ωρες στα τηλεφωνα ( βλεπετε θελανε να με αφησουν με το ελαττωματικο κομματι καταφερα μετα απο 3 μηνες απο την αγορά τις, στις 6-02-2008 να παραδεχτουν το λαθος τους και να μου εκδοθει πιστωτικο 106 ευρο οσο εδωσα δηλαδη και σημερα στις 19-03-2008 1μηνα και, μετα μου ετσι ξεκάρφωτα στελνουν μηνυμα οτι το προιον πιστωνετε 90 ευρο οσο κανει σημερα δηλαδη, προφανος κλεινουν οτι εκκρεμότητες εχει το προιον λογο τελους στοκ και με πηρε η μπαλα τωρα

και ρωτω με ποιο δικαίωμα και λογικη μου αφερουν λεφτα που εχω δωσει και τι σχεση εχω εγω και τα λεφτά μου με το αν το προιον σημερα κανει 90 ευρο ,απο που και ως που δηλαδη

και αν σημερα εκανε 10 μονο ευρο τι??? θα εχανα 95 η 205 η και 1000 κτπ..

αυτα ειπα και στην τηλεφωνητρια ( μα καλα ε πεφτω παντα στην ίδια, μα μια εχουνε μονο )και μου λεει οτι τα χανω οταν τι ρωτω με ποιο δικαιωμα μου αφερουν λεφτα μου ειπε θα ρωτήσει τον υπευθυνο τις και θα μου πει ακομα τιποτα και μαλον θα γινει οτι και παλια θα τον ρωταει ενα μηνα

αλλα αυτη τη φορα θα κανω μηνυση τους το ειπα και οχι για τα 15 ευρο αλλα για να μην παιζουν με την υπομονη μου ,εχω τα τιμολογια αγορας τα παντα και φιλο δικηγορο τους ειπα οτι μεχρι την παρασκευη πρεπει να απαντήσουν

 

εχω αγορασει δεκαδες πραγματα απο αυτους και ημουν παντα ευχαριστημένος

τώρα βρήκανε να μου το βγάλουν ξινό ????

και η ειρωνεία ειναι οτι αυριο ημουν ετυμος να παραγγειλω απο αυτους ενα πολυμηχανημα 400 ευρο που χρειαζομε αξιοποιωντας και το πιστωτικό

συγνώμη για το μέγεθος του θεματος:o:o

 

σορι για τα λαθη απο τα νευρα γραφω όπως να νε

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Το έχω πάθει και εγώ αυτό με έναν σκληρό Maxtor, τον είχα επιστρέψει 2 φορές την τρίτη μου έστειλαν ξανα τον ίδιο δίχως να μου τον αλλάξουν, στο τέλος τον πέταξα και ησύχασα, δεν είχα την υπομονή σου.

Τι να πεις...

Δημοσ.
φιλε αστα να πανε και εγω ειχα προβλημα ...μηπως θα πρεπει να αρχισουμε μαζικες υπογραφες ?Μηπως

 

οχι μαλον σιγουρα "πρεπει να αρχισουμε μαζικες υπογραφες" το ξερατε οτι υπαρχή μεχρι κ αντι e-shop.gr blog δύστυχος δεν το βρηκα τωρα να το postaro

 

καταλαβενω οτι με τοση δουλια που εχουν να συμβουν κ ατυχιες αλλα οχι κ ετσι :eek::eek:

δεν ζηταω τιποτα αλλο περα απο τα δικαίωματα μου και τα λεφτα μου τι ποιο απλο

Δημοσ.

βασικός κανονας σε ολα τα μαγαζια υπολογιστων παντα ελενχουμε εντος του καταστήματος την αγορα μας πριν πληρώσουμε ειναι δικαίωμα μας κ μας προφυλασει εξαρχης απο πολλα

η αρχική μου αγορά παντός ήταν καινούρια μετά μου φέρνανε μεταχειρισμένα

Δημοσ.

μακαρι να τα καταφερεις

και να μην απογοητευτεις και τους παρατησεις οπως εγω και οι φιλοι μου

1) χαλαει η μητρικη μου την στελνω πισω και μου την επιστρεφουν οτι λειτουργει, τελικα βαρεθηκα στα τηλεφωνα και πηρα αλλη απο αλλου.

2)Σε φιλο στελνουν μητρικη χαλασμενη την παει και σε τεχνικο για να ειναι σιγουρος την στελνει πισω και του την επιστρεφουν μια με στραβωμενα σχεδον κομμενα pins και λενε οτι το εκανε αυτος τελικα και αυτος τα παρατησε

3)αλλος φιλος χαλαει ο σκληρος τον παει πισω και του τον επιστρεφουν λεγοντας σπασμενος controller .Παει στο μαγαζι και τους δειχνει τον σκληρο και τους ρωταει που ειναι ο σπασμενος controller εννοειτε πως δεν υπηρχε κατι τετοιο και απλα αρχισαν να του λενε κατι ασχετα τελικα και αυτος τα παρατησε

 

Υ.Γ αλλοι δυο φιλοι μου εχουν εναν γνωστο μεσα στο eshop και ειναι πολυ ευχαριστημενοι

Δημοσ.

2)Σε φιλο στελνουν μητρικη χαλασμενη την παει και σε τεχνικο για να ειναι σιγουρος την στελνει πισω και του την επιστρεφουν μια με στραβωμενα σχεδον κομμενα pins και λενε οτι το εκανε αυτος τελικα και αυτος τα παρατησε

 

Υ.Γ αλλοι δυο φιλοι μου εχουν εναν γνωστο μεσα στο eshop και ειναι πολυ ευχαριστημενοι

Και ο αδερφός μου είχε αγοράσει μια μητρική, του την έστειλαν με σπασμένα pinakia και δεν την έπερναν πίσω για τον ίδιο ακριβώς λόγο!

Όσοι αγοράζετε μητρικές απο e-shop να κάνετε και μια φορά την προσευχή σας :rolleyes:

 

Τελοσπάντων για να λέμε την αλήθεια, το e-shop κατάντησε μονοπώλιο χάρη σε εμάς προσπαθώντας να γλυτώσουμε μερικά(έως και πολλά μερικές φορές) ευρω, ορίστε λοιπόν και η εκμετάλλευση όπως ήταν αναμενόμενο.Άθλια εξυπηρέτηση και που είστε ακόμα!!

Δημοσ.

Με όλο το συμπάθειο φίλε Κώστα κατάλαβες με τον άσχημο τρόπο ότι ΟΛΟΙ αυτοί που την έχουν πατήσει από το εσοπ δεν έλεγαν υπερβολές!

Η χειρότερη εταιρεία στην Ελλάδα! Αίσχος!

Δημοσ.

 

ευχαριστω και το χρειαζόμουν να μπω κ εγω στην λιστα τω ατυχών απο τα νευρα δεν με ποιανει υπνος το πιστεύετε οταν τον αλλο τον εμπιστευθηκα (e-shop.gr) k me leei makaka για την εμπιστοσύνη που του έδειξα τρελαίνομε

 

ποιο πανω ενας φιλος εγραψε οτι καποιοι γνωστοι του εχουν φιλο μεσα στο e-shop.gr κ κανουν τη δουλια τους ....δηλαδη "μεσο" .... ε ελεος ουτε στην εφορια :eek: χωρίς παρεξήγηση

 

καλο βραδυ

Δημοσ.

Κι εγω κοντεψα να την πατησω, ευτυχως βρεθηκε κατι αλλο να αγορασω. Καλα αφου ολη η Ευρωπη εχει πολιτικη επιστροφης χρηματων, οι δικοι μας με ποιο δικαιωμα κανουν αυτα που κανουν? Γιατι αμφιβαλλω αν υπαρχουν αλλα eshops ελληνικα που επιστρεφουν φραγγα... Ολοι τα ιδια σκ@τα ειναι.

 

Χεστe τους και παρτε απ'εξω.

Δημοσ.

μαζί σας και εγώ παιδιά. έχω που τρέχω ένα μήνα και βάλε για ένα fan controler το οποίο μου ήρθε μεταχειρισμένο. το ελέγχουν ακόμα στο service...

 

35 ευρώ έχασα μόνο ευτυχώς....

Δημοσ.

πλαίσιο παιδιά εγγύηση..για οσο συμπεριφέρεται κι αυτό σωστά..αν αλλάξει τα τακτική την κάτσαμε..

Οσο αναφορά την πολιτική κάθε καταστήματος είναι κι αυτό μέρος του διαλυμένου κράτους ..Ειμαστε απλά πολλά χρόνια πίσω και δεν μας βλέπω να προχωράμε.

Δημοσ.
πλαίσιο παιδιά εγγύηση..για οσο συμπεριφέρεται κι αυτό σωστά..αν αλλάξει τα τακτική την κάτσαμε..

Οσο αναφορά την πολιτική κάθε καταστήματος είναι κι αυτό μέρος του διαλυμένου κράτους ..Ειμαστε απλά πολλά χρόνια πίσω και δεν μας βλέπω να προχωράμε.

 

+10000000000000000 στο πλαισιο πραγματικα το καλυτερο καταστημα!!!Και πειτε μου που αλλου σας κανανε και εκπτωσει χωρις να το δικαιουστε???εγω οτι περνω απο πσ μεχρι παιχνιδια εκει παω και 2 φορες που μου εχει συμβει κατι μου τα εχουν αλλαξει με καινουργια στα καπακια!!!Τελευταια φορα ηταν σε cd game του wii super mario galaxy στο οποιο μεσα ειχε το wii play αλλο παιχνιδι δηλαδη τους πηρα τηλ στα καπακια με το που το ειδα και πηγα και μου το αλλαξαν!!!Γιαυτο νομιζα οτι εφτεγε το πλαισιο και τα παιδια εκει αλλα τελικα η nortec ειχε κανει την βλακια και ζητησε και συγνωμες δημοσια στο side της!!!!:-)

Δημοσ.

Ρε παιδιά αυτή τη μουρμούρα και την μιζέρια δεν την μπορώ πια με αγανακτισμένους αγοραστές από τέτοια μαγαζιά.

Είναι απλά τα πράγματα μην ψωνίζετε από δαύτους και αφήστε τους να τo κλείσουν τo ρημάδι.

Και εγώ είχα παρόμοια προβλήματα από e-shop παλαιότερα αλλά τους έχω γραμμένους πλέον και ψωνίζω μονο από έξω.

Βρίσκω τα πάντα σε καλύτερες τιμές και τo μονο μειονέκτημα που έχω είναι ότι περιμένω λίγο παραπάνω μέχρι να έρθει τo πράγμα.

Κάντε και εσείς τo ίδιο και αφήστε τους να κλείσουν γιατί αλλιώς δεν βάζουν μυαλό

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...