Προς το περιεχόμενο

XBOX 360 Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ είμαι ένας από αυτούς τους εγκληματίες. Ακόμα δεν έχω βρει χρόνο να το παίξω σωστά (κάνοντας παράλληλα μαραθώνιους με spaghetti westerns). Ελπίζω φέτος το καλοκαίρι να τα καταφέρω.

  • Απαντ. 8,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αλλος ενας ειμαι εγω,δεν το εχω αγορασει ακομη για το ps3,το ειχα νοικειασει μονο μια φορα για να δω αν μου αρεσει και μαρεσε οντως πολυ,φοβερα γραφικα ειχε,βαιβαι δεν προλαβα να παιξω πολυ.ουτε 30 λεπτα δεν ειχα παιξει.

Σιγουρα μολις παρω το xbox360 θα το τσιμπησω ειτε εκει ειτε στο ps3.

Δημοσ.

Αλλος ενας ειμαι εγω,δεν το εχω αγορασει ακομη για το ps3,το ειχα νοικειασει μονο μια φορα για να δω αν μου αρεσει και μαρεσε οντως πολυ,φοβερα γραφικα ειχε,βαιβαι δεν προλαβα να παιξω πολυ.ουτε 30 λεπτα δεν ειχα παιξει.

Σιγουρα μολις παρω το xbox360 θα το τσιμπησω ειτε εκει ειτε στο ps3.

 

Στο ps3 έχει χάλια textures το rdr..

Δημοσ.

Και χειρότερο draw distance, νομίζω, και grass. Ο,τι θυμάμαι λέω τώρα, αν σε ενδιαφέρει, kjtzemis, ψάξ' το, αλλά είναι σίγουρα καλύτερο στο χμποχ.

 

Εγώ τον Ιούνιο που το έπαιξα δεν είχα παρατηρήσει τίποτα ιδιαίτερο. Αλλά μόλις ξαμαμπήκα online με τον Χρήστο και τον Ηλία τότε είδα τα χάλια textures που είχε. Φταίνε τα παιχνίδια που μεσολάβησαν...

 

Από ότι κατάλαβα το rdr δεν κάνει upscale στο ps3 έτσι? Στο xbox?

Δημοσ.

Στο χμποχ τρέχει σε 720, αν αυτό εννοείς, οπότε δε χρειάζεται.

 

"This entails a full 720p resolution on Xbox 360 along with 2x multi-sampling anti-aliasing. PlayStation 3 on the other hand renders at a significantly lower resolution: 1152x640, with a very selective implementation of the blur-inducing quincunx anti-aliasing."

 

Από Link.png Site: εδώ, για όποιον βαριέται και θέλει να δει λεπτομέρειες :P

Δημοσ.

Στο χμποχ τρέχει σε 720, αν αυτό εννοείς, οπότε δε χρειάζεται.

 

"This entails a full 720p resolution on Xbox 360 along with 2x multi-sampling anti-aliasing. PlayStation 3 on the other hand renders at a significantly lower resolution: 1152x640, with a very selective implementation of the blur-inducing quincunx anti-aliasing."

 

Από Link.png Site: http://www.eurogamer...ce-off''>εδώ, για όποιον βαριέται και θέλει να δει λεπτομέρειες :P

 

Μάλιστα. Να είχαν μάθει όλες οι εταιρίες το ps3 όπως η naughty dog και η santa monica θα βλέπαμε γραφικάρες για κάνα αρκετά χρόνια ακόμα.

Δημοσ.

Το red dead redemption ειχα διαβασει καπου οτι αξιοποiει το τεραστιο ''0'' των spu's του cell.:P

Δεν ειναι θεμα εξοικιωσης με το hardware αλλα θεμα διαθεσης(χρηματα,χρονος),για να ξεκινησουν απο την αρχη ενα παιχνιδι με βαση του hardware της κονσολας,χωρις να εχουν στο μυαλο τους οτι θα πρεπει να γινει port στην αλλη ή πορτ απο την αλλη.

Δημοσ.

Δεν γινεται να τρεχει παιχνιδι χωρις CPU.Τα spus του cell λειτουργουν ξεχωριστα κατι σαν καρτα γραφικων.

Στα exlusives κανουν offload εκει εργασιες που θα γινονταν στην καρτα γραφικων.

Δες το παραδειγμα του Killzone 2 που χρησιμοποιει σχεδον το 50% νομιζω των spus(και κατω,RSX,δειχνει τις εργασιες στην καρτα γραφικων)

http://images.euroga...KZ_Jobs.bmp.jpg

Το Uncharted 1 το 30% κτλ.

Αυτο δεν σημαινει οτι ετρεχαν χωρις CPU.

To ιδιο ισχυει και για το RDR που ηταν στο 0%.

Δημοσ.

Μάλιστα, ενδιαφέρον. Δεν είχα κάτσει ποτέ να καταλάβω πώς λειτουργούσε ο Cell, να σου πω την αλήθεια.

 

Ούτε εγώ αλλά και να κάτσω δεν παίζει να καταλάβω πολλά :P

Δημοσ.

Παιδιά μου κολλάει ορισμένες φορές το skyrim στο xbox. Το έχω αυθεντικό σε download μορφή. Ειδικά στο σημείο στην αρχή όταν μπαινοβγαίνω στο παλάτι. Με μια γρήγορη ματιά στο ιντερνετ είδα ότι αντιμετωπίζουν αρκετά άτομα αυτό το πρόβλημα. Ξέρει κανείς τι να κάνω;

Δημοσ.

Εγώ το μόνο που θα σου πω είναι πως αν έχεις ΜΟΝΟ αυτό το πρόβλημα, είσαι τυχερός. Το Skyrim το παίζω σε PC και μετά από 7-9 updates (ούτε θυμάμαι πόσα έχουν βγει πλέον), ακόμα έχω άπειρα bugs, κρασαρίσματα κλπ.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...