Προσωπικά έχω το ίδιο πρόβλημα με wind πολύ καιρό τώρα... Wind 50 fiber (fiber στα χαρτιά όπως θα διαβάσετε) με eon tv.
Είχα κάνει πολλαπλές οχλήσεις για βλάβη αλλά πάντα στο θέμα γραμμής δεν βρίσκαν τίποτε και τα έριχναν σε "εσωτερική καλωδίωση". Ήρθε τεχνικός, απομόνωσε τις επιπλέον πρίζες (πλέον λειτουργεί μόνο η μία πρίζα σαν κεντρική), ξανα-σύνδεσε τα καλώδια (κόψιμο λιγο πιο χαμηλά σε νέο σύρμα και μετά σύνδεση ξανά) από το κουτί και αυτά στο μπαίνουν στο διαμέρισμα και ξαναδοκιμάσαμε. Ε,λοιπόν τίποτε πάλι... Τηλέφωνο στη wind, πάλι απόρριψη λόγω "εσωτερικής καλωδίωσης".
Πριν 13 ημέρες λοιπόν αφού κατάφερα πάλι να έρθει ο τεχνικός (δικός μου, όχι της wind) αλλάξαμε το καλώδιο από το κουτί (του κτιρίου) στο διαμέρισμα (εξωτερικό,σαν προσωρινή λύση). Χωρίς δυστυχώς βελτίωση (ίσως αμελητέα αλλά όχι και αυτό επιβεβαιωμένο), ξανά πήρα τηλέφωνο για βλάβη . 9 ημέρες μετά και δεν είχα νέα, οπότε ξανα πήρα και μου είπαν ότι το μπήκε στο αρχείο γιατί δεν με βρίσκαν στο τηλέφωνο (???). Ξανά λοιπόν αίτηση, ξανά αναμονή για να με πάρουν τηλέφωνο τελικά και να μου πουν πως μάλλον στην περιοχή μου δεν υποστηρίζεται 50αρα οπότε μου είπαν πως θα μου κάνουν επικοινωνία από το τεχνικό τμήμα για downgrade σε adsl 24αρα...
Για πείτε τώρα, τι κάνω; Μπορώ να φύγω από την wind ενώ έχω νέο συμβόλαιο (4 μηνών) σε 24μηνη δέσμευση λόγω EON tv. Τι επιλογές έχω;
Και πόση κοροϊδία τόσο καιρό να τρέχω για "εσωτερική καλωδίωση" ενώ το όλο θέμα ήταν ΠΆΝΤΑ της γραμμής;