Προς το περιεχόμενο

DrKo

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    410
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.395 προβολές προφίλ
  1. Η δυνατότητα αυτή ήταν αντικείμενο μελέτης στην διεθνή επιστημονική κοινότητα περίπου 5-6 χρόνια τώρα. Πλέον ωρίμασαν οι συνθήκες και υπάρχουν κατάλληλες υπολογιστικές ικανότητες για την υλοποίηση σε εμπορικό επίπεδο. Καθόλου περίεργο προϊόν για όσους γνωρίζουν την έρευνα σε αυτά τα πεδία. Λογικά θα έχει προβλήματα φυσικότητας σε συγκεκριμένα θέματα που είναι αρκετά γνωστά, επίσης σε όσους γνωρίζουν. Όμως, και λογικά, θα βελτιωθούν οι αλγόριθμοι μάθησης και τα μοντέλα, οπότε σε 2-3 χρόνια είναι πολύ πιθανό να έχουμε κάπως πιο φυσικό λόγο στην μεταφρασμένη φωνή.
  2. [quote]σχολίασε με τη σειρά του ο Jenni Lukander, Πρόεδρος της Nokia Technologies.[|quote] Η Jenni Lukander. Γυναίκα είναι.
  3. Ξεπερνώντας το αστείο που έκανα στην αρχή (δεν νομίζω ότι έγινε αντιληπτό), μια χαρά σπουδάζεις προγραμματισμό. Ο προγραμματισμός, τουλάχιστον όπως νοείται στην πιάτσα στην Ελλάδα, έχει πρακτικά ζητήματα που δεν μπορεί να γνωρίζει κάποιος που επιλέγει το Computer Science. Και δεν μπορεί να τα τα γνωρίζει αυτός που επιλέγει το CS όχι γιατί δεν έχει τις δυνατότητες, αλλά γιατί η μέρα έχει 24 ώρες και η εβδομάδα 7 ημέρες. Αυτό που υπάρχει παρανόηση είναι τι τελικά μαθαίνει κάποιος που σπουδάζει προγραμματισμό (όπως και πού τον μαθαίνει, που σίγουρα δεν είναι στο πανεπιστήμιο) και που μπαίνει η λεπτή κόκκινη γραμμή μεταξύ του μαθαίνω μία τεχνική εξειδίκευση και του μαθαίνω μία επιστήμη. Είναι τεχνική εξειδίκευση το να είσαι προγραμματιστής. Είναι επιστήμη το CS. Κάθε τι έχει τα δικά του καλά, κακά, και challenges.
  4. Ναι, μια χαρά. 2-3 μήνες ίσως είναι κάπως πιεσμένα για machine learning, αλλά εάν έχεις λίγο ακόμα χρόνο τότε ΟΚ. Συνέχισε έτσι!
  5. DrKo

    ΟΟP Python

    Άρα, το σχόλιο παραπάνω είναι λάθος σε οποιαδήποτε περίπτωση, μιας και οποιαδήποτε μέθοδος θα μπορούσε να πάρει ως όρισμα το αντικείμενο. Άρα, για να δώσει κανείς τόσο λάθος απάντηση, δεν γνωρίζει πώς λειτουργούν γενικά οι μέθοδοι μιας (όπως και εσύ λες) γενικά θα μπορούσε να γίνει αυτό. Άρα, όταν κανείς δεν ξέρει γενικά πως λειτουργούν οι μέθοδοι στην Python, τότε σίγουρα δεν ξέρει και την ειδική περίπτωση των static. Ο.Ε.Δ. Τώρα, για το τι θα ήταν καλό να κάνω και τι όχι, δεν σου πέφτει λόγος. Σόρρυ. Υ.Γ. Και για την ακρίβεια, και εσύ είσαι λάθος. Όχι, οποιαδήποτε μέθοδος διαφέρει από τις static. Το πώς και το γιατί και τι τρέχει τελικά με το όρισμα “self”, είναι άλλη ιστορία. Υ.Γ.2 και όχι, δεν είναι θέμα γνώμης και πνεύματος. Ο προγραμματισμός είναι τεχνικό θέμα και αυτά δεν χωράνε. Συγκεκριμένα, γράφτηκε: Το οποίο είναι λάθος, παρέθεσα και κώδικα που το αποδεικνύει. Κάθε τι άλλο, είναι άσχετο. Το συγκεκριμένο claim είναι αντικειμενικά λάθος, και δεν χωράνε «πνεύματα» ή ό,τι άλλο. Και γίνεται να αλλάξει η κατάσταση του αντικειμένου και γίνεται να έχει κανείς πρόσβαση στην κατάσταση του αντικειμένου/κλάσης.
  6. DrKo

    ΟΟP Python

    Οι static methods μια χαρά μπορούν να αλλάξουν την κατάσταση του instance, θα έλεγε κανείς πως όποιος γράφει το αντίστροφο, δεν γνωρίζει από Python. Π.χ.: https://onecompiler.com/python/3zbkqkbt9 Δεν είναι κάτι περίπλοκο οι class και static μέθοδοι. Προσπάθησε με τα παραδείγματα που έχεις και θα τα καταφέρεις.
  7. DrKo

    Αλλαγή καριέρας

    Σόρρυ, αλλά το να απαντάς έτσι δείχνεις ξεκάθαρα ότι δεν γνωρίζεις τι τρέχει με Python αλλά και με του Η/Υ. Πρώτον, η Python δεν μπορεί να κάνει multithreading, το οποίο όμως είναι διαφορετικό από το multiprocessing. Δεύτερον, όπως ο ίδιος λες, πλέον έχουμε όλο και περισσότερα cores άρα το multiprocessing μπορεί να κάνει compensate για την απουσία του multithreading. Συγκεκριμένα, η Python μια χαρά μπορεί να κάνει multiprocessing, για αυτό έγραψα ότι δεν μπορεί να κάνει multithreading και όχι multiprocessing. Υπάρχει το package `multiprocessing` που αφορά ακριβώς αυτό το θέμα. Συμπέρασμα, αυτό που έγραψες είναι λάθος και μάθε πριν γράψεις κάτι. Είναι όχι καλό να γράφεις, και με τέτοιο ύφος, για πράγματα που δεν ξέρεις. ----------------------- Επίσης, να τονίσω ότι η Python έχει threads και multithreading με την έννοια ότι μπορεί να δημιουργηθούν διαφορετικά threads κάτω από ένα process. Αυτό που δεν έχει είναι να εκτελούνται ταυτόχρονα τα threads στο ίδιο process. Δηλαδή, αυτό που γίνεται είναι να εναλλάσεται το πιο thread εκτελείται κάθε φορά. Τέλος, το "δεν έχει multithreading" είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή είναι πως: Computational intensive packages όπως numpy κτλ, έχουν δικούς τους τρόπους να παρακάμπτουν το παραπάνω εμπόδιο, άρα σε τέτοια packages που χρειάζεται πολύ το multithreading, υπάρχει multithreading Υπάρχουν implementations της Python που δεν έχουν GIL (global interpreter lock, δηλαδή ο μηχανισμός που δεν αφήνει να εκτελούνται ταυτόχρονα threads ίδιου process), δηλαδή υπάρχουν implementations της Python όπου ΓΙΝΕΤΑΙ multithreading. Με το multiprocessing αφήνεται πάνω στο OS να γίνει optimisation του concurrency Δηλαδή, το: είναι τόσο λάθος όσο δεν πάει, κυρίως λόγω της ημιμάθειας που φανερώνει.
  8. DrKo

    Αλλαγή καριέρας

    Το μόνο που δεν μπορεί κάποιος να κάνει με Python αλλά μπορεί με Java, είναι multi-threading programming. Η Python δεν έχει multi-threading. Από εκεί και πέρα, τα: "πιο περίπλοκο/advanced εργαλείο", "κανείς δεν προχώρησε σοβαρά με Python" κτλ, είναι σχόλια οπαδικού mindset, εκτός πραγματικότητας, δημιουργημένα μέσα από ημιμάθεια και ελλειπή κατανόηση του γίνεται στον κόσμο. Το Django είναι δημοφιλές framework για συγκεκριμένες δουλειές. Δες τι δουλειές είναι αυτές, δες εάν εσένα σου αρέσει και πορεύσου αναλόγως. Python ή Java ή C#, δεν έχει σημασία. Το τι θα κάνεις, τελικά, μετράει.
  9. Το θέμα είναι τι εννοεί ο καθένας ως προγραμματισμό ή πληροφορική. Για να γίνεις web dev, δεν χρειάζεται καμία σπουδή σε θετικές επιστήμες. Όρεξη και διαρκής ενημέρωση χρειάζεται. Η τεχνολογία τρέχει σαν τρελή, τα εργαλεία αναβαθμίζονται απίστευτα γρήγορα, και εάν κανείς χάσει λίγο την ενημέρωση, μένει τελείως απέξω. Για να γίνεις data scientist, δεν χρειάζεται advanced προγραμματισμός. Με ελάχιστη Python μπορείς να βγάλεις ό,τι συμπεράσματα χρειάζονται και να στήσεις ένα linear regression ή κάποιο δένδρο. Χρειάζεται κάποια κατανόηση στατιστικής, αλλά όχι κάτι βαθύ. Αυτή την κατανόηση μπορείς να την πάρεις από online courses. Για ΒΙ δεν ξέρω, εικάζω θα είναι σαν DS. Για να ασχοληθείς με machine learning, είναι άλλη ιστορία και χρειάζεται και προγραμματισμός, και lin algebra (advanced stuff, όχι dot products μόνο), και 1-2 άλλα πεδία. Για να γίνεις S/W architect, χρειάζεται σπουδή, κυρίως για να αποκτήσει κανείς το εύρος γνώσεων που απαιτούνται αλλά και να μπορέσει να μελετήσει τα abstract models που υπάρχουν. Για DB (όχι ένας admin/support), δεν πας πουθενά χωρίς relationship algebra και, ευτυχώς, δεν την διδάσκουν (ακόμα) σε tutorials. Για embedded systems, εάν δεν ξέρεις μοντέλα, compilers, και όλες τα ωραίες λεπτομέρειες για optimization σε αλγόριθμους, δεν πας πουθενά Για IT support, δεν βλέπω το λόγο να σπουδάσει κανείς. Τα παραπάνω γίνονται reflect σε παγκόσμια κλίμακα. Μία έρευνα σε LinkedIn, αλλά όχι για Ελλάδα, θα δείξει αποτελέσματα.
  10. Είναι ή δεν είναι έξτρα ώρες εργασίας οι διορθώσεις; Είναι ή δεν είναι έξτρα ώρες εργασίας το πέρασμα της ύλης για τα διαφορετικά μαθήματα, στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού; Είναι ή δεν είναι έξτρα ώρες εργασίας η δημιουργία εκπαιδευτικών δράσεων, ιδιαίτερα για τις μικρές τάξεις του δημοτικού; Είναι ή δεν είναι έξτρα ώρες εργασίας τα διάφορα διαχειριστικά του σχολείου;
  11. Οι μόνοι εκπαιδευτικοί με 8ώρη εργασία, είναι αυτοί του παιδικού σταθμού και του νηπιαγωγείου. Όσοι υποστηρίζουν το αντίθετο, είτε είναι εντελώς άσχετοι με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, είτε προσπαθούν να πουλήσουν ψέματα επειδή έτσι τους βολεύει. Βέβαια, υπάρχουν μερικοί που κάνουν και τα δύο, ονόματα δεν λέμε κτλ. Μετά από 10-15 χρόνια εργασίας, οι εκπαιδευτικοί θα σπαταλάνε περισσότερες ώρες εκτός 8ώρου σε σύγκριση με έναν μηχανικό που έχει βρει τους υφισταμένους του. Φυσικά, τις ώρες εκτός 8ώρου μερικοί κοντόφθαλμοι θα τις ονομάσουν με ό,τι όνομα μπορούν, αρκεί να μην φανεί ότι λένε μπαρούφες. Αυτό όμως δεν αλλάζει πως οι ώρες ενασχόλησης με την εργασία εκτός 8ώρου, είναι παραπάνω ώρες εργασίας. Εν τέλη, ένας μηχανικός θα έχει περισσότερο χρόνο για τον εαυτό του από έναν εκπαιδευτικό, εκτός εάν ο εκπαιδευτικός είναι σε παιδικό σταθμό ή νηπιαγωγείο. Είναι κοντόφθαλμος όποιος δεν μπορεί να το δει αυτό, φαίνεται και από τα επιχειρήματά του. Υ.Γ. Χωρίς να γίνει αναφορά στην ψυχολογική κούραση των εκπαιδευτικών Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας, η οποία καταπονεί ψυχολογικά σε μέγιστο βαθμό και συνήθως οδηγεί σε ψυχολογικά προβλήματα. Υ.Γ.2 Βέβαια, είναι και αυτοί που τα όνειρά τους για την οικογένεια είναι να τους παρέχουν 3.60 αλλά να τα παρέχουν σταθερά. Τι και εάν χάνουν από εκπαίδευση, υγεία, ψυχαγωγία, διασκέδαση; Η σταθερότητα των 3.60 είναι μία αξία ποιοτική! 😂
  12. Εάν δεν είσαι familiar με τον ΤΙΟΒΕ δείκτη, τότε διάβασε εδώ: https://en.m.wikipedia.org/wiki/TIOBE_index Παραθέτω για γρήγοράδα: The TIOBE programming community index is a measure of popularity of programming languages,
  13. Πολύ καλή απορία, μιας και το ΤΙΟΒΕ την βγάζει 5η, πίσω από Python, C++, C, και Java, και μπροστά από JS, PHP, Go, SQL και άλλες https://www.tiobe.com/tiobe-index/
  14. Όχι, αυτό είναι λάθος. Ο πίνακας Α με διαστάσεις ΝxΜ όπου Ν != Μ, δεν είναι jagged. Δηλαδή, ο πίνακας που έχει rows != columns δεν είναι jagged Jagged είναι όταν το πλήθος στοιχείων διαφέρει μεταξύ γραμμών. Δηλαδή, η γραμμή n1 έχει X στοιχεία ενώ η γραμμή n2 έχει Y != X στοιχεία.
  15. Η στατική μέθοδος ανήκει στην κλάση και όχι στο αντικείμενο. Μέσα στο body της μεθόδου, ποιο object θα προσπελάσεις, εφόσον δεν υπάρχει object;
  • Δημιουργία νέου...