Καλησπέρα! Έχω μερικά προβλήματα τελευταία με το αυτοκίνητο μου και ήθελα την γνώμη κάποιου που έχει πάθει κάτι παρόμοιο, είτε έχει γνώσεις πάνω σε αυτό.. Έχω εδω κι έναν χρόνο ένα μεταχειρισμένο Getz του 2005, δεν μου έχει εμφανίσει γενικότερα προβλήματα από τότε που το πήρα. Πριν έναν μήνα περίπου όταν πάρκαρα και έσβησα την μηχανή, έβαζε λευκό ατμό από το καπό και έτρεχε από κάτω υγρό (ψυκτικό μάλλον). Το πήγα με οδική στο συνεργείο και μου είπε ότι θέλει αλλαγή το ψυγείο, το άλλαξα. Μετά από τρεις μέρες ενώ οδηγούσα έκανε κάτι παράξενους θορύβους το αμάξι, σιγά σιγά μείωνε ταχύτητα ενώ πατούσα το γκάζι και έβγαζε από την εξάτμιση λευκό καπνό. Τα παιδιά από την οδική που ήρθαν και το πήραν μου είπαν ότι μάλλον έκαψε φλατζα. Ωστόσο ο μηχανικός, ο ίδιος που μου άλλαξε το ψυγείο τρεις μέρες πριν, μου είπε ότι απλά έσπασε ο θερμοστάτης και θέλει ένα ανταλλακτικό. Το φτιάχνει, και μου λέει δεν παίρνει μπρος το αμάξι και ότι θέλει να το ψάξει. Μετά από δέκα μέρες μου λέει ότι τελικά έκαψε φλατζα και θέλει αλλαγή το καπάκι της μηχανής. Το φτιάχνει, και μου λέει ότι κάνει περίεργους θορύβους και θέλει να το ψάξει. Τελικά λέει ήταν χαλασμένο το καπάκι που έβαλε και πρέπει να βρει άλλο. Έχουν περάσει 25 μέρες συνολικά που έχει το αμάξι μου, ισχυρίζοντας πως δεν βρίσκει ανταλλακτικό. Αυτά που με ανησυχούν είναι τα εξής: Αφού έβαλα καινούριο ψυγείο, είναι λογικό μετά από τρεις μέρες να κάψει φλατζα το αμάξι; Είναι δυνατόν να πήρε του μηχανικού δυο εβδομάδες για να δει ότι πρόκειται για φλατζα; Επίσης, το ότι έβαλε στην αρχή χαλασμένο καπάκι μηχανής στο αμάξι μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα;