Εγώ έστειλα και στο skroutz μήνυμα, μήπως γνωρίζουν τι μπορώ να κάνω. Η απάντηση ήταν αυτή:
Καλημέρα σας από το Skroutz,
Λυπούμαστε ειλικρινά για τη εξέλιξη της παραγγελίας σας και την ταλαιπωρία που έχετε υποστεί στην αγορά σας. Αρχικά θα προτείναμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα στα τηλέφωνα: 2152153800 & 2114112323 αλλά και στο mail: info@mobilepoint.gr , ζητώντας ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματός σας.
Εφόσον, το κατάστημα δεν ανταποκριθεί στο μήνυμά σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας, ζητώντας ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής.
Όπως σίγουρα γνωρίζετε, η ιστοσελίδα www.skroutz.gr είναι ιστοσελίδα αμιγώς πληροφοριακού περιεχομένου και έχει ως σκοπό την ενημέρωση των χρηστών της για τα καταναλωτικά προϊόντα που διατίθενται στην ελληνική αγορά καθώς και τις τιμές αυτών. Οι χρήστες της ιστοσελίδας μας ενημερώνονται για την χαμηλότερη τιμή του καταναλωτικού αγαθού που ψάχνουν από την ιστοσελίδα και στη συνέχεια, ακολουθώντας τους σχετικούς συνδέσμους (links), μεταβαίνουν στην ηλεκτρονική σελίδα του καταστήματος, το οποίο και προβαίνει στη σύμβαση πώλησης των όποιων προϊόντων επιλέγει ο καταναλωτής. Η εταιρεία μας δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι το παραστατικό της αγοραπωλησίας εκδίδεται από το κατάστημα που συμβάλλεται με τον καταναλωτή/αγοραστή. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί, πως για την περίοδο που αναφέρετε το εν λόγω κατάστημα προβαλλόταν και σε άλλες πλατφόρμες/μηχανές αναζήτησης.
Για να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας που προσφέρει η ιστοσελίδα www.skroutz.gr αλλά και για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών που χρησιμοποιούν την μηχανή αναζήτησης της εν λόγω ιστοσελίδας, η εταιρεία μας έχει θεσπίσει συγκεκριμένους όρους χρήσης για τα καταστήματα που συμμετέχουν στην μηχανή αναζήτησης, όροι οι οποίοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι και με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον πραγματοποιούμε συνεχείς και καθημερινούς ελέγχους, εντός του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου και των δυνατοτήτων που αυτό αφήνει σε μια ιδιωτική εταιρεία όπως η δική μας. Σε αυτό το πλαίσιο διεκόπη η προβολή του εν λόγω καταστήματος στην πλατφόρμα μας αμέσως μόλις υπήρξαν αναφορές για αδυναμία στην διαχείριση των παραγγελιών και στην επικοινωνία του με τους καταναλωτές.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση θα προτείναμε να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αρχές. Στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας ή σε οποιαδήποτε δικαστική αρχή καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά.
Με τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους ακόλουθους τρόπους: - Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής Καταγγελιών στο portal της υπηρεσίας http://www.mindev.gov.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CF%8E%CE%BD/ - Μέσω email στο public@mnec.gr - Μέσω Τηλεφώνου στο 1520
Tα στοιχεία του καταστήματος είναι τα εξής (τα οποία μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link) :
Επωνυμία: Μαρσέλου Σοφία Ιωάννης
Δραστηριότητα: Λιανικό εμπόριο συσκευών κινητής τηλεφωνίας και εξαρτημάτων
Διεύθυνση: Γούναρη 229, Τ.Κ. 16674, Γλυφάδα, Αττική
ΑΦΜ: 148854403
ΔΟΥ: Γλυφάδας
Αριθμός ΓΕΜΗ: 146669303000
https://www.businessregistry.gr/publicity/show/146669303000
https://mobilepoint.gr/terms
Με εκτίμηση,
Skroutz Support Team