
CakeNet
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
120 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
CakeNet's Achievements
-
Οι δικοί μου σηκώνουν δυστυχώς τα χέρια ψηλά σε καταστάσεις σαν την δική σου! Δηλαδή εσένα ποιος σε παίρνει στα σοβαρά αν το πάρουμε έτσι; Αυτοί που σου τρώνε έτσι κι αλλιώς όλους αυτούς τους πόντους και απλά το αποδέχεσαι; Έλα τώρα...αφού το ξέρεις ότι ούτε οι αγορές που κάνουμε έρχονται πάντα στην ώρα τους. Κι επαναλαμβάνω κάτι που το ξαναρώτησα....τι ακριβώς υπερασπίζεσαι; Τώρα πλέον, πιο έντονο από ποτέ και το να εντοπίζεις αυξημένες τιμές στο καλάθι του Skroutz ενώ τα ίδια καταστήματα πουλάνε με διαφορετικές, χαμηλότερες τιμές μέσα από την ίδια σελίδα τους....ακόμη και με την ίδια επωνυμία! Σαν τις πλατφόρμες που ασχολούνται με το delivery κατάντησε και το Skroutz, με ΟΛΑ τα καλά του, αλλά έλεος κάπου, δεν χορταίνουν αρπαχτές και κέρδη! Μα γι' αυτόν τον λόγο και το επιλέγουμε ακόμη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε το δικαίωμα να το κρίνουμε κιόλας και να επιδιώκουμε το καλύτερο...όπως επιδιώκουν και οι ίδιοι τους το κέρδος, έτσι κάνουμε κι εμείς, αλλά ας υπάρχει μια κάποια ισορροπία!
-
Την δική σου κοινή λογική προφανώς. Να το κοιτάξεις λίγο.
-
Εσύ τι ακριβώς υπερασπίζεσαι;
-
Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει αυστηρή ελληνική νομοθεσία που να εφαρμόζεται άμεσα και να τσεκουρώνει τις εταιρείες που εφαρμόζουν αυτές τις πρακτικές. Αν έπεφτε ένα 10πλάσιο πρόστιμο στο ποσό που κερδίζουν θα το έκαναν; Όχι φυσικά! Εξέλιξη: Προς τιμήν τους, να αναφέρω ότι με το που επικοινώνησα μου δώσανε τουλάχιστον ένα κουπόνι για να καλύψω την διαφορά.
-
Εννοείται ότι είναι απαράδεκτο αυτό που έκαναν με τα coins χωρίς κάποια ενημέρωση πριν. Περιμένω μια παραγγελιά εδώ και 10 ημέρες με την οποία θα συμπλήρωνα 4.500 coins και θα τα εξαργύρωνα, καθυστέρησε η παραγγελία, έχασα και τα coins που είχα, δεν ξέρω εάν είναι σωστό εκ μέρους τους ή εάν αξίζει να γίνει μια καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή για το θέμα! Είναι τουλάχιστον γελοίο!
-
Επικοινώνησε με την ίδια την BoxNow γι' αυτό και ζήτησε τους να αλλάξουν την θυρίδα σου.
-
Αναφέρει απλά ότι άλλαξαν οι όροι χρήσης και σε παραπέμπει να διαβάσεις ολόκληρο κατεβατό, τους όρους που υπάρχουν στη σελίδα τους δηλαδή. Πως θα καταλάβουμε τώρα τις αλλαγές και πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώσουμε ώστε να διαβάσουμε ξανά όλους τους όρους, δεν το γνωρίζω, το θέμα είναι ότι δεν είμαστε νομικοί για να μπορέσουμε να καταλάβουμε οπωσδήποτε την όποια αλλαγή υπάρχει. Ένα άλλο θέμα που αντιμετωπίζω το τελευταίο διάστημα είναι ότι προσπαθώ να κάνω κάποια παραγγελία άνω των 15 Ευρώ με παραλαβή από το Skroutz Point κι ενώ μου εμφανίζει τη δυνατότητα να παραλάβω χωρίς χρέωση από το Skroutz Point, μόλις το επιλέγω εμφανίζει χρέωση. Όταν πάω να επιλέξω το Skroutz Point μου εμφανίζει έξοδα αποστολής 3 Ευρώ. Αυξάνω το ποσό της παραγγελίας σε άνω των 25 Ευρώ, τα έξοδα αποστολής αυξάνονται στα 4 Ευρώ (μιλάω για συμπληρώματα πολύ μικρού μεγέθους). Είχα το ίδιο πρόβλημα πριν λίγες ημέρες και επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης όπου μου απάντησαν μετά από κάποιες ημέρες και αποκαταστάθηκε, αλλά αφού χρειάστηκε να το χρησιμοποιήσω εκ νέου μετά από 1 εβδομάδα περίπου μου εμφάνισε και πάλι έξοδα αποστολής στο τελικό βήμα.
-
Αυτό με τις αποστολές από καταστήματα του εξωτερικού συμβαίνει εδώ και αρκετούς μήνες, ούτε εμένα δεν μου αρέσει αφού από τη στιγμή που είναι στο καλάθι του Skroutz θα έπρεπε να είναι πιο ευδιάκριτοι οι όροι. Ακόμη και να τονίζεται πιο συγκεκριμένα στη λίστα με τα καταστήματα που πουλάνε το προϊόν. Φυσικά, πρέπει να σπουδάσουμε όλοι μια νομική και να έχουμε άπειρο χρόνο να διαβάζουμε τους όρους κάθε φορά που αλλάζουν. Και για πες μου, που ακριβώς στους όρους αναφέρει το ύψος της χρέωσης του καταστήματος, όπως επίσης και τους όρους της χρέωσης. Για παράδειγμα, υπάρχουν καταστήματα του εξωτερικού που προσφέρουν δωρεάν μεταφορικά από ένα ποσό και άνω, αλλά πρέπει να πειραματιστούμε για να το ανακαλύψουμε αφού είναι μυστικό απ' ότι φαίνεται! Και για πες μου λοιπόν...έλαβα σήμερα email ότι αλλάζουν οι όροι. Γιατί πρέπει να είμαι αναγκασμένος να διαβάσω ένα κατεβατό από όρους και να τους καταλάβω όλους; Γιατί δεν μας τονίζει κάπου τις αλλαγές που γίνονται; Είναι ορθό το να γίνονται μονομερώς αλλαγές στη σύμβαση που συνάψαμε πριν λίγες ημέρες και έχω δέσμευση για 1 χρόνο; Επειδή μας το παίζεις άνετος και υπεράνω το ρωτάω!
-
Δυστυχώς το κάνουν όλες οι εταιρείες κούριερ αυτό τελευταία, είναι γεμάτα τα locker και δεν σου στέλνουν ένα μήνυμα να επιλέξεις το κοντινότερο ή βολικότερο σε σένα locker! Ακόμη κι από ελληνικό eshop που παρήγγειλα κάτι το παρέλαβα με τον ίδιο τρόπο και τους ζήτησα να το μεταφέρουν καθώς μου ήταν άβολο και τελείως αντίθετο στις κατευθύνσεις που κινούμαι.
-
Μήπως να έπαιζες κανένα Τζόκερ; Εγώ, εκ του αποτελέσματος...γκαντεμοσαυρα!
-
Μου συνέβη κι εμένα αυτές τις μέρες και μάλιστα όχι μόνο 1 φορά! Είχα αρκετές αναβολές, καθυστερήσεις, ακυρώσεις απλά και μόνο επειδή μπορούν και έτσι γουστάρουν! Δεν σέβονται ούτε τον χρόνο που αφιέρωσα να ετοιμάσω την παραγγελία, ούτε το γεγονός ότι αγόρασα πράγματα που χρειαζόμουν, όχι για την πλάκα μου! Κι εννοείται ότι όπου και να διαμαρτυρήθηκα δεν εξυπηρετήθηκα, ζήτησαν απλά συγνώμη (που να την βράσω την συγνώμη τους!) Άδικο και το ένα και το άλλο! Ότι και να συμβεί δηλαδή, είναι κερδισμένοι! Κι αν έχεις πληρώσει και με wallet, σε αναγκάζουν να τα ξοδέψεις έτσι κι αλλιώς μαζί τους πάλι! Εγώ πάντως δεν έχω κερδίσει ποτέ το κουπόνι! Όποτε και να συνδέθηκα, αμέσως μόλις λάμβανα την ειδοποίηση, διάβαζα το ίδιο σχόλιο: "Ότι η προσφορά ήταν πολύ Hot και δεν πρόλαβα δυστυχώς...."
-
Θα σου έρθει στο email μέσω του Temu, αλλά θα το βλέπεις και στην εφαρμογή της Boxnow εφόσον την έχεις στο κινητό σου.
-
Σωστά, θα έρθει το πακέτο, δεν θα καθυστερήσει πολύ, από τη στιγμή που μπήκαμε σε ρυθμούς Black Friday και Χριστουγέννων, καλό κουράγιο να έχουμε κι εμείς και οι εργαζόμενοι στις εταιρείες courier.
-
Ε, δώσε κάτι ακόμη τότε! Μα εδώ μέσα το διάβασα, το θέμα είναι εάν ισχύει σε όλους. Κι εφόσον ισχύει αλλά δεν το αναφέρουν κάπου, σημαίνει ότι ισχύει για κάποιο χρονικό διάστημα, είτε ότι ισχύει για περιορισμένο αριθμό χρηστών.
-
Εμένα πάντως, να τονίσω ότι παρότι πέρασε σχεδόν 1,5 μήνας από την ημέρα που έληξε η συνδρομή μου δεν μου έχουν στείλει ούτε ένα "μας έλειψες" αυτή τη φορά! Εάν μου έστελναν για παράδειγμα την προσφορά για παραλαβή από Skroutz Point με ελάχιστη παραγγελία στα 20 Ευρώ ίσως και να το σκεφτόμουν διαφορετικά (με όλα τα αρνητικά που έχουν προστεθεί όλο αυτό το τελευταίο διάστημα).