Και εγώ έκανα αγορά από το A-mobiles στις 25/11/2019 (Πληρώθηκε με κάρτα) και μου είχαν πει το κλασσικό 4-15 εργάσιμες. Τελευταία επικοινωνία με το μαγαζί ήταν την Τρίτη 10/12/2019 και μου είπαν θα έρθει αυτή την εβδομάδα. Σήμερα έχουμε Παρασκευή και όλη μέρα δεν σηκώνουν κανένα τηλέφωνο, ούτε κινητά από το πρωί. Επικοινώνισα με το skroutz και μου είπαν ακριβώς το ίδιο και ότι μάλλον θα πρέπει να προβούμε σε αυτές τις ενέργειες που ανεφέρετε εσείς πιο πάνω.
1. Επειδή δεν γνωρίζω ακριβώς τι πρέπει να κάνουμε, το έγγραφο που πιστοποιεί την αγορά προιόντος που το βρίσκουμε?
2. Για να κάνω Αμφισβήτηση συναλαγής (Πληρώθηκε με κάρτα) πρέπει να επικοινωνίσω με την τράπεζα και να κάνω κάποια έγγραφα?
3. Πως ακριβώς κάνουμε καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή? (http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/)
Αν η μήνυση σε αστυνομικό τμήμα είναι χωρίς κάποια επιβάρυνση μάλλον θα το κάνω και εγώ.
Μακάρι να πάρουμε τα χρήματα πίσω.