Προς το περιεχόμενο

Xabok

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    14
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Xabok

  • Ημερομηνία γέννησης 26/09/1987

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    ΠΑΤΡΑ

Πρόσφατες Επισκέψεις

564 προβολές προφίλ

Xabok's Achievements

  1. Εδώ: http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/internet/nova-internet-24/
  2. Ευχαριστώ πολύ
  3. Xabok

    Παροχη ΕΟΠΥΥ

    Μεθαύριο πάω και εγώ στον ΕΟΠΥΥ να καταθέσω τα χαρτιά για την αποζημίωση... Γενικά διαβάζω ότι υπάρχουν αρκετές διαμάχες με το voucher που δίνει ο ΕΟΠΥΥ και τους Οπτικούς - όλο καθυστερήσεις επί καθυστερήσεων.. Ας μας ενημερώσει κάποιος που κατέθεσε πρόσφατα πόσο χρόνο πήρε να του επιστραφεί το ποσό. Aν και, απ' ότι διαβάζω για κάθε περιοχή είναι διαφορετικός ο χρόνος αναμονής..
  4. Ευχαριστώ πολύ για αυτή την συμβουλή. Είναι και αύτη που μου έλυσε το πρόβλημα. Την Παρασκευή (27/9) έστειλα το ακυρωτικό με φαξ. Δευτέρα πρώι με κάλεσε μια κοπελία, με άκουσε και μου πρότεινε να μου δωρίσουν ένα ρούτερ και να συνεχίσουμε. Το ρούτερ το αρνήθηκα γιατί είχα ήδη αγοράσει ένα καινούργιο και καλύτερης ποιότητας, περιμένωντας την γραμμή. Μετα από λίγη συζήτηση ακόμα με έβαλε σε αναμονή και όταν επέστρεψε μου είπε ότι μπορεί να κάνει ακυρωτικό στην πρώτη μας συμφωνία και να μου δώσει το 50% που ζητάω, αλλά με αυτή την διαδικασία θα καθυστερήσουμε μια εβδομάδα ακόμα στην σύνδεση της γραμμής μου (όπου το μόνο που ανέμενε ήταν να έρθει ο τεχνικός της ΝΟVΑ να συνδέσει την γραμμή του διαμερισματός μου με τον κατανεμητή - να σημειώσω εδώ πως ΑΝ είχε ολοκληρωθεί αυτό το τελευταίο βήμα της διαδικασίας δεν θα μπορούσα να κάνω ακύρωση, το λέει στη 4.10 παράγραφο του συμβολαίου μας). Της απάντησα ότι μια εβδομάδα αναμονή και να κερδίσω 36ευρώ προφανώς με συμφέρει όπως και να έχει. Οπότε δέχτηκα. Δεν ζήτησα κάτι παραπάνο για την καθυστέρηση. Άπλα μου δώσανε αυτό που προσφέρουν ούτως ή άλλως. Όσο αφορά την διαμαρτυρία μου στο γιατί δεν μου έδωσαν το 50% εξ αρχής μου απάντησε επί λεξη "Η συνεργατής που σας κάλεσε δεν είχε την δυνατότητα να δώσει την συγκεκριμένη προσφορά" , ανέφερα ότι δεν καταλαβαίνω τι θα πει αυτό απο την στιγμή που είναι στο επίσημο site της εταιρίας - δεν πήρα απάντηση αλλά δεν επέμεινα κιόλλας. Απλά ήθελα να ξεμπερδεύω με αυτό το θέμα. Για έμενα προσωπικά η συγκεκριμένη προσφορά μιας και είναι με 12μηνη δέσμευση με βολεύει για αυτά που θέλω να κάνω στο μέλλον. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που επανήλθα με νέο συμβόλαιο, καθώς και ο αρχικός λόγος που πήρα αυτό το πακέτο.
  5. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ;
  6. Σεπτέμβρη του 2017 που ήμουν στην Ντόχα για δουλειά, αγόρασα ένα OMEN Laptop 15-ax200ne. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει για το πόσο πωλείται σήμερα αυτό το μοντέλο;
  7. Μπορώ να σου πω ότι ποτέ δεν έχω μιλήσει άσχημα σε εργαζόμενο ώστε να τον/την αναγκάσω να μου το κλείσει, αν αυτό υπονοείς. Μάλιστα μπορώ να σου πω ότι εξαρχής όταν περιέγραφα το περιστατικό δεν είχα σωστή αντιμετώπιση, δυσπιστία απο την αρχή.. Αλλά όπως και να έχει εγώ δεν στέκομαι εκεί, στέκομαι στο γεγονός ότι άλλα λέει το site άλλα στο τηλέφωνο και μετά δεν βρίσκεις λύση.. Το μόνο που σκέφτομαι τώρα είναι αν πραγματικά η προσφορά έληξε αρχές Σεπτεμβρίου και απλά ξανα άνοιξε σήμερα πχ.. Αυτό δεν το γνωρίζω.. Αλλά δεν μπορεί να είμαι τόσο γκαντέμης.
  8. Στις αρχές του μήνα έκανα μια ψαχτική στο forum μας για να βάλω το πιο φτηνό ίντερνετ στο σπίτι μου. Βρήκα μια συζήτηση για το πρόγραμμα adsl24 της NOVA που με προπληρωμή τελικά πληρώνεις 15.75ε. Όλα μέχρι στιγμής μια χαρά. Ακόμα είχε κόστος ενεργοποίησης νέας γραμμής στα 73.5ε, αλλά με 50% έκπτωση τελική στα 36.75ε. Κάνω τα απαραίτητα βήματα. Και το αφήνω στην άκρη περιμένοντας να με πάρουν τηλέφωνο. Με καλούν την επόμενη μέρα και μου λένε η προσφορά δεν ισχύει πλέον με το 50% γιατί ήταν καλοκαιρινή προσφορά και τώρα απλά έχει λήξει, απαντώ ότι ακόμα την βλέπω στο site και μου λέει αν την προχωρήσετε λογικά θα σας σταματήσει από την ολοκλήρωση.. Λέω οκ όπως και να είναι πάλι μου βγαίνει η καλύτερη προσφορά, οπότε συνέχισα με την αγορά της νέας σύνδεσης. Πάμε στο σήμερα, που ακόμα δεν μου έχουν συνδέσει την γραμμή - αλλά δεν με ενοχλεί αυτό. Μπαίνω τυχαία στο site της forthnet και βλέπω ότι ακόμα διαφημίζουν για το 50%.... Προφανώς εγώ έχω υπογράψει συμβόλαιο χωρίς το 50%..... Είναι σημαντικά και τα 36 ευρώ που μου φάγανε αλλά πιο πολύ είναι η κοροϊδία… Η θέση εργαζόμενης της ΝΟVA που συνομίλησα προηγούμενός επί του θέματος ήταν ότι "αν υπήρχε προσφορά εκείνη την εποχή, απλά θα μου την έδινε η συνάδελφός της" και όταν της απάντησα "τότε γιατί μου είπε ότι ήταν καλοκαιρινή προσφορά που έληξε αλλά στο site σας την διαφημίζεται ακόμα;" Πήρα την εξής αντίδραση «Σας απάντησα ήδη κύριε. Καλή συνεργασία να έχουμε» Και μου το έκλεισε… Άναυδος... 15 χρόνια πελάτης σε άλλη μεγάλη εταιρία τηλεπικοινωνίων στο προηγούμενο μου σπίτι, ποτέ δεν είχα τέτοια δυσάρεστη εμπειρία.. Τώρα πριν καν αρχίσω την συνεργασία μου έχω αυτά... Που μπορώ να απευθυνθώ μπας και βρω κανά δίκιο;;; Ή απλά τώρα αφού με πιάσανε κότσο με συμβόλαιο δεν μπορω να κάνω τίποτα;;
  9. Xabok

    Κινητα απο skroutz

    Χάλασε η συσκευή που είχα αγοράσει προ 10 μηνών περίπου. Τους κάλεσα αρχές Σεπτεμβρίου για να μάθω την διαδικασία αλλά και τον εκτιμώμενο χρόνο επισκευής. Με ενημέρωσαν από το σέρβις ότι μέσα σε μία εβδομάδα περίπου θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία (εφόσον υπάρχει το ανταλλακτικό). Μετά από περίπου μία εβδομάδα τους έστειλα την συσκευή μου, Δευτέρα με κούριερ και το παρέλαβαν Τρίτη. Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση για όλη την εβδομάδα. Ούτε αν το παρέλαβαν ούτε τίποτε. Τους καλώ τέλος πρώτης εβδομάδας, Παρασκευή πρωί, και με ενημερώνουν ότι δεν το έχει δεί ακόμα τεχνικός και θα με καλέσουν την Δευτέρα για ενημέρωση. Δευτέρα απόγευμα καλώ πάλι. Μου λένε θα σας καλέσει ο τεχνικός μέχρι το βράδυ. Ούτε καν. Ξανα καλώ Τρίτη πρωί. Μου λένε πάλι το ίδιο. Ότι θα με καλέσει ο τεχνικός μέχρι το βράδυ. Για να μην σας κουράζω, εγώ συνέχισα κάθε μέρα το ίδιο βιολί. Καλούσα στο σέρβις το πρωί και μου λέγανε πάντα ότι τελικά δεν το είδε ούτε χθές τεχνικός αλλά θα με καλέσει μέχρι το βράδυ. Τώρα πλέον διανύω την τρίτη εβδομάδα αναμονής πάντα με το ίδιο παραμύθι. Απαράδεκτο σέρβις, αλλά δεν είναι αυτό που με ενοχλεί περισσότερο. Πιο ενοχλητικό από όλα είναι η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά/αντιμετώπιση/εξυπηρέτηση. Μάλιστα να συμπληρώσω ότι όταν είχα παραγγείλει την συσκευή που αναφέρομαι πιο πάνω είχε αργήσει λίγες μέρες ενώ ήταν διαθέσιμη άμεσα και δεν υπήρχε καμία ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας.
  10. Xabok

    Ψάχνω για...

    Αγόρασα το Office 2019 Professional Plus για 8.1ευρώ μέσω paypal. Έκανα register και activation κανονικότατα. Ούτε εγώ γνώριζα το site αλλά λέω για 8εύρω δεν θα σκάσω κιόλλας.. Πάντως όλα καλά. Α, και μην ξεχάσω ότι για λόγους ασφαλείας δεν κατέβασα το office απο το λίνκ που μου έδωσε το site, μετά την αγορά. Αντέγραψα τον κωδικό ενεργοποίησης και πηγα απο την microsoft. Ίσως δεν χρειαζόταν και το λινκ να ήταν καθαρό αλλά δεν βλέπω και τον λόγο να το ρισκάρετε...
  11. Xabok

    Euroleague TV συνδρομή (Νέο)

    Δεν έχω να προσθέσω τίποτα ουσίας στη συζήτηση αλλά πραγματικά δεν μπορούσα να μην γράψω και να σας ευχαριστήσω για αυτές τις πολύτιμες πληροφορίες. Με free vpn hola, σε Ρώσσικο server και το pass ELBIRD (όπως παραθέσατε) μου εξοικονομήσατε 65€.. Από 100€ που σκόπευα να δαπανήσω, τελίκα 34,96€ μου κόστισε το Premium Pass (θα δούμε και λιγο Προμηθέα στο Eurocup φέτος). Σας ευχαριστώ πολύ!
  • Δημιουργία νέου...