Ευχαριστώ πολύ για αυτή την συμβουλή. Είναι και αύτη που μου έλυσε το πρόβλημα.
Την Παρασκευή (27/9) έστειλα το ακυρωτικό με φαξ. Δευτέρα πρώι με κάλεσε μια κοπελία, με άκουσε και μου πρότεινε να μου δωρίσουν ένα ρούτερ και να συνεχίσουμε.
Το ρούτερ το αρνήθηκα γιατί είχα ήδη αγοράσει ένα καινούργιο και καλύτερης ποιότητας, περιμένωντας την γραμμή. Μετα από λίγη συζήτηση ακόμα με έβαλε σε αναμονή και όταν επέστρεψε μου είπε ότι μπορεί να κάνει ακυρωτικό στην πρώτη μας συμφωνία και να μου δώσει το 50% που ζητάω, αλλά με αυτή την διαδικασία θα καθυστερήσουμε μια εβδομάδα ακόμα στην σύνδεση της γραμμής μου (όπου το μόνο που ανέμενε ήταν να έρθει ο τεχνικός της ΝΟVΑ να συνδέσει την γραμμή του διαμερισματός μου με τον κατανεμητή - να σημειώσω εδώ πως ΑΝ είχε ολοκληρωθεί αυτό το τελευταίο βήμα της διαδικασίας δεν θα μπορούσα να κάνω ακύρωση, το λέει στη 4.10 παράγραφο του συμβολαίου μας). Της απάντησα ότι μια εβδομάδα αναμονή και να κερδίσω 36ευρώ προφανώς με συμφέρει όπως και να έχει. Οπότε δέχτηκα. Δεν ζήτησα κάτι παραπάνο για την καθυστέρηση. Άπλα μου δώσανε αυτό που προσφέρουν ούτως ή άλλως.
Όσο αφορά την διαμαρτυρία μου στο γιατί δεν μου έδωσαν το 50% εξ αρχής μου απάντησε επί λεξη "Η συνεργατής που σας κάλεσε δεν είχε την δυνατότητα να δώσει την συγκεκριμένη προσφορά" , ανέφερα ότι δεν καταλαβαίνω τι θα πει αυτό απο την στιγμή που είναι στο επίσημο site της εταιρίας - δεν πήρα απάντηση αλλά δεν επέμεινα κιόλλας. Απλά ήθελα να ξεμπερδεύω με αυτό το θέμα.
Για έμενα προσωπικά η συγκεκριμένη προσφορά μιας και είναι με 12μηνη δέσμευση με βολεύει για αυτά που θέλω να κάνω στο μέλλον. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που επανήλθα με νέο συμβόλαιο, καθώς και ο αρχικός λόγος που πήρα αυτό το πακέτο.