Να συμμορφωθούν με τι; Με ελάττωμα που ο πελάτης ΔΕΝ μπορεί να αποδείξει οτι ειναι υπαιτιότητα κατασκευαστή απο τη στιγμή που έχει εμπλοκή στην ακεραιότητα του προιόντος μιας και στήνει μόνος του τον υπολογιστή;
Δηλαδή πάω στο σουπεμαρκετ, παίρνω ψωμί του τοστ που οταν το ανοίγω βλέπω οτι έχει μούχλα, αλλά φτιάχνω ένα τοστάκι και παθαίνω τσότσο.
Μετά ψάχνω με τον καραμ0λέγκο για RMA και κάνω καταγγελία στο σουπερμαρκετ γιατί δεν μου καλύπτουν έξοδα νοσηλείας;
Υ.Γ: Επίσης αναλογίσου οτι ειναι ένα πρόβλημα που η ASUS θα τους καλύψει σε καμία περίπτωση αντικατάσταση ή επισκευή σε λογικό κόστος, ώστε να μπορούν να πούν, οκ τιμής ένεκεν φέρτη πίσω πάρε άλλη γιατί θα μπορέσουμε κάπως να το καλύψουμε και ας τη βάλουμε ως new other χωρίς περιφερειακά.
Επίσης και το κόστος επισκευής ειναι απαγορευτικό για refurbished. Ειδικά το socket. Να ηταν κανα Mosfet ή κάτι doable, δε νομιζω να το έκανα θέμα.
Και για να μην παρεξηγηθώ, στέκομαι αποκλειστικά στο γεγονός οτι το κατάστημα ειναι με πολυετή παρουσία. Τίποτα παραπέρα.