Χθες τους ανέφερα ότι η υπηρεσία είναι πιλοτική, αλλά μου απάντησαν πως πλέον δεν ισχύει αυτό και ότι παρέχουν χρεώσιμες υπηρεσίες, δηλαδή πλήρεις παρεχόμενες υπηρεσίες Fiber. Αν δεν έχουν ολοκληρώσει το δίκτυο σε μια περιοχή, δεν θα έπρεπε να δηλώνουν διαθεσιμότητα. Αντίθετα, το κάνουν και μετά ισχυρίζονται ότι υπάρχει πρόβλημα στο σημείο ενδιαφέροντος. Όπως μου είπαν, θα προχωρήσουν στην καλωδίωση, αλλά λόγω βλάβης η ενεργοποίηση θα γίνει αργότερα.