Προς το περιεχόμενο

Spirus

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    28
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Spirus's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. 299$ το ΗD
  2. Ότι κερδίσω...ούτως ή αλλιώς θα αγοράσω άλλο laptop. Τουλάχιστον να γνωρίσουν όσοι περισσότεροι γίνεται το πως φέρεται η ALLSOFT ΕΠΕ στους πελάτες της για να αποφύγουν τέτοιες ταλαιπωρίες!!!
  3. Αυτή τη στιγμή είναι ηθικό το θέμα κι όχι χρημάτων. Νιώθω μεγάλη κοροϊδία και θα το τραβήξω όσο δεν πάει, και θα τους κάνω και την κατάλληλη διαφήμιση στα διάφορα forums...
  4. Το αφεντικό της εταιρίας κάνει ότι δεν καταλαβαίνει.Τους ζήτησα τα 80 ευρώ που πλήρωσα και 200 ευρώ ακόμα σαν αποζημίωση για το laptop που μου χάλασαν.Με πήραν πριν λίγο και μου είπαν το παραμύθι ότι δεν έχουν βρει ακόμα αντίστοιχο μηχάνημα για να το αντικαταστήσουν. Τους στέλνω ΤΩΡΑ επιστολή και ταυτόχρονα καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
  5. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έβρισκαν πλακέτα για το συγκεκριμένο μοντέλο Fujitsu-Siemens Amilo Si 2636 και μάλιστα τους είχαν έρθει κι άλλα με καμμένη πλακέτα και είχαν το ίδιο πρόβλημα. Οπότε σκέφτηκα ότι η καλύτερη λύση(τραγικό λάθος) θα ήταν ένα άλλο μεταχειρισμένο laptop με τα ίδια χαρακτηριστικά. Για το Packard Bell επέμεναν ότι ήταν software το πρόβλημα. Με το ζόρι τους έπεισα για αντικατάσταση μιας και δεν μπορούσαν να βρουν λύση στο γιατί στα windows όταν βγαίνει η τροφοδοσία κολλάει το σύμπαν. Η εταιρία(ο Θεός να την κάνει εταιρία) λέγεται ALLSOFT ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΠΕ και βρίσκεται στους Αμπελόκηπους! Σήμερα μίλησα μαζί τους και τους έδωσα τελεσίγραφο μέχρι τέλος της άλλης εβδομάδας να προβούν σε άμεση αντικατάσταση του Laptop με κάποιο αντίστοιχων χαρακτηριστικών αλλιώς ή θα μου δώσουν πίσω τα 80 ευρώ που τους πλήρωσα + 200 ευρώ για το laptop που μου κατέστραψαν ή θα τους κάνω καταγγελία. Κι αν δεν με πάρουν τηλ μέχρι το μεσημέρι να μου πουν τι αποφάσισαν θα τους κάνω σήμερα την καταγγελία.
  6. Μου είπαν να τους στείλω μια αναφορά και θα επικοινωνήσουν αυτοί με την εταιρία. Η διαδικασία θα πάρει 1 μήνα περίπου...
  7. Δεν έβρισκαν μητρική πουθενά...είχε περάσει 1 μήνας "ψάχνοντας" και δεν μπορούσα να περιμένω άλλο... Χλωμό το κόβω να συμφωνούμε στο να μου δώσουν χρήματα αντί του φορητού...δυστυχώς...
  8. Το καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά θα την έβγαζα καθαρή με 80 ευρώ και τώρα έχει μαμηθεί ο Διας....και αυτό που μου την σπάει περισσότερο είναι η κοροϊδία... το φορητάκι ήταν σουπερ με core 2 duo στα 2.4Ghz, 2GB RAM και 13,3'' οθόνη. είμαστε και σε δύσκολες εποχές για έξοδα...
  9. Θα ήθελα την βοήθειά σας σε ένα θέμα που έχω με μια εταιρίαεπισκευής λάπτοπ που με ταλαιπωρεί εδώ και 3-4 μήνες. Τον περασμένο Μάρτιο, συγκεκριμέναστις 17, πήγα το λαπτοπ μου σε μια εταιρία επισκευής στους αμπελόκηπους με πρόβλημαστην φόρτιση της μπαταρίας. Συγκεκριμένα δεν φόρτιζε η μπαταρία και το λαπτοπλειτουργούσε για όσο ήταν φορτισμένη. Το μοντέλο ήταν ένα Fujitsu – Siemens Si 2636 τριετίας. Τους πήγα λοιπόν το λάπτοπ, τους το άνοιξα μπροστά τους για να τους δείξωτο πρόβλημα και μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν και θα με ενημερώσουν. Μετά από 2-3 μέρες επικοινώνησαν μαζί μου και με ενημέρωσαν για το πρόβλημα της τροφοδοσίας κι ότι θα έκανανπαραγγελία το ανταλλακτικό και με κόστος 80 ευρώ θα μου το έφτιαχναν μέσα σε 2εβδομάδες θα το έφτιαχναν. Πέρασαν 3 εβδομάδες χωρίς ναεπικοινωνήσουν μαζί μου με αποτέλεσμα να τους καλέσω εγώ. Η απάντηση που πήρα ήτανότι περίμεναν το ανταλλακτικό. Μετά από 2 εβδομάδες κάλεσα ξανά παίρνονταςδιαφορετική απάντηση, ότι δηλαδή είχαν παραγγείλει λάθος ανταλλακτικό και περίμεναν το σωστό. Αφού πέρασαν αρκετέςμέρες ακόμα με καλούν οι ίδιοι και μου λένε το εξής: Ύστερα από την δοκιμή 2-3 ανταλλακτικών κατάφεραν τελικά με «πατέντα» να πάρει τροφοδοσία το λαπτοπ αλλάδεν ανοίγει η οθόνη και μάλλον έχει καεί η μητρική. Τους ρωτάω τι κόστος έχει καιμου λένε γύρω στα 200 ευρώ απαιτώντας αν θέλω να διορθωθεί να τους τα πληρώσω. Ύστερααπό πολύ κουβέντα και φωνές(μιας αυτοί έκαψαν την μητρική) συμφωνήσαμε να τοφτιάξουν στο αρχικό κόστος(80 ευρώ). Οι μέρες περνούσαν ψάχνοντας γιαανταλλακτικό χωρίς αποτέλεσμα έχοντας φτάσει στα μέσα Μαϊου. Ύστερα από πολύυπομονή τους παίρνω τηλέφωνο οργισμένος απαιτώντας να μου αντικασταστήσουν τολαπτοπ. Με τα πολλά συμφωνούμε. Περιμένω άλλες 2 εβδομάδες και τελικά βρίσκουν έναμεταχειρισμένο Packard-Bell στοοποίο βάζουν δίσκο-επεξεργαστή και μνήμες από το δικό μου. Πηγαίνω στην εταιρία,μου το ανάβει μπροστά μου (χωρίς να το έχει στο ρεύμα) και κολλούσε στην οθόνηφόρτωσης των Vista. Βάζει το τροφοδοτικό και με επανεκκίνηση μπαίνει κανονικά στα Windows διακαιολογώντας το προηγούμενο κόλλημα στο ότι δεν ήταν φορτισμένη η μπαταρία. Από τηνανυπομονησία μου κι εγώ(ήμου πάνω από 2 μήνες χωρίς το λαπτοπ) το παίρνω. Πηγαίνω σπίτι και το βάζω να δουλέψει.Όποτε το έβγαζα από την τροφοδοσία και ήταν σε περιβάλλον Windows κολλούσε.Επιπλεόν η μπαταρία δεν φόρτιζε. Το φόρμαρα και έβαλα windows 7 αλλά τα ίδια οπότε τους το πήγα πίσω. Τους αναφέρω το πρόβλημα κι αυτοίέξυναν το κεφάλι τους. Τους το αφήνω να το κοιτάξουν και με παίρνουν τηλ μετάαπό 3 μέρες. Λέγοντας μου ότι είναι θέμα software μιας και δοκίμασαν Linux καιλειτουργούσε κανονικά και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Την επομένη μέρα πηγαίνω από εκείκαι αρχίζω τις φωνές μιας και τι να κάνω ένα λαπτοπ που λειτουργεί με μπαταρίαμόνο με λινουξ. Αυτοί μου έλεγαν το απίστευτο «να περιμένω να βγάλει η Microsoft update γιατο συγκεκριμένο φορητό». Το επιχείρημά μου ήταν ότι δενμπορεί η Packard-Bell να βγαζει φορητό με προεγκατεστημένο λειτουργικό Vista καινα έχει αυτό το πρόβλημα(να κολλάει σε λειτουργία βγάζεις την τροφοδοσία) άρα κάτιάλλο φταίει. Με τα πολλά τους έβαλα να εγκαταστήσουν καθαρά Vista χωρίς update και να κολλούσε κι έτσι να μου τοαντικαταστήσουν. Όπως φυσικά ήταν αναμενόμενο ούτε με «καθαρά» Vista λειτουργησεσωστά. Και φτάνουμε σημερα ύστερα από 3εβδομάδες έχοντας πάρει ήδη 1 τηλέφωνο να ρωτήσω αν βρήκαν μεταχειρισμένολαπτοπ(παίρνοντας φυσικά αρνητική απάντηση). Μπορεί κάποιος να με συμβουλέψειτι μπορώ να κάνω με αυτή την περίπτωση γιατί ήδη έχω εξαντλήσει κάθε περιθώριο υπομονής…. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για το «σεντόνι» που έγραψα!!!
  10. To είδα στο Madame Tussauds στο Λονδίνο πριν 2 εβδομάδες! Ήταν όντως πολύ καλό!!!
  11. Καλορίζικο κι από εμένα. Αποστολή από E10i με το Insomnia App
  • Δημιουργία νέου...