Προς το περιεχόμενο

ultrahd

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    230
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

ultrahd's Achievements

  1. Εμένα τελικά μου ήρθε email για την ολοκλήρωση της φορητότητας και ότι γενικώς είναι έτοιμος ο αριθμός,την Τρίτη 22/04.Υπόψιν είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία για την καταχώρηση της φορητότητας από την Μ. Πέμπτη. Λέτε να υπάρχει περίπτωση γι'αυτό να έχει πάρει την προσφορά ή χλωμό? Θα πρέπει να τους πάρω τηλέφωνο να τους ρωτήσω μάλλον.Υπαρχει κάποιος άλλος τρόπος να το τσεκαρει κάνεις αυτό? Αυτά που διαβάζω στο τελευταίο post για την ενεργοποίηση του 5G και πολλά άλλα τα έχω ακούσει κατά καιρούς...Αναλογα τον υπάλληλο που θα πετύχεις μπορεί να ακούσεις και διαφορετικά πράγματα...Μα καλά δεν γίνεται σωστή εκπαίδευση στους υπαλλήλους ακόμα και στα στοιχειώδη? Το 5G δίκτυο το έχει σήμα κατατεθέν η cosmote ,θα έπρεπε κατευθείαν να σου δίνουν λύση. Και το κακό είναι πως τουλάχιστον από την εμπειρία μου στο πρόσφατο παρελθόν,για κάποιο λόγο,δεν σε συνδέουν να μιλήσεις κατευθείαν με τεχνικό που θα καταλάβει τι θέλεις αλλά σου λένε θα ανοίξουμε αίτημα και ΘΑ σας καλέσουν και τρέχα γυρεύε μπορεί να περάσει και εβδομάδα και βάλε...
  2. Ευχαριστώ και πάλι φίλε μου! Όταν λέω ότι έχει γίνει η online παραγγελία δεν εννοώ φυσικά για να μου στείλουν την κάρτα sim. Την κάρτα sim προφανώς μου την έχουν στείλει.Μιλαω ότι έχει γίνει η διαδικασία της online ενεργοποίησης για φορητότητα άμεση και είμαστε ακόμα σε φάση που περιμένουμε να ολοκληρωθεί. Πρέπει δηλαδή να έχει ολοκληρωθεί και αυτή η διαδικασία εντός προθεσμίας σου είπαν από cosmote.Δεν αρκεί δηλαδή ότι έχει πάρει αριθμό παραγγελίας και αναμένουμε να ολοκληρωθεί η παραγγελία.Πρεπει δηλαδή και η παραγγελία να ολοκληρωθεί εντός προθεσμίας...θα δούμε πως θα πάει κι αυτό!
  3. Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες φίλε μου! Αυτές τις δύο μέρες Μ.Παρασκευη, Μ.Σαββατο είναι full αργίες για την cosmote? Δεν είναι ημιαργιες? Ρωτάω γιατί μια φορητότητα άμεση που καταχωρήθηκε τη Μ.Πεμπτη μέχρι στιγμής τίποτα! Αν είναι έτσι και παμε για Τρίτη πλέον,μάλλον τη χάσαμε την προσφορά,τι να πω... Εκτός κι αν αυτό που μετράει είναι η ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας και όχι η ημερομηνία που αυτή ολοκληρώνεται και εισέρχεσαι στο δίκτυο της cosmote. Αν κάποιοι φίλοι γνωρίζουν περισσότερες λεπτομέρειες ας μας αναφέρουν!
  4. Παιδιά όταν έχει γίνει η διαδικασία και λέει στις Παραγγελίες ότι είναι ακόμα σε εξέλιξη η διαδικασία,μπορώ να κάνω νέα διαδικασία μέσα από το app για ενεργοποίηση άλλης κάρτας (με νέο νούμερο αυτή) στα ίδια στοιχεία? Ή θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί η μια Παραγγελία για να με αφήσει το app να κάνω την ίδια διαδικασία της online ενεργοποίησης για άλλη κάρτα με νέο νούμερο? Επίσης γνωρίζει κανείς αν έχουμε κάνει ήδη τη διαδικασία ή κάνουμε τη διαδικασία σήμερα για νέο νούμερο,παίζει να προλάβουμε ή θα ενεργοποιηθεί εκτός προθεσμίας?
  5. Σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση φίλε μου! Εμφανιζει καταχωρήθηκε λοιπόν. Επίσης,μετά το sms WIFICALL στο 1333 ,πλέον εμφανίζεται και ο αριθμός κανονικά? Φαντάζομαι επίσης ότι θα έβαλες τη sim σε κινητό πιστοποιημένο 5G από cosmote.
  6. Φίλε μου στέλνοντας απλά WIFICALL στο 1333 μέσω SMS ,στην "Κατάσταση εγγραφής IMS" πλέον τι εμφανίζει? Καταχωρημένο? Έκανες κάτι άλλο,κάποια άλλη ρύθμιση, εκτός από αυτό το sms?
  7. Δηλαδή φίλε μου,προκειμένου για νέο αριθμό,την ίδια μέρα που έκανες την διαδικασία της online ενεργοποίησης μέσω του app, μέσα στην ίδια μέρα ολοκληρώθηκε κι όλας(πήρες δηλαδή email για την ολοκλήρωση της διαδικασίας) και ήταν έτοιμη η sim προς χρήση? Ρωτάω γιατί έχουμε και κάποιες αργίες του Πάσχα μπροστά,να δούμε τι προλαβαίνουμε να κάνουμε.Αν ας πούμε κάποιος κάνει τη διαδικασία για νέο νούμερο στις 20/04 ή στις 21/04 που είναι και οι δυο μέρες αργίες,θα ολοκληρωθεί μέσα στην ίδια μέρα άραγε ή όχι? Ξέρει κανείς τι ακριβώς παίζει με τις αργίες τώρα ειδικά στην cosmote? Ας πούμε το Μ.Σάββατο 19/04 είναι αργία για την cosmote και αυτά που μας ενδιαφέρουν στο παρόν νήμα?
  8. Ας υποθέσουμε ότι ολοκληρώσαμε τη διαδικασία για φορητότητα μέσα από το app.Βάλαμε άμεση φορητότητα και περιμένουμε.Η παραγγελία είναι λέει σε εξέλιξη.Για να κάνουμε την ίδια ακριβώς διαδικασία για κάποιο άλλο νούμερο που θέλουμε να φέρουμε με φορητότητα πρέπει να περιμένουμε να ολοκληρωθεί εντελώς για το πρώτο νούμερο? Μόλις ολοκληρωθεί εντελώς για το ένα νούμερο,μπορούμε κατευθείαν να ξεκινήσουμε να κάνουμε τη διαδικασία για τον άλλο αριθμό που θέλουμε να φέρουμε με φορητότητα ή πρέπει να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα π.χ. την επόμενη ημέρα?
  9. Αγαπητέ φίλε Arkin σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου αρχικά!Όμως και να σου πω το μοντέλο τι ακριβώς μπορείς να κάνεις? Εργάζεσαι στον ΟΤΕ και ίσως να μπορέσεις κάπως να το διορθώσεις το ζήτημα?
  10. Επίσης παιδιά μια ενεργοποίηση νέου αριθμού,αφού ολοκληρώσω τη διαδικασία στο app ,πόσο καιρό θα κάνει να ενεργοποιηθεί? Επίσης στο καπάκι αφού ολοκληρωθεί μπορώ να συνεχίσω με κάποια άλλη που είναι από φορητότητα ή πρέπει να περάσει τίποτα 24ωρο?Γνωρίζει κανείς? Η συσκευή είναι μέσα στη λίστα που υπάρχει εδώ: cosmote.gr/5G στις συχνές ερωτήσεις,στην ερώτηση που λέει "Ποιές συσκευές είναι συμβατές;" έχει μια λίστα με τις πιστοποιημένες 5G συσκευές. Γράφει "Διαθέτουμε την μεγαλύτερη ποικιλία πιστοποιημένων 5G συσκευών, σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές:" και από κάτω έχει τη λίστα. Έχεις κάποιον τρόπο και το κοιτάς αλλού?Αν έχει περαστεί λάθος ,μπορείς να το αλλάξεις? Αυτό που λες με τη sim σε άλλη συσκευή κάνω κι εγώ μέχρι τώρα και μετά παίζει παντού.Αλλά κάθε φορά έχω αυτό το θέμα να ψάχνω συμβατή 5G συσκευή και είναι πολύ σπαστικό...
  11. Αγαπητέ φίλε Arkin,να σε ρωτήσω μήπως έχεις κάποια ιδέα: Εμένα το κινητό μου είναι μέσα στη λίστα με τα πιστοποιημένα από την cosmote 5G κινητά,αλλά παρόλα αυτά μου εμφανίζει κι εμένα το παραπάνω sms: Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ COSMOTE 5G ΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΑΣ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ cosmote.gr/5G Αν βάλω τη sim σε άλλο πιστοποιημένο από την cosmote κινητό και στείλω από εκεί τα σχετικά sms,μετά παίζει και στο δικό μου κανονικά και 5G και VoLTE ! Λες να φταίει ότι πρέπει να είναι μόνο μια sim μέσα στο tray? Θα το δοκιμάσω κι αυτό αν και δεν νομίζω να είναι αυτό! Καμμιά ιδέα?
  12. Μήπως και ακόμα ένα sms για να είμαστε πλήρης? WIFICALL στο 1333 και restart Δηλαδή: Λοιπόν για ενεργοποίηση του 5G πρέπει να κάνετε τα παρακάτω: Αρχικά η κάρτα sim η νάα που πήρατε να είναι στη sim 1 του κινητού χωρίς να υπάρχει άλλη κάρτα στο κινητό. Στέλνουμε αρχικά START στο 1333. Κάνουμε restart. Έπειτα στέλνουμε INTERNET στο 1333 και ξανά restart. Έπειτα στέλνουμε 5G στο 1333 και ξανά restart. Και τέλος στέλνουμε WIFICALL στο 1333 και μόλις μας έρθει το σχετικό sms ξανά restart. Φίλε Arkin αυτό με μόνο τη μια sim μέσα στο κινητό νομίζω δεν έχω δοκιμάσει και παλαιότερα! Λες αν το κάνω αφήσω μόνο μια κάρτα sim στη sim1 και κάνω όλα τα παραπάνω ,έτσι να δουλέψει ? Τους προηγούμενους μήνες αναγκαζόμουν να βάλω τη sim σε άλλο συμβατό κινητό και να στείλω τα παραπάνω μηνύματα (μάλιστα ,μόνα τα 5G στο 1333 και restart και WIFICALL στο 1333 και restart με τη sim σε άλλο κινητό χρειάζονταν)Τα START και INTERNET δεν τα είχα στείλει θυμάμαι! Επίσης παιδιά όπως ρωτούσα και πιο πριν,μήπως ξέρει κάποιος: Μια ακόμα ερώτηση: Αφού ολοκληρώσεις τη διαδικασία της online ενεργοποίησης σε νέο νούμερο, πότε περίπου σου έρχεται email ότι η sim είναι έτοιμη προς χρήση?Ολοκληρώνεται η διαδικασία την ίδια μέρα ? Μήπως καθυστερεί περισσότερο? Για ενεργοποίηση νέου αριθμού,υπάρχει κάποιο δικαίωμα υπαναχώρησης που πρέπει να ζητήσεις να το απωλέσεις,ώστε να γίνει γρήγορα η ενεργοποίηση του νέου αριθμού?
  13. Φίλε μου παρόμοιο θέμα αν είδες αναφέρω πιο πάνω! Κι εγώ απαντήσεις αναζητώ ακόμα! Σε ποιά μάρκα μοντέλο ακριβώς πιστοποιημένο 5G από την cosmote κινητό προσπαθείς? Σου απαντάει το μήνυμα ότι και καλά η συσκευή δεν είναι συμβατή? Κάτι τέτοιο λέει το sms που σου απαντάει νομίζω! Κι εγώ σε κινητό που είναι στη λίστα με τα πιστοποιημένα 5G από την cosmote κινητά,μου βγάζει πως δεν είναι και καλά συμβατό! Όταν μπει η sim σε άλλο συμβατό κινητό και σταλούν τα απαραίτητα sms από άλλο κινητό πιστοποιημένο 5G από την cosmote,μετά παίζει και στο δικό μου 5G και VOLTE μια χαρά! Πριν μπει η κάρτα sim αλλού,δεν αναγνωρίζει ούτε 5G ούτε VOLTE ! Μου βγάζει μόνο 4G και 4G+ ! Απ ότι φαίνεται σε πολλά κινητά της λίστας της cosmote συμβαίνει το ίδιο θέμα! Προσοχή εδώ για να μην μπλέξουμε: Αυτό που έχουν αναφέρει κάποιοι,ότι τους βγάζει μόνο Ε (EDGE δίκτυο) πρέπει να είναι άλλο πρόβλημα και δεν έχει σχέση με το 5G.Σε αυτούς που βγάζει μόνο Ε έχει αναφερθεί πως κατόπιν επικοινωνίας τους το διορθώνουν! Παλαιότερα είχα προσπαθήσει να αναφέρω το θέμα στο τεχνικό της cosmote,αλλά μέχρι στιγμής βλέπω ότι δεν έγινε τίποτα ακόμα!! Ούτε κι εγώ ξέρω πως θα καταφέρουμε να μιλήσουμε με τεχνικό από cosmote,γιατί αυτοί λειτουργούν στη λογική "θα σας καλέσουμε..."Καμμιά ιδέα?
  14. Αυτό είναι πολύ σημαντικό ερώτημα φίλε μου: Ο ένας τρόπος είναι η διαδικασία του να βάλεις τη sim σε κινητό που είναι στη λίστα με τα πιστοποιημένα από την cosmote 5G κινητά και να στείλεις αυτά τα μηνύματα . Εναλλακτικά,γνωρίζει κανείς αν μπορεί ο υπάλληλος από την εξυπηρέτηση(τεχνικό τμήμα ή ο,τι άλλο) ή ακόμα και ο υπάλληλος από κατάστημα cosmote,να σου ενεργοποιήσει κάπως "απομακρυσμένα" το 5G και το VOLTE ( wificalling)?
  15. Παιδιά μια ερώτηση σε κάτι πάνω στη διαδικασία ενεργοποίησης για νέο νούμερο: Όταν πας μέσω του app να κάνεις την διαδικασία της online ενεργοποίησης σε νέο αριθμό (όχι φορητότητα αριθμού δηλαδή) σου ζητάει σε κάποιο σημείο στην αρχή της διαδικασίας να βάλεις κάποιον κωδικό που σου στέλνει εκείνη την ώρα στη νεα sim? Αυτό το ρωτάω για να δω αν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της online ενεργοποίησης της νέας sim με νέο νούμερο, χρειάζεται να είναι η νέα sim τοποθετημένη σε κινητό τηλέφωνο ή όχι. Μια ακόμα ερώτηση: Αφού ολοκληρώσεις τη διαδικασία της online ενεργοποίησης σε νέο νούμερο, πότε περίπου σου έρχεται email ότι η sim είναι έτοιμη προς χρήση?Ολοκληρώνεται η διαδικασία την ίδια μέρα?
  • Δημιουργία νέου...