Αρχικά να πω συγχαρητήρια για το γεγονός ότι βρήκες το πρόβλημα με τον χαζό σέρβερ τους! Τα ξέρεις καλύτερα και από τους τεχνικούς τους που είναι και η δουλειά τους!
Όντως κατά την ενεργοποίηση ήμουν και εγώ συνδεδεμένος με WiFi COSMOTE και έβγαζε αυτό το σφάλμα όταν πάταγα setup cellular και δοκίμασα να συνδεθώ με τα data από την COSMOTE όπου έδινε το ίδιο σφάλμα. Όταν έβαλα τα data από την σύνδεση της Vodafone αμέσως εμφανίστηκε το mycosmote login.
Ναι μου ενεργοποιήθηκε κανονικά και λίγα λεπτά αφού έκανα την διαδικασία μέσω του app.
Άρα όπως ανέφεραν και άλλοι προηγουμένως το πρόβλημα εντοπίζεται σε όσους έχουν έχουν προγράμματα, ακόμη και unlimited, που έχουν ανανεωθεί εδω και καιρό.
Αυτό ακριβώς! Δεν έχουν ξεκινήσει τα τεστ ακόμα, καθώς περίμεναν να δουν την Cosmote(την τεχνική υλοποίηση και την τιμολόγηση). Εμένα μου είπαν ότι σίγουρα μέσα στο 2025 και αν όλα πάνε καλά ίσως το δούμε Μάιο-Ιούνιο.
Εγώ μόλις το έκανα και μου ζήτησε COSMOTE ID κλπ μου έστειλε ένα SMS. Και 3 λεπτά μετά ήρθε email και SMS ότι ενεργοποιήθηκε και ταυτόχρονα έβγαλε ένα μήνυμα στο ρολόι ότι ληφθήκαν carrier settings.