Προς το περιεχόμενο

kostas_anes

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    4.220
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Σχετικά με kostas_anes

  • Ημερομηνία γέννησης 13/06/2000

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    www.youtube.gr/c/thetechlads

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Πατρα
  • Ενδιαφέροντα
    Extreme Overclocking
    Hardware Mods
    Ψάρεμα
    Camping/Πεζοποριες
    Gaming

Πρόσφατες Επισκέψεις

32.650 προβολές προφίλ
  1. To 8pin του CPU αντεχει να τραβηξεις ~400W. Πως θα το καταφερεις αυτο ;
  2. Του λες απλα αυτο. Αμα σου πει μα μου, τον γραφεις.
  3. Αδερφε για να αλλαξεις επεξεργαστη πρεπει να αλλαξεις ολο το PC σχεδον. Τι τα θες τα Windows 11, μονο προβληματα εχουν.
  4. Να το πάρεις από καμια μάντρα; Για πες τι χρονολογίας είναι το αμάξι και μοντέλο κινητήρα που φοράει, γιατί μέχρι το 2013 είμαι μανούλα στα ανταλλακτικά Hyundai.
  5. Κακό είναι ό,τι σε περιορίζει στις επιλογές σου. Και στην τελική μια ανάγκη να τύχει και να έχεις μόνο χειροκίνητο διαθέσιμο, είσαι εκτεθειμένος. Μαθαίνεις να οδηγάς χειροκίνητο, μετά αλλάζεις σε ότι θες, τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ.
  6. Μαντράδες μακριά και αγαπημένοι. Από ιδιώτη μόνο και πάντα έλεγχος σε μηχανικό που εμπιστεύεσαι. Επίσης αν ως νέα οδηγός πάρεις αυτόματο, προετοιμάσου να μείνεις με αυτόματο το υπόλοιπο της ζωής σου.
  7. Οχι στην αντλια Adblue αναφερομαι. Το βενζινατο φοραει το σιχαμα τον PureTech 1.2, ο οποιος ειναι βαρια προβληματικος, σε σημειο μαλιστα να τρεχουν την Stellantis στα δικαστηρια. Εχουν βαλει τον ιμαντα χρονισμου μεσα στο λαδι, πραγμα που φθειρει τρομερα τον ιμαντα, αλλα παραλληλα μπλοκαρει και την τρομπα λαδιου, γιατι κομματια του ιμαντα πανε και καθονται στις σωληνωσεις. Γενικα πολυ αναξιοπιστο μοτερ και πολλα εχουν καταστραφει χωρις καν να προλαβουν να κλεισουν 40-50 χιλιαδες χιλιομετρα. Το κοστος αντικαταστασης της μηχανης φανταζομαι εχεις μια ιδεα ποσο ειναι. Απο την αλλη η αντλια AdBlue ειναι επισης προβλημα που θα σου βγαινει καθε Χ χιλιομετρα και θα την ακριβοπληρωνεις, οποτε γενικα το Γαλλικο αυτοκινητο ειναι πιαστο αυγο και κουρευτο και γι αυτο δεν τα προτεινω. Εφοσον λες θες 308, θεωρω μικροτερο κακο το AdBlue παρα να γινει ρυζια το μοτερ.
  8. Καλυτερα αντλια, παρα ιμαντα να παρεις πιστονια και βαλβιδες παραμασχαλα.
  9. kostas_anes

    ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ

    Στο κουπε παντως μια χαρα κραταει ο Luk και η χρηση που του κανω ειναι πιστας. Εχει παει το launch και η κακομεταχειριση συννεφο και ειμαι και καμια 30αρια Nm πανω απο στοκ.
  10. kostas_anes

    ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ

    Δεν νομιζω να εχει βαρεσει 80-100k σε 6μηνο, οσα και να εχει κανει. 6 μηνες ειναι αδικαιολογητη φθορα. Ειτε εχει γινει λαθος στην εγκατασταση, ειτε μαπα το ανταλλακτικο, ειτε κακες συνηθειες οδηγου.
  11. Τώρα καμιά εβδομάδα πριν πρέπει να ήταν, που είδα ένα νέο μοντέλο της Μερτσέντας με διαφημιζόμενη μικτή κατανάλωση στα 8l/100 με 165HP 1300c μοτέρ υβριδικό. Το δίλτρο χιουντάι μου του 2004 είναι στα 8.5l/100 αντλία στα 143HP χωρίς να το βοηθάνε ηλεκτρικά μοτέρ και τρέχει κάτι AFR 10:1 από μαμά 😅. Με πρόγραμμα που του έχω γράψει είμαι στα 7.7l/100 αυτή τη στιγμή. Εντωμεταξύ Yaris και Accent αντίστοιχης εποχής 1300αράκια (το ένα φίλου, το άλλο του πατέρα μου), είναι 6.2l/100 και 5.9l/100 αντίστοιχα. Peugeot 208 με τον infamous 1.2 Puretech που τον φοράει ότι καινούργιο βγει από Stellantis, βλέπω κάτι 6.5l/100 να γράφουν. Τι ακριβώς βελτίωση σε καταναλώσεις αναφέρετε, αν δεν μπει ηλεκτρικός κινητήρας πάνω; Όπως είπε και ο @11osmikrosmhtsos μαξ 20-30% και αυτό το πληρώνεις εκθετικά σε σέρβις και ζημιές, με alusil και lokasil 3 κύλινδρα χιλιαράκια και ιμάντες που κάνουνε μπάνιο γιατί καδένα bad, μας αυξάνει 1% την κατανάλωση.
  12. kostas_anes

    Cooler Master Pi Case 40 (Μαύρο) - Raspberry Pi Case

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 03/04/2025 05:54 πμ

    • Πώληση
    • ΝΕΟ

    Αχρησιμοποίητο PiCase 40 για Raspberry Pi 4 (αν κάνει και σε άλλα δεν γνωρίζω, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με Raspberry). Πωλείται διότι πιάνει σκόνη χωρίς να έχει αξιοποιηθεί ποτέ. Στέλνω παντού με κατάθεση και BoxNow ή χέρι-χέρι. Quick Specs Χρώμα προϊόντος: Μαύρο Πλαϊνό παράθυρο: ❌ Περιλαμβάνεται τροφοδοτικό: ❌

    20 €

  13. Η γκαζιέρα, αν είναι εργοστασιακή (ή καλή εγκατάσταση) και συντηρείται σωστά μια χαρά αξιόπιστη είναι. Στις μετατροπές χαλάει το πράγμα με κιτ και εγκαταστάσεις μάπα, μοτέρ που δεν το σηκώνουν ή κακή συντήρηση.
  14. Ναι απλώς εκεί την αξιολόγηση την κάνεις στο αν τα προβλήματα είναι του τύπου: 1. Ντάξει άλλαξα το Χ ματζαφλάρι και μου πήγε 120€ το ανταλλακτικό και άλλο ένα 40€αρι τα εργασιακά, σε 10 χρόνια πάλι όταν το ξαναβγάλει το θέμα. 2. Η αντιπροσωπεία έχει πάρει το αμάξι μου όμηρο εδώ και 3 μήνες, γιατί ακόμα δεν έχουν βρει το πρόβλημα, έχω πληρώσει 1.5 χιλιάρικο και στα κεντρικά της Peugeot δεν ξέρουν ούτε αυτοί τι έχει πάει στραβά. (μπορεί και όχι τυχαίο παράδειγμα)
  • Δημιουργία νέου...