Προς το περιεχόμενο

Satsok7

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    8
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.997 προβολές προφίλ

Satsok7's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • 10 χρόνια Insomniac
  • Αφοσιωμένος
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. @feelihipo Προτού κάνεις στην καταγγελία στην EETT ζήτησες σύγκλιση επιτροπής διαφορών ;
  2. Είχα επισυνάψει πληροφορίες για κάθε αντικείμενο που περιείχε το δέμα, καθώς και συνδέσμους που επιβεβαίωναν τις τιμές τους. Όπου είχα αποδείξεις, τις παρείχα κι αυτές. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι η εταιρεία θεωρεί πως λέω παπάτζες σχετικά με την αξία των αντικειμένων, τα 6€ για κάθε ημέρα καθυστέρησης που προβλέπονται στους όρους χρήσης τους είναι ξεκάθαρα. Το δέμα παραδόθηκε σε εμένα στις 16/11, και επομένως η αποζημίωση για καθυστέρηση, ανεξαρτήτως του τι περιείχε, είναι κάτι που δικαιούμαι.
  3. Καλημέρα σε όλους, Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με την BOXNOW σχετικά με την αποστολή ενός δέματος που αντιμετώπισε σοβαρή καθυστέρηση και την άρνησή τους να αποζημιώσουν για το πρόβλημα που προέκυψε. Περίληψη της Υπόθεσης: Στις 28/10/2024, έστειλα ένα δέμα από Ιωάννινα προς Αθήνα μέσω της BOXNOW. Το δέμα περιείχε διάφορα προσωπικά αντικείμενα, αξίας περίπου 200€. Αρχικά, όλα φαίνονταν να κυλούν ομαλά, καθώς η εφαρμογή εμφάνιζε το δέμα ως "σε διαδικασία παράδοσης". Λίγες μέρες αργότερα, ενημερώθηκα ότι το δέμα είχε "χαθεί". Ξεκίνησα τότε τη διαδικασία αποζημίωσης, παρέχοντας το IBAN μου και πληροφορίες για το περιεχόμενο, όπως μου ζητήθηκε. Η BOXNOW, μάλιστα, παραδέχθηκε την απώλεια. Στις 16/11/2024, με ενημέρωσαν ξαφνικά ότι το δέμα είχε βρεθεί και ότι προωθήθηκε για παράδοση. Το Πρόβλημα: Μετά την εύρεση του δέματος, η BOXNOW απέρριψε την αποζημίωση, ισχυριζόμενη ότι η καθυστέρηση προκλήθηκε από δική μου υπαιτιότητα, λόγω λανθασμένης τοποθέτησης του χαρτιού αποστολής. Παρ' όλα αυτά: Δεν παρουσίασαν καμία απόδειξη ότι το χαρτί τοποθετήθηκε λάθος από εμένα. Το δέμα είχε ήδη καταχωρηθεί στο σύστημά τους και μεταφερόταν προς Αθήνα, πράγμα που σημαίνει ότι ο οδηγός το είχε παραλάβει και γνώριζαν πού βρισκόταν. Αν το χαρτί είχε αποκολληθεί, πώς γνώριζαν ότι το δέμα κατευθυνόταν στην Αθήνα και όχι σε άλλη πόλη; Όροι Χρήσης και Καθυστέρηση: Σύμφωνα με τους όρους της BOXNOW, κάθε ημέρα καθυστέρησης στην παράδοση επιφέρει αποζημίωση 6€, με ανώτατο όριο τα 100€. Η καθυστέρηση από τις 28/10 έως τις 16/11 είναι προφανώς εκτός των προβλεπόμενων ορίων. Παρόλα αυτά, αρνήθηκαν να αποζημιώσουν. Επιπλέον Ζημία: Εν τω μεταξύ, λόγω της πληροφορίας ότι το δέμα είχε χαθεί, προχώρησα στην αγορά ενός από τα αντικείμενα που περιείχε, κάτι που μου προκάλεσε επιπλέον έξοδα. Η Θέση μου: Δεν είναι μόνο το ποσό της αποζημίωσης (μέγιστο 100€), αλλά η στάση της BOXNOW που είναι απαράδεκτη. Αποποιούνται τις ευθύνες τους χωρίς αποδείξεις και ρίχνουν την ευθύνη σε εμένα για να αποφύγουν την καταβολή του ποσού που προβλέπεται. Πιστεύω ότι οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεκτικοί όταν στέλνουν αντικείμενα μεγάλης αξίας, καθώς η μέγιστη αποζημίωση της BOXNOW δεν καλύπτει την πραγματική αξία. Σε περίπτωση προβλήματος, όπως αποδεικνύεται από τη δική μου εμπειρία, η ευθύνη συχνά αποδίδεται στον αποστολέα χωρίς καμία τεκμηρίωση. Τι Σκοπεύω να Κάνω: Επιδιώκω αποζημίωση είτε για την καθυστέρηση είτε για τη νέα αγορά που πραγματοποίησα εξαιτίας της παραδοχής τους ότι το δέμα είχε χαθεί. Αν η εταιρεία δεν ανταποκριθεί, θα προχωρήσω στη διαδικασία που προβλέπει η ΕΕΤΤ (Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών). Αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ή έχει κάποια συμβουλή, θα ήθελα να το συζητήσουμε.
  4. Satsok7

    Xiaomi mi 11

    Θα ζητήσω αλλαγή κάμερας από το επίσημο service θα είναι σίγουρα πιο οικονομικό από το να πάρω νέο κινητό άλλα ηθικό δίδαγμά ποτέ ξανά σε μεγάλο μοντέλο της xiaomi .
  5. Satsok7

    Xiaomi mi 11

    Ναι, κάνει ακριβώς το ιδιο
  6. Satsok7

    Xiaomi mi 11

    Έγινε και αυτό δε διαπίστωσαν κάτι
  7. Satsok7

    Xiaomi mi 11

    Καλησπέρα σας, Επειδή δεν έχω δει αντίστοιχο θέμα είμαι κάτοχος εδώ και ένα χρόνο του Xiaomi MI 11 Έχω παρατηρήσει ότι μετά από ένα update του MIUI 13 (Πιθανόν) η κάμερα δεν εστιάζει σωστά, και μόνο αν του ρίξεις ένα ελαφρύ χαστούκι στα πλάγια διορθώνεται για μερικά δευτερόλεπτα. Να σημειώσω ότι το κινητό δεν έχει πέσει ποτέ. Έχει αντιληφθεί κάνεις το πρόβλημα ;;; Αν ναι γνωρίζει κάποια λύση ;
  • Δημιουργία νέου...