Καλημέρα σε όλους,
Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με την BOXNOW σχετικά με την αποστολή ενός δέματος που αντιμετώπισε σοβαρή καθυστέρηση και την άρνησή τους να αποζημιώσουν για το πρόβλημα που προέκυψε.
Περίληψη της Υπόθεσης:
Στις 28/10/2024, έστειλα ένα δέμα από Ιωάννινα προς Αθήνα μέσω της BOXNOW. Το δέμα περιείχε διάφορα προσωπικά αντικείμενα, αξίας περίπου 200€. Αρχικά, όλα φαίνονταν να κυλούν ομαλά, καθώς η εφαρμογή εμφάνιζε το δέμα ως "σε διαδικασία παράδοσης".
Λίγες μέρες αργότερα, ενημερώθηκα ότι το δέμα είχε "χαθεί". Ξεκίνησα τότε τη διαδικασία αποζημίωσης, παρέχοντας το IBAN μου και πληροφορίες για το περιεχόμενο, όπως μου ζητήθηκε. Η BOXNOW, μάλιστα, παραδέχθηκε την απώλεια.
Στις 16/11/2024, με ενημέρωσαν ξαφνικά ότι το δέμα είχε βρεθεί και ότι προωθήθηκε για παράδοση.
Το Πρόβλημα:
Μετά την εύρεση του δέματος, η BOXNOW απέρριψε την αποζημίωση, ισχυριζόμενη ότι η καθυστέρηση προκλήθηκε από δική μου υπαιτιότητα, λόγω λανθασμένης τοποθέτησης του χαρτιού αποστολής.
Παρ' όλα αυτά:
Δεν παρουσίασαν καμία απόδειξη ότι το χαρτί τοποθετήθηκε λάθος από εμένα.
Το δέμα είχε ήδη καταχωρηθεί στο σύστημά τους και μεταφερόταν προς Αθήνα, πράγμα που σημαίνει ότι ο οδηγός το είχε παραλάβει και γνώριζαν πού βρισκόταν.
Αν το χαρτί είχε αποκολληθεί, πώς γνώριζαν ότι το δέμα κατευθυνόταν στην Αθήνα και όχι σε άλλη πόλη;
Όροι Χρήσης και Καθυστέρηση:
Σύμφωνα με τους όρους της BOXNOW, κάθε ημέρα καθυστέρησης στην παράδοση επιφέρει αποζημίωση 6€, με ανώτατο όριο τα 100€. Η καθυστέρηση από τις 28/10 έως τις 16/11 είναι προφανώς εκτός των προβλεπόμενων ορίων. Παρόλα αυτά, αρνήθηκαν να αποζημιώσουν.
Επιπλέον Ζημία:
Εν τω μεταξύ, λόγω της πληροφορίας ότι το δέμα είχε χαθεί, προχώρησα στην αγορά ενός από τα αντικείμενα που περιείχε, κάτι που μου προκάλεσε επιπλέον έξοδα.
Η Θέση μου:
Δεν είναι μόνο το ποσό της αποζημίωσης (μέγιστο 100€), αλλά η στάση της BOXNOW που είναι απαράδεκτη. Αποποιούνται τις ευθύνες τους χωρίς αποδείξεις και ρίχνουν την ευθύνη σε εμένα για να αποφύγουν την καταβολή του ποσού που προβλέπεται.
Πιστεύω ότι οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεκτικοί όταν στέλνουν αντικείμενα μεγάλης αξίας, καθώς η μέγιστη αποζημίωση της BOXNOW δεν καλύπτει την πραγματική αξία. Σε περίπτωση προβλήματος, όπως αποδεικνύεται από τη δική μου εμπειρία, η ευθύνη συχνά αποδίδεται στον αποστολέα χωρίς καμία τεκμηρίωση.
Τι Σκοπεύω να Κάνω:
Επιδιώκω αποζημίωση είτε για την καθυστέρηση είτε για τη νέα αγορά που πραγματοποίησα εξαιτίας της παραδοχής τους ότι το δέμα είχε χαθεί.
Αν η εταιρεία δεν ανταποκριθεί, θα προχωρήσω στη διαδικασία που προβλέπει η ΕΕΤΤ (Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών).
Αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ή έχει κάποια συμβουλή, θα ήθελα να το συζητήσουμε.