Προς το περιεχόμενο

konc

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    151
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

649 προβολές προφίλ
  1. Έτσι ακριβώς είναι. Δεν ξέρω πόσο σωστό είναι αλλά προσωπικά και μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες να συγκρίνω τα προγράμματα έχω καταλήξει στο εξής: Έρχεται ο λογαριασμός στο κυμαινόμενο που περιλαμβάνει όλες τις επιδοτήσεις και εκπτώσεις και τότε υπολογίζεις πόσο θα ερχόταν αν ήσουν σε σταθερό. Το αντίθετο δεν έχω καταφέρει να το κάνω σωστά με τις εκπτώσεις και τις επιδοτήσεις να αλλάζουν. Ε λοιπόν, μέχρι στιγμής βγαίνει μία η άλλη ή υπέρ του κυμαινόμενου. Και ας πρίζουν στα τηλέφωνα για το πόσο θα ακριβύνει, και ας ανακοινώνουν υψηλές τιμές kwh, σημασία έχει μόνο τι πληρώνεις τελικά. Αν ποτέ όντως γίνει πιο ακριβό και φας 1 μήνα ένα 20άρικο (που το έχεις ήδη κερδίσει), δεν υπάρχουν δεσμεύσεις και πηγαίνεις σε σταθερό όποτε το αποφασίσεις.
  2. Σωστά, και για μένα που προσπαθούσα να δω αν υπάρχει λόγοςαπό το 4all να πάω σε σταθερό τώρα, τα νούμερα βγαίνουν ουσιαστικά τα ίδια με την προωθητική ενέργεια.
  3. Παλιό ψυγείο που τα παίζει είναι επίσης πιθανή και συνηθισμένη αιτία.
  4. Αυτό που προσπαθώ να ξεκαθαρίσω είναι αν ο υπολογισμός μου με το σταθερό πρόγραμμα είναι σωστός, δεν μου ξεφεύγει τίποτα και όντως η τιμή θα ήταν αυτή που βγάζω χωρίς εκπλήξεις. Γιατί αυτό που έχει πραγματικά σημασία είναι να συγκρίνω αυτό που πληρώνω τώρα με το σταθερό, ό,τι και αν σημαίνει τελικά αυτή η έκπτωση, και όχι απλά το κυμαινόμενο με το σταθερό σε θεωρητικό επίπεδο. Όπως αποδεικνύεται υπάρχουν διάφορες περιπτώσεις (οι όροι των κυμαινόμενων έχουν αλλάξει αρκετές φορές)
  5. Έλα ντε? Κάποια έκπτωση του προγράμματος μάλλον γιατί υπάρχει αντίστοιχη έκπτωση σε κάθε λογαριασμό, που δεν έχω ιδέα πως υπολογίζεται. Πραγματικά πιστεύω πως τα έχουν κάνει επίτηδες έτσι ώστε να μη μπορείς να βγάλεις άκρη με τίποτα. Οπότε προσπαθώ να συγκρίνω πραγματικά τελικά νούμερα, αφού απλώς κοιτώντας τη χρέωση/kWh δεν είναι αρκετό. Είναι ο υπολογισμός μου με το σταθερό σωστός? Καλά τα λες στη θεωρία, αλλά στην πράξη το 4all που δείχνω παραπάνω έχει και ένα σημαντικό ποσό σαν προωθητική ενέργεια (κάθε μήνα) που αλλάζει τα δεδομένα. Γι' αυτο έφτασα να ρωτάω σε forum για τον υπολογισμό ενός απλού λογαριασμού...
  6. Προσπαθώ να συγκρίνω πόσο ΘΑ ερχόταν ο λογαριασμός αν ήμουν ήδη στο μπλε αντί για το (παλιό) κίτρινο. Αυτές πχ είναι οι χρεώσεις του τελευταίου: Ανεξάρτητα από τα 2 50άρικα που δίνουν, αρχικά με ενδιαφέρει ο ίδιος ο λογαριασμός. Βλέπω λένε σταθερή χρέωση 0,145 €/kWh, χωρίς κλίμακες, ίδιο πάγιο. Είναι τόσο απλό όσο μου φαίνεται? 500+11+57kWh x 0,145€ = 82,4€ + 5€ πάγιο = 87,4€ οι χρεώσεις προμήθειας αντί για ~80. Είναι σωστό/αλλάζει κάτι άλλο? Αν όντως είναι έτσι τρώει το 1/6 του 50άρικου που δίνουν για 6 μήνες, ακόμα και σε μήνα με υψηλή κατανάλωση που ξεπεράστηκαν οι 500kWh, βγαίνοντας πρακτικά το ίδιο. Υπολογίζω κάτι λάθος? Γιατί βλέπω, στην περίπτωσή μου τουλάχιστον, να είναι πολύ κοντά αν όχι τα ίδια. Δε μπορεί, κάτι θα χάνω πχ μηχανισμό διακύμανσης-επιδότηση-προωθητική ενέργεια? (τι διάολο είναι όλα αυτά, πώς να υπολογίσει κανείς...)
  7. Ο προμηθευτής του είναι δικό του πρόβλημα. Ο μπεκάς οφείλει να σας αλλάξει τα μπεκ με λειτουργικά και να πάρετε το αυτοκίνητο σωστό χωρίς να πληρώσετε ούτε μισό ευρώ. Μετά ας τα διεκδικήσει αυτός από τον προμηθευτή του. Προτείνω να του κάνετε σαφές πως αν δεν κάνει ακριβώς αυτό προτίθεστε να κινηθείτε νομικά καθώς έχετε και τη διάγνωση του συενργείου. Αφήνω μια μικρή πιθανότητα να φταίει όντως ο προμηθευτής του, όμως το πιθανότερο είναι πως δεν άλλαξε πράγματα τα οποία έχετε πληρώσει.
  8. Κατανοώ τους λόγους μεταφοράς του αυτοκινήτου σε car point, αν τύχει η στραβή σε στιγμή που δεν μπορείς να το πας σε δικό σου συνεργείο αναγκαστικά το κάνεις. Ήθελα να σχολιάσω κάτι για τα car points από προσωπική εμπειρία να το έχεις υπόψη σου για το που θα αποφασίσεις να κάνεις τελικά την επισκευή: Στα car points ο πελάτης τους δεν είσαι εσύ, πελάτης τους είναι η ασφαλιστική. Αυτή θέλουν να είναι ευχαριστημένη με όσα συνεπάγεται για τις εργασίες.
  9. Έτσι ακριβώς, φυσικά και δεν έχουν κάνει τίποτα γιατί απλώς δεν θέλουν. Κανείς δεν θα πάρει το πολιτικό κόστος, γιατί αν το κάνει χάνοντας τους χ ανασφάλιστους ψηφοφόρους ξέρει πως δεν θα κερδίσει τουλάχιστον ίσους νέους με τον τρόπο που ψηφίζουμε. Και κάποιοι νομίζουν πως θα αρχίσουν ξαφνικά να στέλνουν εκατομμύρια κλήσεις και μάλιστα επαναλαμβανόμενες σε όσους πηγαίνουν με 35χλμ/ώρα.
  10. Οι περισσότεροι αφυγραντήρες έχουν ρύθμιση για το επιθυμητό επίπεδο υγρασίας. Το βάζεις πχ στο 50 ή 60% και όταν το πιάσει σταματάει την αφύγρανση. Η συνεχόμενη λειτουργία (που δεν σταματάει ποτέ και κατεβάζει την υγρασία όσο μπορεί) είναι για στέγνωμα ρούχων σε άλλο κλειστό δωμάτιο, όχι για εκεί που κοιμάσαι.
  11. Πάντως σε ό,τι αφορά το αισθητικό κομμάτι και το τι θεωρείται "ωραίο", "μοντέρνο", "κυριλέ" κλπ, τα χρώματα κάνουν κύκλους. Κάποτε προτιμούσαμε τα μαύρα/σκούρα, πριν από 15 χρόνια το λευκό που είχε εξαφανιστεί έγινε "το νέο μαύρο" και όλοι το αγόραζαν, τα τελευταία χρόνια πουλάει πολύ αυτο το "τσιμεντί" γκρι. Οπότε η επίδραση που θα έχει το χρώμα σε ενδεχόμενη μεταπώληση εξαρτάται απο τον χρόνο που θα γίνει. Για παράδειγμα ένα χρώμα που έχει μόλις φύγει από τη μόδα έχει τη μικρότερη ζήτηση. Βέβαια παίζει μικρό ρόλο στην αγορά μεταχειρισμένων, μην περιμένεις να κερδίσεις ή να χάσεις χρήματα από το χρώμα. Είναι απλά ένας παράγοντας που θα τραβήξει περισσότερο ή λιγότερο το αρχικό ενδιαφέρον.
  12. konc

    Formula 1 2025

    Δεν τον κόβω και πολύ του συγκεκριμένου ανταλλακτικού πάντως, για κανά λεβιέ ταχυτήτων το συζητάω 😁
  13. konc

    Συζήτηση για νέο Κ.Ο.Κ.

    Ευτυχώς γιατί τώρα που απαγορεύεται τους βλέπω κολλημένους και αυτούς ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα και τους λυπάμαι. Κανείς δεν τολμάει να περάσει, τους μαγκώνει η ανελέητη τσιμπίδα του νόμου 😄
  14. konc

    Συζήτηση για νέο Κ.Ο.Κ.

    Είτε 30 πάει το όριο, είτε 3 είτε 300 δεν έχει καμία απολύτως σημασία καθώς είναι αδύνατον να επιβληθεί η τήρησή του. Σκεφτείτε απλά πόσο τηρούνται όσα ισχύουν σήμερα και αν δίνει κανείς σημασία στο σημερινό όριο. Και φυσικά δεν είναι δυνατόν να δεχτεί καμία κυβέρνηση το κόστος να στείλει σε μια εβδομάδα πχ 1 εκατομμύριο πρόστιμα και αυτό να συνεχίζεται καθημερινά. Θα στείλουν μπόλικα την πρώτη περίοδο εφαρμογής και μετά θα μείνει στη θεωρία για χρήση από τις ασφαλιστικές και τα δικαστήρια. Για να μη μιλήσω για κάτι γελοιότητες του τύπου "επιτρέπεται η διήθηση όταν το αυτοκίνητο πάει με λιγότερα από χ και η μηχανή με λιγότερα από ψ", καμία δυνατότητα έγκυρου ελέγχου.
  15. Αν ήταν μαγνητισμένα θα κόλλαγαν στο ψυγείο 😁
  • Δημιουργία νέου...