-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
41 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
nik-nikol's Achievements
-
Να σου αναφέρω ότι στην περίπτωση μου, μου ζήτησαν και έκανα αποστολή το τιμολόγιο (VIES) με το ποσό των 100,00 ευρώ αλλά και πάλι δεν έβγαλα άκρη. Μάλλον το λάθος το δικό μου ήταν ότι έγινε επαγγελματική συναλλαγή άσχετα ότι το ποσό ήταν μικρό. Συνήθως διακινούσα 300 με 400 ευρώ ανά μήνα . Για 5 με 6 μήνες τους καλοκαιρινούς για να εξυπηρετήσω έξοδα του σπιτιού μου στέλνοντας τα άμεσα στην κάρτα της γυναίκας μου. Με είχε βολέψει πάρα πολύ. Όμως δεν σου το αναφέρουν πουθενά. Διαφημίζουν την δυνατότητα REV ME και μετά που κάνεις χρήση την πατάς. Ευχαριστώ για την φιλοξενία δεν θα ασχοληθώ άλλο για να μην σας κουράζω.
-
Σελίδα 812 Παλιός καλός καιρός Νο 2 σε παρακαλώ από την στιγμή που δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε μην σχολιάζεις τις αναρτήσεις μου!! Το θυμάσαι που στο έγγραφα τότε. Το τυράκι το είδες ! Την φάκα δεν την είδες; Δεν είπαμε να μην τσιμπάς ! Τελικά δουλεία δεν έχεις και εκεί να γράφεις ότι να 'ναι στο forum μην σταματάς. Εφαρμογή της οδηγίας Νο 2 Θα εκτιμηθεί δεόντως
-
Οπως τον παλιό καλό καιρό ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ...ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΩ !!!! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΣΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ !!!!
-
Ο nik-nikol άλλαξε την εικόνα προφιλ
-
Πάλι γράφεις χωρίς να διαβάσεις όπως και την περασμένη φορά. Δεν θα διορθωθείς ποτέ. Διάβασες κάπου να ενοικιάζω σπίτι? Πήγαινε στις σελίδες που σου παραθέτω και δες την αλητεία που έκανα? 100,00 ευρώ ζήτησα για εκδρομή μην έχοντας άλλη επιλογή / τρόπο να πληρωθώ στο σημείο που ήμουν. Πάμε ξανά 100,00 ευρώ ... να το ξαναγράψω 100,00 ευρώ. Ελπίζω τώρα να είσαι εργαζόμενος και να μην ξημεροβραδιάζεσαι στο ινσόμνια. Ααα και μην τσιμπάς.....
-
Καλημέρα. Αυτά που τράβηξα εδώ μέσα από κάποια μέλη , το τι άκουσα , το τι έγραψαν για μένα επειδή έλαβα 100,00 ευρώ μέσω διαδικασίας REV ME και μου μπλόκαρε τον λογαριασμό δεν περιγράφετε . Με κατηγόρησαν ότι ξεπλένω χρήματα , ότι κλέβω τη εφορία ότι.. ότι ...ότι κλπ. Το μόνο που έκανα και προσπαθούσα ήταν να προειδοποιήσω ότι με το παραμικρό σε μπλοκάρουν χωρίς να σου δικαιολογήσουν για ποίο λόγο το κάνουν ....έτσι τους κάπνισε έτσι σε μπλοκάρουν. Ας ανατρέξουν λοιπών όλοι οι έξυπνοι στο προηγούμενο θέμα REVOLOUT που έχει κλείσει να διαβάσουν τα μηνύματα μου ,τι πέρασα/τράβηξα από τον ξύπνιο εδώ μέσα (ξέρει αυτός που είναι όλη την ημέρα και το βράδυ μπροστά στο μόνιτορ και πετάει εξυπνάδες γιατί δεν έχει δουλειά να κάνει). παρακάτω είναι η περιπέτεια μου από την 799 σελίδα 800 / 806 /807 / 808 / 811 / 812 διαβάστε και κρίνετε : Για την ιστορία δεν μου έχει γίνει ενεργοποίηση του λογαριασμού 10 μήνες τώρα , αλλά ούτε και με ενδιαφέρει (δεν ασχολούμαι ξανά με revolut). Δεν έχασα ούτε ένα ευρώ , τα 100,00 ευρώ γύρισαν στην τράπεζα του καταθέτη και αυτός με την σειρά του μου τα μετέφερε στην ΠΕΙΡΑΙΩΣ, είχα και 54 ευρώ υπόλοιπο αν δεν κάνω λάθος ,που και αυτό μου έγινε επιστροφή στην Πειραιώς καθώς τα είχα περάσει με έμβασμα. Για εσένα ελπίζω να μην έχεις μεγάλα ποσά και σε ταλαιπωρούν να στα επιστρέψουν. Φαντάσου ότι για να μου στείλουν το statement με τις κινήσεις του λογαριασμού μου ώστε να δω το υπόλοιπο μου ήμουν και έστελνα κάθε μία ώρα μήνυμα στο Support επί δεν θυμάμαι πόσους μήνες ......ναι μήνες αδελφέ...πρέπει να το αναφέρω και στα παλιά μηνύματα μου . Οποιαδήποτε στιγμή , όπου και να βρίσκεστε μπορεί να τους καπνίσει και να σε μπλοκάρουν , η λύση είναι να έχεις κάποιο εναλλακτικό τρόπο πληρωμών και δεν το συζητώ εάν βρίσκεσαι συχνά εξωτερικό. Χαιρετισμούς και υπομονή
-
Από τις 18 Ιουλίου στις 18.44 από το Support η Kita R. που μου έστειλε ένα αρχείο που θα είχε τις κινήσεις του λογαριασμού μου άλλα και το υπόλοιπο μου που ποτέ δεν άνοιξε, (υπόλοιπο υπολογίζω ότι είναι περίπου 150,00 εκτός του ποσού που η revolut μου επέστρεψε στον τραπεζικό μου λογαριασμό), το μόνο που κάνω είναι να τους απαιτώ το statement με δεκάδες μηνύματα. Απάντηση έλαβα 20 Ιουλίου 16.58 "πως μπορώ να βοηθήσω" ξανά η Kita R. ξανά για το statement και η απάντηση 17.20 "we will send you the statement as soon as possible to your email" Ακόμα περιμένω να μου το στείλουν , είναι αυτό που λέμε ASAP. Δεν μπορώ να καταλάβω ποίος ο λόγος που δεν το στέλνουν ,προσπαθώ να διαπιστώσω γιατί δεν θέλουν να φανεί το υπόλοιπο μου σε εμένα που είναι μόλις 150,00 περίπου ευρώ. Mε έχουν χρεώσει κάποιο ποσό για να μου κλείσουν τον λογαριασμό ; Δεν είναι λογικό αυτό που συμβαίνει ! Εδώ να αναφέρω ότι η ίδια κατάσταση ήταν και πριν μου επιστρέψουν το μισό περίπου ποσό στις 18-07-2018 ,δεν μου επέστρεφαν τίποτε εως που σκέφτηκα να κάνω εγγραφή στον BUSINESS στις 17-07-2018 με τα ίδια στοιχεία διαβατήριο - το ίδιο τηλέφωνο και με μόνη αλλαγή στο e-mail που ήθελαν το επαγγελματικό. Με το που έκανα εγγραφή την επόμενη μου έστειλαν το μισό ποσό από το υπόλοιπο μου. Την εγγραφή την σταμάτησα στο σημείο που θα πρέπει να χρεωθείς με κάρτα τα 25 ευρώ τον μήνα για την χρήση του BUSINESS, και δεν υπάρχει περίπτωση να την συνεχίσω μιας και μου μπλόκαραν τον λογαριασμό για 100,00 ευρώ δηλαδή συζητάμε ότι είμαι τεράστιος απατεώνας και λαμόγιο, αλλά στον business είμαι κύριος γιατί θα τους τα σκας κάθε μήνα , και σου φορτώνουν και το e-mail με spam τύπου παρακαλούμε προχωρήστε για την ενεργοποίηση . Υπάρχει το ενδεχόμενο να μου κρατούν το ποσό από τον μπλοκαρισμένο personal εως να ολοκληρωθεί ο business ; Με κρατούν μπλοκαρισμένο στον personal και με αυτό τον τρόπο σου λένε πρέπει - πρέπει να πας στον business , αλλά το υπόλοιπο σου δεν το παίρνεις αν δεν το προχωρήσεις; Είμαι σκάρτος στον personal , αλλά ακαταμάχητος κύριος στον business . Ομορφο τρόπο βρήκαν να σε πηγαίνουν στον business !!! Φοβερή τακτική !!! και όποιος κατάλαβε κατάλαβε !!
-
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου . Είμαι σίγουρος ότι το διάβασες όλο , .... άρα εσύ λες ψέμματα. Οταν πας να ποστάρεις θέμα στο community πρέπει να περιμένεις να το εγκρίνουν . Κάποιος που το έχει κάνει σίγουρα περίμενε 3/4 ημέρες , ας το αναφέρει και εγώ είχα κάνει μόλις εγγραφή ,σιγά μην με άφηναν να ποστάρω άμμεσα. Α) ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ...ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΣΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ. Β) σε παρακαλώ από την στιγμή που δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε μην σχολιάζεις τις αναρτήσεις μου
-
Hapetingo άκουσε με παιδί μου , το που θα γράφω τι θα γράφω είναι δική μου δουλειά εσύ μην τα διαβάζεις ,νομίζω είμαι ξεκάθαρος. είπες έχει εκπρόσωπο εε τι πετάγεσαι εσύ και λες βλακείες του στυλ "Φίλε κάθε φορά που κάποιος πάει να πει κάποιο καλό για την revolut, αμέσως μετά βλέπουμε μήνυμα σου. " αφού έχει εκπρόσωπο . Στο community έγραψα και περιμένω την έγκριση τους να ανέβει στο φορουμ. Θέλεις περιμετρικό γεγονός !!! Στείλε μου σε παρακαλώ το τηλέφωνο σου να στα περιγράψω αναλυτικά γιατί από εδώ θα πρέπει να συντάξω πολλά Βιβλία. Αναφέρεις : "Όπως και ο αρμόδιος Έλληνας που γράφει στο φόρουμ εδώ. Το είχε πει ότι υπάρχει μια εξυπηρέτης και για αυτόν. Που κατά κάποιο τρόπο δεν είναι και στην αρμοδιότητα του η εξυπηρέτηση." Το ίδιο πράγμα λέμε ,ότι δεν έχει αξιοπρεπές support . Με τόσο κόσμο που έχει η REVOLUT πρέπει να προσλάβει παραπάνω κόσμο στο τμήμα του support .Το να σου απαντούν μετά από 4 ώρες και να εξαφανίζονται δεν γίνεται δουλεία . Αναφέρεις ¨"Τι μια χρησιμοποιείς το rev.me για εμπορικούς λόγους, την άλλη δεν σου ανοίγουν αυτά που επισυνάπτουν¨". Φίλε το είπαμε αυτό ότι, ζήτησα 100,00 βρωμό ευρώ μέσω rev me και το αναφέρω ώστε κανένας άλλος να μην το κάνει και του μπλοκάρουν τον λογαριασμό του όπως τον δικό μου δηλαδή μην την πατήσει άλλος , δεν ξέρω πώς να το γράψω για να το καταλάβεις. Επίσης θέλω να ξεκαθαρίσεις ποιος πόσταρε την φώτο με το ΑΤΜ μήπως και τα ξεμπερδέψεις . Μου έστειλαν μέσω Support Revolut ένα pdf αρχείο το οποίο πατώντας πάνω του σου εμφανίζει την εικόνα που θα κάνω επισύναψη . Μην πας πάλι να μου βρεις από άλλο χρήστη άλλη εικόνα , όπως αυτή με το ΑΤΜ που μου την φόρτωσες για δικιά μου γιατί μετά θα έχουμε άλλη γκρίνια και εννοώ γκρίνια νοημοσύνης . Γιατί βιάζεσαι και διαβάζεις ότι θες, πες μου σε παρακαλώ που αναφέρω ότι πήγα να σηκώσω 300 ευρώ και μάλιστα το αναφέρεις "απόπειρα ανάληψης 300ευρώ." .Αναφέρεις "Προφανώς έχεις και το premium πακέτο που δείχνει δωρεάν 400ευρω ανάληψη ανα μήνα. Η χρέωση για το ΑΤΜ είναι του δικτύου, access fee, δηλαδή δεν την βάζει η revolut." Παιδί μου σου συμβαίνει κάτι .... είπα εγώ για premium πακέτα ,, που τα βρίσκεις .. φταίει η ζέστη ,τι να φταίει; Σε παρακαλώ συμβουλή ,μην βιάζεσαι να γράψεις , σε παρακαλώ διάβασε προσεχτικά τι έγραψες και είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβεις ότι προ τρέχεις . Υ.Γ. : Α) ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ...ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΣΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ. Β) σε παρακαλώ από την στιγμή που δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε μην σχολιάζεις τις αναρτήσεις μου Παρακάτω ανέβασα φώτο (screenshot) από το αρχείο που μου έστειλαν μέσω appl για να δω το υπόλοιπο μου μετά από προσπάθεια 3 ημερών, ναι 3 ημερών , πατάς πάνω και σου εμφανίζει ότι δεν λειτουργεί , άντε πάλι ξανά μετά από 5/6 ημέρες και αν βγάλω άκρη. Σε ευχαριστώ Φιλικά
-
Ταλαιπωρίας συνέχεια . Περιγράφω στις σελίδες 799-800-806-807-808 Μετά από 3 ημέρες που στέλνω μηνύματα στο support , να μου στείλουν την τελευταία ανάλυση με το υπόλοιπο μου ,να ξανά στέλνω μηνύματα και να μην παίρνω απαντήσεις τελικά μου έστειλαν ένα αρχείο που δεν ανοίγει ........ και το επισυνάπτω .... άντε πάλι από την αρχή άλλες 5/6 μέρες θα περάσουν για να επικοινωνήσουν πάλι μαζί μου....... τι ζητάω που είναι τόσο δύσκολο και να μην βγάζω άκρη ; Μου αρέσει παραπάνω που θέλουν και να ασφαλίσουν το κινητό τους .... ελπίζω να μην έρθει η ώρα να τους ζητήσετε να σας καλύψουν ασφαλιστικά ...
-
Ναι φίλε μου και εγώ 100 ευρώ ξεπλένω εδώ και 37 ημέρες και δεν στεγνώνουν
-
Σωστά το θυμάσαι , απλά από μόνος του ο dimitris μου ζήτησε να επικοινωνήσω μαζί του , κλείνω την απάντηση και του στέλνω τα στοιχεία των λογ. revolut. Ευχαριστώ
-
Δεν σου δίνουν σημασία .... καμία μα καμιά από το support . Εάν ο dimitris μου το δηλώσει και βέβαια θα το κάνω , αυτός είναι ο λόγος που τον αναφέρω στο postarisma . Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου
-
Ταλαιπωρίας συνέχεια . Περιγράφω στις σελίδες 799-800-806-807 Χθες αφού μου έστειλαν μήνυμα ότι αυτοί στην Revolut επιλέγουν με ποίον θα συνεργαστούν χωρίς να μου δίνουν καμία απάντηση για τον λόγο που μου κρατούν τον λογαριασμό τον δικό μου και της γυναίκας μου μπλοκαρισμένο με ενημέρωσαν ότι θα μου αποστείλουν τα υπόλοιπα τον λογαριασμών πίσω σε τραπεζικό λογαριασμό. Ετσι και έγινε ,με μια διαφορά ,στον δικό μου λογαριασμό το ποσό ήταν αν θυμάμαι καλά μεταξύ 240,00 με 250,00 ευρώ (δεν θυμάμαι γιατί με έχουν αποκλείσει εδώ και 37 ημέρες) αλλά στον τραπεζικό μου λογαριασμό μου έλαβα μόλις 95,91 ευρώ . Για την γυναίκα μου υπολόγιζα ότι είχε περίπου 50,00 ευρώ και επεστράφησαν όλα, για την ακρίβεια 50,36 ευρώ. Ζητώ από το πρωί να μου στείλουν το υπόλοιπο των REVOLUT λογαριασμών μου εώς την ημέρα που μας μπλόκαραν ... και απάντηση δεν παίρνω καμία από το support. Παρακαλώ τον dimitrislitsikakis την βοήθεια του ,ώστε να έχουμε τα υπόλοιπα τον λογαριασμών μας εώς τις 10/06/2018 που μας μπλόκαραν. Το μόνο που ζητώ είναι να λάβουμε τα χρήματα μας πίσω και να παρατήσω την REVOLUT , έχω συχαθεί να με ταλαιπωρούν και να μην σου λένε τον λόγο που σε μπλόκαραν. Εάν κάτι δεν θυμάμαι σωστά και κάνω λάθος με το υπόλοιπο μου, θα επανέλθω για να ζητήσω συγνώμη , όμως πρέπει να μου αποστείλουν το statement. Ευχαριστώ για την φιλοξενία
-
Φίλε μου καλέ τα 100,00 ευρώ είναι απολύτως νόμιμα και φορολογικά εντάξει .. επίσης σήμερα μου έδωσαν συγκατάθεση για verify your account μετά από 33 ημέρες . όταν το έκανα , μετά πήρα το παρακάτω μήνυμα .... Our partner MasterCard was experiencing a service disruption which prevented same MasterCard transactions,including top-ups and card payments ,from being processed. We are pleased to say that the issue has now been resolved. if there are any declined transactions which show up as '' Pending " they should be automatically released soon Και μετά πάλι blocked μετά το verify. Και του χρόνου με υγεία....
-
Πάρα πολλές φορές .... για να σου στείλουν μετά από λίγο και αυτόματη απάντηση " η υπόθεση σας έχει επιλυθεί και σύντομα θα σας ενεργοποιήσουμε ξανά" από εξήγηση δεν παίρνεις " τίποτα " σε απάντηση.