Προς το περιεχόμενο

Scorpio21

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    28
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Scorpio21

  • Ημερομηνία γέννησης 22/11/1989

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Χαλκίδα

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.071 προβολές προφίλ

Scorpio21's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • 10 χρόνια Insomniac
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης

Πρόσφατες Διακρίσεις

2

Φήμη

  1. Λήξη συναγερμού. Μετά από σχεδόν ένα μήνα, σήμερα μου έστειλαν ολοκαίνουρια τηλεόραση. Το πρόβλημα ήταν στο πάνελ και έτσι κρίθηκε ασύμφορη η επισκευή μου είπε ο τεχνικός. Επίσης μου έδωσε νέα εγγύηση η οποία ξεκινάει από σήμερα.(2 χρόνια) Τέλος καλο λοιπόν πάρα την καθυστέρηση.
  2. Σήμερα τελικά μου έστειλαν την καινούρια μου τηλεόραση. Ο τεχνικός μου είπε ότι υπάρχει όλη αυτή η καθυστέρηση λόγω των απογραφων που γίνονται. Οπότε λίγο υπομονή κάνε και εσύ.
  3. Φίλε μου επειδή με ενδιαφέρει το θέμα αυτό, μόλις παραλάβεις την καινούργια σου τηλεόραση κάνε μια ενημέρωση εδώ γιατί έχουμε το ίδιο πρόβλημα. Από τις 27.12.2016 έχει παραλάβει τεχνικος εδώ στη Χαλκίδα την τηλεόραση μου (LG OLEDB6) και ακόμη περιμένω την καινούργια...
  4. Καλή χρονιά φίλε μου. Απ'οσο θυμάμαι, το Xbox ήταν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Εγώ σε αυτό το θέμα δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μολις πήρα την τηλεόραση, μετά από 2-3 εργάσιμες το είχα στο σπίτι μου. Για το soundbar δεν γνωρίζω κάτι. Τωρα όσον αφορά την τηλεόραση, ναι είναι φανταστική. Καλοθεατη να είναι! Εγώ πάντως αύριο θα πάω από τον τεχνικό να πιέσω λίγο την κατάσταση γιατί η υπομονή εξαντλείται.
  5. Καλησπέρα και καλή χρονιά. Έχουν περάσει τόσες μέρες και δεν εχω κανένα νέο. Ναι ξέρω, είναι λίγο περίεργες οι μέρες λόγω εορτών αλλά μου φαίνεται ψιλοαπαραδεκτη αυτή η καθυστέρηση. Ο τεχνικός εδώ στη Χαλκίδα μου είχε πει την περασμένη εβδομάδα ότι έκανε αίτηση αντικατάστασης στην LG και ότι τη Δευτέρα που μας πέρασε θα είχα απαντήση. Έχω μιλήσει αρκετές φορές με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της LG αλλά μου λένε κάνε υπομονή και τα σχετικά. Δεν ειναι μεγάλη η καθυστέρηση ρε παιδιά ή εγώ είμαι λίγο υπερβολικός? Εχει κάνεις κάποια παρόμοια εμπειρία με το after sales της LG?
  6. Δε θα είχαν θέμα και οι άλλες συσκευές που έχω συνδέσει στο πολυπριζο ασφάλειας αν εκανε το ρεύμα τα κόλπα του? Ήταν πρόβλημα της τηλεόρασης καθαρά. Αλλά ναι,ένας σταθεροποιητης ή ένα ups θα ήταν μια πολύ καλή αγορά. Έχετε να προτείνετε κάτι συγκεκριμένο? Τέλος πάντων, ήρθε σήμερα ο τεχνικός και παρέλαβε την τηλεόραση. Ελπίζω να έχω νεότερα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
  7. Σήμερα περιμένω τεχνικό να έρθει να παραλάβει την τηλεόραση. Αν είναι δυνατόν να σκας τόσα λεφτά και μετά από ένα μήνα να σου βγάζει βλάβη. Μεγάλη ατυχία. Εντωμεταξύ έχω "χτενίσει" όλα τα forum και δεν εχω βρει κάποια παρόμοια περίπτωση με την δικιά μου. Κάτι άλλο που με αγχώνει είναι μη γίνει καμία ζημιά από τον ίδιο τον τεχνικό. Έχω ακούσει περιπτώσεις σε παρόμοιες καταστάσεις και τα προϊόντα γυρνούσαν πίσω με σημάδια, φθορές κτλ. Τέλος πάντων για ότι νεότερο θα στείλω.
  8. Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά. Στις 28/11/2016 αγόρασα τη συγκεκριμένη τηλεόραση από Κοτσοβωλο στη Χαλκίδα. Τα ξημερώματα του Σαββάτου καθώς έπαιζα στο PS4 έκανε ένα δυνατό θόρυβο, πάγωσε και έσβησε. Στην αρχή νόμιζα πως έφταιγε το Ps4 και το έκλεισα. Στη συνέχεια καθώς ήμουν στο μενού της τηλεόρασης ξαναπαγωσε και δεν ανταποκρινοταν! Μετά από λίγο έσβησε από μόνη της και από εκείνη τη στιγμή και μετά δεν ανοίγει καν! Αφού μίλησα με το κατάστημα και την αντιπροσωπεία της LG σήμερα δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από κάποιον τεχνικό της LG. Μου είπε να έρθει να την παραλάβει για να την ελέγξει. Με τα πολλά του είπα θα ξαναμιλήσουμε αύριο. Το πρόβλημα μου είναι ότι θέλω να ζητήσω αντικατάσταση της τηλεόρασης και όχι επισκευή. Έχει κανείς κάποια παρόμοια εμπειρία με το θέμα? Η τηλεόραση έχει προφανώς εγγύηση απλά έχω πετάξει την κούτα. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
  • Δημιουργία νέου...