Γιατί έχουν Customer Care? Δεν το έχουν δώσει όλες σε τηλεφωνικά κέντρα που είναι η συνήθης πρακτική των "μεγάλων εταιριών" στην Ελλάδα; Και αν χρειαστεί οτιδήποτε ο καταναλωτής μετά την πώληση ταλαιπωρείται, συνήθως χωρίς αποτέλεσμα.
Όσον αφορά την ΕΕΤΤ, ανεπαρκής θα πω και τίποτε άλλο για το ρόλο της στις τηλεπικοινωνίες.
Δυο χαρακτηριστικά παραδείγματα των τελευταίων ετών ήταν και τα εξής που η ΕΕΤΤ δεν έκανε κατά τη γνώμη μου αυτό το οποίο όφειλε:
1. Όταν η Vodafone εξαγόραζε τη HOL και ζήτησε...