Προς το περιεχόμενο

tb1982

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    5
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

720 προβολές προφίλ

tb1982's Achievements

  1. Όχι δεν τους ενημέρωσα γιατί δεν είμαι πελάτης τους και στο παρελθόν με ενοχλούσαν από την συγκεκριμένη τράπεζα γιατί κάποιος έδωσε το τηλέφωνό μου ως τηλέφωνο επικοινωνίας του. Το τι τράβηξα για να το αφαιρέσουν και να σταματήσουν να με ενοχλούν δε λέγεται. Δε θέλω καμία παρτίδα μαζί τους. Και δε θέλω να χάσω χρόνο γενικά. Αν υπήρχε ένα σημείο για καταγγελία-καταγραφή θα το έκανα ευχαρίστως. Αλλά δυστυχώς δεν βρήκα κάτι. Ακόμα και η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος ένα mail έχει με τα γραφεία της Αθήνας και της...
  2. Καλησπέρα στην κοινότητα, Αρχικά δε μπορούσα να βρω κατάλληλη κατηγορία ανάρτησης οπότε παρακαλώ τους διαχειριστές να μεταφέρουν το παρόν κατάλληλα και αν δεν υπάρχει σχετική κατηγορία προτείνω να οργανωθεί μια τέτοια ώστε να συνεισφέρει η κοινότητα με αυτόν τον τρόπο στην ενημέρωση των συνανθρώπων μας. Η ιστορία έχει ως εξής: Στέλνουν μηνύματα SMS με κατάλληλο κείμενο προτρέποντας τον παραλήπτη να μπει στον ebanking λογαριασμό του στην Eurobank ώστε να ενημερωθεί - λυθεί το πρόβλημα. Στο σύνδεσμο που...
  3. Γιατί έχουν Customer Care? Δεν το έχουν δώσει όλες σε τηλεφωνικά κέντρα που είναι η συνήθης πρακτική των "μεγάλων εταιριών" στην Ελλάδα; Και αν χρειαστεί οτιδήποτε ο καταναλωτής μετά την πώληση ταλαιπωρείται, συνήθως χωρίς αποτέλεσμα. Όσον αφορά την ΕΕΤΤ, ανεπαρκής θα πω και τίποτε άλλο για το ρόλο της στις τηλεπικοινωνίες. Δυο χαρακτηριστικά παραδείγματα των τελευταίων ετών ήταν και τα εξής που η ΕΕΤΤ δεν έκανε κατά τη γνώμη μου αυτό το οποίο όφειλε: 1. Όταν η Vodafone εξαγόραζε τη HOL και ζήτησε...
  • Δημιουργία νέου...